Finde günstige Flüge von Basel nach Pristina

BSL - PRN

Finde günstige Flüge von Basel nach Pristina

Hin- und Rückflug
Economy
Basel (BSL)
Pristina
Fr. 26.02.
Fr. 05.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Pristina

Gut zu wissen

Nebensaison

Januar Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 36%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 42%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 204 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 227 oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 96 oder weniger

Flüge von Basel nach Pristina - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 88 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 205 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Basel–Pristina ist durchschnittlich 74 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist Januar.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 10 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Basel nach Pristina

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Basel EuroAirport nach Pristina?

Wie lange dauert ein Flug von Basel nach Pristina?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Basel und Pristina?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Basel nach Pristina an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Basel und Pristina?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Basel nach Pristina?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Basel nach Pristina zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Basel nach Pristina?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Basel nach Pristina beachten?

Top 4 Airlines auf der Strecke Basel EuroAirport – Pristina

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7.9
Turkish Airlines
Ergebnis aus 23’036 Bewertungen
7.8
Boarding
7.8
Komfort
8.2
Crew
8.0
Unterhaltung
7.9
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Difficult trip and costly delays both ways. Going to Cairo from Istanbul we were delayed 5 hrs so we arrived at 1AM instead of 8:30PM the night before."

Positiv: "The first trip from Chicago to Istanbul they given us the first chair with bed for baby But the next trip they not"

Negativ: "It took around 15 minutes for airplane to park and I was very near to loose my second flight, if my second flight had not delayed I would have loose it totally."

Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."

Negativ: "Seats in economy are tight."

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "Nette Crew, gutes Essen"

Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."

Positiv: "Sehr gut"
Negativ: "Alles ok"

Positiv: "The crew is cery helpful, professional and the food is amazing"
Negativ: "Wifi shows up and u get connected but does not work"

Positiv: "Seating was comfortable and again great staff."

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen."
Negativ: "Relativ altes Flugzeug ohne nennenswerte Ausstattung war für den kurzen Flug von 2 Stunden gerade so Ok. Keine individuellen Bildschirme. Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "Dass Essen, die Crew, der Flug war sehr gut und angenehm. Das Boarding in Istanbul Atatürk Airport ist stressig, weil alles extrem überfüllt."
Negativ: "Airport Istanbul Atatürk zu klein und extrem überlaufen -> sehr viel Zeit mitbringen!"

Negativ: "Boarding and airport were terrible. Needed to walk 2 KM from one gate to another, only to board bus back to original location. Bus needed to make multiple trips to accommodate all passengers, this took one hour for boarding."

Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"

Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "Leider war mein fernsehrbildschirm beschädigt"

Positiv: "I was impressed by how Turkish Air treated me when I missed my connecting flight in Istanbul It was confusing to say the least but once I got to the right location they could not have been any friendlier, kinder, or gracious My hats off to Turkish Air THANK YOU"
Negativ: "It was a tight space and they kept giving me things (pillow,blanket, slippers and socks, and headphones) that I didn’t need or have room for I appreciate the thought Return trip I’ll be more aware and decline what I don’t need"

Positiv: "Boarding and traveling comfort was good .As always staff were very good and attentive.Food not very good snd boring."
Negativ: "Cc"

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen gut!"
Negativ: "ENGE SITZE, Unterhaltungs-Angebot an meinem Sitz relativ instabil (stürzte zweimal ab), außerdem keine Fluginfos zu sehen, da Bildschirm zu schmal... Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten. Boarding könnte schneller gehen, wenn man die Sitzreihen aufteilen würde nach Reihen."

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen nicht so gut (Nudeln mit viel Sahne-Pamp - arme Vegetarier!"
Negativ: "Enge Sitze - Und: ZU VIEL WERBUNG AUF DEM BILDSCHIRM!!! NERVIG!!! Auch der LEGO-Film ist zu laut und nervt irgendwann - warum machen das nicht mehr die Stewardessen? Dann kann man schauen oder NICHT, wenn man das ganze schon kennt! Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten."

Positiv: "Food as per.always was.great and choice of entertainment also good."
Negativ: "Bording was delayed because of inbound flight delays."

Positiv: "Very good!!!"

Positiv: "plenty of food that was good quality, lots of entertainment options, usb to charge. flight attendants very nice and helpful. one of the best international flights in a while."
Negativ: "seats recline so much that when the person is reclined in front of you, almost like they're laying in your lap! but this can also be nice for your own reclining."

Negativ: "I like the food and the service."

Positiv: "Turkish airlines was one of the best flight company on the world with crew with amenities and with smile face"
Negativ: "Delayed and boarding"

Positiv: "On time. Really fast the check in. Nice crew. Confortable."

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "Food, entertainment"
Negativ: "Terrible check-in (30min waiting), boarding was uncoordinated, and the cabin was probably 30 degrees!"

Negativ: "Leider war kein mobiler Boarding Pass möglich."

Positiv: "Das Flugpersonal war wie immer sehr lieb und hilfsbereit Das essen schmeckte ganz gut Die sitze waren komfortabel Der flieger war noch in einem ganz guten zustand"
Negativ: "Das einzige problem war, dass ich zwischen zwei ungepflegten und unfreundlichen männern sitzen musste und 2 stunden lang mundgeruch ertragen musste. Konnte meinen sitz nicht ändern da der flieger voll war.."

Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"

Positiv: "Ich bin zum ersten Mal mit Türkisch Airlines geflogen und war sehr positiv überrascht,ich fand es um Längen besser als mit LH. Immer wieder sehr gern......"

Positiv: "Superrrrrr"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "The food and quality of the flight was incredible."

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."

Positiv: "Hervorragende"
Negativ: "Kein beanstandung"

Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."

Positiv: "The flight itself was ok."
Negativ: "These comments probably reflect the Tbilisi ground service crew rather than the airline, but I cannot be certain. We left the departure gate 30 minutes later than scheduled, after arriving at 0445 am. then we loaded a bus full of people packed together, the bus went 50 meters and stopped. We then sat there, with no air conditioning, no information, for 45 additional minutes. It was extremely uncomfortable. Finally drove another 50 meters to the airplane, and waited some more before finally boarding. Once on board there was another delay of some 20 minutes before we could taxi. All of this meant we arrived quite late in Istanbul and missed all connections."

Positiv: "Gutes service, gutes essen und gute in-flight entertainment."
Negativ: "Abflug von Istanbul verspätet wegen Flughafenverkehr."

Negativ: "Terrible boarding after 2 hours."

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Abflug hat sich um 2h verspätet. Die Maschine für den Hinflug war defekt. Kann immer mal passieren."

Positiv: "Nettes Personal."
Negativ: "Keine Verspaetung"

Positiv: "Nothing much every other plane is more comfortable."
Negativ: "We were five people with five carry-on lugages and five small individual bags. The people in boarding tried to charge us €76 for each one of the bags for a total of €380 extra. We managed to put three of those bags inside our suitcases but we were still charged for two very small bags €152."

Positiv: "Very attentive cabin crew. Great service, great pilot and cockpit crew. All flight information was very well communicated. Smooth landing effort during thunderstorm activity."
Negativ: "Boarding process was not as effective at Gatwick airport as expected."

Positiv: "Crew were lovely and happy and kept us abreast of the problems that caused a delay in departure."

Positiv: "Crew was very professional"
Negativ: "2:25 h departure delay no informations at the airport, not even the ground crew has had any informations, no information was given through the airport loudspeakers until the departing time was overdue.afterwards again... no information updates. Everyone was puzzled. some users of the easyjet app had informations through their app, but only 50% of the app users got a notification. Moreover the delay of flight was 30 min on top of the time, mentioned in the notification"

Positiv: "Crew super helpful and plane left on time, arrived a little early"
Negativ: "The boarding process where we are herded into a tiny pen for 20 mins or so, w almost no seating, is not pleasant"

Positiv: "Sehr freundlich"

Negativ: "Time of departure"

Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Verspätung fast 1stunde"

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt, Abgabe des Handgepäcks :-((("

Negativ: "Ich bin schon mit vielen Budget-Airlines in der Welt unterwegs gewesen. EasyJet ist immer wieder das mit Abstand schlechteste Gesamterlebnis."

Positiv: "Nette Crew und wirklich cooler Pilot"

Positiv: "Nette crew, hat gut improvisiert (Maschine wurde aus Amsterdam geordert wegen technischen defekt an geplantem aircraft"
Negativ: "Flug hatte leider 1.5 stunden verspätung."

Negativ: "Für 13 Euro nach Kopenhagen, was will man mehr erwarten? Bin pünktich abgeflogen und pünktlich gelandet."

Positiv: "Very efficient."
Negativ: "Flight was delayed 1.5 hours."

Negativ: "The plane was late and we were all crammed into a tiny area whilst we waited to board. We got on straight after the previous passengers disembarked so the plane had not been cleaned well and the whole flight was uncomfortable as it was so hot. The staff were rude in the check in at the Basel airport"

Negativ: "es war alles super"

Positiv: "Speedy Boarding unkompliziert und schnell und kann ich nur empfehlen"
Negativ: "40 Minuten in der Maschine verweilen zu müssen ohne zu wissen weshalb.... Finde wenn ich schon Speedy Boarding buche, sollte der Weg mit dem Bus zum Flugzeug genau so schnell gehen wie beim Boarding"

Negativ: "1,5 h late, missed conection stuck here now"

Positiv: "Rasche abfertigung"
Negativ: "Sitz bei notausgang war im online check in nicht ersichtlich!"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und sehr bemüht."
Negativ: "Der Flug war leider nicht pünktlich und es wurde schon zum Boarding aufgefordert, obwohl das Flugzeug noch gar nicht vor Ort war. Obwohl mein Rucksack den Handgepäckbestimmungen entsprach, musste ich meinen Rucksack beim Boarding einchecken. Das war zwar unentgeltlich, aber durch das Warten auf mein Gepäck habe ich meinen Zug verpasst und meine Pins am Rucksack waren abgerissen und ich habe sie nicht wiederbekommen. Es war ein Pin von Maui und einer von den Seychellen. Das ist wirklich mehr als schade und ich habe mich sehr darüber geärgert. Ein Hinweis, dass man die Pins besser abmacht und im Rucksack verstaut, wären wirklich hilfreich gewesen."

Positiv: "detaillierte Informationen über, nur kurze, Verzögerungen pünktliche Flüge problemloses Boarding, schnelle Sicherheitskontrolle mit Hilfestellung durch die Mitarbeiter, damit es einen reibungslosen Ablauf gibt...."

Positiv: "What a landing from the pilot. Straight from the aviation textbook."
Negativ: "12 min delay."

Positiv: "Wetter und ruhiger Flug"
Negativ: "Der eher knappe Platz an Bord und die vielen Kinder"

Positiv: "Der Flug war superpünktlich. Die Landung grossartig."
Negativ: "Die Sitze konnte man nicht verstellen. Verpflegung muss extra bezahlt werden und sieht nicht gut aus"

Positiv: "I don't recall liking much of anything."
Negativ: "The dispassion & lack of hospitality by the staff. The lack of process & order of queing to check in. The lack of leadership & ownership of taking care of customers. The livestock-like movement of checking in...standing & waiting on the bus to proceed toward the plane. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to board the plane. The standing & waiting on the bus to wait for the bus to proceed to the terminal after landing. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to proceed to baggage claim. The extra long wait to receive the luggage at baggage claim. The leadership of the company needs to either decide to fix this or find other work. Everything stated above is a reflection of leadership not taking ownership."

Negativ: "Being delayed 4 hours"

Positiv: "One time"
Negativ: "Cattle car boarding. But expected. Luton airport is confusing for transport to London"

Positiv: "Pünktlichkeit der beiden Flügen"
Negativ: "Das Einchecken, resp. das Boarding."

Positiv: "Pünktlichkeit der beiden Flügen."
Negativ: "Einchecken wie immer Chaotisch."

Positiv: "sehr pünktlich. alle freundlich."

Positiv: "Das Ticket war günstig"
Negativ: "Sitze sind sehr eng. Das Personal hat kein deutsch gesprochen"

Positiv: "I absolutely loved it. The staff was very kind, the plane was comfy and we saw a lot of things. Wonderful."

Positiv: "alles wunderbar, danke für eine superschöne Landung in Wien."

Positiv: "Flug pünktlich, freundliches Bordpersonal. Alles gut"
Negativ: "Wie bei Billigflügen üblich, kein Essen und Bordprogramm. Bei Kurzstrecke aber vollkommen verzichtbar. Sitz etwas durchgesessen."

Positiv: "Hinflug ohne Probleme."
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung auf dem Rückflug, schlechte Infromation über die neue Abflugzeit, unwürdige Bedingungen im Warteraum beim Gate.in Bordeaux"

Negativ: "Late"

Positiv: "Didn’t die"
Negativ: "Hour late Packed like cattle into waiting line Had to walk 10 miles to baggage claim"

Positiv: "Das Flugpersonal war aufmerksam. Der Flug startete verspätet."
Negativ: "Essen nur gegen Bezahlung. Sitze sehr eng. Bordunterhaltung nicht vorhanden."

Positiv: "The crew were great. The waiting rooms in Basel euroairport were good"
Negativ: "A 7am flight with a two hour delay so we got up at 4am for nothing. The email woke us at 4am and said we must still check in at the same time. Once boarded we had a further delay of half an hour. The queues were quick at Basel but dreadful at passport control at Gatwick. Presumably because were were so late. Meant we had to run and stress ourselves to get next transport. We are too old for all that. If not for all that I would have been saying what a great flight"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr höflich."
Negativ: "Essen muss bezahlt werden. Bordunterhaltung war nicht vorhanden. Sitze waren sehr eng."

Negativ: "Das App von Easyjet sandte mir eine Message, dass der Flug EZY8955 London Gatwick Wien am 22. Mai 30 Minuten Verspätung hätte. Er war aber pünktlich. Als wir 3 Personen zum Gate kamen (20 Minuten vor ursprüngl. Abflug) lies man uns nicht mehr an Bord. Ich musste Ersatztickets um insg. 700 Pfund kaufen, um nach Wien retour zu kommen, Nach Auskunft von Easyjet wird mir davon nichts ersetzt. Der Easyjet-Kontaktmann am Flughafen Gatwick meinte aber, ich erhalte 90 Pfund pro Ticket retour. Alles sehr, sehr enttäuschend!"

Negativ: "Verspätung - versprochenes Getränk und Snack aus Zeitgründen nicht erhalten,...."

Positiv: "Staff courteous and helpful, information mostly good including on delays. Food and drink options on flight mostly good though additional cost. Plane clean and comfortable enough for a 3hr flight."
Negativ: "Random seat allocation without additional payment, Split airport is small and cramped with lots of people sitting / lying on the floor due to lack of seats - they appear to be building a new terminal to upgrade this. Food / beverage options at Split poor with large queues and low quality. Flight delayed circa half an hour. Person behind me kept putting knee in my back whilst talking loudly to neighbours despite me asking him to refrain... Split airport process of bag drop then security then passport control did lead to repeated queueing though not for a huge amount of time. Suggests the systems are not quite as high tech as other airports. No entertainment applicable to this flight."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Sehr unverschämte Mitarbeit"

Positiv: "Leider streikte Air France und der ganze urlaub fiel ins Wasser. ...versuche jetzt das Geld wiederzubekommen..."

Positiv: "Staff was friendly"
Negativ: "They need to do a much better job of communicating that baggage is double the day of. We paid almost $100 euros to check our bags 2 hours before the flight."

Positiv: "Pünktlich, freundlich. Die Landung musste abgebrochen werden, da ein anderes Flugzeug die Landebahn noch blockierte, der Flugbegleiter hat sofort eine Durchsage gemacht und die Passagiere beruhigt."
Negativ: "Das Boarding ist sehr umständlich, da die Sitzplätze beim Gate abgesperrt waren. Man sollte dies besser organisieren, da einige ältere Leute nicht so lange stehen können."

Positiv: "Direkter Flug und freundliches Personal!"
Negativ: "Das Priority boarding klappt von Memmingen aus nie. Alle werden durcheinander eingecheckt und geboarded. Das Gepäck kommt dann auch nie unter Priority Gesichtspunkten. Lohnt sich also nicht, den Aufpreis zu bezahlen."

Negativ: "Very very bad."

Positiv: "Crew were very professional"
Negativ: "The seats"

Positiv: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Negativ: "- on board WiFi -"

Positiv: "Friendly crew"

Positiv: "Boarding took forever and we were an hour late"
Negativ: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Negativ: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."

Positiv: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Negativ: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Negativ: "Ein gekaufter und bezahlter Sitz für unser Kind wurde trotz Bestätigung auch noch an einen anderen Passagier verkauft. Erst unsere Forderung, die Stewardess solle uns dann eine schriftliche Bestätigung geben, dass unser bezahlter Sitzplatz nicht zur Verfügung gestellt wurde, führte dann dazu, dass f"

Positiv: "Die Crew war nett, war aber ein Billigflug und von daher echt top."

Positiv: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Negativ: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Positiv: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Negativ: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Die Crew hätte andere Passagiere an lauten, ständigen Gesängen hindern können"

Positiv: "die Sitze waren recht komfortabel.. das Flugzeit war neu & dementsprechend sauber.."
Negativ: "bei jedem Flug gab es Verspätung.. das bedeutet zusätzliche Wartezeiten und anschließende Verspätungen.. beim Boarding war das Personal gestresst und gereizt.. wir wurden durch das Gate gelassen und musste. dann im Gang zwischen Gate und Flugzeug ALLE 20-30 min warten.. absolut unlogisch und chaotisch.."

Negativ: "Der online Check in war im Vorfeld nicht möglich. Daher MUSSTE ich vor Ort einchecken. Das hat nochmal 43chf extra gekostet. Die langen Wartezeiten beim Sicherheitscheck waren unnötig und 2separate Schlangen für priority Fluggäste und regulär auch völlig unnötig und nervig. Die Infos dazu nicht gut."

Positiv: "The flight was on time, even though it left with almost 30 mins' delay (despite the fact that boarding was complete with a few minutes before the schedule take off time)."
Negativ: "Seat comfort - the seats are tied with Ryanair for worst comfort (rigid and very cramped). Worst of all, though, as with Ryanair - seat allocation. Please, stop this "even though you're travelling together, you may be seated separately unless you pay to choose your seats" nonsense. It's ridiculous!"

Negativ: "The flight was delayed for 40 min"

Positiv: "Good airport . Punctual flight ."

Positiv: "Schnell und unkompliziert mit freundlichem Personal"

Negativ: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Positiv: "Kar nichts"
Negativ: "Stehlen Sie die Tasche und den Laptop und zahlen Sie den Lohn der Tasche und die war richtig 40 x 30 x 20 cm und die Tehme war unfreundlich Scheiße Firma"

Negativ: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Positiv: "The price"
Negativ: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "No terminal connection"

Positiv: "Staff was nice and felt bad for their company’s policy."
Negativ: "I was charged $45 US dollars to print my boarding pass!!! I’m used to only being able to check in 24 hours before my flight. I found out that I cannot print my boarding pass within 48 hours of my flight. I was monitarily RAPED and will be disputing these charges! Boo on you Wizz Air....aka f*ckwads."

Positiv: "Freundliches Personal."
Negativ: "Auf einigen Flügen gab es bisher Verspätungen."

Negativ: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Positiv: "Personal freuundlich aber überfordert nachdem am checkin einige passagiere saier wirden.....flug gut zeiten pünktlich.. Sitze eng und alt, kein inkl. Sandwich wie bei anderen billugfliegern.. aber ist ok. Handgepäck musste in frachter, an bord war aber noch genug platz."
Negativ: "Oline Check-in reine abzockfalle, bin ein jahrelanger billigfug user,ständig fehlermeldung beim tagelangen versuch am laptop oder mobil, war nicht möglich.., auch andere passagiere hatten das problem. Mussten dann exzra zahlen!!!"

Positiv: "There wasn't any delays, perfect landing"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und das Flugzeug sauber."
Negativ: "Flug hatte Verspätung - sehr häufug bei WizzAir. Sitze sehr unbequem und wenig Beinfreiheit"

Negativ: "Obwohl recht zeitig mit dem Boarding begonnen wurde, konnte erst mit 55 minütiger Verspätung gestartet werden. Begründung gab es glaub keine. Etwas zu trinken auch nicht."

Positiv: "The Crew was excellent"
Negativ: "The boarding process was terrible, took a long time - few and not enough boarding and suitcases counters, which made people wait for a long time and even let others to pass them in line because their flight was earlier. due to this our flight was late by 45 minutes. the food was too expensive."

Positiv: "War alles okay. Preis der beste"

Positiv: "War alles für diesen Preis komplett gut"

Positiv: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Negativ: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Positiv: "das personal war nicht serviceorientiert"
Negativ: "sitze zu eng"

Positiv: "So many crying children"

Positiv: "Ok"
Negativ: "Ok Andreas"

Negativ: "long time wating in bus to get plane"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und hilfreich. Sie antworteten gerne auf alle Fragen."
Negativ: "Die Sitze waren sehr ungemütlich. Der Flug hatte Verspätung."

Positiv: "Absolutely nothing"
Negativ: "I asked upon check in 2 times about my backpack, the representative said its ok 100% to take it on board. At the gate they suddenly say i need to pay now , left me no choice but to pay 60(!) poumd from a small bag!!! The gate representative, Rose is her name, seemed like just a sales person, she didnt even care what i said, and said “ its your fault and tour responsibility “. “Please pay or you wont be able to board” she said. Yes, like a bully, demanded for money, or else.... Worst service i had ever experienced in my 16 years of traveling."

Positiv: "Price price price"
Negativ: "Messy boarding"

Negativ: "So cheap."

Negativ: "Altough I bought prioroty boarding, the ground handling staff did not take this into account so everybody boarded the same time."

Positiv: "Cheap flights and convenient airport"
Negativ: "Seats uncomfortable and hot"

Positiv: "NOTHING! !!! VERY POOR wizz air!!"
Negativ: "Hi. I don't understand why I have to pay £31.50 for check-in???!! Why nobody send me email with this information? ?!! I fly on the regular basis, first time I have to pay with poor wizz air!! If I know that - I will use Heathrow airport and British Airways for my flight to Riga! "Cheap flights " with wizz air : ticket -£73.00 + check-in £31.50 + coach to Luton £13.00 + coach from Stansted £13.00 + VERY POOR SERVICE! !!! NEVER EVER !!! My last time! !!! I will say to ALL my friends and posted in Facebook, Twitter and Instagramm! !! It's - ROBBERY!!!!!"

Positiv: "Facilities are terrible! It was like stepping back in time! To use this as a stopover, is a poor decision because this airport does NOT meet the brief and does NOT warrant being used for passengers. I’ve been very polite here, I have more choice words I could use"
Negativ: "Nothing! To learn that Wizz Air ‘allowed’ cabin size is so tiny was really shocking! With All the other budget airlines, easyJet, Monarch & even Ryanair my cabin would’ve been fine. This is the same hand luggage I’ve been using using for many years."

Negativ: "The whole process of wizz Airlines is terrible. No customer service at the airport to hidden fees to airport 3rd party contractors who don't care at checkin Do yourself a favor just book a major carrier of your choice instead of saving 100& on weak I mean wizz Airlines. It will make Budapest a more enjoyable time before you touchdown."

Positiv: "cheap, on time"
Negativ: "no reclining chairs, no water free"

Positiv: "The crews are friendly and smiling. Seat are comfortable"
Negativ: "If they allow the family with young children to board first will be excellent"

Positiv: "Service, food and entertainment."
Negativ: "Comfort. Flight was cramped."

Negativ: "It’s stupid Airlines. He give me brooding pass and make security check everything at final he didn’t make me fly to London because they sey u need transit visa. Why not they inform early so I can get online visa. And airlines don’t help anything finally i buy new tkt by myself ....."

Positiv: "Alles"

Positiv: "The on-board crew were friendly and professional. The in flight entertainment options were great. And the flight was mostly on time and easy."
Negativ: "We had significant issues getting our one boarding pass from the computers and then the workers in the airport. We purchased both tickets together and the one had no issues. However, we got nonchalantly passed off from one employee to another without having anyone seem really concerned for us."

Positiv: "The crew in the aircraft were good but the ground services were poor"
Negativ: "The ground staff should respect travelers. And they should look to customers satisfaction more"

Positiv: "nothing"
Negativ: "i tried to cancel. as you can see i booked other tickets from IST to DXB but could not get a refund for these tickets"

Negativ: "I paid £275 for my TICKET ,after 2 min I rang them for cancel my ticket they said refund only £177 Then I said ok change the ticket they said still need to pay penalty charge as well, i wasnt happy then they call me back he said we cancel your ticket and refunds £240 , I lost £35 in 10 min ."

Positiv: "Crew amazing .. seats not comfortable"
Negativ: "Delayed boarding .."

Positiv: "Crew professionell, Sitz mit ausreichender Bein-/Kniefreiheit"
Negativ: "Fällt mir auf Anhieb nichts ein"

Positiv: "Crew war höflich und nett, Beinfreiheit ausreichend;"
Negativ: "Da fällt mir auf Anhieb nichts ein, was man noch hätte besser machen können"

Positiv: "Wir sind verspätete gestartet, waren aber trotzdem pünktlich da."

Positiv: "Price"
Negativ: "Very tight seating. No free nonalcoholic drinks. No entertainment, not even a radio."

Positiv: "Price."
Negativ: "Very tight seating. Not even water for free. No entertainment - not even radio."

Positiv: "Genügend Platz. Sehr angenehmer Flug!"
Negativ: "Warum wird der Pass mit dem Flugticket nochmals und nochmals abgeglichen??"

Positiv: "The crew was fine."
Negativ: "Pegasus should upgrade the payment method through cards. They should accept more types of bank cards."

Positiv: "Haben einen Flieger erwischt in dem ich genug Beinfreiheit hatte und sich auch die Armlehnen außen hochklappen ließen."
Negativ: "Die Durchsagen konnte man nicht verstehen"

Negativ: "How comes i am in transit and they stopp me and make a lot of troubles because i have no visa?? And after they made deporting paper to sign ??? It was really stupid thing ,, if i am in transit and i should have visa ??"

Negativ: "Pegusus auto kiosk checkin got errors so I had to wait in counter line. Fix this! Tea costs money. But cheap travel is awesome!!!"

Negativ: "Alkoholfreie Getränke, zumindest Wasser sollte kostenfrei sein"

Positiv: "Nichts war herausragend , aber auch nicht auffallend schlecht."
Negativ: "Es war leider sehr voll und eng. Der Sitz war sehr unbequem..."

Negativ: "We were really afraid from istanbul to beirut."

Negativ: "Wenig Platz, wenig Beinfreiheit, zu warm im Flieger"

Positiv: "Easy; fair prices; budget rates"
Negativ: "no entertainment (N/A)"

Positiv: "Fairer Preis und reibungsloser Ablauf"
Negativ: "bisschen enge Bestuhlung für 1.90 Männer.."

Positiv: "Der Flug an sich, Boarding, Start, Landen, Gepäck erhalten war prima."
Negativ: "Wir hatten eine Stunde Verspätung. Bei dem, was ich durch die knisternden Lautsprechen verstanden habe, vernahm ich nichts von einer Entschuldigung oder mindestens Erklärung für die Verspätung. Das finde ich mangelhaft. Wie bei den meisten Fluggesellschaften sind die englischen Durchsagen sehr mangelhaft: 1. undeutlich und 2. viel zu schnell. Es gibt ja genug Zeit."

Positiv: "Uçuş mesafesi ufak olduğundan medjatik drum yok."

Positiv: "The price. It was cheap this time around."
Negativ: "The staff isn't exactly friendly and the food is horrible. Do not buy food on the plane. Bottled and canned items are ok to buy, do not trust the rest."

Positiv: "Comfortable flight"
Negativ: "No food"

Positiv: "Da ich bisher noch nie mit Pegasus geflogen bin, hatte ich mir den gesamten Ablauf und die Situation viel unangenehmer vorgestellt. Der Pilot ist so sauber und ruhig geflogen, die klimazisierung in Flieger war auch schmeichelhaft und die Beleuchtung ebenso. Da ich nachts geflogen bin fand ich die Entspannung umso schöner im Flieger. Daumen hoch. Jedes mal aufs neue:)"
Negativ: "Ungemütlich waren nur die Sitze, da man kaum Polsternnoch liegemöglichkeit sich verschaffen konnte und die Preise im Flugzeug für Snacks Getränke und Co."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Typical Pegasus. One of the worst airlines of the world. I typicall try to avoid Pegasus, but sometimes I dont have other choice."

Negativ: "Nothing"

Negativ: "Landing was very rocky"

Negativ: "Pegasus cannot fly without a dalay of at least 1 hour !!!"

Negativ: "They stole my money"

Positiv: "The worst airport ever"
Negativ: "The boarding pass , they opened my baggage like 3 times and start making chaos in it and ruin many things inside it , plus it always delayed in time"

Positiv: "Service"

Negativ: "Discomfort, very small airplane for a 4 hours trip. Crew is angry and rude. Food is expensive and not tatsy."

Positiv: "Dr Flug nach Istanbul verlief pünktlich und ohne Probleme."

Positiv: "It got me there safely"
Negativ: "No free drinking water and it wasn't that cheap of a flight to say it a budget airline."

Negativ: "Late Irritably staff No food"

Negativ: "Old plane, really crowded seats, the air crew doesn’t bother to clean the lavatories. Those who are working that is as the toilets up front were out of order..."

Positiv: "You get what you pay for, nothing more and nothing less."
Negativ: "Almost on every other airline you can check using the self-check-in computers at the airport; on Pegasus you can't, which caused unnecessary queues at the check-in desks (both there and back)."

Positiv: "Pünktlich gestartet. Personal war aufmerksam."
Negativ: "Die Sitze sind sehr eng!"

Positiv: "Cheap Air ticket"
Negativ: "Seats are not comfortable."

Positiv: "Checked in online with a carry on luggage, no waitşng in lines. Flight was on time and landed on time. Crew was nice."
Negativ: "The space between the seats could have been a bit roomier."

Positiv: "Flight started late and even I was threatened not to be boarded and to be moved to a later flight (midnight) because "I had arrived late at the gate" which is twice absurd because: 1st I arrive slightly late - but still on time for the regular borading - only because the previous flight - operated by the same company was LATE 2nd the flight left 1h and 1/2 late, so my delay - if any - in coming at the gate was irrelevant"

Positiv: "Not worse than any other low cost airline. Check-in went smooth, planes are new and cabin personal was friendly."
Negativ: "Boarding was delayed due to late arrival"

Positiv: "Alles gut!"

Negativ: "Everything is charge money"

Mehr zu Turkish Airlines

Buchen Sie günstige Flüge von Basel nach Pristina

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

22.03.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
26.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
11.03.
Do.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:10 Std.
BSL - PRN
21.03.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:40 Std.
PRN - BSL
12.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
17.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
20.03.
Sa.
Nonstop
Wizz Air
2:10 Std.
BSL - PRN
01.04.
Do.
2 Stopps
Wizz Air
29:30 Std.
PRN - BSL
04.03.
Do.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
11.03.
Do.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
10.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
12.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
10.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
22.03.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
13.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
17.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
24.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
26.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
12.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
20.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
12.03.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:10 Std.
BSL - PRN
14.03.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:40 Std.
PRN - BSL
07.03.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:10 Std.
BSL - PRN
14.03.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
11:40 Std.
PRN - BSL
02.03.
Di.
Nonstop
easyJet
2:15 Std.
BSL - PRN
13.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:15 Std.
PRN - BSL
04.03.
Do.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:10 Std.
BSL - PRN
11.03.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
26:15 Std.
PRN - BSL
24.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
28.03.
So.
Nonstop
easyJet
2:15 Std.
PRN - BSL
22.03.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:10 Std.
BSL - PRN
25.03.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:10 Std.
PRN - BSL
12.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
20.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:20 Std.
PRN - BSL
20.03.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
8:50 Std.
BSL - PRN
01.04.
Do.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:15 Std.
PRN - BSL
20.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
01.04.
Do.
Nonstop
easyJet
2:15 Std.
PRN - BSL
22.03.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:10 Std.
BSL - PRN
25.03.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:10 Std.
PRN - BSL
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

24.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
12.03.
Fr.
Nonstop
Air Mediterranean
2:10 Std.
BSL - PRN
12.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
27.03.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:55 Std.
BSL - PRN
07.03.
So.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
24.03.
Mi.
1 Stopp
Pegasus Airlines
8:50 Std.
BSL - PRN
02.03.
Di.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
03.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
29.03.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
29.03.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
29.03.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
24.03.
Mi.
1 Stopp
Pegasus Airlines
8:50 Std.
BSL - PRN
02.03.
Di.
1 Stopp
Turkish Airlines
13:40 Std.
BSL - PRN
19.03.
Fr.
1 Stopp
Pegasus Airlines
8:50 Std.
BSL - PRN
29.03.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:25 Std.
BSL - PRN
07.03.
So.
1 Stopp
Pegasus Airlines
8:50 Std.
BSL - PRN
29.03.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
43:25 Std.
BSL - PRN
12.03.
Fr.
1 Stopp
Pegasus Airlines
8:50 Std.
BSL - PRN
19.03.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:10 Std.
BSL - PRN
27.03.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:25 Std.
BSL - PRN
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First