Finde günstige Flüge von Basel nach San José

BSL - SJO

Finde günstige Flüge von Basel nach San José

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach San José

Hin- und Rückflug
Economy
Basel (BSL)
San Jose Costa Rica
Fr. 07.05.
Fr. 14.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |

Gut zu wissen

Nebensaison

SeptemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 26%.

Hochsaison

JuliDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 30%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 673(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 570oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 585oder weniger

Flüge von Basel nach San José - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 585 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 570 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Basel–San José ist durchschnittlich 0 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Juni, Juli und August. Der günstigste Reisemonat ist September.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 3 % teurer als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Basel nach San José

Wie lange dauert ein Flug von Basel nach San José?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Basel nach San José an?

An welchem Tag sind Flüge von Basel nach San José am günstigsten?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Basel nach San José?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Basel nach San José zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Basel nach San José?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Basel nach San José beachten?

Top 3 Airlines auf der Strecke Basel EuroAirport Swiss – San Jose Costa Rica

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7.7
KLM
Ergebnis aus 3’650 Bewertungen
7.9
Boarding
7.6
Komfort
8.4
Crew
7.2
Unterhaltung
7.4
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "The seats were so comfortable"

Negativ: "No internet available (2020). For the my previous flight, a month ago, was the same problem."

Negativ: "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Negativ: "Delay due to strike"

Positiv: "Good amount of space on the plane, lots of movies to watch, good food and drink."

Positiv: "The crew was pleasant"
Negativ: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Positiv: "Crew was great and helpful despite oversight in my special meal."
Negativ: "Special meal request was overlook. I did not mind so much as eating less does some good! It is human to err!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Flight got delayed 30 minutes"

Positiv: "Slow service."
Negativ: "Better communication!"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Positiv: "the trip was excellent and comfortable. LOved the windows that shaded out rather than the having to pull down the plastic blind. entertainment on board top notch screen huge One hostess , Helen was absolutely fantastic and the best I ve had on my many trips. I will recommend KLM whenever I can"
Negativ: "the headrest is hard. Apart from that- all was fine"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "The overall travel was good, no wifi and the entertainment system had a faulty headphone connection, and no place to charge devices other than through a USB port"

Positiv: "Crew was good"
Negativ: "Food"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Positiv: "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Negativ: "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Leg room"

Positiv: "Crew where awesone and the choice of entertainment was fantastic"
Negativ: "Seats way to close together"

Positiv: "Flight crew very nice"
Negativ: "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"

Negativ: "Nothing special"

Positiv: "Face recognition was amazing"
Negativ: "Too hot on plane"

Positiv: "Time and Good clean place.. in This case airpöane.."
Negativ: "It was not entreteiment st all"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "The seats seemed to have more space on this plane which was nice."
Negativ: "It felt strange that the crew members completely skipped over me when serving lunch and drinks. At least something as basic as water should be given to all passengers."

Positiv: "I slept pretty much the whole time"

Negativ: "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Positiv: "The leg room, was surprisingly roomy"
Negativ: "The food and that there was no entertainment."

Positiv: "Good Experience"
Negativ: "Nothing much"

Positiv: "Short flight with good communication."
Negativ: "Nil to complain."

Positiv: "The aircraft was clean"
Negativ: "The food was terrible, wifi was extremely expensive (Delta had free messaging over their wifi)"

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Negativ: "Delayed!"

Positiv: "The staff are the best European crews I have encountered. Naturally friendly, professional and fit looking. Nothing is too much trouble"

Positiv: "The flight crew was nice. Plane departed/arrived on time."
Negativ: "I paid €60 extra to sit in the emergency door seat to get more leg room but once.i was in the plane learned for more leg room I accepted a smaller seat next to a bathroom and no entertainment. I could not store my belongings near me. No power outlet to charge my devices for my own entertainment on a 7 hour flight. Dealing with constant traffic for the bathroom. I sat in the middle seat between two hours other men. It was a constant struggle arm space. After 7hours in the air I could not wait to get off the plane. If I didn't actually pay an extra €60 for the seat I may not feel bad but I feel like I might have been better off without paying for the "upgrade""

Positiv: "El entretenimiento"
Negativ: "Demasiadas mascotas sin posibilidad de descanso. Un gato en ej asiento del frente que no dejó de hacer ruido y dos asientos atrás un pero en la misma situación. Debería tomar más medidas para el viaje de mascotas"

Positiv: "Clean plane , good crew ,"
Negativ: "they didn't load my baggage from flight 1 to 2"

Positiv: "There is a nothing to mention that was memorable or comfortable."
Negativ: "I asked for an upgrade as we are on our honeymoon. The ground staff only wanted to get us on the plane and not try in anyway to recognize us. Our seats were very poor quality, you should immediately replace them! I would have rather stood than sit on the flight. The in flight entertainment is so poor. Absolutely disappointing especially with the head sets not working because of poor ports of connection. The food was absolutely tragic. You should fire your catering company. I expect more from your airline and I was disappointed all the way through. I hope you can provide my wife and I better service and an upgrade when we fly back to Washington DC on Flight AF 0054 from CDG to IAD. I work in the luxury hotel sector, and even the door men and room attendants have more autonomy to wow our guests. Flying AF does not want me to spend any more money with your airline in the future."

Negativ: "The Premium Eco seats are a catastrophe. They don't recline: the seats only slide down slightly but the upper part of your body doesn't move much. This makes for a poor experience, especially on a night flight. Except if you need the extra width, Eco has better value."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "Na"
Negativ: "They have a terrible communication problem, they never communicated why the flight was late, they never communicated what they were doing or what was happening. Bad customer service. Bad communication with the client. They told us when I asked several times that we would not lose our connection and that everything was fine and that was not the case. We lost the connection. No one told us anything. Another problem was that the girl in the boarding process removed the suitcases tickets from the boarding pass and did not want to return them, and held it without any cause. The flight staff went looking for us. Pretty sad and disappointed by their service. I understand that they were causes outside the airline but must communicate to the client. They cannot remain silent and say nothing."

Positiv: "Crew attentive. The delay was due to airport conditions in FCO, cannot be blamed on Air France."
Negativ: "Food. For a 2-hour plus flight, from 11am to 1:30pm, we got 20gr pretzel sticks. This is ridiculous. Don't pretend you are not low-cost! Formerly, before the Joon failed (thank God) venture, Air France had real sandwiches around that time of the day on that line."

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Positiv: "Great crew and entertainment. Terrible experience at CDG airport but that’s the airports fault."

Positiv: "The entire experience was amazing that gives me a broader scope to choose from when selecting flights to Europe. The most amazing part was the attentiveness of the staff. Exemplary!!!!!"
Negativ: "For me this part is not applicable"

Negativ: "No leg room at all, cant believe those seats met legal standard. The plane smelled, boarding was a nightmare because too many people had big bags. An announcement had been madd that vags would be collected, but obviously were not."

Negativ: "Tell me i would misst the next flight and that my beg will not go to the final airport."

Positiv: "Nothing !! Such a bullshit flight ever !!!"
Negativ: "No tv fo 14 hr long flight !! Flight delayed for 1 he !! No proper arranged to board .. it was kiosk!! Food quality was worse. No space to seat !! Can’t sleep .. no leg space !! Worst fight till the date !!!"

Negativ: "More options for gluten free food. Always get the same dish"

Positiv: "The crew was amazing and extremely helpful!"
Negativ: "The food could have been better"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "crew great comfortable"

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "Booked with my partner. Ended up sitting apart. Not good"

Positiv: "Everything! It was a wonderful experience."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Negativ: "It was great trip thank you Air France"

Positiv: "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "Good food and service"

Positiv: "The CDG airport is very bad in terms of finding your connections, the flight to CDG from LAX had a very old entertainment system and was hard to use."

Positiv: "Really liked the new touch screens (with very good responsiveness). Also liked the food selection (the champagne was nice, so was the menu we were given)."

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Horrible delay. I got letd to my next flyight. The airline stuff didn’t assist me at all and didn’t wanted to help me getting to my next flight. Horrible"

Negativ: "Being in the middle of the 4 seats with guys on both sides. They tend to restrict the space by using the arm rests."

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Friendly crew, good meal and entertainment"
Negativ: "Boarding agent forced me to check in my carry-on even though the carry-on fit in the cage and fullfilled all the requirements. I specifically called Air France prior to the flight to make sure I won’t have any issues as my 1st flight was operated by Delta and I wanted to confirm the luggage requirements were the same. My carry-on weighted only 5 kilos. I was extremely upset the way I was treated w/ the boarding agent behind the counter in Prague. On the top of that, her and the supervisor were very rude to my mom as they told her she had an extra carry-on which wasn’t the case. She traveled w/ a small briefcase where her mask for sleep apnea was. This is not considered an additional carry-on. The boarding agent (Czech lady and her supervisor) were not only rude but obviously lacked knowledge as well. My carry-on suitcase would easily fit in the overhead bin plus there was plenty of space inside the plane as it the flight wasn’t completely full."

Positiv: "Boarding staff helpful with Disabilities; food services quick and pleasant; interior cabin temps appropriate."
Negativ: "Why is boarding so prolonged? 1-Small children and elders cannot stand for 20/30 minutes 2-Why are various sections (particularly Economy), no longer boarded by rows. and from rear first...so people don’t clog aisles, step over others, injure or be injured by heavy overhead moves?"

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "Fast and efficient boarding and friendly and efficient staff. Landed 15min ahead of schedule."

Positiv: "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Negativ: "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Positiv: "Very good male crew member. Pilot genuinely apologetic for the delay."
Negativ: "After running due to a 1 hr 10 min change over between flights boarding didn't prioritise anyone but I got on fine. Only to be told at the departure time that there was a problem with the baggage hold and we were delayed. In total 50 minutes late leaving. Breakfast a simple brioche with nothing to add to it."

Positiv: "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Positiv: "Priority boarding with kids"
Negativ: "Nothing special just like easyJet ir Rayanair"

Negativ: "CDG is a monster. The distances are long . The signage is poor and when I asked for directions the diirections I got were wrong."

Positiv: "The cabin crew was very good!"
Negativ: "The economy premium seats are very uncomfortable"

Positiv: "Standard on most parts with pleasant staff"
Negativ: "Flight was 1/2hr with poor pre-flight communication on the topic. Food wise, the chocolate cookie was better than nothing...but a little savory snack would have been nice."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Negativ: "Food"

Positiv: "Sehr positiv dass man der Person neben mir einen freien Platz anbot und wir dadurch mehr Platz hatten. Sitzplatz hatte ausreichend Platz und das Unterhaltungsprogramm war sehr gut."
Negativ: "Frühstück hätte besser sein können"

Positiv: "Poor"

Positiv: "Inflight movies"
Negativ: "None"

Positiv: "The food and the crew"
Negativ: "Entertainment system, it is outdated"

Positiv: "Amabilidad de la tripulacion"
Negativ: "Podrían dar comida, el viaje no es tan corto. Aire acondicionado demasiado frío, muchos pasajeros solicitaron regular l temperatura, no habían suficientes mantas"

Negativ: "Pünktlich"

Negativ: "I was unable to switch my assigned seat online therefore I went to the United counter in London to have my seat changed. It seemed to be a bother for the person who helped me. Was not friendly at all"

Negativ: "Seats very uncomfortable Planes tatty Toilets very dirty"

Negativ: "Flight was canceled due to United's mismanagement of crews."

Negativ: "bei einem 45 min Flug kann man nicht viel anders machen"

Positiv: "eingentlich war gar nichts wirklich gut. sondern max mässig"
Negativ: "Es gibt 2x auf einem über 11 Stunden non-stop Flug was zum essen:Nach dem Start und einmal 1,5 Stunden vor der Landung. 9 Std. nichts. Wenn dann eine Stewardess helfen will mit einem kleinen Snack aber von einem Kollegin gebremst wird, dann finde ich das unverschämt!! "Wir machen keine Ausnahmen!""

Positiv: "Clean, comfortable and on time."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "No screens in the seats. Food options are the usual limited fair"

Negativ: "I’m 6’3, misty in my legs, so the diminishing legroom is a problem. Can’t afford business class either. You should really have entertainment for a 5 hr flight."

Positiv: "Personal freundlich und in dem Fall war der Punkt 20 Minuten überpünktlich"
Negativ: "Wie üblich auf diesen kurzen Flügen keine Bordunterhaltung. Relativ wenig Sitzabstand wie sonst aber auch üblich (bei knappe 1,90m) wenn kein spezieller Sitz mehr frei ist."

Positiv: "Comfortable seats with screens"
Negativ: "Mediocre snack"

Negativ: "I didn't get to get on the flight."

Negativ: "Slow boarding, no food no drinks, no tv."

Positiv: "Leider verspätet"

Negativ: "Entertainment während des Fluges nur gegen Aufpreis mittels Kreditkartenzahlung möglich"

Negativ: "- knapp unter 6 Std Flugzeit und nur ein Mini-sackerl bretzen zum Essen - für jedes Gepäckstück wird kassiert"

Positiv: "Flug hat Minimumkriterien erfuellt. Puenklichkeit und Sicherheit. Getraenke wurden offeriert."
Negativ: "Ich bin klein und fand es beengend. Das überraschendste war aber das komplett fehlende Unterhaltungsprogramm. Nicht mal ein gemeinschaftlicher Monitor. Dies bei einem 4h Flug. Info über vorhandene Service( entertainment und food ) im Flug wäre wünschenswert."

Positiv: "Nothing"

Positiv: "Más espacio, al menos una película que ver, y algún bocadillo por ser un vuelo de tantas horas"

Positiv: "The pilot"
Negativ: "Everything else"

Positiv: "Business Class entsprach voll den Erwartungen, nur das erste Mal war der Flug rückwärts"

Positiv: "Prinzipiell ok aber nicht First Class Standard, wie gebucht"

Positiv: "Pleasant staff."
Negativ: "Snug srating"

Positiv: "Flights on time"
Negativ: "Luggage arrived 2 hours late on separate flight"

Positiv: "Siehe Bewertung in den Kategorien. Essen ok, Boarding entspannt und ein guter Flug für den Preis (sehr günstig)"
Negativ: "Nicht sehr viel Platz, zu wenige Getränke über den Flugzeitraum, Personal nur mäßig freundlich, kein Boardentertainment am Platz nur über zentrale Lautsprecher aller 4-5 Reihen (Flug durchgeführt von United)"

Positiv: "Entertainment worked on this flight! And once again, I had an empty seat next to me - that's always a huge plus so I can stretch a bit."

Positiv: "The flight crew was very attentive and friendly. Probably one of the nicest crews I have encountered on my flights."
Negativ: "Me and this other person were waiting in the back for the two bathrooms to become available. We waited over 10 minutes."

Positiv: "Guter Komfort und gute Beinfreiheit zu den Vordersitzen so dass man auch nach einem Langstreckenflug von München nach San Francisco entspannt ankommt."

Negativ: "Left my sweatshirt on the flight to sioux falls"

Negativ: "... und alles kostet extra: Bordunterhaltung, Essen, Bier."

Positiv: "The plane took two hours to leave the ground due to weather. This was unfortunate and made the passengers uncomfortable but it was not the fault of the airline."
Negativ: "The airline gave all the passengers access to the movies and television channels."

Positiv: "Wir waren sehr knapp dran. Wir erreichten den Flieger nur, weil uns Airline Angestellte geholfen haben und wir durch den Flughafen gespurtet sind."

Negativ: "My luggage didn't make connnection."

Positiv: "no problems on flight. complimentary wine."
Negativ: "seats bit tight for international flight. why do I have to pay more for more leg room"

Positiv: "The huge windows and overhead bins on the 787 are fantastic. United has a decent seatback entertainment system, however it could stand to use maybe a few more movies. In economy the food was palatable, I went with the cheese manicotti for "lunch" and was awoken to a ham and cheese on a pretzel bun for "breakfast." The Illy coffee is much better than the old garbage."
Negativ: "The boarding area at CDG while nice was very hot. The huge windows made the place a hot house. I was relieved to get on the plane where it was much cooler."

Positiv: "So they lost my bag but where super helpful and nice!"

Positiv: "Personal war sehr nett, das Boarding ging zügig vonstatten, Sitze gemütlich(für Kurzstreckenflug)"
Negativ: "Flug hatte 1 h Verspätung, keine Auswahl beim angebotenen Snack"

Positiv: "Boarding sehr zügig, Carry-on wurde unkompliziert in Frachtraum verbracht da sehr kleines Flugzeug"
Negativ: "Sitze eher sparsam bemessen, keine Auswahl bei Snack"

Positiv: "Everything went well and we didn't crash. 10/10"

Positiv: "First flight delayed once board to check a broken light. Then waisted 40 minutes taxiing on tarmac in Houston because they couldn't find a gate. Missed our connection. They put us up in a low end hotel overnight. Then we had our morning flight again delayed as we waited for planes to the take off, so further delays. Arrived in Costa Rica 1 hour late. Now with too many other flights so immigration packed and took another hour and twenty minutes (when we finished there was only a 5 minute wait). Thanks United"
Negativ: "Coffee and cookies. Moscow mule"

Negativ: "Snack offering was caramely sugar cookie"

Negativ: "Der Flug wurde um 6-7 Stunden verschoben, so dass ich keinen Anschluss Flug mehr hatte um nach Hause zu kommen. Der Service vor Ort war sehr schlecht, es hatte viel zu wenig Personal. Ich hatte einen freundlichen Helfer am Schalter, aber sein Supervisor hat mich dann ohne zu Fragen einfach irgendwie umgebucht, z.B. ein Tag später, dann mit Übernachtung irgendwo. Die Flüge am selben Tag wurden zuerst gar nicht berücksichtigt, bis ich dann online selber gesucht habe. Schlussendlich hat mir ein Mitarbeiter der Lufthansa geholfen noch einen Flug am gleichen tag zu bekommen. Mein Gepäck ist bis jetzt 48h später noch nicht aufgetaucht. Gesamthaft für United ein sehr schlechter Service!!!"

Negativ: "Fligh delay."

Negativ: "Entertainment System war defekt und es gab keine Entschädigung."

Mehr zu KLM
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Basel nach San José fliegen

Fluggesellschaften, die von Basel nach San José fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Basel nach San José in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Basel nach San José bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Basel nach San José nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Basel nach San José

Buchen Sie günstige Flüge von Basel nach San José

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

27.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:49 Std.
BSL - SJO
27.06.
So.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:48 Std.
SJO - BSL
17.05.
Mo.
2 Stopps
KLM
23:24 Std.
BSL - SJO
25.05.
Di.
2 Stopps
KLM
21:40 Std.
SJO - BSL
13.05.
Do.
2 Stopps
Air France
31:35 Std.
BSL - SJO
13.06.
So.
2 Stopps
Air France
18:50 Std.
SJO - BSL
18.07.
So.
2 Stopps
United Airlines
41:00 Std.
BSL - SJO
31.07.
Sa.
2 Stopps
United Airlines
20:40 Std.
SJO - BSL
25.05.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:14 Std.
BSL - SJO
23.06.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:12 Std.
SJO - BSL
10.06.
Do.
2 Stopps
KLM
23:14 Std.
BSL - SJO
25.06.
Fr.
2 Stopps
KLM
18:30 Std.
SJO - BSL
22.05.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:24 Std.
BSL - SJO
25.05.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:14 Std.
SJO - BSL
11.05.
Di.
2 Stopps
Air France
42:35 Std.
BSL - SJO
13.06.
So.
2 Stopps
Air France
18:50 Std.
SJO - BSL
25.05.
Di.
2 Stopps
KLM
36:35 Std.
BSL - SJO
25.06.
Fr.
2 Stopps
KLM
18:30 Std.
SJO - BSL
02.07.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
40:50 Std.
BSL - SJO
23.07.
Fr.
2 Stopps
United Airlines
40:55 Std.
SJO - BSL
29.05.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:35 Std.
BSL - SJO
22.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
18:48 Std.
SJO - BSL
02.07.
Fr.
1 Stopp
KLM
26:40 Std.
BSL - SJO
23.07.
Fr.
1 Stopp
KLM
30:35 Std.
SJO - BSL
10.06.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:14 Std.
BSL - SJO
25.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
35:05 Std.
SJO - BSL
15.07.
Do.
2 Stopps
United Airlines
37:20 Std.
BSL - SJO
31.07.
Sa.
2 Stopps
United Airlines
20:40 Std.
SJO - BSL
02.07.
Fr.
1 Stopp
KLM
26:40 Std.
BSL - SJO
23.07.
Fr.
2 Stopps
KLM
18:30 Std.
SJO - BSL
13.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:35 Std.
BSL - SJO
12.06.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
21:38 Std.
SJO - BSL
15.08.
So.
1 Stopp
Air France
14:30 Std.
BSL - SJO
27.08.
Fr.
2 Stopps
Air France
36:40 Std.
SJO - BSL
08.07.
Do.
1 Stopp
KLM
14:45 Std.
BSL - SJO
29.07.
Do.
1 Stopp
KLM
19:10 Std.
SJO - BSL
13.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
31:35 Std.
BSL - SJO
16.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
31:05 Std.
SJO - BSL
15.07.
Do.
1 Stopp
KLM
14:45 Std.
BSL - SJO
12.08.
Do.
2 Stopps
KLM
19:10 Std.
SJO - BSL
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

21.05.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
53:00 Std.
BSL - SJO
25.05.
Di.
2 Stopps
KLM
23:14 Std.
BSL - SJO
18.05.
Di.
2 Stopps
KLM
23:24 Std.
BSL - SJO
13.05.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:24 Std.
BSL - SJO
20.05.
Do.
2 Stopps
KLM
18:49 Std.
BSL - SJO
26.05.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:55 Std.
BSL - SJO
25.05.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
59:35 Std.
BSL - SJO
11.05.
Di.
2 Stopps
KLM
23:24 Std.
BSL - SJO
19.05.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:49 Std.
BSL - SJO
20.05.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
59:35 Std.
BSL - SJO
18.05.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
59:35 Std.
BSL - SJO
21.05.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:20 Std.
BSL - SJO
26.05.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
41:10 Std.
BSL - SJO
14.05.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:20 Std.
BSL - SJO
14.05.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
53:30 Std.
BSL - SJO
19.05.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
38:35 Std.
BSL - SJO
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First