Finde günstige Flüge von Genf nach Miami

GVA - MIA

Finde günstige Flüge von Genf nach Miami

Hin- und Rückflug
Economy
Genf (GVA)
Miami
Fr. 26.02.
Fr. 05.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Miami

Gut zu wissen

Nebensaison

November Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 13%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 31%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 501 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 413 oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 274 oder weniger

Flüge von Genf nach Miami - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 248 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 375 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Genf–Miami ist durchschnittlich 33 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist November.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 3 % teurer als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Genf nach Miami

Wie lange dauert ein Flug von Genf nach Miami?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Genf nach Miami an?

An welchem Tag sind Flüge von Genf nach Miami am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Genf nach Miami?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Genf nach Miami?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Genf nach Miami zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Genf nach Miami?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Genf nach Miami beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke Genf – Miami

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7.9
Delta
Ergebnis aus 29’019 Bewertungen
8.1
Boarding
7.8
Komfort
8.5
Crew
7.8
Unterhaltung
7.5
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Everything was good"

Positiv: "Seat was comfortable, boarding was good"
Negativ: "WiFi didn’t work, my tv didn’t work either"

Negativ: "Nothing, really. Airlines unfortunately can’t make people patient or polite, & I can’t afford a private jet, so I’ll have to settle for an eye roll or twelve."

Negativ: "The food on the plain or snacks were to poor and not that tasty."

Positiv: "WARDA at the Miami Gate H07 was awesome. She went above and beyond. Everyone else was very helpful but you can get tell she does more than the norm. LOVE LOVE LOVE the free entertainment in the individual seats. Perfect for families!"
Negativ: "No complaints"

Positiv: "The poor cabin stewardess was working the whole time as it was a short flight."
Negativ: "This is a horrible route, they charge you more than flying to Europe and give you a one hour ride in a cramped plane where you can't even bring in a carry-on. The cost is insane but is one of the reasons Wall Street loves Delta as they are racking in the profits for very little service."

Negativ: "If you can get it he people at the desk to stop making announcements while there are announcements being made over the airport PA system that would be great. Especially when the person chosen to speak has a heavy accent and it’s competing with other announcements. My over 50 ears can’t make it out."

Positiv: "Comfort and service was great."
Negativ: "The severe delays was frustrating and not getting enough information about it."

Negativ: "Work on those delays"

Positiv: "surprisingly spacious seats. plane felt brand new. on screen entertainment was great, and relieved to have charging inputs for my device in the seat."

Positiv: "N/a"
Negativ: "Explain why there’s over a 2 hour delay"

Negativ: "Faster lines at check-in. More courteous security personnel"

Positiv: "Comfortable Seating!"
Negativ: "Flight delayed Quite a bit."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Negativ: "Flight was 20 minutes delayed"

Negativ: "N/A"

Negativ: "Na"

Positiv: "Michael was super polite and helpful. i Traveled with my young son and he took such good care of us."

Negativ: "The overhead didn’t fit my standard and I ask the gate attendant and she assured me or would. Otherwise excellent game"

Positiv: "Quickly boarded and took off as well. It was a really smooth flight!"

Positiv: "The flight was delay 3:45 and no compensation!!!!"
Negativ: "The worst The flight was delay and no compensation!!!! 3:45"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Negativ: "-"

Positiv: "I was given an upgrade to a exit row seat so I could stretch out which nice since this was a connection from Sydney so I’d been flying for 14 hours already. The entertainment was excellent and the inflight messaging was wonderful. The staff was friendly and helpful. And the biscoff cookies are amazing."
Negativ: "The seats need a cushion."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "How professional everyone was"
Negativ: "Everything was good"

Positiv: "Late. Poor communication. Crying kids"

Positiv: "The service and the seats"
Negativ: "We spent more time than scheduled waiting to take off"

Positiv: "Nothing. My flight got canceled."
Negativ: "Delta offered nothing for canceling my flight, rescheduling me on one over 24 hours later with two layovers to Miami. I lost money on hotel reservations and never even made it on my trip. Couldn’t reach delta for over 24 hrs to confirm whether I’d get a refund or not"

Positiv: "Free snacks and beverages. Easy boarding and easy de-boarding. Comfortable seats, friendly crew, large-ish bathrooms."
Negativ: "n/a"

Negativ: "It was a smaller airplane."

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Flight attendant gave me the can of Diet Coke and extra pretzels when requested. The entertainment was excellent, the TV screen in the the seats. Good choice of TV shows"
Negativ: "Seats are miniscule"

Positiv: "Delta made the experience great"
Negativ: "Flight was delayed almost two hours"

Positiv: "Always a good experience with Delta! They’re the best!"

Negativ: "flight ticket very expensive."

Positiv: "Nice service , but flight was delayed , but that's not Delta dakut as it was weather related"
Negativ: "Nice sercixe and crew and generous with snacks and water"

Positiv: "I ran from B terminal to E terminal to catch the flight and as soon as I sat down, the flight attendant offered me a cocktail as she could see I was out of breath"

Positiv: "Service was exceptional, flights were on time and in some case, early, and communication throughout was clear!"

Negativ: "Everything was on time, but we had to sit on tje runway for more that 30 mins which made us late all around. But aside from that everything feom Delta from dropping of bags to Landing in Miami was perfect."

Positiv: "Courteous crew"
Negativ: "Not enough room. Older plane model. No screens for entertainment."

Positiv: "Left on time... Arrived 10 mins early. comfy plane. Pleasant help."

Positiv: "Plane is great. Comfortable."
Negativ: "The staff at the gate at LGA were not too friendly."

Positiv: "Yes, Very good"

Negativ: "When a bought my ticket, I had asked in the office about WiFi. They told me that you have WiFi on the plane. I had checked this information on KLM.com and saw the same, that you have WiFi. This was the reason, why a chose KLM! Then I tried to connected on board but I couldn’t! WiFi was not available. Crew told me that they don’t know anything about it! I was disappointed and angry."

Positiv: "Klm's consistantly high standards in everything they do."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "The crews were pretty great!"
Negativ: "The regulating of the temperature."

Negativ: "The flight from Manchester to Amsterdam has been delayed which led insufficient time for me to transfer to HK"

Positiv: "The crew was pleasant"
Negativ: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Negativ: "I congratulate the KLM crew!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Not being 1 hour late"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Seat was good"
Negativ: "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

Negativ: "We had 4 hour delay causing a stop over at 3am. So yeah"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Nice aircraft"
Negativ: "Unexpected refueling stop. 2 hr delay Lost connection Reached destination after 18 hr delay"

Negativ: "Flight cancelled"

Negativ: "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "No reading light in my seat..."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
Negativ: "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

Positiv: "Everything is alright"

Negativ: "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Positiv: "Short flight and being able to escape from drunk belligerent Passenger on previous flight"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Overall booking and airport was ok. Food was also actually quite good."
Negativ: "A comfort of the seats... well its economy class in the end. Entertainment was just dreadful - small screen with visible pixels - I was unable to watch any movie."

Positiv: "Flight crew very nice"
Negativ: "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"

Positiv: "The crew was efficient. Flight left on time. Food and wine served."
Negativ: "No entertainment."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Friendly crew."
Negativ: "So many people on a 747!!"

Positiv: "Left ontime and service was excellent."

Positiv: "I got some rest"
Negativ: "unable to charge my phone or watch movies"

Positiv: "The time keeping was very good. We left on time and arrived early on both occasion. Good organisation. Excellent service."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "Lovely staff, good food, great movies."

Positiv: "Airlines issue"
Negativ: "Profiling certain customers"

Positiv: "Boarding was a breeze and the staff were lovely. Online check was very simple and easy to navigate."
Negativ: "The amount of extras you have to click no to while checking in online."

Positiv: "Flight was lovely, crew were friendly and very helpful and food was delicious!! We travelled with assistance for mum and it was excellent and we were kept updated all through the flight."

Positiv: "The premium economy- it was the most uncomfortable - tight seats. The back of the seats are not reclining It’s not worth the money you pay for premium services"
Negativ: "The premium economy should be eliminated and should be labeled for what it is: couch class with some perks"

Positiv: "Crew are the best!"

Negativ: "Boarding was a disaster as my companion was selected for random search which held us up as there was no urgency to process us. Then there was no sign for where we should go since upper deck on 747 so we went in "economy" line as indicated on ticket and then was sent to correct line when we got to the front, wasting more time. The seatrs were the most uncomfortable I have ever beeon on for a long flight. I also paid extra to be in the exit row, to have people constantly congregating in front of us.The food was also mediocre."

Positiv: "The crew and the food were great!"
Negativ: "The seats weren’t very comfortable. You could tell the plane was a little dated. There was no WiFi and nowhere to charge your devices."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "Good selection of movies."
Negativ: "Had to use a shoe horn to get into and out of my seat and I'm not a large guy. But really my harsh criticism comes from the loss of my girlfriends luggage. It was left behind in Paris on our way to Casablanca causing us to waste a day in Casablanca traveling back to the airport the grab the bag the next day. And to add injury to insult her bag was left behind in JFK during our transfer for our flight to Seattle. No big deal right, Delta will deliver the bag to our house the next day, wrong, we were told we have to go to the airport ourselves to get the bag."

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Negativ: "The best airline what I was flying so far !! Excellent food, drink, comfort seat, free entertainment with great selection."

Negativ: "the tray was broken and the water felt all over. the flight was 1 hr delayed. All of us stood the 1 hr waiting to know what's next. We could sit."

Negativ: "They made me check my carryon rolly which is allowed on every other plane in the world, which meant going all the way back into a chaos of hundreds of people to check in. Because I had a connecting flight to New York in London, the check in caused many problems...and everything inside soaking wet"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Negativ: "Really hard to get boarding passes online"

Positiv: "Crew was very friendly and seat in KQ is super comfortable in Business."

Negativ: "Boarding clusterf..."

Negativ: "Train your ground crew. Our luggage was not placed on our flight from Paris to Amsterdam and were sent to Amsterdam on separate planes. My husband’s medication was in his bag. This was a great inconvenience for us. Never again on Air Canada. I suggest you explore the baggage process used by Delta."

Positiv: "Crew was really good, polite, efficient. The aircraft was relatively new and clean (rare for an airline to provide a new craft on an Africa segment). Food was good, seats comfortable. Will definitely make them my airline of choice to the extent that I can cost wise."

Positiv: "Food and drinks very good"
Negativ: "In economy class the movies unable to listen to with ear buds. Bring my own next time."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Positiv: "Amazing crews!"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Very nice crew. Nice meal service and drink service throughout. Great choice of entertainment."

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Over all pretty good for price."

Positiv: "Service and crew are great"
Negativ: "Seats"

Positiv: "The plain was ok, the crew really nice and attentive. The only “problem” would be the food, mostly for the breakfast that was awful."

Positiv: "SFO - CDG (Air France) was a great journey in all respects. But the one major reason for that was, the middle seat was empty. I was so fresh after the journey, would definitely recommend this flight to anyone."
Negativ: "The flight was delayed by atleast 45 mins and therefore had to rush at the CDG airport to catch the next flight."

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Negativ: "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "1/ the transfer crew needed 50 mn to enter my son’s visa number in her computer and she almost let us miss our flight 2/ we were separated (party of 3, my son being 5 YEARS OLD) - how can they allow a boarding and expecting my 5 year old to do a 10 hours flight BY HIMSELF???? 3/ no kids menus, even if I had ordered it before 4/ food in general was very mediocre 5/ crew was unprofessional and they acted bored"

Negativ: "I don’t know why they keep making boarding with stairs and bus."

Positiv: "Crew were pleasant most of the time"
Negativ: "Boarding process is total chaos Took 40 mins to.check in at desk , pre ordered for wheelchair Never showed ...total zoo Beds advertised as lie flat bu they are NOT 180 degree flat , legs hang down - bad for circulation"

Negativ: "Crew not only lacked sensibility to understand the purpose of an emotional support dog but kept harassing me about the dog being tied to my seat. At some point a flight attendant even tried to touch my dog, invading my personal space. When the dog rightfully acted defensive trying to protect me, the crew member started threatening me that he would have the dog sent to cargo, the last thing a person with an emotional support pet wants to hear. Extreme lack of professionalism."

Negativ: "at no point when buying my ticket did the site say zero bags were included. In fact, when purchasing it said that information about baggage was not available.Shocked to have to pay 50 dollars for one bag. I am member of Flying Blue. One bag has always been included in the price of a ticket flying transatlantic."

Positiv: "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Negativ: "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Plane was clean. Pilots made up some of departure delay time in the air between NCE & CDG."
Negativ: "Unorganized boarding process and minimal info or announcements regarding delay. Failure to respect SkyPriority status at boarding were disappointing. (Staff allowed it to be a bit pushy and chaotic and people were able to force their way in line, ahead of those who had been waiting in line.) Seats were okay but no recline and underseat storage was small. (Backpack wouldn't fit underseat and had to be stored in overhead.) Passengers crowding from back of plane upon arrival made it hard to deplane and felt rude."

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "Service was great, flight was on time and I really enjoyed everything"
Negativ: "Little turbulence but overall it comes as usual so it was worth the flight"

Positiv: "Der Flug ist wegen Schlechtwetter abgesagt worden. Dagegen kann man nichts sagen. Aber...."
Negativ: "Das wir zum umbuchen über zwei Stunden in einer Schlange stehen müssten war eine Zumutung."

Positiv: "Pünktlich, sehr unkompliziertes Boarding, nettes Personal. Ich bin mehr als bespannte am Zielort angekommen. Gerne wieder."
Negativ: "Das Essen war eher mäßig, aber dass es überhaupt etwas zu essen gab auf einem Flug von unter einer Stunde fand ich sehr positiv, wenn auch nicht unbedingt nötig."

Positiv: "pünktlich"
Negativ: "sehr teuer"

Positiv: "Die Crew war super aufmerksam und sehr freundlich. Nicht immer selbstverständlich, selbst in der Business class."
Negativ: "Der Sitz ist zu eng für mich und nicht lang genug, ich 193cm groß"

Positiv: "Boarding ging zügig"
Negativ: "Keine Getränke und Snacks, unfreundliche Crew, Passagiere werden wie Luft behandelt."

Positiv: "All was good and on time"
Negativ: "Just be good, they could still offer free drinks or water to passengers"

Positiv: "Schönes Flugzeug"
Negativ: "Einchecken sehr kompliziert"

Positiv: "Nette Crew von Air Belgium"
Negativ: "Etwas abgeranztes Flugzeug, der Service dauerte zu lange (Abräumen etc. )"

Positiv: "Crew war nett"
Negativ: "Das Boarding war absolut chaotisch. Niemand hat wirklich mitbekommen, wer wann einsteigen darf. Bitte mit optischen Hilfsmitteln arbeiten!!!"

Positiv: "Guter Service und kompetente Crew"
Negativ: "Probleme beim Boarding mit meinem Online Ticket. Die Dame am Schalter war sehr gestresst und hat mir daraufhin einfach einen anderen Sitz zugeteilt. Sehr verwirrend!"

Positiv: "Freundliches Personal"

Positiv: "Das wir endlich losfliegen konnten."
Negativ: "Verspätung die nicht mal gemeldet wurde, sondrn ich es nur per zufall gesehn habe!"

Positiv: "Old school crew were fantastic and made this a great flight - which is so atypical for BA these days."
Negativ: "Tired old planes need refurbishing. Food and IFE can’t compete with carriers like Qatar or even Finnair or American."

Positiv: "Treats and details"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Super friendly and professional crew"
Negativ: "Short comfortable and smooth journey"

Positiv: "Nette Besatzung. Professionelle Abwicklung"
Negativ: "Verpflegung ist nicht im Preis enthalten. Das ist erbärmlich."

Positiv: "Punctuality!"

Positiv: "NA"
Negativ: "Free food"

Negativ: "Vorheriger Flug umgebucht (einen Tag früher) und diesen Anschlussflug nicht umgebucht. Soll man sich einen Tag am Flughafen eintreiben? Erst mit großer Anstrengung einen neuen Flug bekommen."

Positiv: "Pilot hat 15min Verspätung aufgeholt und der Flug landete pünktich."

Positiv: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"
Negativ: "Das war eigentlich ein American Airlines Flug, kein BA"

Positiv: "total flight bsolutely excelente custumer service stuffs was very friendly outbound and inbound no dilays"
Negativ: "not aplicable"

Positiv: "Sehr hohe Handgepäckmenge. Ein Urlaub alleine damit ist durchaus realisierbar"

Positiv: "Das Flugzeug hatte in Hamburg 2Stunden Verspätung. Wetter: London ruhig Gutscheine: Ja Durchsagen: nicht oder sehr schlecht zu verstehen. Ausstieg aus der Maschine: 30 Min. warten !"
Negativ: "Getränke an Bord: kostenpflichtig zu Flughafen Preisen Warum eine Business Class für 99€ Aufpreis angeboten wird obwol es lächerlich ist, ist nicht nachzuvollziehen. Insgesamt eine miserable Leistung."

Negativ: "dauerhafte Verspätung bei British Airways und umständlicher Check in für das gepäck"

Positiv: "Das Kabinenpersonal war sehr zuvorkommend und das Bordessen war gut. Das Entertainment System war sehr umfangreich und man konnte selbst Live Sport sehen."
Negativ: "Der Sitzabstand in der Economy Klasse ist für Leute über 180cm grenzwertig, ab 190cm wird es unangenehm über lange Strecken"

Negativ: "Very uncomfortable"

Positiv: "- nettes Boardpersonal - außergewöhnliche Sicherheitshinweise - Preise für Essen/Getränke ok"
Negativ: "- Check in und Passkontrolle katastrophal - etwas Verspätung"

Positiv: "Das Flugpersonal war ok und der Flug war auch "Just in Time"."
Negativ: "Kein Snack oder Trinken ohne Bezahlung"

Positiv: "alles lief ruhig ab, boarding problemlos, Personal sehr freundlich und hilfsbereit"

Positiv: "Gut informiert über den Status des Fluges (Verspätung)"
Negativ: "Ist zuemlich mühsam, wenn Passagiere Mc / BurgerKing in den flieger zum Essen mitnehmen. Entweder könnte man das verbieten (den anderen passagieren zuliebe) oder bietet doch einfach etwas zu Essen an (im preis inbegriffen). Bei Swiss klappt es auch. Und so viel günstiger ist BA auch nicht."

Positiv: "Sehr freundliches Personal. Dass der Flug deutlich verspätet war, war dem Umstand geschuldet, dass aufgrund fehlender Passagiere drei Koffer wieder ausgeladen werden mussten.gute sitze mit deutlich mehr Abstand als bei den Billigfliegern."

Positiv: "* service war (soweit vorhanden) freundlich * pilot hat die passagiere sehr transparent informiert * sauber"
Negativ: "* verspaetet losgeflogen und verspaetet angekommen * kein essen, keine getraenke * alles (sogar die sitzplatzwahl) haette kostenpflichtig dazugebucht werden muessen * keine bordunterhaltung"

Positiv: "Flug und anschlußflug waren pünktlich ,essen und personal waren gut"

Negativ: "No power plugs/usb ports. Very small, poor quality screen. Not much bigger than my iPhone."

Positiv: "Pünktliche Landung, 23kg Grenze bei Handgepäck"
Negativ: "Handgepäck musste aufgegeben werden, Wenig Fußfreiraum"

Negativ: "Flugverspätung"

Negativ: "Leider konnte ich meinen Norm-Koffer nicht als Handgepäck mit in die Kabine nehmen und musste ihn aufgeben, entgegen der Vorankündigung. Offensichtlich war zuviel Gepäck mit an Bord."

Negativ: "Pointless priority boarding if you get all priority passengers to wait for the rest of the flight.."

Positiv: "Pretty new aircraft"
Negativ: "Food is bad in coach"

Negativ: "Media, Musik kaum internationales Angebot., obwohl Boing 777. LH oder Emirates bei Weitem besseres Angebot. Diabetes Frühstück—- Nicht ik"

Positiv: "They gave you anything u needed"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Das flugpetsonal war sehr freundlich und hilfsbereit.."
Negativ: "Ich war mit dem Service und dem Flug sehr zufrieden"

Positiv: "flight was not crowded and service attentive and courteous"

Positiv: "Aufgrund der U-Bahn-Ausfälle kamen wir zu spät zum Flughafen und verpassten somit unseren Flug. Wir haben verzweifelt versucht, telefonisch mit der Airline Kontakt aufzunehmen, was jedoch aussichtslos war. Warteschleife ohne Ende... Man konnte uns an diesem Abend keinen Ersatzflug mehr anbieten, sodass wir auf eine deutsche Airline ausweichen mussten. Hier hat alles reibungslos funktioniert. Leider sind die Kosten für den Rückflug sowie das Gepäck futsch. Sehr schade für British Airways"

Positiv: "Nice new plane, great flight staff, great entertainment"
Negativ: "Checking in at the gate took a lot of time and no food or bathrooms available"

Negativ: "Das boden personal war nicht nur super unfreundlich, und könnte keine Auskunft zur Ankunft in London geben. Wenn ein Flieger 1 Stunde später los fliegt kann er nicht 2 stunden später in London ankommen...aber Logik wollten die nicht hoeren"

Positiv: "Freundliche FB"
Negativ: "Business Class lohnt nicht innerhalb Europas"

Negativ: "Das online Check- in war leider nicht möglich."

Positiv: "Ich habe den Flug in dem Airbus 380 genossen. Die Maschine flog sehr ruhig und der Service war sehr angenehm. Die Zeit verging wie im Flug."

Positiv: "Der Flug war technisch gesehen völlig in Ordnung. Pünktlicher Start, pünktliche Landung. So, wie man es von einem innereuropäischen Flug erwarten kann."
Negativ: "Das Essen und auch die Getränke wurden nur gegen Bezahlung abgegeben. Das können andere Airlines definitiv besser."

Positiv: "Great crew with Laura, Luke and the team in Club World."
Negativ: "BA lounge in Heathrow Terminal 3 had it's days and needs upgrade."

Positiv: "alles okay, Wasser gratis"

Positiv: "alles okay - Wasser gratis"

Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"

Positiv: "Awful food selection, small entertainment selection, none of the crew knew how to properly board the plane and left guests waiting in the aisle for over 45 minutes of standing for no reason and then yelled at the passengers that we were 'late' and that the standing passengers were causing the delay of the aircraft! The staff were VERY, VERY rude. I would do yourself a favor and NEVER fly Iberia!"
Negativ: "Everything. They need an entirely new flight crew, new food service, new gate attendants, new baggage check, new ground crew. Just a joke."

Negativ: "Not loosing my bags"

Negativ: "I am 196 cm tall and I could barely move. I fly often and this was one of the most uncomfortable flights ever."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Food and personnel attitude."

Positiv: "Premium economy is a great way to travel"
Negativ: "Flight was a mutually on Iberia from Madrid to a Miami. All I can say is that MAD is a HOT MESS!!"

Positiv: "Ich bin unzufrieden. Dieser Reise nach Palma de Mallorca hat mit zusätzlich Kosten und Stress verursacht."
Negativ: "1 - Gepäckbestimmungen bei Hin und Rückflug ( 1 x 20 kg Gepäck) bei Linienflüge wie Condor und Iberia wurde nicht berücksichtigt sodass ich 1 Gepäckstück 20kg bei Rückflug extra bezahlen muss. 2 - Ich habe 3 x Sitzplatzreservierungen bezahlt weil Iberia die Fluggesellschaft geändert hat ( anstatt Iberia plötzlich Vueling) und es keine andere Alternative bei der Check inn Online gab. Ich musste 3 Sitzplatzreservierungen bezahlen, 1 davon völlig unnötig. 3 - Gate Änderung von 92 auf 98 in Palma de Mallorca unmittelbar vor der Rückflug sodass ich fast mein Flug nach München verpasst habe. Den ganzen Stress und 2 extra Gebühren kann ich mir ersparen wenn ich mein Ticket direkt in der Reiseagentur kaufe."

Positiv: "I could not travel to Miami due to Iberia did not assigned the seat with my children."
Negativ: "The lack of education and polite of the Stewart is a minus on that airline"

Positiv: "I paid the $29 for an aisle seat and wasn’t disappointed. It was a pleasant flight."
Negativ: "Hanging flown on several wide bodied aircraft, it’s been my experience that the A330 has a much better coach experience than the 777 aircraft models. For me, it’s a matter of legroom). Fortunately, I didn’t have anyone next to me on the flight and was able to spread out a bit (I’m 6’5”!!) My only other complaint was that while this was booked as an Iberia flight, the flights were all serviced by American Airlines. Check-in, seat selection were all handled by American. It was a little confusing in the online check-in process, because for months, the AA app wouldn’t recognize anything but the return legs of the trip using the record locator provided by Expedia."

Negativ: "This was in no way a legal connection for an international flight - we had only an hour to get from our flight onto the plane going through customs and everything else - we have Global Entry otherwise there is no way in the world we would have made our flight and ou bags did not make it."

Positiv: "Iberia cancelled my incoming flight to Madrid and put me on an earlier one, but refused to let me on the earlier flight to Bilboa, which made a long waiting time!"

Positiv: "Pünktlich, Catering okay in der Business Class"
Negativ: "Sehr umkomfortable Business Class"

Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."

Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."

Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"

Negativ: "The crew at flights run by Iberia were particularly unpleasant. Special those in the flight from Madrid to Miami. Ladies we’re particular rude and aggressive when talking to me and my daughters. Basically as if they were doing us a favor wile doing their work."

Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."

Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"

Negativ: "Ich bin noch gar nicht angekommen denn der IBERIA Flugbist 3 Stunden verspätet. Somit layover in Madrid und über 1/2 Tag verloren"

Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"

Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"

Positiv: "Muss extra bezahlt werden."

Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"

Positiv: "Das Flugpersonal freundlich. Gepäckaufgabe zügig."
Negativ: "Die Sitze eng. Das Essen überteuert und nichts für Vegetarier."

Positiv: "Flugzeug war pünktlich da Boarding war ganz Schnell, Besatzung war sehr aufmerksam."
Negativ: "Alles außer das wichtigste war sehr gut und nämlich das Flugzeug selber. Als Business Klasse Passagier habe ich mich auf ein Minimum an Confort erwartet aber die Sitze waren genau so eng und unbequem wie die von der Economy Klasse, und ich bin 1,89 / 85 kg, also nicht ein Riese. Unterhaltung System gab es auch keins kein Bildschirm kein Fernseher und auch keine Musik. Für einen Business Flug zwischen zwei Kontinente finde ich das einfach nicht möglich, aber sonst war alles o. k."

Negativ: "Why you have to charge for the bags ?"

Negativ: "All the luggage did not arrive I hope to get it. Also when"

Positiv: "Food and entertainment were okay."
Negativ: "Iberia was unable to ticket us all the way through to our final destination when we checked-in at our origin (Faro). We then had to go through an arduous process to get handwritten boarding passes in Madrid. This put us at the end of the line for boarding. Then the gate agent refused to let us board because the boarding passes Iberia customer service wrote and stamped didn’t have ticket # on ithem. The gate agent made it clear that it was all on me to go back to the agent at customer service to get it addressed and make it back in-time. The other passenger was my 80 year old mother who a I had to leave unaccompanied at the gate so i’d have some chance of running across the terminal and making it back in-time, which fortunately I did. The complete lack of interest in helping or even acknowledging that this was their mistake is the reason why I will never fly Iberia again."

Negativ: "We never made it to this part of our flight because our Budapest to Madrid flight was canceled due to faulty AC system. We were boarded In Budapest and about two hours later they made as deplane after sitting in the hot plane for two hours. It was around 10 PM and no food was available at the airport, so I could not feed my four-year-old son ."

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Die Perserin war sehr nett"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc Die Gäste verreisten mit mehreren überdimensionierten Koffern!"

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Das Catering war okay"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc"

Positiv: "Everything was perfectly...nice crew"

Positiv: "Trotz genervter Gäste, war das Personal freundlich und hilsbereit."
Negativ: "1,5 Std. Verspätung, Chaos beim Boarding, kein Gepäck am Zielflughafen. Schlechter kann man kaum Abliefern!"

Positiv: "Der Flug ist vom check-in (kaum Wartezeit) bis zur Gepäckausgabe verlaufen, wie man es erwartet; keine highlights, aber auch keine Ärgernisse..."
Negativ: "Sitzplatz war verhältnismäßig eng"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet."

Positiv: "."
Negativ: "Meine Buchung war seit 2 Monaten bestätigt. Am Check in teilten sie mir jedoch mit, dass der Flug overbooked war und ich nicht fliegen konnte. Dies wäre bei Iberia so üblich."

Negativ: "The seat very tight"

Positiv: "The seat, the screen, the plane. Premium Economy in Iberia is totally worth."
Negativ: "The power source wasn't working, Premium Economy pax can't go to the Business class restroom, although is just next to their area and have to cross half of the plane for the 1st Economy class restroom."

Negativ: "Lost luggage and missed my flight to Jacksonville hand to rent a car and drive 6 hrs home"

Positiv: "Nothing special"
Negativ: "Nothing special"

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Negativ: "48 Stunden vor Abflug ist es nicht mehr möglich vegetarisches Essen zu buchen. Da Online-Check-in erst 24 Stunden vorher möglich ist, ist einem dies als Neukunde nicht klar."

Positiv: "Never happened. Missed because of security. Have no idea where our luggage is. Everybody gives us a different story"

Negativ: "Der Sitzabstand bei Iberia ist eine Zumutung, bei 1,75m Größe stossen die Knie schon vorne an"

Positiv: "The flight was a smooth one."
Negativ: "One flight attendant was quite rude."

Positiv: "Billigflug mit einer A319 .nix spektakuläres, nicht einmal ein Kaffee"

Positiv: "Current movies, fliggt attendances were nice."
Negativ: "Restroom got dirty, nobody cleaned them in the whole duration of flight."

Mehr zu Delta

Buchen Sie günstige Flüge von Genf nach Miami

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

11.04.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
GVA - MIA
24.04.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
MIA - GVA
07.05.
Fr.
1 Stopp
Iberia
14:05 Std.
GVA - MIA
15.05.
Sa.
1 Stopp
Iberia
12:50 Std.
MIA - GVA
08.05.
Sa.
2 Stopps
KLM
16:48 Std.
GVA - MIA
29.05.
Sa.
2 Stopps
KLM
16:06 Std.
MIA - GVA
13.05.
Do.
1 Stopp
Air France
11:50 Std.
GVA - MIA
24.05.
Mo.
1 Stopp
Air France
15:10 Std.
MIA - GVA
01.04.
Do.
2 Stopps
British Airways
24:20 Std.
GVA - MIA
06.04.
Di.
2 Stopps
British Airways
19:00 Std.
MIA - GVA
15.04.
Do.
1 Stopp
Delta
11:50 Std.
GVA - MIA
29.04.
Do.
1 Stopp
Delta
15:10 Std.
MIA - GVA
08.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
GVA - MIA
29.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
MIA - GVA
16.04.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
GVA - MIA
01.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
MIA - GVA
29.03.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
GVA - MIA
12.04.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:15 Std.
MIA - GVA
12.03.
Fr.
2 Stopps
KLM
16:37 Std.
GVA - MIA
21.03.
So.
2 Stopps
KLM
22:40 Std.
MIA - GVA
04.03.
Do.
2 Stopps
Delta
17:01 Std.
GVA - MIA
01.04.
Do.
2 Stopps
Delta
17:45 Std.
MIA - GVA
16.04.
Fr.
1 Stopp
Air France
29:35 Std.
GVA - MIA
04.05.
Di.
1 Stopp
Air France
15:10 Std.
MIA - GVA
06.03.
Sa.
2 Stopps
KLM
16:37 Std.
GVA - MIA
20.03.
Sa.
2 Stopps
KLM
19:09 Std.
MIA - GVA
29.03.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
GVA - MIA
03.04.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
MIA - GVA
15.04.
Do.
1 Stopp
Delta
11:50 Std.
GVA - MIA
02.05.
So.
2 Stopps
Delta
18:31 Std.
MIA - GVA
03.03.
Mi.
1 Stopp
Air France
29:40 Std.
GVA - MIA
01.04.
Do.
1 Stopp
Air France
15:10 Std.
MIA - GVA
28.03.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
32:10 Std.
GVA - MIA
04.04.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
30:55 Std.
MIA - GVA
28.03.
So.
2 Stopps
Delta
22:39 Std.
GVA - MIA
04.04.
So.
2 Stopps
Delta
19:00 Std.
MIA - GVA
02.03.
Di.
2 Stopps
KLM
17:28 Std.
GVA - MIA
21.03.
So.
2 Stopps
KLM
22:40 Std.
MIA - GVA
14.04.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:05 Std.
GVA - MIA
01.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:50 Std.
MIA - GVA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

09.03.
Di.
2 Stopps
Delta
20:13 Std.
GVA - MIA
09.03.
Di.
2 Stopps
KLM
21:36 Std.
GVA - MIA
15.03.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
GVA - MIA
19.05.
Mi.
2 Stopps
KLM
16:29 Std.
GVA - MIA
09.03.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
32:10 Std.
GVA - MIA
09.03.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
32:10 Std.
GVA - MIA
02.03.
Di.
1 Stopp
United Airlines
34:05 Std.
GVA - MIA
19.05.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
34:25 Std.
GVA - MIA
02.03.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
32:10 Std.
GVA - MIA
02.03.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
25:50 Std.
GVA - MIA
02.03.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:30 Std.
GVA - MIA
09.03.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
35:05 Std.
GVA - MIA
09.03.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
29:02 Std.
GVA - MIA
02.03.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
41:54 Std.
GVA - MIA
11.05.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
55:23 Std.
GVA - MIA
05.05.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
52:05 Std.
GVA - MIA
11.05.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
40:00 Std.
GVA - MIA
10.07.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:25 Std.
GVA - MIA
20.04.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
57:13 Std.
GVA - MIA
30.03.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
57:10 Std.
GVA - MIA
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First