Finde günstige Flüge in die USA

Finde günstige Flüge in die USA

Hin- und Rückflug
Economy
New York (NYC)
USA
Fr. 26.02.
Fr. 05.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge in die USA

Aktuelle Flugangebote - USA

New York
2+ Stopps ab CHF 385
Nonstop ab CHF 345
Honolulu
Nonstop ab CHF 753
2+ Stopps ab CHF 715
Miami
2+ Stopps ab CHF 409
1 Stopp ab CHF 375
Los Angeles
1 Stopp ab CHF 463
2+ Stopps ab CHF 410
San Francisco
1 Stopp ab CHF 512
Nonstop ab CHF 464
Washington, D.C.
1 Stopp ab CHF 485
2+ Stopps ab CHF 457

Gut zu wissen

Nebensaison

November Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 6%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 560 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 305 oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 225 oder weniger

Mit diesen Tipps findest du günstige Flüge in die USA

  • Du suchst ein günstiges Ticket in die USA? 25 % unserer Nutzer haben Tickets in die USA für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Basel CHF 614 Hinflug - CHF 585 Hin- und Rückflug, von Genf CHF 637 Hinflug - CHF 697 Hin- und Rückflug, von Zürich CHF 736 Hinflug - CHF 829 Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Monat für Flüge in die USA ist November.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und entdecke die aktuellen Angebote für Flüge nach USA.

FAQ - Flugbuchungen nach USA

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge in die USA?

Wie lange dauert der Flug in die USA?

Welcher Flug in die USA ist am günstigsten?

Welche Fluggesellschaften fliegen in die USA?

Welche sind die beliebtesten Reiseziele in den USA?

Wie hilft mir die Preisvorhersage von KAYAK dabei den richtigen Buchungszeitpunkt zu finden?

Die Top-5 Airlines für Flüge in die USA

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7.9
Delta
Ergebnis aus 29’021 Bewertungen
8.1
Boarding
7.8
Komfort
8.5
Crew
7.8
Unterhaltung
7.5
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "I adore delta! Great airline, I fly delta whenever possible"

Positiv: "The crewe members were great."

Positiv: "Decent leg room for economy, lots of food offered, excellent choice of movie. Friendly crew."
Negativ: "Additional security check at the gate is unnecessary, annoying and insulting. Worst then third world country."

Negativ: "Delta Comfort was no where near as good as a similar class on other airlines, such as Air France or KLM."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "Friendly and cheerful!"

Negativ: "I couldn’t sleep in a chair... wish I could"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "I love the overwhelming positivity exuded by the stallions in business class. Sometimes good things happen to mediocre coffee, others not so lucky!"
Negativ: "The guy next to me looked like Joel Osteen and his daughter was actually Cardi B. I could feel the existential dread coming from their tray tables. Also, Lemon and Caramel cheesecake? What an awful flavor combination."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything. Stinky, dirty cabin. No running water in the bathrooms. Delays on the tarmac."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Smooth and easy."
Negativ: "Not applicable"

Positiv: "Premium boarding breakfast sandwich pretty good"
Negativ: "My screen stopped working in the middle of an episode."

Positiv: "Everything is perfect"
Negativ: "N/a"

Positiv: "Some "perk" for Diamond status on Delta to get to a shorter security line, but customs and immigration was... customs and immigration."
Negativ: "No available SkyTeam lounge unless you had a business class ticket. As a Diamond flier, I can always access the SkyTeam lounges. Audio for boarding was a little unclear so there was some confusion at boarding. For reasons unknown, my bag was moved from one overhead bin to another. Very frustrating since I board early to avoid this confusion and hassle."

Positiv: "the service in general very nice"

Positiv: "Kayak tells u the baggage claim and the new gAtes"

Positiv: "Loved the Clear/Skymiles fingerprint boarding! Great line markers at DCA as well. Would love to see those in other cities."

Negativ: "Much older plane. Not as comfortable as some other planes I've been on."

Positiv: "Very professional and courteous"

Negativ: "There delay"

Positiv: "Easy ride back home."
Negativ: "Limited options for closed captions video. Any announcement was not mentioned in writing."

Positiv: "The airline did not disappoint and the customer service were very professional"
Negativ: "Make sure the new signs are posted in all airports for boarding. That will help control people at the entrance"

Positiv: "Updated plane, movies are old but a verity"
Negativ: "Lost two pieces of luggage"

Positiv: "the meal was OK and they served ice cream midway between SFO and JFK."
Negativ: "Late departure. Long delay getting to the get because of congestion at Terminal 4."

Positiv: "Enjoyed food and movies.Woul"
Negativ: "Would like more comedy or romance movies. Becky"

Positiv: "No hubo retraso y salió todo el vuelo a tiempo. El personal fue atento."
Negativ: "El espacio entre asientos es mínimo y es súper incómodo. La experiencia fue de incomodidad."

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "Comfort and boarding"
Negativ: "Delay and food"

Positiv: "On time. Funny pilot"

Positiv: "Nothing about it was good. They made us Americans feel so unwanted."
Negativ: "The staff was rude"

Positiv: "On time, friendly crew"

Positiv: "Modern airplane"
Negativ: "Super cold for a red-eye flight. No blankets or pillows available, not even for purchase."

Negativ: "Headphones suck"

Negativ: "Extreme delays"

Positiv: "Excellent trip. Provided ample food snacks and drinks."

Positiv: "Comfortable, courtesy, good service."
Negativ: "Please, there is never a vegetarian option. Many people do not want to eat meat. Very easy to offer a sandwich with vegetables or a little bowl of rice and beans..."

Positiv: "Smooth. Fast."

Negativ: "See above airport connection disaster...."

Positiv: "We landed 50 min early!"
Negativ: "The aircraft could have been cleaned more thoroughly before boarding."

Positiv: "Comfortable seating in business class Arriving JFK early."

Positiv: "The crew were great! The seats are not that comfortable, it happened that I had 3 seats raw for myself but the armrests were not going up so I could not utilize them and lie down to sleep."

Positiv: "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
Negativ: "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."

Positiv: "Everything perfect and arrive to destination on perfect time."
Negativ: "All positive."

Positiv: "Impressive service... amazing crew, very friendly and professional"

Positiv: "Loved the smooth ride."
Negativ: "Bathroom was pretty nasty"

Positiv: "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Negativ: "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."

Positiv: "The crew was informative"
Negativ: "Inflight sandwiches"

Positiv: "The crew were excellent and seats were comfy."
Negativ: "Headphones for the entertainment centre.could have been better. Sound quality not great."

Positiv: "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Positiv: "Entertainment was amazing"
Negativ: "Seats a bit hard"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."

Positiv: "Amazing services .. on time just exactly .. I feel really happy onboard KLM ❤️"

Positiv: "Crew was fantastic."
Negativ: "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Amazing crew"

Positiv: "Very pleased with KLM - efficiency all round and especially the baggage handling at Schipol swhere I had 20 minutes to transfer and my baggage came back with me to the UK which is no mean feat given the hustle and bustle of such a large airport"
Negativ: "No downsides at all"

Positiv: "great crew and comfortable flight."
Negativ: "sceens in the plane to show map and direction of travel"

Negativ: "The overall travel was good, no wifi and the entertainment system had a faulty headphone connection, and no place to charge devices other than through a USB port"

Negativ: "Faultless handling of weather delay, causing missed connection and flight transfer. A well oiled machine, thank you."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Positiv: "Everything is alright"

Positiv: "MCR airport Mert & Greet parking was smooth and efficient."
Negativ: "Flight was delayed 2 hours due to bad weather. Additional baggage payment to Air Baltic did not show up on the KLM system and we had to pay again. Nowhere to address this with Air Baltic even in Tallin. Handlers seem uninterested and refer us to ‘the website to address the issue.....’"

Negativ: "wasn't able to take the flight since I missed it"

Negativ: "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Everything was clean and well organized."
Negativ: "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Good flight, very attentive crew."

Positiv: "Good flight, arriving well on time."

Positiv: "Interior of the plane was clean. Smooth landing."
Negativ: "Pilot did not avoid turbulence"

Negativ: "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Positiv: "Sound was broken on my TV set!"
Negativ: "Called stewardess twice to assist. No response!"

Positiv: "Overall everything was ok."
Negativ: "Not that I cared at the time but having been asked for a rating on “entertainment” - there was none. Cheap and cheerful really. No extras over the likes of RyanAir."

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Negativ: "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Positiv: "Having requested assistance due to breaking my leg, the service at Heathrow, Charlotte and JFK with American Airlines was excellent."

Positiv: "Both crews from JFK to HEL and HEL to JFK were great. Very attentive and accommodating."
Negativ: "N/A"

Positiv: "Freundlicher, korrekter Service. Gute Information zum Stand der Reparatur und zu den Anschlussflügen in Helsinki. Effizientes Boarding. Beim Aussteigen, wurde uns noch mitgeteilt, dass unser Anschlussflug doch wartet."
Negativ: "Defekt am Fahrwerk musste untersucht und anschliessend repariert werden. Dies führte zu etwas mehr als einer Stunde Abgangsverspätung. Anschlussflug in Helsinki wurde zuerst als verpasst angezeigt."

Positiv: "Everything"
Negativ: "None"

Positiv: "Pünktlich, Freundlich, organisiert."
Negativ: "Kopfhörerbuchse leider defekt"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Negativ: "My headphones didn’t work"

Positiv: "am Gate von Eco comfort auf Business upgegradet worden, was kann man da noch bekritteln ..."
Negativ: "Stewardess hat wohl das Gate-Upgrade mitbekommen, auf Hauptgang "vergessen", zwei Gin Tonics geordert, der zweitere bestand nur mehr aus Gin - im Unterschied zur äußerst charmanten, bemühten und zuvorkommenden Stewardess bei meinem Reisepartner im Nebengang"

Positiv: "schnelles Boarding, pünktlicher Start, Blueberry-Juice top"
Negativ: "gibt es auf so ner Kurzstrecke nichts zu meckern, sogar Duty-Free Verkauf - ist man auf der Kurzstrecke gar nicht mehr gewohnt"

Positiv: "I enjoy my flight"
Negativ: "Again no complains"

Negativ: "The transfer was too complicated, long distance to walk, security check line, not enough time for transfer, had to run to catch the next flight"

Negativ: "Flight was delayed,missed connection,lost bag"

Negativ: "video was broken"

Negativ: "So eingepfercht hab ich noch nie gesessen. Grauenhaft."

Positiv: "Check- in to arrival was what I would expect from a flight. It was my first flight with Finnair and I will fly with this airline again."
Negativ: "No complaints."

Positiv: "Sehr angenehme und bemühte Crew - wirklich super!"
Negativ: "1 Deutscher Film im Angebot"

Positiv: "Freundliche FB, aber unerfahren"
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung. Crew lässt anytime die Eco Pate in die Business. Nach unseren Jacken durften wir bei Landung suchen. Es gab kein Feuchttuch beim Start. Catering war ungenießbar. Es gab zum Salat Nicoles (ohne Thunfisch und Ei) noch nicht einmal Brot. Meine eigentliche Auswahl war bereits ausverkauft. Nur ein Film auf Deutsch!"

Positiv: "Enge, unbequeme Sitze"

Positiv: "Full Flat Sitze, viel Platz bei Einzelsitzen, freundliches und aufmerksames Personal."

Positiv: "Express customs and immigration for connective flights with individual passes!"
Negativ: "Total disaster. Back up lines at AA JFK . Staff at a loss, equipment ? Shortage of bins, no supervisors , ... deliberate chatting and slowing down upon manually going through majority of carry on."

Positiv: "problemloser, schneller check in und schnelles boarding. Ruhiger Flug - überpünktlich..."

Positiv: "Flug hatte 30 min Verspätung aber das kann passieren . Pilot hat sehr niedliches deutsch gesprochen und sich sehr nett entschuldigt . Habe daher Zug verpasst nach hamburg und damit Abend Termin . Hatte am service Gate gefragt , ob ich direkt auf den Flug nach hamburg tauschen kann - es gab freie Plätze und ich hätte einen für 622 Euro kaufen können. Warum muss das anders sein als beim Zug ? Fliegen ist wie Zug fahren . Ich habe auch mein Ticket (79 Euro ) mit der dB für eine Bearbeitungsgebühr von 19 Euro tauschen können .. und die was nicht schuld und hat einen schlechten Ruf ;) gerne flexibler werden wenn Flexibilität von Passagieren erwartet wird . Danke , dass sie das ausrichten .. viele Grüße"

Positiv: "The airport it's very nice and clean.."

Negativ: "Wenig essen wenig platz wenig alkohol an board ...."

Positiv: "Hot towels distributed before meal."
Negativ: "Sitting behind me plus the seat across from that in center was an adult with two children going to summer camp in US. There were 40 kids and several counselors on this flight. These two kids were much younger (4 or 5yrs) than any others going to camp. One of the kids could not sit still. The adult behind me sometimes held her in her lap which resulted in pushing on my seatback. While in her own seat the child did not have her seat belt on. Eventually the girl began using her arm rests on either side of the aisle to swing herself. I finally mentioned this and the lack of seat belt fastening to F.A. who said "They're from Latvia. These Eastern Europeans don't think about things the way you and I do." The child was blocking the aisle at times and the F.A. did nothing."

Negativ: "Sound only came out of one ear from headphones"

Positiv: "Yes, in general I like American Airlines so I was happy with flight in general"

Positiv: "They gave us a warm cloth to wash our hands and face at the beginning of the flight. There was a bottle of water there too. We were constantly offered various drinks, especially water. The staff was extremely friendly and each of the flight attendants spoke about 4 languages."
Negativ: "The entertainment system wasn't the best I've seen as of late. It's not a big deal, but it would be nice if they updated it!"

Negativ: "announcement in English hard to understand"

Negativ: "No space on the aircraft. It was very cold the entire flight. Staff wasn't responsive to ewquests"

Positiv: "Blueberry juice. Ok flight."
Negativ: "Seating pretty tight... as usual these days. Onboard entertainment system had no music option."

Negativ: "The meal made me sick."

Negativ: "Something that was unpleasant was if someone spoke through the announcement system it would be very loud through the headphones if someone is listening to a movie or music"

Positiv: "The crew was great. The plane was either fairly new or recently refurbished. The new thinner padding on the seats was not a problem at all. For an inexpensive flight they gave a good value."
Negativ: "The food was decent but not special."

Negativ: "I booked this through Finnair and it was a British Airways code share .I was unable to get the record locator for BA and could not check in prior to getting to the airport ."

Positiv: "I was glad that it was a direct flight, and the crew was nice."
Negativ: "The seats are too small, and there were two empty rows behind us, but the crew seemed to be using them to sleep and did not allow anyone back there. The monitors were in the aisle, and I could not see it well, and I was never offered any headphones, so I could not watch the in flight entertainment. Overall, the flight was pretty disappointing."

Positiv: "Very pleasant crew!"

Positiv: "Everything good except getting bag after flight."
Negativ: "Took over an hour at baggage claim."

Positiv: "The meeting I was attending in NY got postponed so I lost the full 1/2 return ticket. Nothing I could do, all at once all kinds of small text appear in big and over 400 $ was lost. This is the last time I book with Kayak. Better pay a bit more directly with the airline but do not have a deal like the Kayak deal. So please remove from all your sites. Thank you VV"

Positiv: "Polite and helpful crew and great entertainment systems."

Negativ: "Passengers changing seats around."

Positiv: "Very relaxing, enjoyable flight. Entertainment was great with many different options to choose from (music, tv, movie, games). The plane was not full and I had the entire row to myself, making the flight that much more comfortable. Awesome crew that was attentive and friendly. Probably one of the best flights I've ever been on. Thanks!"

Positiv: "Traveled BA and it was lovely, as usual."
Negativ: "The flight staff on this particular BA flight was not as accommodating and friendly as I am so accustomed to on BA. Perhaps the flight attendant in charge of our seats was having a bad day. Also, the food on our BA flights to and from NYC was not up to scratch and rather bland and ordinary, compared to their usual. that was a huge disappointment."

Positiv: "Everything"

Positiv: "For the first time ever I had a flight on British Airways where I did not feel like I wanted to choke somebody at the end of the flight - so I was pleasantly surprised at this particular BA flight."
Negativ: "BA gates in NYC are abysmal - the entire terminal is... Why are the restaurants advertising being open to some specific time (well prior to the departure of this flight) yet then have staff holler at you that they are closed when you try to go in well before that time. It would have been very nice to have been able to sit down and have some dinner prior to the flight, but the rudeness of both of the two restaurants and their staff was worthy of the notoriety of NYC attitudes (which I don't generally see in mainstream NYC society)."

Positiv: "Flights were on BA not Finnair"
Negativ: "Ba website did not work properly."

Positiv: "The price was right. The crew were very pleasant and attentive. Seating had sufficient room. Good movie selection."
Negativ: "Seats did not recline properly, were not comfortable and very hard and hard on the bum."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Miserable, ancient entertainment system that had to be restarted 3 times"

Positiv: "The only thing I liked was the ice cream that was served on the flight. And the Kerry Gold butter."
Negativ: "What didn't I like? I didn't like that I bought a ticket from Finnair, got emails from Finnair, for some reason couldn't check in early on the Finnair website, arrived at the airport, waited in the absurdly long check-in line for Finnair only to find out that they had no record of me and I wasn't flying Finnair. Actually, I was on an American Airlines flight."

Positiv: "The premium economy- it was the most uncomfortable - tight seats. The back of the seats are not reclining It’s not worth the money you pay for premium services"
Negativ: "The premium economy should be eliminated and should be labeled for what it is: couch class with some perks"

Negativ: "There was no amenities pack given in Premium economy. The food was ok. It would have been nice to have been offered another bread roll. Seat comfort was fine, but I kept getting hit by the separating curtain as the flight attendants went back and forth from economy."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Negativ: "Seats are not comfortable for long haul. Airbus 380 premier economy. Not enough reclining and leg support."

Positiv: "Quick boarding, comfortable seating. Great food!"
Negativ: "The seats and IFE were a bit outdated. Comfortable, but outdated. My family had issues with their screens and one had to use the remote as the touch screen was no longer functional."

Positiv: "The entire experience was amazing that gives me a broader scope to choose from when selecting flights to Europe. The most amazing part was the attentiveness of the staff. Exemplary!!!!!"
Negativ: "For me this part is not applicable"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Crew was very friendly and seat in KQ is super comfortable in Business."

Positiv: "The comfort of the flight snd kindness of the crew."
Negativ: "My connecting flight to san francisco was through Delta, which it was on a different terminal, I had to carry my luggage out of the airport in order to get to delta’s terminal - the buildings are not connected."

Negativ: "boarding groups were not adhered to and those in a lower boarding group often boarded well after those in later boarding groups."

Negativ: "See above."

Positiv: "Multiple crew members paid constant helpful attention to my mother (88yrs of age) during boarding, deboarding and throughout the entire flight. Thank you!"

Positiv: "Food and drinks very good"
Negativ: "In economy class the movies unable to listen to with ear buds. Bring my own next time."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "The crew was very careful"

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind. We are playing was OK but it could’ve been cleaned a little better before we got on board."
Negativ: "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind."

Negativ: "I was treated like I am not supposed to ask for food and they had one choice of meal for me while they had 2 for the rest."

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "Flight attendants were very nice"
Negativ: "Didn’t have the meal I ordered Got in 30 min early but no gate for us. We waited over 80min on tarmac to deplane I paid extra for an exit seat but there was no indication when I did that there would be walls for armrests and that made it very uncomfortable for me"

Positiv: "I liked the crew, they were professional and tried their best"
Negativ: "The flight was a chartered flight . Air France informed us that due to cabin crew shortage they couldn't operate an air france flight and hence they hired Air Belgium. Whilst the crew were nice , the actual plane was old and creaky. It wasn't up to the standards expected of Air France. They could have done better in getting a plane up to standard. A lot of the passengers were disappointed ."

Positiv: "The plane arrived in New York smoothly"
Negativ: "They lost my luggage and have no information as to where it is. It has been 3 days and no Information. There was only one meal for the flight and alcoholic beverages were not included."

Positiv: "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Negativ: "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Das Flugpersonal in der Businessclass war toll, das Essen und der Wein sehr ansprechend."

Positiv: "great seat, good food and drink, pleasant staff, efficient boarding and exit."
Negativ: "no complaints"

Positiv: "Der Flug ist wegen Schlechtwetter abgesagt worden. Dagegen kann man nichts sagen. Aber...."
Negativ: "Das wir zum umbuchen über zwei Stunden in einer Schlange stehen müssten war eine Zumutung."

Positiv: "Pünktlich, sehr unkompliziertes Boarding, nettes Personal. Ich bin mehr als bespannte am Zielort angekommen. Gerne wieder."
Negativ: "Das Essen war eher mäßig, aber dass es überhaupt etwas zu essen gab auf einem Flug von unter einer Stunde fand ich sehr positiv, wenn auch nicht unbedingt nötig."

Positiv: "Speed, professionalism"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "The room between seats is unbearable."

Positiv: "dsd personal war aufmerksam. eine flugbegleiterin wat sehr genervt."
Negativ: "das essen war .... Der Hunger hats reingetrieben."

Positiv: "Wenn man spät am Abend von einem Langstreckenflug nach Hause fliegt, erwartet man kein Showprogramm. Die Leistung der Crew war angemessen und professionell. Der Flug war deutlich früher in DUS, die Gepäckausgabe sehr schnell!"

Positiv: "Das Flugpersonal war durchaus freundlich, aber irgendwie nicht besonders engagiert. Es wurde ein Minimumprogramm abgespult. Was soll ich mit dem Brot, wenn das essen vorbei ist. Warum fragt man mich nach der Auswahl, wenn es nur 1 Option gibt (Lunch). Gerade von einer asiatischen Airline erwarte ich hier mehr, auch in 'Economy'. Die Sitze waren sehr eng."

Positiv: "Auf dem Langstreckenflug war das Personal sehr freundlich, machte aber einen wenig erfahrenen Eindruck. Die Sitze im Flugzeug waren sehr eng! Die Verpflegung muss man als mäßig bezeichnen, da bieten andere Gesellschaften mehr."

Positiv: "Von einem Zubringerflug erwartet man keine Besonderheiten, die gab es auch nicht. Nichts desto trotz war das Flugpersonal freundlich und hilfsbereit. Es gab eine Verspätung, die aber nicht weiter ins Gewicht fiel"

Negativ: "das Essen war gut"

Positiv: "Crew was friendly and professional, fresh croissant and hot chocolate on my short flight. As many airlines charge now for any and all food items it was nice to again experience fast and efficient food and beverage service without the tedious hassle of ordering and paying. I’d gladly fly Air France again. First time, but likely not the last."
Negativ: "Like all airlines , the seats could use a few more inches of space, even two would be nice."

Positiv: "Food was excellent and crew was very nice."
Negativ: "Could not check in online before my flight and no zones to board just line up and go apparently."

Positiv: "I liked my seat with more legroom. And there was very little turbulence."
Negativ: "I wish there was access to blankets, it was very cold by the window. A better screen design maybe."

Positiv: "Yes"

Negativ: "No AC and awful smell"

Negativ: "See above"

Positiv: "Es wurde nach Sitzreihen geboardet und der Abflug war pünktlich. Man wurde auch begrüßt beim Eintritt in den Flieger."
Negativ: "Kein Essen und keinerlei Service im Flugpreis enthalten: einzige Ausnahme: 2x Gratis Getränke auf der Langstrecke zwischen Boston und Reykjavik (selbiges auch zwischen Reykjavik und New York). Sitze sind in etwa so gemütlich wie bei Kurzstrecken Billigfliegern - also gar nicht. Das Personal hat durchgehend auf allen 4 Flügen meiner Reise mit Iceland Air auf isländisch vor sich hin getratscht, während dem Flug und auch am Ende zur Verabschiedung, zusätzlich waren die Englischkenntnisse des Bordpersonals meist eher rudimentär. Werbung für einen Stopover in Island bekommt man überall, vor allem innerhalb des Entertainment Programms welches sich nicht einschalten lässt ohne das man einen 5,5 minütigen Werbefilm anschauen muss. teils zieht sich das weiter wenn man einen Film ansehen will. Icelandair hatte uns einen Flug mit 30 Min Umsteigezeit gescheduled - was mich sehr nervös gemacht hat als wir dann Verspätung am Rollfeld hatten und dann noch Bus fahren mussten. Der Anschlussflieger hatte sein Boarding bis kurz vor Abflug geöffnet und wir haben es dann easy geschafft. Man muss auch erwähnen, dass es in Reykjavik mangels Sitzmöglichkeiten einfach ewig lange Schlangen gibt in die man sich einreihen muss. Wenn man auf den günstigen Preis verzichten kann: nie wieder Iceland Air!"

Positiv: "Flug trotz verspätetem Boarding sehr pünktlich"
Negativ: "Das Personal hat durchgehend auf allen 4 Flügen meiner Reise mit Iceland Air auf isländisch vor sich hin getratscht, während dem Flug und auch am Ende zur Verabschiedung, zusätzlich waren die Englischkenntnisse des Bordpersonals meist eher rudimentär. Werbung für einen Stopover in Island bekommt man überall, vor allem innerhalb des Entertainment Programms welches sich nicht einschalten lässt ohne das man einen 5,5 minütigen Werbefilm anschauen muss. teils zieht sich das weiter wenn man einen Film ansehen will. Man muss auch erwähnen, dass es in Reykjavik mangels Sitzmöglichkeiten einfach ewig lange Schlangen gibt in die man sich einreihen muss. Wenn man auf den günstigen Preis verzichten kann: nie wieder Iceland Air!"

Positiv: "Tolle Airline, komfortables Flugzeug und freundliche besatzung."
Negativ: "Keine Snacks, aber gratis Getränke und alles reibungslos s"

Negativ: "The seat bottom cushion was extremely uncomfortable."

Positiv: "Helpful ground staff Luggage didnt got lost Included luggage on ticket"
Negativ: "Delayed take off due to some air show in zurich. Not icelandiair problem. No snacks included even peanuts Not much movie - old movies shown"

Positiv: "I liked the service and the entertainment."
Negativ: "There was not snacks included and you have to paid for the headphones."

Negativ: "No air nozzle on Zurich to Iceland leg"

Positiv: "Good value."

Negativ: "Boarding at KEF needs to be more organized."

Positiv: "Pillows and blankets free of charge."
Negativ: "You had to go through their customs to change plans. Then you had to board a bus to get carried over to your connecting plane. There was not enough time allowed between flights to do that. They did not have enough bathrooms for all the flights coming in at the Iceland airport. Iceland Air is basically a travel agency in an airplane for Iceland. A lot of pushing by the company to stop in Iceland for a few days and buy Iceland products. It was a lot of hassle to cross the Atlantic on Iceland Air, and I will try not to use them again."

Positiv: "Got home safely"
Negativ: "No meal was provided. Captain's announcement was barely heard - poor PA system or he or she did not speak clearly"

Positiv: "Vom Ablauf hat alles super geklappt. Es wurde sogar nach Sitzreihen geboarded."
Negativ: "Keine Snacks"

Positiv: "Die Besatzung war nett, alles pünktlich und der Ablauf angenehm."
Negativ: "Es gab auf den 6 Stunden zwischen Reykjavik und Chicago keine Verpflegung, Getränke wurden nur 2x ausgeschenkt und das Sandwich, das ich bekommen habe, war bereits 3 Tage laut MHD abgelaufen."

Positiv: "Boarding okay, seat legroom good, flight had no issues & arrived on time."
Negativ: "Crew not friendly (except to Icelanders), no food served (very expensive things to buy)."

Positiv: "Good connection"
Negativ: "Connection airport has very poor facility for the transit traffic and long border control lines. My seat was changed for no apparent good reason after I had checked in at the airport. My old seat remained empty on the plane!"

Positiv: "Der Flug war pünktlich."
Negativ: "Es wurden 95$ für ein aufzugebendes Gepäck am Flughafen berechnet, was nicht vorher angekündigt wurde. Außerdem wird Essen nur gegen Zahlung ausgegeben. Bei einer 10-stündigen Reise eine Zumutung. Getränke Auswahl war mangelhaft, vom angebotenen Sortiment waren einige Getränke nicht verfügbar. Mir wurde im vollen Flugzeug ein Sitz in der letzten Reihe gegeben, dessen Rucklehne nicht verstellbar war. Zusammengenommen war es die schlechteste Erfahrung eines Fluges in den letzten Jahren. Ich werde definitiv nicht mehr mit Icelandair fliegen."

Negativ: "Das Flugzeug von Reijkjavik nach Seattle war nicht fuer einen Langstreckenflug geeignet. Nur 2 Reihen mit jeweils Sitzen sind einfach zu eng fuer solch einen langen Flug. Keine gute Erfahrung!"

Positiv: "Poor communication. Old planes. Late departures and arrivals. And the staff has zero f@;$s to give."
Negativ: "See above."

Positiv: "On time, comfortable, smooth and easy flights"
Negativ: "Everything was fine no complaints"

Negativ: "Line-up to board was like a cattle round up. And why do they announce everything first in Icelandic? The 3 people on board from Iceland probably speak English anyway."

Positiv: "Great route, on time, comfy"

Positiv: "Better movies assortment and also TV Cooking newtwork"

Positiv: "good leg space, enough space for carry-on bags, polite staff"

Positiv: "The flight was staffed by friendly, attentive staff. There was more leg room than on some airlines. Beverages were free, but you had to pay for food on this trans Atlantic flight. Most of us knew this in advance and brought food onboard."

Negativ: "It's in my opinion obscene not to provide any type of food on a 6-hour flight that you don't have to pay for"

Negativ: "Extensive delays"

Positiv: "Friendly staff."
Negativ: "Flight delayed. Long lines."

Positiv: "Better organization needed in Reykjavik. Granted the airport needs expansion due to the increased traffic, but seats and some sort of plan for organizing the travelers for your flights is necessary."
Negativ: "Long flight. Leg room is minimal for those with longer legs. There are much better food choices available than what is offered for sale."

Negativ: "Horrible airline. We will never fly with them again!"

Positiv: "They left on time and arrived on time."
Negativ: "Maybe, if not a meal, some snacks."

Negativ: "Airport in Iceland severely overtaxed. Too many panes and people, not enough infrastructure"

Positiv: "price"
Negativ: "not enough liquids/beverage service"

Positiv: "The service was superior. They made sure my younger daughter were occupied and gave a small gift and snack. The movies were great way to pass the time, overall experience were great! We would be a return customer for sure!"
Negativ: "Nothing really, we are very pleased!"

Positiv: "Good legroom in economy class. Entertainment syatem very enjoyable"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "I liked that they provided bottled water when boarding. The seats were comfy and had sufficient leg room. The crew was friendly."
Negativ: "I think that for a flight of this length, a complimentary meal should have been provided. I had to purchase a meal. While it was satisfactory, I felt that $15.00 was excessive."

Positiv: "See previous review.. Best of the best."

Negativ: "Baggage claim took over 1 hour."

Positiv: "Zurich Airport is extremely nice and efficient. Easy to get checked into Iceland Air."

Positiv: "Price, safety"
Negativ: "Small terminal Bussed in and out to planes No free snacks"

Positiv: "No comfortable...no food or even head phones...will check WOW from now on"

Positiv: "Good customer service"
Negativ: "Need more food choices"

Negativ: "Boarding was unorganized."

Negativ: "Seat 8G does not have a window."

Positiv: "the price"
Negativ: "Head rests are uncomfortable. The Reyjiacik airport is crazy how everything leaves around the same time, so its super crowded! Didn't pick up trash often enough."

Negativ: "Flight was delayed again, never seen an airport so unorganized."

Positiv: "Terribly long wait at keflavik airport to go thru customs but smooth flight."

Mehr zu Delta

Buche günstige Tickets nach USA

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

07.06.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
ZRH - MIA
14.06.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:00 Std.
MIA - ZRH
25.05.
Di.
1 Stopp
Icelandair
11:05 Std.
ZRH - JFK
07.06.
Mo.
1 Stopp
Icelandair
10:40 Std.
JFK - ZRH
21.08.
Sa.
1 Stopp
Air Europa
12:25 Std.
ZRH - JFK
09.09.
Do.
1 Stopp
Air Europa
13:10 Std.
JFK - ZRH
29.03.
Mo.
1 Stopp
Iberia
13:15 Std.
ZRH - JFK
02.04.
Fr.
1 Stopp
Iberia
16:15 Std.
JFK - ZRH
06.04.
Di.
2 Stopps
KLM
20:05 Std.
ZRH - EWR
17.04.
Sa.
2 Stopps
KLM
22:45 Std.
EWR - ZRH
13.04.
Di.
1 Stopp
LOT
26:05 Std.
GVA - JFK
21.04.
Mi.
1 Stopp
LOT
14:55 Std.
JFK - GVA
29.05.
Sa.
1 Stopp
Air France
10:55 Std.
GVA - JFK
11.06.
Fr.
1 Stopp
Air France
10:25 Std.
JFK - GVA
29.05.
Sa.
1 Stopp
British Airways
12:20 Std.
GVA - EWR
11.06.
Fr.
1 Stopp
British Airways
10:55 Std.
EWR - GVA
20.03.
Sa.
1 Stopp
Delta
18:35 Std.
GVA - JFK
28.03.
So.
1 Stopp
Delta
15:55 Std.
JFK - GVA
14.05.
Fr.
1 Stopp
American Airlines
18:17 Std.
ZRH - MIA
25.05.
Di.
1 Stopp
American Airlines
12:15 Std.
MIA - ZRH
13.03.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:00 Std.
GVA - EWR
20.03.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
12:00 Std.
EWR - GVA
29.05.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
ZRH - MIA
11.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:00 Std.
MIA - ZRH
03.04.
Sa.
1 Stopp
Icelandair
11:00 Std.
ZRH - JFK
11.04.
So.
1 Stopp
Icelandair
10:40 Std.
JFK - ZRH
09.04.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
ZRH - MIA
25.04.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:00 Std.
MIA - ZRH
26.03.
Fr.
1 Stopp
Iberia
30:55 Std.
ZRH - MIA
02.04.
Fr.
1 Stopp
Iberia
14:00 Std.
MIA - ZRH
01.08.
So.
1 Stopp
Air Europa
12:25 Std.
ZRH - JFK
31.08.
Di.
1 Stopp
Air Europa
13:10 Std.
JFK - ZRH
03.04.
Sa.
1 Stopp
Icelandair
11:00 Std.
ZRH - EWR
11.04.
So.
1 Stopp
Icelandair
10:35 Std.
EWR - ZRH
03.04.
Sa.
1 Stopp
LOT
28:15 Std.
GVA - EWR
13.04.
Di.
1 Stopp
LOT
28:55 Std.
EWR - GVA
06.03.
Sa.
2 Stopps
KLM
16:57 Std.
ZRH - MIA
02.04.
Fr.
2 Stopps
KLM
17:40 Std.
MIA - ZRH
07.04.
Mi.
2 Stopps
Air France
14:04 Std.
GVA - JFK
14.04.
Mi.
1 Stopp
Air France
12:40 Std.
JFK - GVA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

12.04.
Mo.
1 Stopp
KLM
27:50 Std.
ZRH - JFK
12.04.
Mo.
1 Stopp
LOT
31:05 Std.
ZRH - EWR
02.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:30 Std.
ZRH - JFK
03.03.
Mi.
1 Stopp
Delta
11:05 Std.
ZRH - JFK
05.04.
Mo.
1 Stopp
Air France
33:00 Std.
ZRH - MIA
10.06.
Do.
1 Stopp
American Airlines
21:33 Std.
ZRH - SFO
12.04.
Mo.
1 Stopp
British Airways
14:45 Std.
ZRH - LAX
02.06.
Mi.
2 Stopps
Finnair
17:45 Std.
ZRH - JFK
18.03.
Do.
1 Stopp
Air Canada
28:31 Std.
ZRH - EWR
06.07.
Di.
1 Stopp
Vueling
29:50 Std.
ZRH - JFK
12.04.
Mo.
Nonstop
SWISS
9:00 Std.
ZRH - EWR
04.03.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
14:00 Std.
GVA - EWR
22.03.
Mo.
1 Stopp
Lufthansa
11:50 Std.
GVA - EWR
14.03.
So.
1 Stopp
Austrian Airlines
24:30 Std.
ZRH - EWR
28.03.
So.
1 Stopp
Iberia
31:05 Std.
ZRH - MIA
14.04.
Mi.
Nonstop
Brussels Airlines
8:50 Std.
GVA - EWR
12.04.
Mo.
1 Stopp
United Airlines
12:30 Std.
ZRH - LGA
10.04.
Sa.
1 Stopp
KLM
14:09 Std.
ZRH - JFK
07.04.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:50 Std.
ZRH - MIA
14.04.
Mi.
1 Stopp
LOT
15:40 Std.
GVA - JFK
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First