Finde günstige Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

ZRH - BKK

Finde günstige Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Hin- und Rückflug
Economy
Zürich (ZRH)
Bangkok Suvarnabhumi
Di. 02.03.
Di. 09.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Gut zu wissen

Nebensaison

Mai Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 19%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 25%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 574 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 540 oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 382 oder weniger

Flüge von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 347 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 491 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi ist durchschnittlich 17 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist Mai.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 27 % günstiger als ein Abflug am Abend.
  • Du kannst den Flughafen Zürich (ZHR) bequem mit Fernzügen, Regionalbahnen und den Straßenbahnen erreichen. Am unterirdischen Bahnhof halten täglich 350 Züge.
  • Wenn du mit Kindern reist, findest du bei den Gates A und E ein Spielzimmer mit Spielsachen, Playstation, Computerspielen, einem Tischkicker sowie einem Bastelatelier.
  • Mit dem Bangkok Airport Rail Link gelangst du innerhalb von 30 Min. vom Flughafen Bangkok Suvarnabhumi (BKK) ins Zentrum der Stadt. Du kannst entweder einen Fahrschein für eine Richtung oder ein Pre-Paid-Smart-Pass kaufen. Diese Bahn verkehrt von 6:00 bis 24:00.
  • Außerhalb des internationalen Ankunftsbereichs findest du internationale und lokale Autovermieter, wie Avis, Sixt, Hertz und Europcar. Wenn du deinen Mietwagen abgeben möchtest, kannst du ihn zum Car Rental Service Office im Public Transport Center zu bringen.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi?

Wie lange dauert ein Flug von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Zürich und Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Zürich und Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

An welchem Tag sind Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi am günstigsten?

Was kannst du mit deinem Gepäck machen, wenn du mit dem Zug zum Flughafen Zürich anreist?

Wie findest du am Flughafen Bangkok Suvarnabhumi ein Taxi?

Wie gelangest du am schnellsten vom Flughafen Bangkok Suvarnabhumi zu deinem Ziel?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi beachten?

Top 4 Airlines auf der Strecke Zürich – Bangkok Suvarnabhumi

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8.6
Singapore Airlines
Ergebnis aus 3’883 Bewertungen
8.8
Boarding
8.5
Komfort
8.9
Crew
8.6
Unterhaltung
8.3
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Sehr attraktive und freundliche Crew. Ist nicht ohne Grund die weltbeste Airline. Würde am liebsten nur noch mit denen fliegen."
Negativ: "Nichts, schneller fliegen können die leider auch nicht."

Positiv: "The crew was excellent, respectful and helpful."
Negativ: "Boarding by bus is poor"

Negativ: "A comfort kit on a ultra long haul flight goes a long way"

Negativ: "Rather long wait at business check-in, friendliness there ok, on board service slow with the champagne, old aircraft with old configuration of seats, nothing really bad, but it's not like this that you win an airline of the year award!"

Positiv: "Es war alles zur vollen Zufriedenheit"

Positiv: "Food, service"
Negativ: "The space"

Positiv: "Service, Verpflegung, Sitze"
Negativ: "Das Entertainmentangebot könnte mehr Deutschsprachige Filme beinhalten"

Positiv: "Super good crew."

Negativ: "Flight was a little warm but was able to get it cooler via help from crew but got warmer again towards the end of flight. Overall good flight though"

Positiv: "The crew was amazing. It was my first time flying so I was a little nervous but they made me feel safe and welcomed. The friendly crew was honestly what made the whole experience great."

Positiv: "Friendly service and not a super crowded plane."
Negativ: "In-seat entertainment was not working for me, and boarding process could be drastically improved."

Negativ: "The seat covers looked worn and dirty. Needs an upgrade."

Negativ: "NA"

Positiv: "The crew was really nice. The plane was clean and comfortable."

Positiv: "Amazing services and foods"
Negativ: "The business class seat was great"

Negativ: "Nothing comment."

Positiv: "Sehr nette Crew, kam immer wieder vorbei (Eco) und bot Getränke, Früchte und Chips oder mini Sandwiches an! Top!"
Negativ: "ich hatte nichts zu bemängeln einfach nur Top!"

Positiv: "I like all"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Everything. New plane amazing food on a two hour flight Great new entertainment system on the seat back."
Negativ: "A little more leg room."

Positiv: "Seats with entertainment"

Positiv: "one of the crew was rude. my spouse forgot to fold-up the cup holder, the hostess heat the holder so hard while walking. I don't know but it appeared as very very rude."
Negativ: "Improve the process for boarding people were standing there for 45 minutes to 1 hour. People there needs training"

Negativ: "5 crying babies on a red eye. Don’t know if that can be prevented."

Positiv: "Perfect!!!"

Positiv: "As a frequent flyer, I have found out that the few dollars i spend more on SQ is well worth it"

Positiv: "Singapore Airlines delivers as always. Friendly crew and clean and well maintained aircraft."

Positiv: "Excellent crew, service and food"

Positiv: "- sehr bemühte und aufmerksame Crew, auch in der Economy - hervorragender Sitzabstand in der Eco - Flugzeug von SQ wie üblich nicht überbucht, daher einige freie Sitze - 2x warmes Essen in der Eco - fortlaufend aktives Getränkeangebot"
Negativ: "- auch auf diesem Flug schreiendes Baby, dass den Nachtflug fast zur Hölle macht - selbst in der Business-Class konnten die Passagiere nur dann Schlaf finden, wenn sie die active noise canceling Kopfhörer aufsetzen (wer damit schlafen kann)"

Positiv: "The trip was horrible we have to sit separately three places."

Negativ: "Essen könnte besser sein"

Negativ: "Essen könnte besser sein"

Positiv: "The crew and the little things like blanket, pillow, hot towels etc that is just standard. The food was great except the bread rolls Entertainment system was fantastic"
Negativ: "They seemed to miss a whole section with immigration cards which delayed my party of travellers when we landed. The recline of the seat is huge, great for those wo recline, not so great for the person behind them"

Positiv: "Spacious seats. Lovely food. Wonderful crew. Smooth flight."
Negativ: "Interior felt dated given all the awards the SQ has received for its planes and service, but everything was functional. Overlooking the interior, flight was superb. Very happy."

Positiv: "nothing"
Negativ: "Seats were uncomfortable, derive very ordinary staff unhelpful seat allocation system requires improving ! Extra cost from economy was not worth it !"

Positiv: "Spacious economy class seating and great service"

Positiv: "Der Flug ist 4 Stunden später gestartet."
Negativ: "Wir haben dafür etwas zu Essen bekommen."

Positiv: "A380 ist ein tolles Flugzeug"

Negativ: "Delayed 2 hours behind schedule"

Positiv: "I dropped my scarf and only realized after I was seated. People were still boarding and I told a young man attendant and he found it and brought it to me. And he was such a gentleman too! Wish I knew his name but it was Frankfurt to JFK 835am flight on April 3rd. Thank you again!"

Positiv: "The cabin crew was awesome.. they are for sure the super stars of the company... I wish all of them all the very best for a very bright future"
Negativ: "The service of the airlines is impeccable. But the ground staff near check in were not so. I hope they were a little considerate as I was travelling for a family emergency and had to take all my stuff back as I wasn’t sure what date I would return back. I was over weight but wish they had considered a lil as had to pay an other $300 extra.."

Positiv: "The seats seem to have more leg room, food was actually good, and the staff was delightful."
Negativ: "It was a 17 hour flight, but they made it bearable."

Negativ: "Na"

Negativ: "Essen könnte besser sein"

Positiv: "Gutes Team"
Negativ: "Essen"

Negativ: "Die Besatzung war schlecht gelaunt und hat bei Gentränkebestellung dies mehrmalls vergessen."

Positiv: "Service, food, in-flight entertainment"
Negativ: "What happened to amenity bags in Business class? Slippers and socks were at the seat and toothbrush kits were in the bathrooms and we're always re-filled."

Positiv: "Service, friendliness of stewards and stewardesses, great menus, they go the extra mile to make you happy--- no request was a burden for them. We were in Business Class and it was full- but Service and professionalism was top-notch!"
Negativ: "Only one small issue--- why were bottles of water not already handed out and placed in the drink holders before boarding in Business. Many of us had to ask for it and they were readily given out but you had to ask or you didn't get one."

Positiv: "Singapore Airlines hat mich ohne Probleme nach New York geflogen und ich wurde nicht bedroht, verwirrt und verarscht und blöd angemacht!!!"

Positiv: "Service was great."
Negativ: "Bit on the cold side."

Positiv: "Efficient courteous and attractive crew. Good food drink selection and great entertainment system."
Negativ: "Unfortunately the plane was an older 777-200 with smaller TV screens but otherwise fine."

Positiv: "Everything perfect and arrive to destination on perfect time."
Negativ: "All positive."

Positiv: "Staff were professional and polite."
Negativ: "Despite zone boarding, boarding and disembarkation were very slow. Passengers like me with flight connections were very anxious regarding missing these."

Positiv: "Customer care was super supportive"
Negativ: "Inflight sandwiches"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Flight got delayed 30 minutes"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Seat was good"
Negativ: "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Positiv: "Our flight was delayed in Bejing, than we loosed the booked flight of KLM. When we arrived in Amsterdam, we get the recheked in flight."
Negativ: "Doesn't"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Crew was fantastic."
Negativ: "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."

Positiv: "One crew member was very good but all were not very available or checking on people. I had a seat that I purchased and it was very hard to recline I only found out that it did if fact recline it the last hour to hour and a half of the trip! It was a difficult push back to get it to recline"
Negativ: "If I knew how to recline my seat earlier. I did try several times"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Negativ: "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "Quick flight"

Positiv: "very attentive crew"
Negativ: "Only ham sandwiches on offer! I'm not demanding and would have been happy with cheese."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Very good service, teh flight attendants made it as pleasant as possible, plane left on time"
Negativ: "tough to sit on a plane for 9.5 hours"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Friendly and efficient crew. I travel KLM often and always enjoy the flights."
Negativ: "There were several flight delays and gates were changes a few times."

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Positiv: "short, sweet and to the point. 1+ hour flight is usually an easy hop."

Positiv: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Negativ: "The flight advertised meals..a small pastry was served an hour into the flight. I asked when the meal would be and was told a few hours...which turned out to be breakfast..i wated all night for food that only came an hour before landing. Now hungrey and tierd.I.will not be flying klm ever again !!"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Negativ: "No complaints"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."

Positiv: "Easy to board and easy flight."

Negativ: "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Negativ: "Boarding was very confusing. There was an area where they were checking people's bags or something near the gate and you didn't know if you needed to stop at it or continue. They didn't collect garbage before landing. Not only did we have to take our bags off the plane, we had to carry our garbage (drink cups/food served) to the front of the plane to throw out."

Negativ: "Our total flight time was about 17 hours - MAD- AMS-LAX. My husband and I both have an internationally approved carry on luggages with us. When we checked in - they asked us to both check in our carry on luggage. The reason why is because they said they don’t think they have enough space for our carry ons. I told the crew member checking us in that other people that was checking in with the same hand carry size luggage with us had no problems taking it with them. For being about to be on a 17 HOUR FLIGHT we should be ALLOWED to have our carry ons with us! We take carry ons for that reason! I had to argue and prove my case to the crew member to atleast keep 1 carry on with us. I thought that was an UNACCEPTABLE reason for us to check in a carry on luggage when we had a 17 hour travel time ahead of us. Not a happy costumer here."

Positiv: "Good service onboard, good food. On time."

Positiv: "Cabin crew were very professional."
Negativ: "Aircraft returned to gate due to fault and was delayed for 45 min."

Positiv: "Service, technology"
Negativ: "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Positiv: "Crew was very nice and helpful, entertainment system worked well and had good choices"
Negativ: "Seats were not very comfortable, it was uncomfortably hot and there was not air conditioner vent above like most other airlines"

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Negativ: "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Negativ: "Bag was lost"

Positiv: "Very friendly crew"

Positiv: "The crew came to get me from the arrival gate to get to the departure gate since our plane was delayed. It helped to know that the airline was checking to make sure we made the flight."
Negativ: "I did not get my luggage in Nairobi. The delayed flight that was the most likely reason it did not get to the connecting flight to Nairobi."

Positiv: "Inlandsflug ist noch ruppiger ..."

Positiv: "In der Kabine arbeiten noch verdiente Genossinen"
Negativ: "nun ja ..."

Negativ: "Das Essen war einfach zu fade. Der Rest war gut"

Positiv: "Freundlich, sauber, locker!"

Negativ: "They were rude, we almost didn’t made to the connection flight of their own company and they just didn’t care. The suitcase didn’t made it either"

Negativ: "They were rude, we almost didn’t made to the connection flight of their own company and they just didn’t care. The suitcase didn’t made it either"

Negativ: "They closed the gate early so I couldn't take the airplane. They forced me to buy new ticket. I had to stay on the transit area for 24 hours."

Positiv: "Nice gifts for the kids Crue was super nice."
Negativ: "Plane seats keep getting smaller it sucks. Getting to the point I don't want to fly."

Negativ: "Aeroflot hat mein Gepäck nicht mitgeliefert. Das gleiche ist auf dem Hinflug passiert. Heute werde ich mein Urlaub wie geplant fortsetzen müssen, ohne das Notwendige mitnehmen können. Das ganze kommt mir wie ein schlechter sehr böser Scherz vor. Ist aber wahr."

Negativ: "Besser wäre, wenn der ursprünglich gebuchte Flug stattgefunden hätte, dann hätte ich meine Urlaubsplane halten können und nicht stattdessen ein Tag früher als geplant abreisen. Darüber hinaus wurde mein Gepäck nicht mitgeliefert, also aktueller Status nobody knows alle hoffen dass der noch auftaucht"

Negativ: "War kein Aeroflot Flug, sondern "Rossiya" Airlines"

Positiv: "Neben mir hat niemand gesessen, darum hatte ich ein wenig mehr Beinfreiheit."
Negativ: "Schlechtes Essen, 3h Verspätung, null Entertainment. 4.5h in der Lift mit nichts als einem Heft auf russisch."

Positiv: "the crew is good but the seat is not so comfortble..."

Positiv: "mehr als 1:30 stunde warte bei dem pass controll, habe ich meine flug verpasst!!!"
Negativ: "Besser organiseieren die massen, und schneller kontrolle machen. kann nicht sein dass pass kontroll geht so lang mehr als 1 und halb stunde"

Positiv: "the crew was very helpful and friendly"

Positiv: "Clean plane"
Negativ: "To have entertainment. Choice in food."

Positiv: "Personal freundlich"
Negativ: "Koffer auch nach 12 Stunden Aufhelthalt in BBK nicht angekommen"

Positiv: "Bordpersonal freundlich"
Negativ: "Koffer auch nach 12 Stunden Autfenthalt in BBK nicht angekommen"

Positiv: "Food"
Negativ: "Food"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Food on Aeroflot is good these days and the flight staff is very competent."
Negativ: "Check-in staff on this given day was not at all sympathetic."

Positiv: "Super pünktlich. Bording schnell. Temperatur sehr angenehm während des Fluges. Personal sehr aufmerksam. Speisen in Ordnung."
Negativ: "Leider keine deutsche Bordunterhaltung (wie zb Korean Air). Kein Bier und Wein damit man ein bisschen besser schlafen kann. Zu wenig Beinfreiheit auch für mittelgroße Leute."

Positiv: "impeccable, professionality and attention"
Negativ: "wifi"

Negativ: "Delay for 3 hours 30 minutes is ridiculous !! Specially to sit on the unmoving plane all these time."

Positiv: "Insgesamt gut, pünktlich, Komfort ok, es gab ein vollständiges Mittagessen"
Negativ: "Essen war ok, aber nicht mehr, leider keine Bordunterhaltung"

Positiv: "The price"
Negativ: "The food was horrible One members the crew was attentive and pleasant Demitri one bag didn’t make it to tlv"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The service and general help of the airport staff."

Positiv: "Nada, esta ha sido mi peor experiencia con una aerolinea."
Negativ: "Yo venía con ellos de Nizhny a Moscú para luego agarrar el avión hacia Vienna. Llegamos con 2 horas y 45 minutos de tiempo antes de que saliera el siguiente vuelo. Bajando del avión nos atrasaron 40 minutos. En el counter mas de una hora y en migración otro poco de tiempo. Nos saltamos la línea al ver que no nos iba a dar tiempo y así fue. Llegamos 18 minutos antes y no nos dejaron entrar. Lo peor es que Aeroflot no nos ayudó y nos dijo que nosotros fuimos los que llegamos tarde. Lo mismo le sucedió como a 10 personas del mismo vuelo y cuando estabamos poniendo las quejas vimos por lo menos otros 10 de otros vuelos con la misma situación."

Positiv: "Flug war überpünktlich. Schnelle Gepaeckausgabe, gute Sitze. usb charger im sitz"

Positiv: "Service Everything was on time Overall PERFECT!"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und effizient. Flug war pünktlich. Frühstück war lecker."
Negativ: "Flughafenpersonal in Kazan unfreundlich und nicht des Englischen mächtig."

Positiv: "Generous meals with great food choice. Professional crew. Excellent choice of entertainment to fill the sleepless night."
Negativ: "Unless I was doing something wrong, long-haul economy seats barely recline. Combine that with quite limited legroom, and an overnight flight can turn into a questionable experience."

Negativ: "they didn't let us to take to the plabe both our small trolleys - showing us some unrealistic iron bars it should fit into. They promised to give it us with regular luggage in AMsterdam, but at the end both were lost!!! we were in short shirts in -7 frost !"

Positiv: "Good overall design of interior and lighting system."
Negativ: "Horrible food. Seats not so comfortable for a 9-hour flight. Tight seat space (same as on low-cost air carriers). It was an overnight flight and the lights were turned off only between 2am and 4am."

Positiv: "Flug war iO !!"

Positiv: "Aeroflot is SUPER!"

Positiv: "Pünktlicher Flug. Guter Service an Board."

Positiv: "In time, nice stewardesses"

Negativ: "They lost/left my luggage in Moscow."

Positiv: "Crew friendly"
Negativ: "Seats were very uncomfortable for sleeping, lights were kept on until Landing, Dinner being served was disruptive. Difficult to sleep on this red eye flight."

Negativ: "I got stomach ache.! Because of the food"

Negativ: "No alcohol served."

Positiv: "I wasn't sure what to expect, but the airline was better than I thought. Good food (2 servings), decent entertainment, and nice amenities (pillows, eye mask, slippers) for economy class for an international flight. For the price I paid, I would fly Aeroflot again. I wish I would have gotten my Russian transit visa prior to my trip. I knew about it, I just didn't want to pay the $200. SVO airport is great and open 24hr, but having a 20hr layover is tough. p.s. Don't let a hotel/Airbnb tell you you don't need a visa - you do! I watched 2 girls have meltdowns in the airport because they had hotel reservations, but no visas. Sad, wet eyes does nothing for Russian airport officials."
Negativ: "The staff, but you have to remember that Russian customer service is different from American. Some of the staff were really friendly and nice. I think they were compensating for the overtly rude ones, so it even itself out. Boarding at the airport isn't always clear if your flight is boarding or not. Pay extra attention to your gate and time changes."

Positiv: "I am alive."
Negativ: "Both flights boarded and left late, my bags got lost and the food was terrible."

Positiv: "Amazing as always! Aeroflot is great!"

Positiv: "Very friendly and helpful staff"

Positiv: "The fish menu"
Negativ: "Crew members are far from being polite."

Positiv: "The soda watee"
Negativ: "Bitter staff, hideous food, bag never made the connection, seats cramped af, dirty planes..."

Positiv: "The service and the crew were amazing. The cabin crew were incredibly caring and kind. Thank you for such such an outstanding experience and genuine care."
Negativ: "I couldn't even think of anything that could be better. Everything was excellent!"

Positiv: "Nice friendly crew, good flight over all."
Negativ: "Seat very small and not comfortable"

Positiv: "Good crew that did a fine job in accommodating economy customers during a two hour delay."
Negativ: "No seat back entertainment, but this is perfectly fine considering it was an Airbus A320 on a 3 hour red-eye flight."

Negativ: "Caboj crew were unfriendly and bordering on being rude. The basic rule of any service is to smile but when you've cabin staff whi look grumpy on a 7h flight that speaks of poor training of cabin staff. Etihad needs to do much better to retain customers on this hot segment."

Positiv: "Nette Crew, Mahlzeit o. K."
Negativ: "Sitzkomfort in Eco mäßig."

Positiv: "Crew, food and beverage"
Negativ: "Wifi"

Positiv: "Good service"
Negativ: "The airline staff Abu Dhabi were very unhelpful. They have our seats away to other people. Then they lost our bags. Horrible experience. Would never fly them again!"

Positiv: "Food and crew"
Negativ: "Entertainment, comfort"

Positiv: "Crew war total lustlos. Es wurden auf dem gesamten Flug nur zwei mal Getränke angeboten. Auf Nachfrage wurde nur auf die bald anstehende Service Runde verwiesen. Getränke wollte man nicht verteilen."

Positiv: "Helpful crew, great bathrooms"
Negativ: "More organized boarding & more AC in the back of the flight"

Positiv: "Etihad ist eine unsympathische Airline"
Negativ: "die sind nie besonders kundenorientiert, besser man fliegt Gulfair"

Positiv: "Crew is ok. Seat was comfortable."
Negativ: "Vegetarian food was terrible and of no quality. The inflight tamil and Hindi movies could have been better and newer."

Positiv: "Good quality overall from Etihad"
Negativ: "Selection of movies/tv was pretty dire and the wifi was awful."

Negativ: "Der Crew hat sich mehr mit sich beschäftigt und waren ganze Nacht sehr laut in ihren Ecke,da es eine Nachtflug war war schlecht zum schlafen"

Negativ: "Die stuardess"

Positiv: "they are quiet but not as roomy as i hoped. The food was okay.prices in Abu dhabi are extortionate though for a 5 hr stop."
Negativ: "The plane to bangkok from Abu Dhabiis a bean tin cram as many on as you can . the seat sent my backside to sleep for 3 days and my ankles and legs are badly swollen. disappointed and not looking forward to return flights"

Positiv: "Flug war pünktlich"
Negativ: "Koffer konnten nicht durchgecheckt werden Man sollte 1 Stunde vor Abflug am Gate warten Coral First Class Lounge in Phuket mit Mini-Angebot Sitze in der BusinessClass unbequem und sehr kurz altes Flugzeug (777) Essen für Business Class eklig und zog sich 2 Stunden hin Crew war freundlich"

Positiv: "alles okay"
Negativ: "Essen abscheulich Bustransfer zum Flieger Reihe 23 ist sehr eng"

Positiv: "Alles gut - motiviertes Personal - alles in working order. Vorspeisen sogar lecker 30 Minuten früher angekommen."
Negativ: "Die Lounge in AUH ist hektisch und fürchterlich überfüllt. Die Essensqualität teilweise abenteuerlich schlecht wie beim zerkochten Sushi. Die Lounge ist zugig und kalt. Jacke mitnehmen!!"

Positiv: "Nettes Personal"
Negativ: "Sitze in der neuen 787 sind deutlich enger im Vergleich zum A380. Essen ist schlecht."

Positiv: "Nettes Personal, Sitze sind im A380 hervorragend (Eco)"
Negativ: "Das Essen ist wirklich schlecht für eine 5 Star Airline. Und das neue Platzvergabeverfahren für eine Premiumairline ist auch ärgerlich, da man für einen Wunschplatz ca. 25€ zahlen muss. Ablauf für den Flug von Sydney nach Abu Dhabi sehr komisch. Start um 15:15, direkt eine Mahlzeit serviert, dann für 11 Stunden Licht aus. Kurz vor der Landung nochmal Essen (ca. 22:30)."

Positiv: "Everything, the staff were very friendly and helpful, food, flight and boarding was excellent"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Crew war nett"

Negativ: "Sehr schmale, enge Betten Crew nicht sehr motiviert Chaos in Abu Dhabi, komplett überfüllter Flughafen. Schon beim Check in in FRA inkompetente Mitarbeiter mit ewiger Wartezeit. 1 Stunde Transitwarten in Abu Dhabi, da kein Fast Track offen. Dumme Mitarbeiter"

Positiv: "Der Check in in Stockholm war gut - den machte auch SAS"
Negativ: "Business Class: zu dritt in einer economy reihe"

Positiv: "Freundliches Personal, grosses Unterhaltungsangebot, pünktlicher Flug"
Negativ: "Der Sitzabstand ist sehr klein, die Sitze mässig komfortabel. Schade für eine solche Fluggesellschaft."

Positiv: "Freundliches Personal, grosses Unterhaltungsangebot, pünktlicher Flug"

Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Alles ok"

Positiv: "War alles ok"
Negativ: "Essen war gut"

Positiv: "Koffer nicht mit in Germany angekommen"
Negativ: "Essen war ok"

Positiv: "Zu kurze umsteig Zeiten"
Negativ: "Essen war ok"

Positiv: "The USA immigration at Abu Dhabi is an advantage"
Negativ: "The baggage check-in India, I requested for fragile since I had glass stuff in my luggage but that was not done. The air hostess in the flight from hyd to Abu Dhabi mentioned me that I had to make specific preference for veg meal which I haven’t done for my flight to India neither before."

Positiv: "Boarding, crew, food remained good. RR clean."
Negativ: "Plane older, seats and entertainment worn."

Positiv: "Habe immer wieder negative Bewertungen gelesen. Kann das nicht nachvollziehen. Airline ist absolut vergleichbar mit Qatar Airlines."
Negativ: "Das einzige, was nicht besonders ist, ist der Flughafen von Abu Dhabi."

Positiv: "Plenty of spare seating. Cabin staff and crew very helpful."
Negativ: "Entertainment was dreadful more than 50pc not working. Flight tracker not working. Back of end rear cabin seats some were loose. Dreading return legs of trip."

Positiv: "Seats were comfortable."

Negativ: "Ein schneller Flug ohne großartigen Service"

Negativ: "Sehr enge Sitzabstände - nichts für große Menschen."

Positiv: "Everything"
Negativ: "If anything it would be the terminal 1 lounge at Abu Dhabi airport. It is pretty poor compared to the other lounge."

Negativ: "Service was a bit average. Attendants bumping into you... no apologies"

Positiv: "Crew was nice"
Negativ: "The behavior of crowd and no leg space"

Positiv: "Never flying with Etihad before, but it really impressed me with its roomy aircraft, friendly crew, well-rounded and creative e-entertainment and fine food for its amazingly affordable price. I was somehow selected by the airplane for an upgrade flying to Bangkok which even elevate all of my experiences above. A great layover program definitely recommended!!!"
Negativ: "Flight attendants in the economy class could be more attentive and walk around more frequently to check up passengers needs and passing out waters. Need more care to the food sanitation especially open water because I had later diarrhea after drinking it. Could be more organized for lining up different seating zones onto the flight, also seat arrangement is a bit off because bothe times I was asked to switch seats for couples and families w kids."

Positiv: "The crew were outstanding."
Negativ: "They only had two choices of food: either vegetarian or chicken. The number of dishes were small as well. The “salad” was horrible."

Negativ: "The restrooms were not clean and stinky."

Positiv: "We ended up being delayed on the flight for about 3 hours due to fog in Abu Dhabi— delays are always frustrating but the crew was absolutely fantastic. The head of cabin crew personally came by to explain the problem and made he passengers feel welcome. Excellent service all around, especially when the situation is unpleasant but not within anyone’s control."

Negativ: "Food service needs to be faster due to length of flight."

Positiv: "personal ok, Essen dieses Mal sehr gut, was aber natürlich immer subjektiv ist. Aber nachdem ich vorher immer Kichererbsen bekommen habe, war ich über Tofu mit Reis sehr glücklich."

Positiv: "Personal wie immer ok"
Negativ: "Die Sitze kamen mir sehr beengt vor, das Essen konnte ich mir vorher aussuchen, da ich vegan esse, gab es auch die Möglichkeit, ein entsprechendes Menü auszuwählen, was ich sehr positiv finde. Das Essen selbst war so lala, aber im Flieger erwarte ich mir auch nichts besonderes"

Positiv: "787 ist sehr leise und bietet viel Platz"

Positiv: "The flight attendant with a thai name provided top service for everybody. Friendlier than business class service with other airlines. (Seat 20H)"
Negativ: "Leider nur Zugang zur Al Reem Lounge."

Positiv: "787 war sehr modern und leise viel Platz in Eco guter Recliner"
Negativ: "≈"

Positiv: "Staff was very courteous"
Negativ: "Only one wheel chair was provided during the flight to NY"

Mehr zu Singapore Airlines
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi fliegen

Fluggesellschaften, die von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Zürich nach Bangkok Suvarnabhumi

Buchen Sie günstige Flüge von Zürich nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

30.05.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
23.08.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
25:00 Std.
BKK - ZRH
05.06.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
18.06.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
03.06.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
24.06.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
28.05.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
21.08.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
29.03.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
23.04.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
30.03.
Di.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
06.04.
Di.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
08.03.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
19.03.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
19:45 Std.
BKK - ZRH
06.03.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
20.04.
Di.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
25.04.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
02.05.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
07.04.
Mi.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
21.04.
Mi.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
25.04.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
02.05.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
06.03.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
19.04.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
01.04.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
15.05.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
21.08.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:15 Std.
ZRH - BKK
26.08.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
25:00 Std.
BKK - ZRH
03.06.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
24.06.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
29.05.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
05.06.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
15.04.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
15.07.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
16:00 Std.
BKK - ZRH
13.03.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
20.03.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
19:45 Std.
BKK - ZRH
28.04.
Mi.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
12.05.
Mi.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
28.04.
Mi.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
05.05.
Mi.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

27.03.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:40 Std.
ZRH - BKK
15.05.
Sa.
1 Stopp
Aeroflot
14:05 Std.
ZRH - BKK
28.04.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
17:20 Std.
ZRH - BKK
08.04.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
02.04.
Fr.
1 Stopp
KLM
14:35 Std.
ZRH - BKK
12.08.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:15 Std.
ZRH - BKK
07.04.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
17:20 Std.
ZRH - BKK
27.03.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:40 Std.
ZRH - BKK
25.04.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
15.08.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:35 Std.
ZRH - BKK
24.03.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
16:45 Std.
ZRH - BKK
13.03.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
11.08.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:45 Std.
ZRH - BKK
15.04.
Do.
2 Stopps
Etihad Airways
20:50 Std.
ZRH - BKK
08.04.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
26.04.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:45 Std.
ZRH - BKK
14.04.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
17:20 Std.
ZRH - BKK
15.03.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
26.04.
Mo.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:45 Std.
ZRH - BKK
25.03.
Do.
2 Stopps
Etihad Airways
19:10 Std.
ZRH - BKK
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First