Finde günstige Flüge von Zürich nach Barcelona

ZRH - BCN

Finde günstige Flüge von Zürich nach Barcelona

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Barcelona. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Zürich (ZRH)
Barcelona-El Prat
Fr. 30.07.
Fr. 06.08.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Hotels einschließen
Es gelten Reisebeschränkungen für Barcelona. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Barcelona gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 19%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 27%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 141(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 115oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 67oder weniger

Flüge von Zürich nach Barcelona - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 67 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 115 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Barcelona ist durchschnittlich 88 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist März.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 8 % teurer als ein Abflug am Abend.
  • Es gibt einige Direktflüge von Zürich (ZRH) nach Barcelona-El Prat (BCN). SWISS, Vueling und Iberia bieten Nonstop-Verbindungen in die katalanische Stadt an.
  • Der Grossflughafen Barcelona-El Prat besitzt zwei Terminals. An Terminal T1 kommen internationale und nationale Flüge an. Der Terminal T2 bedient Billigfluggesellschaften.
  • Am Flughafen Zürich kannst du in exklusiven Lounges auf deinen Flug warten. Die ASPIRE Lounge mit ihren Kunstwerken steht allen Passagieren gegen ein Entgelt offen.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Zürich nach Barcelona

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Zürich nach Barcelona-El Prat?

Darf ich nach Barcelona fliegen? Gibt es Einreisebeschränkungen in Barcelona?

    Inhaber eines Langzeitvisums, das von einem Schengen-Mitglied des Schengen-assoziierten Staates ausgestellt wurde und in dieses Land geht.
    Angehörige der Gesundheitsberufe, die zur Arbeit nach Spanien kommen.
    Waren- und Transportpersonal in der Ausübung ihrer Aufgaben.
    Diplomaten, Konsularbeamte, internationale Beamte, Militärangehörige, Zivilschutzbeamte und Mitglieder humanitärer Organisationen bei der Ausübung ihrer Aufgaben.
    Studierende, die in einem der EU/Schengen-Mitgliedstaaten studieren und über ein entsprechendes Visum oder eine gleichwertige Erlaubnis und Krankenversicherung verfügen. Sie können 15 Tage vor Beginn ihres Studiums in das Land einreisen.
    Hochqualifizierte Arbeitskräfte, einschließlich Teilnehmern an hochrangigen Sportveranstaltungen, die in Spanien stattfinden.
    Personen, die aus ordnungsgemäß akkreditierten familiären Gründen reisen.
    Personen, die aus ordnungsgemäß akkreditierten humanitären Gründen aus Gründen der Gewalttätigkeit reisen.

Hier erfährst du mehr über die Reisebeschränkungen für Barcelona

Darf ich nach Barcelona fliegen, ohne mich nach der Ankunft in Quarantäne begeben zu müssen?

Muss ich einen COVID-19-Test machen, bevor ich nach Barcelona fliege?

Welche anderen Maßnahmen gelten in Barcelona bezogen auf das Coronavirus?

Wie lange dauert ein Flug von Zürich nach Barcelona?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Zürich und Barcelona?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Zürich nach Barcelona an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Zürich und Barcelona?

An welchem Tag sind Flüge von Zürich nach Barcelona am günstigsten?

Wie gelange ich am Flughafen Barcelona-El Prat von Terminal T1 zu T2?

Wie komme ich schnell und günstig vom Flughafen Barcelona-El Prat in die Stadt?

Wie komme ich als Mensch mit eingeschränkter Mobilität am Flughafen Barcelona-El Prat zurecht?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Zürich nach Barcelona?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Zürich nach Barcelona zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Zürich nach Barcelona?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Zürich nach Barcelona beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke Zürich – Barcelona-El Prat

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8.0
SWISS
Ergebnis aus 9’018 Bewertungen
8.2
Boarding
7.8
Komfort
8.6
Crew
7.7
Unterhaltung
7.9
Essen
Airline-Bewertungen

Negativ: "Nada, I slept through this leg and the staff let me be."

Positiv: "Bei diesem knappen Abstand zwischen den Sitzen sollte man die Lehnen nicht bewegen können."

Negativ: "Teach Swiss Airlines stewardesses Lorena kãrli and Sabrina stadler manners. They are impolite and racist. Typical cold Swiss hospitality"

Positiv: "About as good as they come."
Negativ: "Nothing."

Positiv: "Awful!!!"

Negativ: "horrible dry croissant for breakfast"

Positiv: "sehr freundlich, sehr gute Service, alles in allem sehr professionell"
Negativ: "leider ging der Flug eine knappe Stunde später als geplant"

Positiv: "Das a la carte Menue war sehr gut, kein Vergleich zum normalen essen"
Negativ: "der Gang ist ziemlich eng zum laufen"

Positiv: "gut organisiert"
Negativ: "Snack war eiskalt"

Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."

Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"

Positiv: "Everything!!"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "The boarding process was much easier and faster. No delayed flights."
Negativ: "I used the laboratory before takeoff as I was one of the first people on the plane and I forgot to go before I boarded. The hand soap container was empty and I had to tell one of the crew. Shouldn’t that have been taken care of before boarding passengers?"

Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"

Positiv: "Leider ziemlich unfreundlich, ungewöhnlich für Swiss"

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"

Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"

Negativ: "service was least friendly at this part of my flight"

Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"

Negativ: "Seats and leg space were uncomfortable, staff could have been friendlier and more presentable (cleaner appearance)"

Positiv: "Spacious seating available/ snack/staff"
Negativ: "No entainment"

Positiv: "All operations a-ok"

Positiv: "Pünktlich, ausreichender Sitzabstand, freundliches Personal."

Positiv: "Sehr freundliche Personal ."
Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Good crew and despite the short flight we even got a sandwich which was great after a long day"
Negativ: "No entertainment but short flight"

Negativ: "Essen war gut."

Positiv: "Besatzung war heute wirklich super und sehr zuvorkommend!"

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."

Positiv: "the crew was great."
Negativ: "they asked us to check in our carry-on because the plane was full.I had important papers so I had to explain my situation. I hate confrontation so I felt anxious and I'm already an anxious flier. I feel that this should only pertain to people with larger carry-on. my was below the average size."

Positiv: "Same as above"
Negativ: "SAME AS ABOVE"

Positiv: "Sehr nette Crew"
Negativ: "-"

Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"

Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."

Positiv: "Sehr freundliches Personal am Check-in"
Negativ: "Keine Lademöglichkeiten/ Steckdosen etc. Im Flieger"

Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."

Positiv: "Great service--able to buy duty free even on such a short flight. Stewardess was able to take my order and complete purchase just before landing."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Not applicable"
Negativ: "See above."

Positiv: "Freundliche Crew und kleine Verpflegung im Flugzeug. Dankeschön"

Negativ: "Boarding took way too long. Plane left almost 30 minutes after scheduled time."

Negativ: "Lost luggage’s. Delayed trip"

Negativ: "К сажалению,мне испортили отпуск. Был утеряны мой багаж. Я вынуждена 3 день ходить по магазинам и тратить свое время на отдых,покупая необходимые вещи,те, что необходимо для отдыха. Я потеряла три дня отдыха. И до сих пор я дожидаясь , сижу в квартире и не знаю когда он прибудет. Я крайне не довольна To the planting, I was spoiled vacation. My luggage was lost. I have to go shopping for 3 days and spend my time on vacation, buying the necessary things, those that are necessary for recreation. I lost three days of rest. And so far I'm waiting, sitting in the apartment and I do not know when he will arrive. I am extremely unhappy"

Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"

Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"

Positiv: "Allgemeine Pünktlichkeit und Freundlichkeit"
Negativ: "Rollkoffer wird abgenommen obwohl ich mit diesem seit Jahren fliege. Andere werden mit grösseren Rollkoffern durchgelassen. Mehr Konsistenz bitte. Egalité! Alle oder keiner, aber keine Willkür."

Positiv: "Sauberes Flugzeug"
Negativ: "Mehr als 30 Minuten Verspätung und nicht ein Wort einer Erklärung oder Entschuldigung. Unverschämt!"

Positiv: "gate wechsel ohne info in spanish. 2 Stunden verspätung flugzeug und 30 min verpätung koffer"
Negativ: "verspätung für alles, wenig information, alte sandwisches, terrible"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

Positiv: "The tablet selection was very variety."
Negativ: "The announcement was hard to hear the volume was loud but something not quiet understandable"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "If my plane wasn’t overbooked and I actually got on it. Instead I missed my connection in Barcelona and had to buy a new ticket from Barcelona to the US."

Negativ: "The plane was old and had no entertainment, there was a technical problem with the plane that made us late"

Negativ: "Include the baggage fee in the price of the ticket"

Negativ: "DELAY"

Positiv: "The crew was awesome"

Negativ: "Not AirEuropa’s fault but they left before we arrived in Zurich because Delta flight 66 was so late that our 3-hour layover became the AirEuropa flight left before the Delta flight arrived and deplaned."

Positiv: "The airplane"
Negativ: "Flying on time"

Positiv: "Check-in for bags was fast and the staff was very friendly."

Negativ: "Boarding started 50 minutes late without explanation and we sat on the plane at the gate for another 45 minutes without any explanation as to what the delay was for."

Negativ: "At check in, our carry-on bag was 1lb over weight and we were told we would need to check our two bags. We saw several individuals with much larger bags boarding the plane."

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Positiv: "The plane its so big and we arrived in barcelona on time its my second time."

Positiv: "The plane was large and the seats very confy."
Negativ: "The AirEuropa App, doesn’t work very well with IPhone, getting constantly error signs. I decided to change my seat after getting the boarding pass, but it was impossible. The app didn’t allow me."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Positiv: "Professional crew"

Negativ: "There was a 2 hours delay that caused me to miss my other flights, without any compensation or at least apology"

Positiv: "The check in process was fast and the airport security was courteous. The seats were comfortable and the plane was pretty empty."
Negativ: "One of the flight attendants, instead of waking us up gently to reposition our seats to the upright position to land decided to wake both my husband and I by abruptly reaching between us to get to the arm rest and do it herself. This was extremely rude and unprofessional."

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Negativ: "Madrid Airport is a nightmare! Long walks, confusing, crowded, etc."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Positiv: "The crew, the food the entertainment"

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Positiv: "This is the most basic service of just get on the plane type of travel. Nothing is included. They would charge you for the air you breath if they thought they could get away with it."
Negativ: "My carry-on of clearly leagal size was tested to see if it passed. Happy to say IT PASSED they could not charge me. No in flight entertainment as there is no place to put a headphone into. They tell you to use your smart phone. The flight attendants disappear and really are not there for any reason I could see except to find ways to charge you for something. When they do show up they basically try to ignore you."

Negativ: "I'm curious with Air Europa for not thoroughly detailing me at the time of booking about the extraneous and very unreasonable check-in baggage fee for €60!! For checkin in 1 bag at the counter! The website was deceptive in its wording with 1 baggag is free and the rest has a fee. Therefore, i understood that i didn't have to purchase a check in luggage fee. That right there is living expense that I depended on for my trip. Thanks Air Europa! The check-in agent and another Air Europa representative at the Madrid airport did little to anull my fee that I felt mislead about. That was terrible customer service! I tried to give my flight a chance, but the touch down landing was probably one of the worst jolted sloppy touchdowns I've experienced. I looked around to see other's surprised reaction. I don't know of how Air Europa stocks or current state of economy are; but after dropping €60 for 1 checked in luggage, I'd expect a free beverage or light snack provided. Even the hot tea was €2.50. Im not happy and warning other's not to use this airline."

Positiv: "Alles in ordnung"

Positiv: "In-flight entertainment selection was good, hot meal was good, staff was knowledgeable and courteous."
Negativ: "In-flight wifi pricing per MB transmitted should be reduced based on the value the service provides (slow data rates)."

Negativ: "Delayed, both ways"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Scam of taking enormous amount of money from passengers for check in baggage. At the time of making the booking,your website didn't show how & where to pay for Che k in baggage but when I checked in at the airport I had to pay 60 euros each for check in baggage when I had paid only $50 for the airfare. I think it's highway robbery to charge so much for checkbin baggage by deceiving passengers of not providing the option to pay half the price at the time of purchasing the ticket. I would never book another ticket through your site & will make sure I tell everyone to do the same. I had worse experience ever."

Negativ: "Row 35 should not be an option far too tight"

Positiv: "Decently comfortable seating - Good flight staff."
Negativ: "Flight was delayed and boarding took longer than seemed necessary. Food wasn't so good and entertainment was virtually nonexistant."

Positiv: "Crew was nice"
Negativ: "Air Europa lost my bag for 6 days. I picked it up at the airport finally the 7th day of my trip. They found it on day 3 but took 4 entire days to ship it from Boston. Awful. We were also delayed 3 hours in Madrid with no compensation, we got a "snack" voucher that totaled $5. It was terrible and I will never fly this airline again."

Positiv: "Arriving plane was late and then there was added lateness because of a bag put on the plane without owner getting on plane -- perfectly fine otherwise, just a bit disorganized."

Negativ: "Terrible line up for boarding."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Kayak did not disclose that checking bags would cost extra. We got hit with a 60e checked bag fee at the airport. If it WAS disclosed it certainly wasn't in plain site on the mobile app. I checked back on the app to see if I had missed it disclosed somewhere but I still couldn't see it. So it's almost false advertising. Kayak should protect its users. Also, our checked bag that we paid the extra money for arrived late! After our flight was delayed over an hour by the way! Kayak should protect its customers better. Or at least make sure they're informed"

Negativ: "Cold onboard"

Positiv: "Smooth flight. Quick flight."
Negativ: "ALL food was sold to us. No movies."

Negativ: "The ads! No food. Nice new plane though!"

Negativ: "We flew twice in 2 weeks. One way the delay was 40m, back - 1 hour"

Negativ: "Flight was cancelled without explanation. We scheduled flight was also seriously delayed. Flight to Barcelona was siginifivantly delayed as well. Poor communication to the passengers. I'll never fly Air Europa again. Moreover, I'll recommend my friends to not fly this airline as well."

Positiv: "One attendant took care of an infant while a mother was suffering from a nose bleed."
Negativ: "Air Europa check in was at area 2, furthest corner of Zurich airport; no sign of which section of check in area 2 (1 through 5) the airline check in seciton is. You have to walk the entire area (seems like a whole separate terminal) to find the counters which were combined with 6 other airlines. Took only 20 minutes. Then to the opposite corner of the airport to board the plane to Madrid. WOW!"

Positiv: "The new planes are great! Lots of room in the overhead bins, I was able to fit my acoustic guitar in without any trouble. Crew were very helpful and professional. Thumbs up Air Europa!"

Negativ: "Don't have tv , after overnight flights we sitting in airplane more than 1,5 hours with out air conditions"

Positiv: "I had zero problems"

Positiv: "Everything!"

Positiv: "Short flight"
Negativ: "Not clear how to precheck a bag when booking Cost 30 instead of 15 dollars at counter"

Negativ: "Online check-in process. Boarding pass not available to be added to wallet. Unable to view; had to have the boarding pass emailed to me. No option to set up SMS tracking foe flight status."

Negativ: "Kinder die im Flugzeug fangen gespielt haben und eine Unruhe verbreitet haben"

Negativ: "Crew didn’t show up. They later said it that they weren’t picked up. Weak excuse since they’re probably near the airport/airline could have informed us/flight could have been delayed properly. Everyone was there, plane was locked and departure delayed by some 36-40 minutes"

Positiv: "Crews are nice n snacks are okay."
Negativ: "Their online luggage fee sucks. I had to pay again at the counter when my online purchases didn’t show up on their computer. Ended up paying a higher luggage fee at the counter. Not good!"

Positiv: "Snacks were okay."
Negativ: "Purchased my luggage fee online and for some reason they don’t have it on their computer. Had to pay a higher price at the counter and come to find out my account still got charged for the luggage fee."

Positiv: "Genauso gut"

Negativ: "Don’t let me book my seats on line and then tell me “not for this fare” ($1700) at the airport. We have special needs and were not accommodated"

Positiv: "Good flight. Crew was nice."
Negativ: "Better entertainment"

Positiv: "Seamless boarding, departed and arrived on time."
Negativ: "Very surly and unhappy looking crew"

Positiv: "Peu de place pour les jambes Équipage très sympa"
Negativ: "Plus de place pour les jambes mais vol rapide donc Ok"

Negativ: "O PIOR checkin dos últimos 10 anos. Desorganizado, lento e sem as máquinas self funcionando. Avião velho, com pouco espaço para as pernas e um sistema de entretenimento da década de 80. Comida péssima A melhor coisa a fazer e usar outra companhia."

Positiv: "Very new and clean plane."
Negativ: "Nothing it was all good."

Positiv: "Amazing crew helped us check in our luggage at a reduced rate."
Negativ: "More inter European connections at more competitive price"

Positiv: "Überraschend die Pünktlichkeit. Zu mindestens beim einchecken. Mann hat doch etwas zu essen und zu trinken bekommen."
Negativ: "Die betagte Maschine mit wirklich kaputtem Interieur. Es war so eng, dass ich wirklich anfangs überlegte, wie kommen die mit dem Getränkewagen durch. Die Besatzung halt normal für Italien arrogant, aber ehrlicherweise nicht alle. Der erste Eindruck war wirklich kompetent und nicht typisch italienisch kaotisch. Man darf Alitalia halt nicht mit der Lufthansa oder Air France vergleichen. Ich kenne es sogar mit British. Selbst da geben sie sich Mühe. Sei es auch in der Eco kulturbeutel, Glas Wasser nachsem Einstieg, sogar warme Erfrischungstücher in der Eco. Gerne hätte ich auch die Stimme des Piloten gehört, aber das ist scheinbar bei AZ nicht so üblich. Aber, jetzt kommt das große aber, für den Preis absolut OK. Warum jemand teures Geld für die Business Class ausgibt ist wirklich fraglich."

Positiv: "Verspäteter Zubringerflug gut aufgefangen, Gepäck kam noch mit"
Negativ: "Genug leg room, wenig aufmerksamer Service"

Negativ: "Verspätetet, kein Bordservice"

Positiv: "I don't think I say anything I liked."
Negativ: "Food, veg option, given peaces of boiled mushrooms, Eggplants and spinach. What a horrible experience."

Positiv: "The flight itself was pleasant."
Negativ: "The trip was apparently booked as a flight to Madrid with a one-night stopover in Milan and yet the ticketing staff told me that I would not be able to check my bag to Milan since it would go directly to Madrid. I found this to be very odd since I booked a multi-city flight through Kayak. I was also unable to use TSA pre-check with Alitalia, which was inconvenient."

Positiv: "Short trip from Rome to Milan"

Negativ: "Flight was delayed. People/staff was not that friendly. I considered switching flight times, but the options were limited and it would have required me to purchase a new ticket. The fair was relatively inexpensive, but did not include checked bag and in the end was more expensive than other carrier options."

Positiv: "Not much. Mediocre everything. Was nice that the flight was not very full."
Negativ: "This was an Alitalia flight. Food was awful, flight attendants were quite rude and curt. Really poor experience overall."

Positiv: "Boarding verlief gut und Besatzung freundlich!"
Negativ: "Leider wurde das Gepäck falsch weitergeleitet."

Positiv: "Flüg war pünktlich und das Flugpersonal freundlich"

Positiv: "Nice crew"
Negativ: "Nothing special"

Positiv: "Timely"
Negativ: "Let you die of thirst until they finally get around to serving something"

Positiv: "Essen und Service waren okay."

Positiv: "Die Business Claas in der 777 ist einfach klasse und eine super Crew haben den Flug zu einem super Erlebnis gemacht."

Positiv: "Gebucht hatten wir Eco Plus aber von dem Angebot gebrauch gemacht für ein Upgrade zu bieten. Wir hatten mit den niedrigsten Gebot Erflog und alles war gut."
Negativ: "wenn man etwas negative sagen soll dann nur, dass die Business Class im Airbus in der Mitte keine Gepäckfächer hat - sonst war alles super"

Positiv: "Die Sitze waren gut und das Flug okay"
Negativ: "Der Service war nicht besonders aufmerksam"

Positiv: "The easy transfer from incoming London flight to the connecting flight to Tirana without leaving the airside area of the terminal"
Negativ: "Not being able to purchase any food, wine or hot drinks on board. It doesn't seem such a difficult or costly service and most other airlines appear to manage it."

Positiv: "Efficient!"

Positiv: "Sehr pünktlich und nettes Personal"

Negativ: "SHOULD HAVE BEEN WARNED THAT THE IMMIGRATION TOOK LONGER THAN EXPECTED BECAUSE OF THE QUEUE."

Positiv: "Decent flight. On time departing and arriving. Luggage arrived with us."
Negativ: "Audacious prices for checked luggage. If you pay online prior to check-in €25 per bag If you pay at check in it is €45 per bag. This is downright theft by all the airlines who engage in this very profitable but nefarious activity and really needs to be stopped. First bag should be free/ nominal charge or at least part of the ticket price. (It is like a restaurant charging for cutlery and plates so you can eat . Would that be acceptable??)"

Negativ: "Got canceled and we were stuck in Rome. Had to spend $3k to get back to United States. Thank you Air Berlin for nothing"

Positiv: "Flight was delayed by over 1 hr , with no explanation fm the ground staff or on board"

Negativ: "Horrible experience with Alitalia. They boarded us on a plane that had a wheel issue, and kept us on the ground for 2 hours before they decided to de-plane us. We then had to wait in a 5+ HOUR LINE to get rerouted (nope, they won't handle these issues online or over the phone, you have to wait in line). And THEN they wanted us to wait in a 2 hour line to re-drop off our bags. We got stuck overnight in Rome and were put in a horrible Hilton Garden Inn and barely made it in time to use our coupon for a "free meal" (aka, frozen meatballs and stale bread in a buffet that had been sitting out all night). On our flight back, the food was absolutely terrible, the movie selections were old and scarce, and the seats were uncomfortable. We called to complain as soon as we got home and still have not heard back from Alitalia. I will never fly with them again."

Positiv: "KLM Flying Blue App ( which I didn't get to use because they switch to Alitalia at check in)"
Negativ: "KLM switched to Alitalia right at online check in time, which made things very confusing. Even the flight number changed. It would have helped if KLM would have let customers know this in advance."

Positiv: "Plane was new"
Negativ: "Plane was late"

Positiv: "We arrived in Dusseldorf, there was a wheelchair waiting thanks to AirBerlin, and the rest of the trip was excellent."
Negativ: "Check in was chaos. A different Alitalia flight had been cancelled so there were mobs at the check in at 4 a.m. waiting for the Alitalia personnel to appear--AirBerlin was open and staffed, but Alitalia was at least 1/2 hour late and all check in had to take place in person at the counter and no counter was specified for our flight. I had requested wheelchair assistance (I'm 80 years old with back problems), but there was none available."

Negativ: "food"

Positiv: "Nothing..."
Negativ: "Late boarding Rude crew Bad service Lost my luggage"

Positiv: "Staff was friendly."
Negativ: "The flight attendant at the check in said our luggage was too big and needed to be checked. We got a ticket from her but when we got to the plane nobody said anything and we simply did what we had done all the previous flights we have ever taken, we stowed them in the overhead bins. The flight wasn't full and in fact some overhead bins were completely empty, but I guess she had her job to do and thought it wouldn't fit, but maybe she could have asked if we had used it before. I don't know why they say it's too big when we had been traveling throughout Europe for almost a month and had taken it on 4-5 flights and many other trips. It all worked out. Footnote Air France never made a issue of the exact same baggage that Alitalia said was to big. The bags fit fine on all airlines we have traveled. The flight was delayed 45 minutes which made my connection a bit tight. I was connecting to Air France which is part of The SkyTeam alliance comprises with Alitalia but my luggage could not be moved to the Flight to LAX so I had to get the bag I did check and go through the process all over again."

Positiv: "-/-"
Negativ: "Über 40 Minuten Verspätung ohne jegliche Information."

Positiv: "The flight departed on time and arrived 35 minutes early. The flight crew was very helpful onboard."
Negativ: "Tried to upgrade my elderly parents to more comfortable seats when checking in, but was told the flight was full and there were none available. It didn't appear that way after being boarded and seated."

Negativ: "We had booked a weekend getaway, first the returned flight was cancelled and changed for a later one that didn't work for us (we couldn't get to work on time), we managed to change that for another flight the day before, shortening our vacation, then, when we got to the airport, an hour before boarding, we find out there, without warning, that the outgoing flight had been cancelled! This time it wasn't automatically changed, and there was no warning, the only solution they were giving us was an afternoon flight the other day, shortening our weekend getaway even more. After half an hour of discussion, they found and earlier flight, with connection, double the time, but that would get us there at around 2pm, so still we were missing almost half a day, but that was the best they could do. The flight was OK, boarding was late, but hey, that seems to always be the experience with this type of flights. I would just say they are not very reliable, having both your outbound and inbound flights cancelled, seems to much, specially if you're just going for a short getaway, you may end up having a one-day getaway!"

Negativ: "The lost my suitcases"

Negativ: "They could offer some coffee."

Positiv: "Not too much. Standard flight. They had ok wine I guess."
Negativ: "Ancient planes. Had to use proprietary headphones, I thought they stopped doing that. No USB. Screens seemed 20 years old. It's 2017!"

Positiv: "Nothing Flight was 40 minutes late, terrible communication at the airport."
Negativ: "There is probably more legroom and better service on RyanAir."

Negativ: "There is literally no way to contact this company, even with the pandemic going on, to cancel this flight. I tried so many times and different ways."

Positiv: "Schnell, bequem, alles gut"
Negativ: "High-Class Luxus braucht man nicht erwarten"

Negativ: "We were stuck in the runway for an hour before taking off. I was late for my connection."

Negativ: "Das man in Varna bei praller Sonne zum Boeing musste, dann draussen in einem viel zu kleinen abgesperrten Platz warten musste, bis der noch nicht ankommende Flieger landete, entladen würde und die Passagiere mit den Füssen zum Ankunftsterminal gebracht wurden, trotz Speedy Bording und auch auf das Hinweisen darauf , nicht in den dafür extra Bereich gelassen wurde"

Positiv: "Board on time or at least updates why we are waiting."
Negativ: "Communication"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Abflug hat sich um 2h verspätet. Die Maschine für den Hinflug war defekt. Kann immer mal passieren."

Positiv: "The crew were very friendly and helpful."
Negativ: "Flight was three hours late to depart with very little communication made to passengers."

Positiv: "The crew were great. Explanations given and complementary drinks given due to delay caused by medical emergency. Managed to organise new crew and problem solve very quickly."
Negativ: "More leg room as the customer in front was rather large and the chair was pushed back from the weight"

Positiv: "Pünktlich und gut organisiert in Rom."
Negativ: "Zu wenig Platz für die Beine."

Positiv: "Easyjet hat moderne Flugzeuge und man fühlt sich dementsprechend sicher"
Negativ: "Flug viel zu spät Musste mein Handgepäck einchecken und daher einen Bus verpasst nach der Ankunft"

Negativ: "Bad leg room, loud guests, bad boarding process."

Positiv: "Sehr freundlich"

Positiv: "Sind ganz angekommen"
Negativ: "Verspätung von fast 40 Minuten"

Negativ: "Für 13 Euro nach Kopenhagen, was will man mehr erwarten? Bin pünktich abgeflogen und pünktlich gelandet."

Positiv: "Super schneller Flug alles gut gegangen"

Negativ: "Speedy boarding onto the shuttle bus is a joke. Drink prices have increased"

Negativ: "1 Stunde Verspätung schon vor Abflug"

Negativ: "es war alles super"

Positiv: "Great beer selection on the flight. After spending 4 days in Paris with all wine it was great to have an IPA on the flight. More importantly, the service was incredible, airport was beautiful, and transport was seamless."

Positiv: "Preise"
Negativ: "Sitzplatz zu eng,Flugzeug ist alt"

Positiv: "Easy jet always have got checking bag well points. Never had a issue at all. Seamless experience at Gatwick. Staff were polite and helpful."
Negativ: "Nothing"

Negativ: "1,5 h late, missed conection stuck here now"

Positiv: "Das easyjet weder snacks noch getraenke kostenfrei anbietet ist nun mal so. aber die crew ist mega freundlich und lustig. 10min verspaetet abgeflogen ist auch noch voll ok"

Positiv: "Personal war superfreundlich,auf flug nach Basel,sehr kundenfreundlich und hilfsbereit in gegensatz zum flug nach A msterdam."

Negativ: "1 hour late both ways"

Positiv: "Online Check in gut aber auch kompliziert für nicht mehr sehr junge Menschen"
Negativ: "Verspätung, kein gratis Getrränk und Essen. Alles Zusätzliche müsste bezahlt werden"

Positiv: "Hostess Gema was extremely helpful, kind and professional. Outstanding!"
Negativ: "Delayed departure. Queuing under the rain unnecessarily to board the plane. (letting people boarding in batches would had reduced rain exposure."

Positiv: "Pünktlichkeit der beiden Flügen"
Negativ: "Das Einchecken, resp. das Boarding."

Positiv: "Cheap"
Negativ: "Flight! Left almost 50min late. No service on board, fasten seat belt light on the whole time so no toilet. No turbulence en route."

Positiv: "Kept informed about delay"
Negativ: "The plane was delayed 3 hours so booked another flight with another airline"

Positiv: "ruhiges Fluggefühl, weiche angenehme Landung"
Negativ: "Etwas chaotisch mit dem Handgepäck, da hier offensichtlich zu wenig Platz dafür vorhanden ist. Kann auch daran liegen, dass viele auch nur einen Rucksack oder kleinere Taschen in den Gepäcksraum, anstatt unter dem Sitz verstauen."

Positiv: "Personal war sehr freundlich. Der Flug pünktlich und nette Passagiere"
Negativ: "Keine Themen, die mir nicht gefallen haben  . Natürlich ist Tegel Terminal C immer doof. Aber"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich und aufmerksam. Der Flug ist pünktlich gestartet"

Positiv: "Das Flugpersonal war nicht so freundlich. Aber der Flug hat pünktlich gestartet und gelandet."

Positiv: "Das Ticket war günstig"
Negativ: "Sitze sind sehr eng. Das Personal hat kein deutsch gesprochen"

Positiv: "alles wunderbar, danke für eine superschöne Landung in Wien."

Positiv: "Scheduled to depart at 19.50, left at 01.50 and arrived in Barcelona at 5am."

Positiv: "15 Minuten schneller als geplant angekommen"
Negativ: "Unsere Sitzreihe existierte nicht (aber wir saßen im Endeffekt zusammen, also Schwamm drüber)"

Positiv: "A much better return trip than the one going out so overall we were very happy."
Negativ: "Delayed again. I do accept that most of the time delays are out of the control of the airline but it still detracts from the holiday. One drunk on the plane is still one too many, especially when they fall into you as the one on our flight did to me."

Positiv: "Insgesamt war das Bordpersonal sehr zuvorkommend, es war genug zu essen und zu trinken da."
Negativ: "Der Flug hat ungefähr 50 Minuten Verspätung gehabt, was halb insgesamt der Flug nicht besonders angenehm war."

Positiv: "Staff and flight was excellent no complaints"
Negativ: "Flight was delayed by 2 and half hrs and staff at the gates where really unhelpful when asking about information. It seemed forever getting on the plane from gate . We were waiting inbetween boarding gates and getting on the bus in small room with no room to move and still pushing more people into the room. Really unhappy."

Positiv: "Get what you pay for"
Negativ: "Unfortunately there was a 45 minute delay before take-off"

Positiv: "On time and very well organized"
Negativ: "U have to pay for water"

Negativ: "You all do not help people who have suffered a loss. It is so difficult to get a response from anybody, it’s not only frustrating but disappointing"

Positiv: "Straight forward, no hassle flight. Staff (cabin crew) were pleasant and helpful."
Negativ: "Went straight from boarding to gate closed, and when stated gate was closed there was still a queue s mile long. Flight was delayed, but this was presumably due to French air traffic control strike."

Positiv: "We had to pay 60$ for our carry on and it probably costed more than our entire ticket. I am so upset and infuriated at the fact that we weren’t warned in advance. The last easy jet flight we took a week ago we didn’t have to pay for our carry on."

Positiv: "Everything was good"

Negativ: "haben 2 mal das gleiche ticket bekommen und den flug vwepasst!!! icj finde das eine absolute frechheit"

Positiv: "Professionelle Abwicklung, freundlicher Service"
Negativ: "Sehr enge Sitzplätze, wenig Comfort, keine Erfrischungen; besser etwas höhere Ticketpreise, dafür Getränke dabei"

Positiv: "Sehr freundliche Mitarbeiter"
Negativ: "2 stunden flugverspaetung :("

Negativ: "Die Kommunikation mit Mundschutz leider sehr kompliziert ,, das Boardpersonal sollte einfach viel langsamer aber dafür lauter sprechen ,, nicht schön aber dafür effizient"

Positiv: "Nothing."
Negativ: "Space and environment."

Positiv: "Seat was comfortable and we landed on time, even after leaving late."
Negativ: "Crew needed better attitude."

Negativ: "6h delayed"

Positiv: "Nothing"

Positiv: "No comment"
Negativ: "No coment"

Negativ: "Huge delay and very disorganized boarding"

Positiv: "Plane looks new and clean."
Negativ: "Boarding process, included checked in luggage and limit hand carry to 15 kg."

Positiv: "It was very busy at the couñter this morning but the staff made sure everyone got on their flights. Thank you"

Negativ: "Flug war verspätet"

Negativ: "Beide Flüge waren verspätet"

Positiv: "The flight was on time. The ground crew was pleasant and helpful, especially in meeting the needs of handicapped passengers."
Negativ: "You have to pay for anything you consume in the way of food and drink... even a glass of water to take a pill. My wife and I fly frequently and this will be our last time to fly Veuling. Other than the lack of any free beverages, the legroom is minimal, there is no TV and no electronic recharging at the seats."

Negativ: "Unkoordiniertes Boarding und 1,5h Verspätung."

Positiv: "Alles hat geklappt, war angenehm. Immer informiert über Verspätung."
Negativ: "Langes Koffer Drop off und Flug Verspätung von 9 Minuten +- verhindern das Punktemaximum. Für die schreienden Babies kann ja die Fluggesellschaft nichts."

Positiv: "the hospitality of the crew"

Positiv: "Seems they dont care others customers who do not speak Spanish...!!!!"
Negativ: "Poor serrvices and attitutes towards other race/ Asian American"

Negativ: "Awful. Didn’t make it. Vueling was terrible at fixing the problem. Stranding is in Barcelona airport"

Negativ: "Mehr als eine Stunde Verspaetung .."

Positiv: "Bei der Gepäckaufgabe wurde uns durch den Mitarbeiter statt der letzten Sitzreihe ein Platz in Reihe 4 "ausnahmsweise" zur Verfügung gestellt. Die vorderen Sitzreihen waren nicht belegt bzw. das Flugzeug nicht voll belegt."
Negativ: "Nach rd. 3 Std. Verspätung beim Start erfolgte keinerlei Entschuldigung der Kabinencrew. Üblicherweise gibt es dafür zumindest kostenloses Mineralwasser. Statt dessen hat die Kabinencrew zuerst gemütlich gegessen und getrunken und das vordere WC gesperrt. Um die Passagiere würde sich die ersten 45 Minuten nicht gekümmert. Somit Schlangenbildung am hinteren WC. Gewisse Lustlosigkeit erkennbar. Ähnliches Verhalten die letzten 45 Minuten vor der Landung. Statt dessen mit dem I-Pad gespielt. Es stellt sich die Frage, ob nochmals mit Vueling gebucht wird, wenn es eine Alternative gibt."

Negativ: "Hinflug Verspätung wegen Streik in Barcelona, Rückflug verspätet wegen notwendigen Radwechsel, der noch im Gange war als der Einstieg vom Bus in den Flieger erfolgte."

Negativ: "Essen: bitte auch ohne Käse/Milch/Fleisch = vegan anbieten!"

Negativ: "Der Flug hatte zwei Stunden Verspätung, es gab keine Entschädigung."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Sitzplatz am Notausgang hatte mehr Beinfreiheit"
Negativ: "Der Komfort und Service waren für einen Billigflieger in Ordnung"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet, es war alles (boarding, etc.) gut geregelt."
Negativ: "Getränke und Essen kann man nur gegen Bezahlung erhalten (wir wurden darüber noch davor informiert), aber das auch Wasser nicht kostenlos angeboten wird finde ich seltsam, insb. wenn es zu unerwarteter Verlängerung des Flugs kommt (in unserem Fall statt 2 sollten wir 3 Std. wegen massives Flight Traffics von Barcelona nach Wien fliegen) und trotzdem haben wir kein Wasser erhalten. Ist überhaupt nicht in Ordnung!!!"

Positiv: "cabin crew was friendly"
Negativ: "ground staff was so trained to brush problems to the customers that never again Vueling, so bad experience compared to Ryanair..."

Positiv: "Flug hatte fast 7 Stunden Verspätung. Keine Verpflegung in dieser Zeit. Erst nach dem Start DURFTEN wir der Airline Geld in die Kasse spülen und ihr ESsen und Getränke abkaufen!!!"

Negativ: "Flug ist leider unpünktlich gestartet."

Positiv: "Flug war 4 Std verspätet."
Negativ: "Es war nur sehr wenig Essen an Bord, dass man kaufen konnte. Sitze unbequem."

Positiv: "Pünktlich gestartet etwas zu essen auf Zahlung ( heute üblich) etwas veraltetet sitze. Flugpersonal sehr freundlich"
Negativ: "Mein Koffer ist komplett demoliert worden habe es gemeldet nun bin ich gespannt ob es erstattet wird!!!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "The flight was cancelled after checkin . Trying to get an alternative was futile with no success.Had to drive 1000 km in the end. No announcements made in English. Plese advise how to get a refund."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam, das einzige was fehlte, war die Durchsage auf Deutsch."
Negativ: "Durchsagen auf Detusch fehlten, da Englisch nicht so deutlich war und Spanisch verstehen wir nicht."

Negativ: "Very little legroom"

Positiv: "Unser Flug ist ganz pünktlich gestartet und somit auch pünktlich gelandet"
Negativ: "Es gibt nichts auszusetzen. Sehr freundlich."

Positiv: "The staff were nice, and we landed which is always a bonus"
Negativ: "Almost missed the last aerobus because of the long delays. Long waits with boarding."

Positiv: "Selbst wasser kostet geld"

Positiv: "Flugpersonal freundlich, aber noch nicht mal einen sdchluck wasser gibts gratis."

Positiv: "On time"
Negativ: "Fly with vueling. The sits are extra small, les than normal."

Positiv: "Alles gut gelaufen!"

Positiv: "Gute Organisation, pünktlich"

Positiv: "Automatischer check-inn Wieder mal Notausgangplatz erhalten, ich bin fast 2m gross Verspätung wurde gut komuniziert freundlicher Service"

Negativ: "Der Flug hatte 40 min Verspätung.."

Positiv: "Flug angenehm, Personal freundlich."
Negativ: "Leider verspätet los geflogen und lange auf´s Boarding gewartet."

Positiv: "Freundliches Personal"

Positiv: "Nettes Personal, pünktlich"

Positiv: "The crew was nice and polite."

Positiv: "Flug war pünktlich und hat alles gut funktioniert"
Negativ: "Es gab kein essen und such keine Unterhaltung an board. Sitzplätze haben sehr wenig Beinfreiheit."

Positiv: "Der Flug war sehr ruhig und der Pilot hat darüber informiert, wo man gerade darüberfliegt. Es war nicht genug Platz fürs Handgepäck, aber die Flugbegleiterin hat geholfen und gesagt, wo es noch Platz hat."

Positiv: "No"
Negativ: "The people at the check in desk were not friendly"

Negativ: "Cancellations and delays over and over again. Will not be using them again."

Mehr zu SWISS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Zürich nach Barcelona fliegen

Fluggesellschaften, die von Zürich nach Barcelona fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Zürich nach Barcelona in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Zürich nach Barcelona bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Zürich nach Barcelona nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Zürich nach Barcelona

Buchen Sie günstige Flüge von Zürich nach Barcelona

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

14.09.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
ZRH - BCN
18.09.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:05 Std.
BCN - ZRH
04.09.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
16.09.
Do.
Nonstop
easyJet
2:05 Std.
BCN - ZRH
18.08.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
01.09.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
22.08.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
ZRH - BCN
18.09.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:05 Std.
BCN - ZRH
14.09.
Di.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
23.09.
Do.
Nonstop
easyJet
2:05 Std.
BCN - ZRH
15.09.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
29.09.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
16.09.
Do.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
29.09.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
22.08.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
ZRH - BCN
28.08.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:05 Std.
BCN - ZRH
04.09.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
11.09.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:05 Std.
BCN - ZRH
17.08.
Di.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
21.08.
Sa.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
21.08.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
ZRH - BCN
31.08.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
BCN - ZRH
15.08.
So.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
24.08.
Di.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
21.08.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
28.08.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:05 Std.
BCN - ZRH
24.08.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
ZRH - BCN
28.08.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
2:05 Std.
BCN - ZRH
01.09.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
05.09.
So.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
14.08.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
21.08.
Sa.
Nonstop
easyJet
2:05 Std.
BCN - ZRH
14.08.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
ZRH - BCN
21.08.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
BCN - ZRH
19.08.
Do.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
02.09.
Do.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
10.09.
Fr.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
13.09.
Mo.
Nonstop
Vueling
1:55 Std.
BCN - ZRH
21.08.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
ZRH - BCN
31.08.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
BCN - ZRH
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

21.08.
Sa.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
14.08.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
30.09.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
5:00 Std.
ZRH - BCN
10.08.
Di.
Nonstop
SWISS
1:45 Std.
ZRH - BCN
18.08.
Mi.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
09.08.
Mo.
1 Stopp
Alitalia
6:20 Std.
ZRH - BCN
30.09.
Do.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
04.08.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
14:20 Std.
ZRH - BCN
04.09.
Sa.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
05.08.
Do.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
30.09.
Do.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
11.09.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:50 Std.
ZRH - BCN
05.08.
Do.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
23.08.
Mo.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
30.09.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
5:00 Std.
ZRH - BCN
15.08.
So.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
12.08.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:10 Std.
ZRH - BCN
15.08.
So.
Nonstop
Vueling
1:50 Std.
ZRH - BCN
12.08.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:10 Std.
ZRH - BCN
03.08.
Di.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
ZRH - BCN
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First