ZRH - BCN

Finde günstige Flüge von Zürich nach Barcelona

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Barcelona

ZRH — BCN
8. Dez — 15. Dez1
Hin&zurück
1 Erwachsene*r
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Do 8.12.
Do 15.12.

KAYAK übernimmt deine Suche

Spare 22% oder mehr

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Barcelona

Komplett kostenlose Nutzung – ohne versteckte Gebühren.

Nach Kabinenklasse, kostenlosem WLAN und mehr filtern

Kombiniere Flug + Hotel und spare

Gut zu wissen

Nebensaison

Januar

Hochsaison

Dezember

Günstigster Flug

CHF 35

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 181

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 147

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 77
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 20%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 20%.
Flug von Zürich nach Barcelona-El Prat
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Flüge von Zürich nach Barcelona-El Prat - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um einen günstigen Flug von Zürich zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25% unserer Nutzer*innen haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 77 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 147 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Barcelona ist durchschnittlich 80 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 5 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist Januar.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 17 % günstiger als ein Abflug am Abend.
  • Es gibt einige Direktflüge von Zürich (ZRH) nach Barcelona-El Prat (BCN). SWISS, Vueling und Iberia bieten Nonstop-Verbindungen in die katalanische Stadt an.
  • Der Grossflughafen Barcelona-El Prat besitzt zwei Terminals. An Terminal T1 kommen internationale und nationale Flüge an. Der Terminal T2 bedient Billigfluggesellschaften.
  • Am Flughafen Zürich kannst du in exklusiven Lounges auf deinen Flug warten. Die ASPIRE Lounge mit ihren Kunstwerken steht allen Passagieren gegen ein Entgelt offen.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Zürich nach Barcelona

Top 4 Airlines auf der Strecke Zürich – Barcelona-El Prat

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
7.3
Air SerbiaErgebnis aus 757 Bewertungen
7.5Boarding
7.4Komfort
8.0Crew
6.4Unterhaltung
6.9Essen
Airline-Bewertungen

Beaucoup d’attente avant d’embarquer. Retards à l’allez et au retour. Sièges de l’avion particulièrement durs

Mehr zu Air Serbia

Beaucoup d’attente avant d’embarquer. Retards à l’allez et au retour. Sièges de l’avion particulièrement durs

Sehr gut

Negativ: "Gut"
Negativ: "Masken"
Positiv: "Gut"
Negativ: "Ruhe"
Positiv: "On time departure, and slightly early arrival. Everything ran smoothly. And seat spacing is quite generous!"
Negativ: "It took a while to complete boarding, mostly because of carry-on luggage, but it did not delay departure."
Positiv: "The actual takeoff and landing with this airline is usually smooth"
Negativ: "Airline is always late with no layover time making journeys stressful. The food and drink is only available for pay. There is no entertainment. There is a small snack which has been expired cookies on all flights I’ve experienced, and the staff seems reluctant to provide it. Boarding involved making everyone wait standing up for more than twenty five minutes corralled into as corner."
Negativ: "Everything"
Positiv: "Comfortable, on time, smooth boarding"
Positiv: "Evriting"
Negativ: "Im Business Class Flug war der Salat roh ohne Dressing , zum Brot keine Butter und der Fisch war ...! So was darf nicht sein !"
Positiv: "It was okay, I mean, for a short-haul flight, nothing more is required. Except for accuracy."
Negativ: "They should finally replace old ATR-72."
Positiv: "Vorne sitzen."
Positiv: "Nothing, pretty much"
Negativ: "I was told my hand luggage needed to go to the cargo, despite it being small enough to be with me. The food was a water bottle and chips. There was more than an hour late to boarding time. The crew were not informative about what was going on. The plane made worrying noises when taking off."
Negativ: "Verspaetung 3 stunden ohne zum informieren die airserbia. Warum 6 mall beim buchung E mail angegeben? Von Kayak doch informiert."
Positiv: "Keine infos ueber 3 stundige verspaetung. Nur von Kayak infos bekomen, nicht von airserbia, mit so teuere tickets wieder."
Positiv: "The crew on board was helpful, but they can hardly make up for company’s atrocious policies."
Negativ: "They made me pay $70 for my carry on luggage - the very same one that I didn’t have to check in on my way to Zurich. The company has obscure luggage policies that could easily qualify as hidden charges. I will do everything I can to avoid flying with Air Serbia in the future."
Positiv: "Crew was friendly and very attentive. Food was better than most airlines’ long haul meals."
Negativ: "Standard intra-European business class seats, which aren’t any more comfortable than economy. Wi-Fi wasn’t available for a portion of the flight."
Positiv: "Crew was good, short flight on an older aircraft, everything was fine"
Negativ: "Bags got left in Belgrade transferring from Helsinki despite this flight being delayed 30 mins, unsure how that happens..."
Positiv: "Ehhhhh I was cool with certain things but nothing to like . The people who work there were nice though."
Negativ: "The selection of movies . Very poor . What entertainment?"
Negativ: "The worst airline ever. CUSTOEMR SERVICE IS AN UNKNOWN WORD TO THEM. I WILL NEVER FLY WITH THIS AIRLINE AGAIN AND YOU SHOULD REMOVE THEM FROM YORU PROPOSALS."
Positiv: "Ok?"
Negativ: "they charged me for baggage when it was supposed to be included"
Negativ: "Not enough time between the connecting flights. The terminals were too far apart, and the local airport transportation took too long to get me to a connection flight terminal."
Negativ: "the flight was lite more than 30 minutes. Economy class - you have to pay for the meal? Are they Low Cost Company or ? If so, just tell us like that. Prices are among the highest in the region and all you get is a glass of water and a small bag of snacks."
Positiv: "good service , everything good."
Negativ: "nothing"
Negativ: "Es kamen ungeplant auf dem Rückflug Gepäckgebühren hinzu von 60 Euro pro Koffer. Das ist unverschämt !!!"
Negativ: "Es kamen ungeplant auf dem Rückflug Gepäckgebühren hinzu von 60 Euro pro Koffer. Das ist unverschämt !!!"
Positiv: "My isle seat"
Negativ: "Studardess were very unpleasant,2 times they passed my row,had to take out garbage by myself. Same movies were played on both flights (I had round trip)"
Positiv: "Comfortable seats"
Negativ: "Crew attitude , allowing oversized baggage in the craft, no food service though it's not LCC."
Positiv: "On time flights both directions"
Negativ: "Excessive baggage charges (40-60 euro each way per bag), so buy the ticket that includes the baggage"
Negativ: "Old outdated planes. Very little in flight entertainment- tiny selection of movies and tv shows. No ability to charge mobile devices."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Unable to check in online. Didn't accept credit cards forced to wait in serval lines to pay for luggage. Long waiting lines. Don't offer water on plane. No information given about luggage and being forced to pay for a seat fee. No information on connecting flights. Most uncomfortable plane and horrible experience."
Negativ: "Couldn't log in online because site wouldn't accept any of my credit cards. Got up early to check in at the airport, discovered I was logged in... After all that, the airline changed my seat without warning, moving me from the window seat I selected (and paid for) to a middle seat. Where did they get the idea I would think that was OK? Then the flight was delayed, almost missed my connection. Boarding and exiting the aircraft were zoos. Eminently unrepeatable."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Negativ: "Katastrophale Airline. Ich habe online ein zusätzliches Gepäckstück gebucht. Dieses schien allerdings am Flughafen im Netzwerk nicht auf. Da die Fluggesellschaft (Air Serbia) telefonisch nicht erreichbar war (auch auf Anfrage Flughafenpersonals wurde nicht geantwortet), musste ich das Gepäckstück erneut zahlen. Derzeit versuche ich Air Serbia wegen dieser Causa zu erreichen, um mein Geld zurückzuerhalten. Bisher leider ohne Erfolg. Darüber hinaus hat der Flug sowohl bei der Hin- als auch der Rückreise Verspätung."
Positiv: "Flug von Prag sehr angenehm, sehr gute Parkmöglichkeiten, (überdacht)"
Negativ: "Ganz schlecht die Gepäckreservierung über das Portal. Wenn man normales Gepäckstück dazu buchen möchte, (nur noch das Handgepäck ist inklusive - und hier achtet Air Serbia darauf, dass dieses nicht über 8 Kg wiegt), wird man auf eine Serviceseite umgeleitet. Dort muß man neben dem Preis noch extra Gebühren für das Dazubuchen eines Gepäckstückes bezahlen, das ist schon heftig. Dann funktionierte weder auf Hin- noch auf Rückflug dieses Dazubuchen des Koffers auf Anhieb, wir hatten zum Glück den Ausdruck der Bestätigung dabei. In Prag dauerte das Boarding deswegen für uns 10 min, zum Glück waren wenigstens die Angestelltern nett und entschuldigten sich für die Unannehmlichkeiten, in Tirana mussten wir vom Boarding unverrichteter Dinge wieder weg, zum Air Serbia Schalter und die Buchung des Gepäcktückes bestätigen lassen, und uns dann erneut hinten an der Schlange anstellen.... Das ist Service schlechtester Güte und dringend verbesserungsbedürftig. Man sollte doch wenigstens direkt bei der Flugbuchung auch den Koffer bezahlen können. Sonst dann lieber doch paar Euro mehr und die Lufthansa.."
Positiv: "Nettes aufmerksames Personal, alles ok. Flieger von Belgrad nach Tirana Airbus 319 pünktliche Flüge symphatische Alternative"
Negativ: "Flieger von Prag nach Belgrad Propellermaschine, sehr voll, Boarding bei dazu gebuchtem Gepäckstück dringend verbesserungsbedürftig"
Negativ: "They were very unpolite. They completely ignored multiple requests. I was ignored and not even asked get a drink (I just needed some water). They said they offer the food and drinks to others because they paid. Money wasn’t an issues. Besides I wasn’t even offered a drink neither asked for money. I found it really rude."
Positiv: "Timeliness, cleanliness and comfort."
Negativ: "Inflight duty free closed too early."
Positiv: "Me gustó que tienen un buen sistema de check-in, embarque y desembarque."
Negativ: "El avión era un ATR-72 algo viejo, no era cómodo por dentro. Tampoco me gustó la atención de la tripulación, no pasaron por mi puesto ofreciendo el mísero vaso de agua que daban. En otras aerolíneas de este estilo por lo menos dan café."
Positiv: "Departed and arrived on time despite boarding chaos."
Negativ: "What was that stuff they served us to eat?"
Positiv: "I requested a special meal. It wasn't delivered. I had called Air Serbia days before my travel to confirm that, and the lady said it was. Unfortunatley, there is no way for me to lookbthat information online. Even the gate agent wasn't able to look that informationmout, and told me it will be there. I simply had to go with 'belief' that my special meal would be there. They did not have any other options . The food they served was so unpalatable that I threw up. I threw up in a plastic bag, as opposed to a barf bag. I didnt have time to get it out from the seat pocket. When I called the flight attendant for assistsnce, she was so rude in pointing that I should have used the barf bag and not a plastic bag. Very unempathetic. They did not check on me after that. The flight was so hot, and too crammed. Old plane. The entertainment was unentertaining. I would never fly this airline again."
Negativ: "Everything"
Negativ: "No entertainment No food for vegetarians"
Negativ: "Not possible for online check-in"
Negativ: "Afrer a day I am still in Pittsburgh!!!"
Positiv: "You guys cancelled my trip 2 hrs before take off. I received an email at 12:20 saying that my card didn't go through after telling me earlier it was paid for very disappointed . I had to rush to the airport couldn't by my ticket because they don't sell at counter and then was on phone with air Serbia for 45 mins before I could buy my flight on a long distance call which will probably cost me $50."
Positiv: "Personal war in Ordnung!"
Negativ: "Der flüg nach Wien war so unangenehm in die kleine Maschine aus zweiter Weltkrieg, laut, die Maschine Zitat ganzen Zeit meine Kinder haben Schock erlebt, unglaublich"

Keine richtigen Kopfhörer in der Business Class ist nicht akzeptabel

There was Ninna or Ninra at the gate; and we apparently had our Covid vaccines older than they allow to enter Portugal, which is preposterous. She walked us over to pay over $450.00 to fly. When we got back we just made it in time and put the other person with me, who was flying in a different seat, next to each other and her and her associates are a great example of stellar customer service. They need to be commended, especially with the stress of so many travels with so many personalities. This was the JFK to Lisbon flight.

Einsteigen ein Chaos und Gedränge! Beim Aussteigen noch schlimmer. Alles öffnet die Sicherheitsgurte vor Freigabe, reisst das Gepäck runter und sperrt den Gang. Da sollte TAP eine Schulung bei LATAM machen, bei denen das Aussteigen reihenweise und gesittet abläuft.

Einsteigen ein Chaos und Gedränge! Y Business und Touristclass wird getrennt und im letzten Stück wieder zusammengeführt ein"Y"! Beim Aussteigen noch schlimmer. Alles öffnet die Sicherheitsgurte vor Freigabe, reisst das Gepäck runter und sperrt den Gang. Da sollte TAP eine Schulung bei LATAM machen, bei denen das Aussteigen reihenweise und gesittet abläuft.

A

Trotz online Check in wurde die digitale Boardkarte akzeptiert. Es wurde na h Kontrolle des Personalausweises eine Papierboardkarte ausgestellt. Im Flieger sind die Sitzreihen noch enger als bei Lufthansa. Der Service an Board war recht unfreundlich. Selbst Wasser gab es nur auf Nachfrage, ansonsten geht der Service an einem vorbei.

Sehr unfreundliches und wenig bemühtes Bodenpersonal. Zwang sämtliches Handgepäck aufzugeben, anschließend war weniger als die Hälfte der over Head bin’s leer. Hinweis auf elektrische Gegenstände im Handgepäck wurde ignoriert.

Kostet viel und bietet wenig, die innereuropäische Business Class der TAP

Für Business Class nichts besonderes. Essen teilweise ungeniesbar

Wir sind von Berlin via Lissabon nach Teneriffa und zurück. Die Business Class hat einen akzeptablen Sitzabstand. Das war es aber auch. Essen ist substandard, genau wie die Lounge. Schlechter Kaffee und mieses pastel de nata :-( Ist seinen Preis nicht wert!

Wir sind von Berlin via Lissabon nach Teneriffa und zurück. Die Business Class hat einen akzeptablen Sitzabstand. Das war es aber auch. Essen ist substandard, genau wie die Lounge. Schlechter Kaffee und mieses pastel de nata :-( Ist seinen Preis nicht wert!

ees gibt kaum einen Gund, Business Class mit denen zu fliegen. Reihe 1 hat noch nicht einmal eine Overhead bin, man soll das Gepäck nach hinten bringen.

europäische Business Class lohnt sich nicht. Sie versprechen Dir Lounge, aber es gibt sie weder beim Start noch beim Ziel. Nur in Lissabon beim umsteigen. Und da werden fürchterlicher Kaffee und die schlechteste Pastel de Nata, die wir je erlebten, angeboten. Ganz ärmlich alles.

Für die Abgabe des Aufgabegepäcks 1:45 Min gewartet.

this airline is junk. first class is awful. boarding procedure was double awfully. we were standing in line for ever for priority boarding.

Negativ: "A good team. They all made good efforts. Just fine"
Negativ: "flight was delayed by 3 hours; very rude and indifferent ground staff, almost impossible to rebook; no information/help was provided; barely made our next flight"
Negativ: "Super uncomfortable seats (the most ever) No personal tv/entertainment."
Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."
Negativ: "Punctuality"
Positiv: "Service and the price!"
Negativ: "Lots of things but I’m sure TAP it’s working on this!"
Positiv: "Seats and snack"
Negativ: "No delay in departure"
Negativ: "They boarded the plane from both the back and the front at the same time with no direction as to which rows should go where. BIG cluster in the middle of the plane!!"
Positiv: "Flight was canceled"
Negativ: "Flight was canceled"
Positiv: "The crew was good. The plane was clean. The snacks provided were good."
Negativ: "The flight was delayed so that could improve. There were no entertainment options. It was a short flight but at least they should have a audio channel or something."
Positiv: "Great flight"
Negativ: "All great"
Negativ: "The plane was delayed 20 minutes, then another 20 minutes, then another 20 minutes, ended up leaving over an hour late"
Positiv: "The one glass of white wine I was served was delicious. Crew was friendly. Food was surprisingly elaborate for a short flight."
Negativ: "Boarding process a bit chaotic. The process started before they were ready to let us on the plane. My special meal was forgotten until after meal service. They skipped our row for beverage service and there was nothing served prior to the meal."
Negativ: "There was a group of Swiss passengers very noisy and crew did not asked them to behave."
Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"
Positiv: "Self checkin, there was no line and things moved quickly."
Negativ: "Flight was almost an hour late because the boarding process was so slow. They took forever and then literally bussed us to the other side of the airport to the budget carrier side, which wasted more time. Was a bit of a joke really. Served seafood snack, not everyone eats seafood."
Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."
Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"
Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"
Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"
Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"
Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"
Positiv: "Nothing went wrong so it is good enough for me"
Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."
Positiv: "Really nice crew, good food and wine, very attentive and accommodating. I’m used to flying spirit and Norwegian and this was a huge upgrade, though there’s not much in flight entertainment. Definitely good and cheap. Will fly again."
Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"
Positiv: "The tripulation are very nice people."
Negativ: "The space between seats are small."
Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"
Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"
Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."
Positiv: "Left on time, arrived on time."
Negativ: "Nothing"
Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."
Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"
Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("
Negativ: "Flight was over an hour late, and they would not let us take our carry-on luggage on the flight even though there was plenty of room in the overhead compartments, which caused us to miss our return flight home overseas. No customer service desk at the airport. Ended up costing hundreds of dollars more to book another flight home."

easy and ontime, the only downside was TSA at JFK. extremely rude, in fact, it was not very busy that day, and 2 of the TSA agents were just making fools of themselves, yelling at passengers and treating them like cattle. Everyone was complaining about them but I think they were all afraid to confront them about their behaviour because they thought it would cause a delay. I do not care about any of that and I opened my mouth and told them there behavoiur was unprofessional and rediculous.

easy and ontime

Flight was fine , aircraft was old. Staff were good. On time

The air pilot couldn’t avoid the clouds and it was too much.

Excellent experience, the booking process and the flights were great. I know I have read some bad reviews about chatdeal, but my experience was just great.

Excellent experience! I booked through chat deal, and after I booked, I read some bad reviews.....I found that was not the case.....I had to change my ticket before the flight and customer service took care of the change with one phone call and even got me a refund, even though I did not buy travel insurance. The planes were on time an surprisingly comfortable. I just had a great experience throughout the whole process. I'll definitely use them again.

Delay delay and again delay

The worst flight in decades.

Good for the price.

Good fir the price.

The transfer from terminal 4 to terminal 1 was horrible at jfk taking buses and walking outside of the terminal and the TSA was horrible and slow

Food so so. Very professional staff

The return flight food was more than disappointing. After two weeks of fine Italian food the fare was only fit for prison.

The flight left 20 minutes late arrived about ten minutes lates. It took 30 minutes to revive our bags even though priority. The flight and crew were fantastic.

seats hard,poor food ,suspect it was an older plane

Flight attendants seemed annoyed and not happy to be there

Terribly slow check-in. Boarding ok-front and rear plane entrances were used. Short flight so no food.

Royal jordanian Website says check in closed 45 minutes before departure. In reality, it close 60 minutes before. Due to another flight delay, we arrived 50 minutes before. We didn't get our flight and had to but other very expensive tickets for the same flight the next day. Very disappointing.

Good service. Horrible condition of seat cushion in main cabin. They feel like a piece of plywood

Service was great. Plane in good condition except for the seats in main cabin; zero cushioning for a torturous 8:5 hr flight.

I was not able to travel this flight because you would not honor my legitimate claim for a death in the family as a third party seller of tickets.

Packed. Small seats. Sick passengers. Boarding slow.

Old plane from the turn of the millennia. Crew was nice but we had delays and then emergency landing and that delayed a lot. Food was mediaocre and entertainment was non existent because of the age of the plane

The flight was shaking the whole time. We paid for kosher and gluten free, and we didn’t get it and as a family, we paid for sitting together and they put us separately. The crew was very unimpressed It looks like they don’t care. It’s looks like they don’t even care from our situation. Very poor flight will never book again with ITA.

The entertainment didn’t work we order food gluten-free and kosher and they promised me they will have it and we pay for it and still on the flight. We didn’t get what we paid for. The plane was shaking the whole flight.

I would highly recommend to anyone to fly this airlines. I would fly with them again, the flight and crew were amazing, the only thing that wasn't so good was the food but no big deal. I'd still fly with them again for another long flight. I had lots of room with the seat as well.

Honestly the flight was great, the flight crew was great. I would absolutely fly with them again for another long flight like this. The food was the only thing that wasn't so great but not that big of a deal...I would highly recommend to anyone

I recommend to fly with this company excellent service

ITA lost our luggage when we arrived to Venice. This trip is for our Honeymoon

Sandwiches needed something like mustard

Short flight but easy

The ticket counter did not even open until 8:30 AM. They could not find our reservation even though we had a confirmation number. After about 20 minutes they finally found our reservation. They would not let my daughter and son-in-law book a seat online because they had an infant. So they had to get seats at the ticket counter which by this time there was not any decent seats left.

We were delayed leaving so we missed our connection. They paid for all of the travelers with us to get a hotel room but the hotel sold out and some people had to sleep in the lobby. All in all a pretty horrible experience.

Flight was awful. Team wouldn’t check our bags to final destination.

Nice job

Great service as usual thanks

The quality of the food must be improved Everything else is perfect

Sitting very tight less than what I expected beverage and snacks below par over all for relatively short flight ok wish other better cheap airline may have better service with less money

Great ride with excellent service

Service was great - flight attendants, on time, etc. the food was ok and the movie choices were limited…. But those things are minor in comparison.

On time Check in. That was not good after sittng in our sits, having been to change the places!

I wish there was ways to charge the phone while in the flight and that the service was better.

A few things, the boarding process was very bumpy and complicated with an interview and things that seems out of order. Once in the plane I think the entertainment was very poor. They advertise wifi, and tv programs as well phone signal and none of it worked properly. There was also no way to charge the phone or electronic devise while in the flight.

The seats are old and very uncomfortable and it felt dirty. The crew where very unhelpful and unwilling. They ran out of vegetarian meals and just didn’t care about it. It was just an awful experience.

Deplorable never fly again

Deplorable, never fly again

Is a big difference

Was very uncomfortable fly, chair to old and uncomfortable. People from my back pushed back the chairs the whole fly.

You screwed up on my flight, then didn't apply my meal choice to the airway so I didn't have anything to eat the whole 8hour flight. and whats up with the second piece of checked in baggage not being allowed? You should tell customers theres a baggage embargo.

Very rude flight attendance. No accommodation for special needs. Food is horrible. Very disappointed. Won't fly with ITA again!!

Beim Wechsel des Sitzplatzes ist dieBuchung für Handgepäck verloren gegangen. Hat uns ca. 30min am Check-in gekostet, sowie zurück auf original Sitzplatz.

like easyjet low cost airline, good deal for what you pay.

Die Flugbegleiter waren so hübsch und nett 😍

Negativ: "Die Kommunikation mit Mundschutz leider sehr kompliziert ,, das Boardpersonal sollte einfach viel langsamer aber dafür lauter sprechen ,, nicht schön aber dafür effizient"
Positiv: "Efficient. On time."
Negativ: "Water, courtesy of the airline. More space, of course."
Positiv: "The flight experience was pleasant!"
Negativ: "Smelled badly of fuel"
Negativ: "Baggage Claim in Barcelona. Waited 45 minutes before baggage arrived, that combined with flight being 30 minutes late made running to catch a connecting flight which was in a different terminal requiring a shuttle bus ride to get there."
Positiv: "Seat was comfortable and we landed on time, even after leaving late."
Negativ: "Crew needed better attitude."
Negativ: "3 hours delayed due to a mechanical problem."
Positiv: "Food and entertainment were ok but crew was rude and lazy and we had multiple delays. I was told to get in line for boarding and then stood there another hour. It was very poorly disorganized and did not come into contact with one nice crew member"
Negativ: "Nicer crew."
Positiv: "The worst crew I’ve ever experienced on a flight, and I’m a frequent flyer, both domestically and internationally."
Negativ: "To have not flown with Norwegian"
Negativ: "6h delayed"
Positiv: "The crew was nice."
Negativ: "The flight was delayed."
Negativ: "There was a long delay, longer than the flight itself. In a rush to catch up (or go home) they did not clean the plane before boarding, not even superficially."
Negativ: "Could of been on time. I missed my connection and it cost me 1000’s. Worst airline ever."
Positiv: "Staff was pleasant and polite. Seats were comfortable enough for economy."
Negativ: "Boarding seemed to take and incredibly long time."
Negativ: "There was nothing about the trip to like. I still have not made it to Agadir. The flight in Denver was delayed two hours, causing my family to miss all connections. This I turn required me to fork out $1000 additional to make it to my final destination."
Positiv: "Quick, cheap, and convenient"
Negativ: "Like riding a park bench through the sky"
Negativ: "I was informed upon arriving that I was on "standby" for a flight I'd booked weeks in advance, and told the reason was I had not paid the surcharge to reserve a specific seat, and Vueling oversold the flight by 10%. Not cool, Vueling. Also the flight was almost an hour late taking off."
Positiv: "No comment"
Negativ: "No coment"
Positiv: "It was a very efficient flight. On time"
Negativ: "It was raining when we boarded the plane and some people were stuck outside for a little bit."
Positiv: "Good timing, efficiency"
Negativ: "boarding was slow"
Positiv: "Plane looks new and clean."
Negativ: "Boarding process, included checked in luggage and limit hand carry to 15 kg."
Negativ: "Did not get to this flight due to cancellation from the initial flight"
Positiv: "Good price"
Negativ: "Baggage took far too long"
Positiv: "Assigned exit seats to us"
Negativ: "Rude staff, grabbed my shoulder to ask a question instead of just asking verbally, not allowing us to bring carry on bag, etc."
Negativ: "Flug war verspätet"
Negativ: "Beide Flüge waren verspätet"
Positiv: "The flight was on time. The ground crew was pleasant and helpful, especially in meeting the needs of handicapped passengers."
Negativ: "You have to pay for anything you consume in the way of food and drink... even a glass of water to take a pill. My wife and I fly frequently and this will be our last time to fly Veuling. Other than the lack of any free beverages, the legroom is minimal, there is no TV and no electronic recharging at the seats."
Negativ: "Unkoordiniertes Boarding und 1,5h Verspätung."
Positiv: "Alles hat geklappt, war angenehm. Immer informiert über Verspätung."
Negativ: "Langes Koffer Drop off und Flug Verspätung von 9 Minuten +- verhindern das Punktemaximum. Für die schreienden Babies kann ja die Fluggesellschaft nichts."
Positiv: "The flight actually got me to my destination"
Negativ: "I asked for priority boarding at the counter since I’m pregnant which they agreed to. They advised me to wait for the priority announcement to board first. That did not happen. They simply let everyone on at once causing a stampede. Flight was delayed. Flight had no AC until almost take off. Smallest amount of legroom I’ve ever had in my life."
Positiv: "Comfortable seats"
Negativ: "It was delayed with no reason and I missed my check in. I specifically purchased this flight vs the one at 10 pm to not miss check in. Ugh! 20 euro late fees. So, I paid more for the flight (because the 7pm was more than the 10 pm) and now I have to pay a late fee to check in. On top of that, I paid an additional service fee by booking though FlightNetwork and they did not book my checked luggage like the price breakdown said. It’s been terrible and a waste of time and money."
Positiv: "The seats are good"
Negativ: "They keep revising the plane departure time on their website/app but refused to announce changes in the terminal. Kayak sent me 10 updates about the scheduled departure. The airport had the initial one and no more"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The flight that was suppose to leave at 3 pm only took off past 11:00 pm"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "The worst flight in my life"
Negativ: "They delayed our first flight - and forced us onto our connection even though we knew our bags wouldn’t make it - and were completely unhelpful to us once we got there as to where our bags may be."
Negativ: "The second time in one month that the planes takes off with almost an hour of delay without anyone giving any explanation"
Negativ: "Mehr als eine Stunde Verspaetung .."
Positiv: "Bei der Gepäckaufgabe wurde uns durch den Mitarbeiter statt der letzten Sitzreihe ein Platz in Reihe 4 "ausnahmsweise" zur Verfügung gestellt. Die vorderen Sitzreihen waren nicht belegt bzw. das Flugzeug nicht voll belegt."
Negativ: "Nach rd. 3 Std. Verspätung beim Start erfolgte keinerlei Entschuldigung der Kabinencrew. Üblicherweise gibt es dafür zumindest kostenloses Mineralwasser. Statt dessen hat die Kabinencrew zuerst gemütlich gegessen und getrunken und das vordere WC gesperrt. Um die Passagiere würde sich die ersten 45 Minuten nicht gekümmert. Somit Schlangenbildung am hinteren WC. Gewisse Lustlosigkeit erkennbar. Ähnliches Verhalten die letzten 45 Minuten vor der Landung. Statt dessen mit dem I-Pad gespielt. Es stellt sich die Frage, ob nochmals mit Vueling gebucht wird, wenn es eine Alternative gibt."
Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "being subjected to a 15 hour travel day and missing an entire 1/3 of my 3 day vacation"
Negativ: "Hinflug Verspätung wegen Streik in Barcelona, Rückflug verspätet wegen notwendigen Radwechsel, der noch im Gange war als der Einstieg vom Bus in den Flieger erfolgte."
Negativ: "Essen: bitte auch ohne Käse/Milch/Fleisch = vegan anbieten!"
Negativ: "Crew"
Negativ: "Der Flug hatte zwei Stunden Verspätung, es gab keine Entschädigung."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Sitzplatz am Notausgang hatte mehr Beinfreiheit"
Negativ: "Der Komfort und Service waren für einen Billigflieger in Ordnung"

Buchen Sie günstige Flüge von Zürich nach Barcelona

Aktuelle Angebote – Hin- und Rückflug & Bus

14.03.Di
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
16.03.Do
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 60
06.02.Mo
NonstopVueling
1:40 Std.ZRH-BCN
11.02.Sa
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 68
25.02.Sa
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
01.03.Mi
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 70
17.03.Fr
NonstopVueling
1:40 Std.ZRH-BCN
19.03.So
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 71
07.02.Di
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
10.02.Fr
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 72
07.02.Di
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
10.02.Fr
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 73
06.02.Mo
NonstopVueling
1:40 Std.ZRH-BCN
10.02.Fr
NonstopVueling
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 73
27.04.Do
NonstopMehrere Fluglinien
1:45 Std.ZRH-BCN
01.05.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
23:15 Std.BCN-ZRH
CHF 77
13.02.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
10:15 Std.ZRH-BCN
16.02.Do
NonstopMehrere Fluglinien
1:50 Std.BCN-ZRH
CHF 79
28.01.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
1:45 Std.ZRH-BCN
28.04.Fr
1 StoppMehrere Fluglinien
10:00 Std.BCN-ZRH
CHF 80
13.01.Fr
NonstopFlixBus
22:15 Std.32O-YJB
15.01.So
NonstopFlixBus
18:00 Std.YJB-32O
CHF 91
13.01.Fr
NonstopFlixBus
21:50 Std.32O-BZ9
15.01.So
NonstopFlixBus
17:25 Std.BZ9-32O
CHF 91
13.01.Fr
NonstopFlixBus
22:15 Std.32O-YJB
14.01.Sa
NonstopFlixBus
21:10 Std.YJB-32O
CHF 91
13.01.Fr
NonstopFlixBus
21:50 Std.32O-BZ9
14.01.Sa
NonstopFlixBus
20:40 Std.BZ9-32O
CHF 91
19.01.Do
NonstopFlixBus
19:15 Std.32O-YJB
20.01.Fr
NonstopFlixBus
18:00 Std.YJB-32O
CHF 92
19.01.Do
NonstopFlixBus
18:50 Std.32O-BZ9
20.01.Fr
NonstopFlixBus
17:25 Std.BZ9-32O
CHF 92
12.01.Do
NonstopFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
15.01.So
NonstopFlixBus
16:25 Std.BZ9-32O
CHF 95
12.01.Do
NonstopFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
14.01.Sa
NonstopFlixBus
20:40 Std.BZ9-32O
CHF 95
06.01.Fr
NonstopFlixBus
19:35 Std.32O-BZ9
14.01.Sa
NonstopFlixBus
17:25 Std.BZ9-32O
CHF 103
06.01.Fr
NonstopFlixBus
19:35 Std.32O-BZ9
13.01.Fr
NonstopFlixBus
20:40 Std.BZ9-32O
CHF 103

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Busunternehmen suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote – Einfacher Flug, Zug & Bus

28.01.Sa
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
CHF 35
06.02.Mo
NonstopVueling
1:40 Std.ZRH-BCN
CHF 37
11.01.Mi
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
CHF 38
12.01.Do
NonstopVueling
1:40 Std.ZRH-BCN
CHF 40
07.02.Di
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
CHF 41
11.01.Mi
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
CHF 41
11.01.Mi
NonstopVueling
1:45 Std.ZRH-BCN
CHF 42
12.12.Mo
1 StoppFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
CHF 47
12.12.Mo
1 StoppFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
CHF 47
12.12.Mo
1 StoppFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
CHF 47
19.01.Do
NonstopALSA
15:45 Std.32O-BZ9
CHF 48
28.01.Sa
NonstopALSA
15:45 Std.32O-BZ9
CHF 48
12.12.Mo
NonstopFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
CHF 49
12.12.Mo
NonstopFlixBus
21:05 Std.32O-BZ9
CHF 49
25.01.Mi
1 StoppSNCF
11:51 Std.ZLP-YJB
CHF 96
04.02.Sa
1 StoppSNCF
22:00 Std.ZLP-YJB
CHF 103
11.01.Mi
1 StoppSNCF
22:00 Std.ZLP-YJB
CHF 103
04.02.Sa
1 StoppSNCF
22:00 Std.ZLP-YJB
CHF 103
11.01.Mi
1 StoppSNCF
22:00 Std.ZLP-YJB
CHF 105
04.02.Sa
1 StoppSNCF
22:00 Std.ZLP-YJB
CHF 106
21.01.Sa
2 StoppsSNCF
22:24 Std.ZLP-YJB
CHF 111

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Bahnunternehmen suchen

Nach Busunternehmen suchen

Nach Preis suchen

Zürich - Barcelona

Abflug:

Zürich (ZRH)Schweiz

Reiseziel:

Barcelona (BCN)Spanien

Angebote für den Rückflug:

Barcelona - Zürich

Abflughäfen ansehen:

CHF 69

Ziele entdecken:

CHF 69