Finde günstige Flüge von Zürich nach Fortaleza

ZRH - FOR

Finde günstige Flüge von Zürich nach Fortaleza

Hin- und Rückflug
Economy
Zürich (ZRH)
Fortaleza
Di. 20.10.
Di. 27.10.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Fortaleza

Gut zu wissen

Nebensaison

Mai Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 23%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 32%.

Durchschnittspreis für einen Hin- und Rückflug

CHF 758 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Gutes Angebot für einen Hin- und Rückflug

CHF 940 oder weniger

Flüge von Zürich nach Fortaleza - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum
-1 Tag
-2 Tage

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Du bist auf der Suche nach einem günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben auf dieser Strecke einen Flug für maximal CHF 674 gebucht.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Fortaleza ist durchschnittlich 54 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist Mai.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 13 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Zürich nach Fortaleza

Wie lange dauert ein Flug von Zürich nach Fortaleza?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Zürich nach Fortaleza an?

An welchem Tag sind Flüge von Zürich nach Fortaleza am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Zürich nach Fortaleza?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Zürich nach Fortaleza?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Zürich nach Fortaleza zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Zürich nach Fortaleza?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Zürich nach Fortaleza beachten?

Top 3 Airlines auf der Strecke Zürich – Fortaleza

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7.7
KLM
Ergebnis aus 3’620 Bewertungen
7.9
Boarding
7.6
Komfort
8.4
Crew
7.2
Unterhaltung
7.4
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Negativ: "La comida horrible . No se limpian los baños"

Negativ: "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Positiv: "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Negativ: "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Positiv: "The socks offered in business were comfortable and nice looking. The red wine was good."
Negativ: "The food was just average and the seat not too comfortable"

Positiv: "Yes"
Negativ: "Everything was good"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Not being 1 hour late"

Positiv: "Food and service"
Negativ: "Working wifi would be good. Better A/C. More comfortable seats"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Negativ: "Too hot inside the aircraft"

Positiv: "No delay and nice staff"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Positiv: "the drinks"
Negativ: "seat reservation. having to pay for luggage...."

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Positiv: "It was all fine"
Negativ: "Really was unsure of why I had to purchase a ticket as I was able to pick my own on the way to Billund"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "the crew was nice"
Negativ: "Seat confort on long flights, leg rooms,"

Positiv: "Seating is tight. The crew was great !"
Negativ: "As we landed we had to wait on the plane for an hour and a half because another plane (Spirit) was in our “parking spot.” This made it very difficult for people and connecting flights."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Positiv: "Smooth flight."
Negativ: "Seat a little cramped."

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Leg room"

Positiv: "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Positiv: "Staff very pleasant"
Negativ: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Crew was great, very nice"
Negativ: "Not enough legroom"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Negativ: "No such things"

Positiv: "Everything excellent. Comfortable seats in business."

Negativ: "The movie selection did not seem extremely varied."

Positiv: "Friendly in-flight personell"
Negativ: "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Positiv: "The crew were hardworking, responsive, conscientious and friendly"
Negativ: "Really poor entertainment choices esp compared to my inbound AirFrance flight. Boarding was pretty disorganized and late."

Negativ: "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

Positiv: "Excellent very good"
Negativ: "Everting so good ex"

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "Lovely staff, good food, great movies."

Negativ: "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Positiv: "Very friendly staff"

Negativ: "The food was not as usual."

Positiv: "I loved the different features on the screen and the excellent. Customer service on this flights"
Negativ: "The space on the seat."

Positiv: "Nette Crew, Privatsphäre und leckeres Catering"
Negativ: "Boarding"

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Nur süße Snacks, nichts salziges"

Positiv: "Freundlichkeit des Personals"

Positiv: "The crew"
Negativ: "The time. The flight was late for 1 hour. I miss everything and also I get very late to our Airbnb and I was with my family and child"

Positiv: "Good selection of movies."
Negativ: "Had to use a shoe horn to get into and out of my seat and I'm not a large guy. But really my harsh criticism comes from the loss of my girlfriends luggage. It was left behind in Paris on our way to Casablanca causing us to waste a day in Casablanca traveling back to the airport the grab the bag the next day. And to add injury to insult her bag was left behind in JFK during our transfer for our flight to Seattle. No big deal right, Delta will deliver the bag to our house the next day, wrong, we were told we have to go to the airport ourselves to get the bag."

Positiv: "Exit row seat had much more space for legs, very much worth the upcharge for this seat."
Negativ: "Cabin temperature was very cool for me. Never used a blanket on an international flight before, and used a blanke on this whole 9 hour flight. Maybe a function of the seat location? Not sure but I was cold."

Positiv: "I've never been on a flight with such narrow seat and thin cushion. There was no entertainment offered for the almost 4 hour flight. There was no means of charging any electronic gears. The airplane seems to be 30 years behind time. Crew was unfriendly and smiling faces are not part of the uniform."
Negativ: "Very narrow seats and thim cushion. No entertainment offered an do means of recharging electronic devices."

Negativ: "Die Bestuhlung der Business Class in der Boeing 777 ist unbequem. Es gibt wenig Ablagemöglichkeiten. Die Anordnung ist 2-3-2, und die Fensterplätze und der mittlere Sitz hat keinen Zugang zum Gang. Man muss bei diesen Sitzen die Nachbarn belästigen. Finde ich gelinde gesagt suboptimal."

Positiv: "Nice and attentive crew."
Negativ: "Seats not comfortable in premier economy."

Positiv: "The crew was terrific."

Negativ: "Kayak updated me that my flight would be late. It wasn't. Missed it had to pay $700"

Positiv: "All went right namely the seats but the luggage condition is the worst"
Negativ: "Air France is not a low fare airlines, I had to pay 225 USD against 3 luggages which is not acceptable. We should have the right for one luggage per ticket as all other airlines. If I knew this will happen, I wouldn’t use Air France and this will be the last time I buy a ticket on Air France"

Positiv: "The schedule and timing"
Negativ: "The airport, some of the crew, the aircraft seats, the entertainment system"

Positiv: "Mit einer Ausnahme war die Crew wenig motiviert"

Positiv: "Not being charged for my first bag of luggage"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt"

Positiv: "Amazing crews!"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Everything was great"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Food"
Negativ: "Entertainment"

Negativ: "More water provided during the flight. Also, the second meal was not very good."

Positiv: "crew was wonderful, great food, quick boarding"
Negativ: "cant think of anything"

Positiv: "The crew was amazingly helpful. My son was having some anxiety and they went out their way to make him comfortable. They were the best!"

Negativ: "4 Stunden Wartezeit am Flughafen leider zu lang:("

Positiv: "Air France personnel is always really helpful"
Negativ: "Food and comfort in short haul are not the best - but the flight is short..."

Negativ: "Flug kommt Mitten in der Nacht in Paris an. Da die Verbindung zum Anschlussgate noch geschlossen war, mussten wir formal nach Frankreich einreisen um zum Gate nach München zu kommen. Dort darf man sich im ungeheiztem Gate noch mindestens 2 Stunden die Zeit vetreiben."

Positiv: "Die Crew war nett"
Negativ: "Sitze waren sehr verschlissen, bzw. funtionierten teilweise nicht. Bordunterhaltung war nur auf einem Monitor möglich der andere Monitor funktionierte nicht."

Positiv: "Nette Besatzung, Kleiigjeit zum Essen und Trinken"
Negativ: "Sehr wenig Platz, wenig zum Essen"

Positiv: "Good food and service"

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "I was given a great seat and the food was OK- not the Air France food of 5 years ago but still good"
Negativ: "I didn't really use the in flight entertainment - the usual movies, tv etc"

Positiv: "Flug war kurz, dennoch gab es Getränke. Das war super!"

Positiv: "Flugpersonal war außerordentlich aufmerksam und freundlich. Der Flug mehr als entspannt. Auch das Essen war super!"

Negativ: "Separated me and my wife for the whole flight! Could not accommodate us together. This reservation was made over 6 weeks ago !!!"

Positiv: "Alle ok, Personal freundlich zuvorkommend"
Negativ: "kleiner Snack mit Kaffee, alles gut für den kurzen Flug."

Positiv: "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Negativ: "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Positiv: "Food was good. Crew nice and professional."
Negativ: "Landing was not so smooth."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Airplane delay to take off 1 unknown reason After landing in Paris 50 min sitting inside airplane moving around Late for flight transfer. Sitting in Paris airport 5 hours. Customer service no working. Never fly Air France anymore !"

Positiv: "Plane was comfortable and new."
Negativ: "Nothing really."

Positiv: "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

Positiv: "The flight had a delayed of 2 hours due a system issue, but the flight was comfortable, and the airplane was clean."
Negativ: "I didn't like the check in, the personnel there were not so friendly and had discrepancies. We were a group of 6, and 2 of us were able to drop the bag in the check in. But the others were told that needed to wait 30 mins."

Negativ: "at no point when buying my ticket did the site say zero bags were included. In fact, when purchasing it said that information about baggage was not available.Shocked to have to pay 50 dollars for one bag. I am member of Flying Blue. One bag has always been included in the price of a ticket flying transatlantic."

Positiv: "It was ok fligh"
Negativ: "Food was not so good"

Positiv: "Only the cabin crew was good."
Negativ: "It was the worst flight that I ever had, the seats are extremely uncomfortable, no TV, the food was terrible."

Positiv: "Flight landed 15min ahead of schedule. Good seating (29C in 777-300 ER), Good choice on entertainment program, also in german language."
Negativ: "Ordered meal not available (ok, AF staff was on strike)"

Positiv: "The airplane have great entertainment system. The cabin crew are very nice."

Positiv: "Während des Nachtflugs war es ziemlich kalt in der Kabine. Aber es gab eine Decke und ein Kissen. Das war gut! Leider wenig Deutsche Inhalte auf den Entertainment Bildschirmen am Vordersitz. Sonst alles super!"

Positiv: "Das Flugpersonal, alle nette französische Damen, mit viel Charm und Erfahrung, könnten uns überzeugen, Air France hat das gewisse etwas!"
Negativ: "Fast eine Stunde Verspätung..."

Positiv: "Super Betreuung, nette Und aufmerksame Flugbegleiter."
Negativ: "Die Sitze waren etwas ausgeleiert. Die fehlende Anpassung der Rückenlehne an individuelle Bedürfnisse sollte eigentlich Standard sein, aber außer einer unberechenbaren Massagefunktion in diesem A-380 Fehlanzeige."

Positiv: "Flight was on time. Seats were comfortable. Plenty of food was included in the flight. And service was good."
Negativ: "Greater weight allowance for carry-on luggage."

Positiv: "The seats are comfortable.nice leg room."
Negativ: "Boarding on every airplane company seems off. Sitting in seat 6D and I’m in the second to last boarding group. That cheese on the burger pricing for getting on before others is getting old. Be better."

Positiv: "TAP HAS THE MOST COMFORTABLE SEATS THAT RECINE VERY VERY FAR."
Negativ: "CREW NEVER CAME AROUND AND OFFERED WATER, LIKE OTHER AIRLINES DO. THIS IS ESSENTIAL FOR GOOD HEALTH DURING A LONG FLIGHT OF 7.5 HOURS, AND SITTING ON THE PLANE FOR A TOTAL OF 8.5 HOURS....."

Positiv: "Food was great, seat was amazing"
Negativ: "Boarding was done by bus and it took too long and it want comfortable"

Positiv: "Tap was great for the long flight"

Negativ: "Snack at end of flight was good but lunch was not good and the dinner in Executive Class going over was not good"

Negativ: "One more toilet on the Lisbon Geneva flight would have been nice."

Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."

Positiv: "Good entertainment, great price"
Negativ: "Had about 30 people on our flight that was taking another TAP connecting flight - missed the gate by less than two minutes - did not hold the plane when they could have"

Positiv: "Very happy with the service and seat comfort. Thank you"

Negativ: "Waiting in many lines, waiting on and taking bus to plane on tarmac, climbing stairs with luggage in hot sun."

Negativ: "Punctuality"

Negativ: "Good flight, on time. Service ok. Captain did a good job communicating. Nice touch with wine at dinner."

Negativ: "There was a group of Swiss passengers very noisy and crew did not asked them to behave."

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"

Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."

Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"

Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"

Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"

Positiv: "The staff, the linens, the fruit"
Negativ: "Bigger bathroom, more padded seat with adjustable bolster"

Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"

Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"

Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."

Positiv: "Smooth flight, easy boarding."
Negativ: "My bags cost more than the flight. Long line at Pasport check."

Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"

Positiv: "The tripulation are very nice people."
Negativ: "The space between seats are small."

Positiv: "I’m taking offFlight was smooth and service was great."
Negativ: "Flight was smooth and service was great. Long wait before taking off."

Positiv: "Not much"
Negativ: "When TAP couldn’t get me to Lisbon in time to make my connection they added a flight to Madrid where I waited until 16:00 to fly to Seville. I talked to several TAP representatives and none were helpful or apologetic and they offered me nothing for the problems they caused. I missed my only day in Seville due to this. This trip turned out to be a disaster."

Negativ: "The long delay, more than 1.5 hours."

Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"

Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"

Positiv: "No delays and much nicer staff than last time."
Negativ: "Seats are very tight and legroom is very limited, specially when person in front of you recline the seat. Also, you feel the hard plastic in all your bones.. more cushions will be appreciated... Specially for an 8 hours flight."

Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."

Negativ: "I did all my research when I booked my flight. Nowhere did it tell me I was booking a discount flight. I had to pay extra for my bag on a long international flight, which I make frequently. Absolutely misleading an unjust. I feel cheated, I will never fly Air Portugal again and I will warn all my colleagues in the travel and tourism industry that I work about the disgrace I felt as a passenger with Air Portugal. It's not the first time I flew with them, but it will be the last!"

Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."

Negativ: "Entertainment"

Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("

Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Personal freundlich und sogar für Verpflegung war im Preis inbegriffen gesorgt"

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew schaffte Wohlfühlatmosphäre. Der gereichte Snack und Getränke waren inklusive und schmackhaft"
Negativ: "Flug mit neuem Airbus A320. Gute Sitze und ausreichen Beinfreiheit. Superweiche Landung in FRA!"

Positiv: "Da dies mein Anschlussflug war würde ich direkt auf den richtigen Weg zum richtigen Gate verwiesen und hatte daher auch keine Probleme beim Boarding. Im Flugzeug gab es bei 10h Flugzeit (nachts) zwei große Mahlzeiten die tatsächlich sehr lecker waren. Es gab eine riesige Auswahl an bekannten Filmen und Serien was mich sehr begeistert hat. Decken/Kissen/Kopfhörer ebenfalls sehr angenehm"

Positiv: "Der Flug hatte 30 min Verspätung, da aber alles glatt geregelt wurde und ich dann direkt zum Anschlussflug konnte, hatte ich keinerlei Probleme. Verpflegung war großartig, man hat sich auch leicht zurecht gefunden."

Positiv: "Uma antiga queixa minha era o tratamento dispensado pela tripulação da TAP aos passageiros. Muitas vezes faziam o seu serviço sem paciência e até mesmo de forma rude. Nos meus últimos 3 vôos pela TAP, a tripulação vem se mostrando muito mais cordial e até mesmo divertida, sendo bastante simpática. Ainda pode melhorar? Claro que sim, mas agora não tenho mais "medo" de pedir um copo d'água a mais para os comissários."
Negativ: "Sei que a tendência dos vôos low cost é não oferecer muito conforto aos passageiros, mas o espaço entre as cadeiras está ridículo até mesmo para pessoas com estatura mediana como eu (1,80 m). A poltrona, apesar de não reclinar, era até confortável, mas os meu joelhos ficaram espremidos pela poltrona da frente. Sem contar que, para um vôo de 3h, deveria ser disponibilizado algum entretenimento, mesmo que através do wifi (como já fazem as cias. brasileiras - se no Brasil já fazem, qualquer país do mundo é capaz de fazer!)"

Positiv: "One of the best services on a shorthaul flight in business class! What impressed me the most: the flight attendants were incredibly attentive and so kind - took time to chat with us etc. Besides that excellent service. I didn’t even miss personal screens, and that says a lot!"

Negativ: "for some strange reason luggage was not included on this trip (our return leg). we had to pay for luggage at the airport."

Positiv: "Anything I liked feels inconsequential compared to the bad."
Negativ: "My wife and I arrived to the airport for our honeymoon extremely excited. We had been saving for our trip to Italy for months, and we were finally going to get things started. Everything fell apart when we went to check in and we were told that my wife couldn’t use her ticket because she had changed her last name. We were told that there was no way that the name on the ticket could be changed because of TSA regulations. Of course, we were also told that we could have changed the name had we purchased a more expensive ticket. In other words, we were lied to and told the issue was regulation, when really they wouldn’t help us because we couldn’t afford a more expensive ticket. The only help we were given was the pleasure of paying over $1,500 more to get my wife on the flight. I am in the process of trying to get this refunded, but as of now we have paid twice for my wife to fly, and neither ticket has been refunded. We may have accidentally broken a rule, but the only function that rule seems to have is to make us pay twice for the same seat. As of now, I would never fly this airline again, and I would warn everyone away from it. I will update this post if TAP does the right thing by two honeymooners."

Positiv: "The head stewardess was so helpful and nice! I was traveling alone with a 3-month-old baby and was very stressed out. The head stewardess helped me so much, gave me a more comfortable seat, a private place to breastfeed and a bassinet for the baby! She was amazing and I owe her so much for making my experience better. I also received a baby gift package that had a much needed pacifier clip! The flight was also the smoothest flight I've ever had across the Atlantic!"
Negativ: "No movie was shown on the shared TV in the first row. Had to only listen to music. Long stressful wait to board."

Positiv: "Der Flug war ruhig und das Bordpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Der Check In am Flughafen Hamburg war etwas gewöhnungsbedürftig, erst 2 Std. Vor Abflug. Finde ich zu knapp. Leider hatten wir dann auch noch Verspätung, dies hatte aber keine negativ Folgen für uns."

Positiv: "Personal freundlich und hilfsbereit. Der Flughafen Lissabon ist ideal zum umsteigen, übersichtlich, gut ausgeschildert, klare englisch sprachige Ansagen und überall hilfsbereites Personal."
Negativ: "Schade. Auch der zweite Flug hatte Verspätung."

Positiv: "Shorter time over Atlantic. Very gentle staff. Good food and service. And I will visit Lisbon next time"
Negativ: "Boarding from a bus at the main TAP airport for so many travellers and a long trip. Hei! Is not an economy charter!"

Mehr zu KLM

Buchen Sie günstige Flüge von Zürich nach Fortaleza

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

19.11.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
16:45 Std.
ZRH - FOR
14.02.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:35 Std.
FOR - ZRH
06.03.
Sa.
1 Stopp
Air France
25:20 Std.
ZRH - FOR
14.03.
So.
1 Stopp
Air France
15:30 Std.
FOR - ZRH
19.11.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
36:55 Std.
ZRH - FOR
14.02.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:30 Std.
FOR - ZRH
06.03.
Sa.
2 Stopps
KLM
26:20 Std.
ZRH - FOR
14.03.
So.
2 Stopps
KLM
14:40 Std.
FOR - ZRH
30.10.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
16:45 Std.
ZRH - FOR
28.11.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:45 Std.
FOR - ZRH
07.03.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
12:10 Std.
ZRH - FOR
14.03.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:35 Std.
FOR - ZRH
07.11.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:30 Std.
ZRH - FOR
21.11.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
FOR - ZRH
13.02.
Sa.
1 Stopp
Air France
28:30 Std.
ZRH - FOR
17.02.
Mi.
1 Stopp
Air France
15:30 Std.
FOR - ZRH
06.01.
Mi.
2 Stopps
KLM
48:40 Std.
ZRH - FOR
27.01.
Mi.
2 Stopps
KLM
17:50 Std.
FOR - ZRH
30.10.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
16:45 Std.
ZRH - FOR
27.11.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:45 Std.
FOR - ZRH
06.01.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
50:20 Std.
ZRH - FOR
27.01.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
18:40 Std.
FOR - ZRH
05.11.
Do.
1 Stopp
Air France
28:30 Std.
ZRH - FOR
21.11.
Sa.
1 Stopp
Air France
15:30 Std.
FOR - ZRH
07.11.
Sa.
2 Stopps
KLM
32:00 Std.
ZRH - FOR
21.11.
Sa.
2 Stopps
KLM
17:50 Std.
FOR - ZRH
02.11.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
16:45 Std.
ZRH - FOR
13.11.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:45 Std.
FOR - ZRH
08.03.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
48:40 Std.
ZRH - FOR
14.03.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:30 Std.
FOR - ZRH
04.11.
Mi.
2 Stopps
KLM
50:20 Std.
ZRH - FOR
21.11.
Sa.
2 Stopps
KLM
19:30 Std.
FOR - ZRH
16.11.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
16:45 Std.
ZRH - FOR
04.12.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
13:45 Std.
FOR - ZRH
05.11.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:30 Std.
ZRH - FOR
23.11.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
FOR - ZRH
06.11.
Fr.
2 Stopps
KLM
48:40 Std.
ZRH - FOR
30.11.
Mo.
2 Stopps
KLM
17:50 Std.
FOR - ZRH
05.11.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:30 Std.
ZRH - FOR
30.11.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:30 Std.
FOR - ZRH
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

11.12.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
16:45 Std.
ZRH - FOR
11.12.
Fr.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
23:20 Std.
ZRH - FOR
22.12.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
11:30 Std.
ZRH - FOR
11.12.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:30 Std.
ZRH - FOR
22.12.
Di.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:45 Std.
ZRH - FOR
22.12.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
55:05 Std.
ZRH - FOR
Weitere Ergebnisse
*
Die Preise sind für E–Tickets und pro Person angegeben und beinhalten alle Steuern und Gebühren in CHF.

Wir bemühen uns, genaue Preisangaben einzuholen. Verfügbarkeiten, Preise und Gebühren können sich kurzfristig ändern, ohne dass wir einen Einfluss darauf haben.

Darum:

Wir sind weder Anbieter noch Verkäufer.
Wir von KAYAK bestimmen die Preise der angezeigten Reiseprodukte nicht selbst. Daher können wir nicht für die Produkte anderer Unternehmen garantieren.

Wir durchsuchen und sammeln riesige Mengen an Daten für dich.
Unser Service erlaubt es dir, die Angebote Hunderter Reise-Websites schnell und einfach miteinander zu vergleichen. Als Suchmaschine kann KAYAK nicht für die gefundenen Preise garantieren.

Warum sind die Preise nicht in jedem Fall akkurat?
Bei Flugtickets, Hotelzimmern und Mietwagen ändern sich ständig die Kontingente und Angebote. Preisdaten werden zwischengespeichert und aktualisiert, und all das bei Hunderten verschiedener Airlines und noch mehr Buchungssystemen, die allesamt dieselben Reiseprodukte zu verkaufen versuchen. Es kann also sein, dass ein Angebot nicht mehr zum selben Preis erhältlich ist oder bereits ausverkauft ist, bevor du zur Webseite des Anbieters gelangst.

Falls du weitere Fragen hast oder uns einen Preisfehler melden möchtest,
schicke uns bitte eine und wir werden dir so schnell wie möglich weiterhelfen.

^
Die angezeigten Preise enthalten alle Steuern und Gebühren für Reisen in der Economy-Class und wurden vom Anbieter innerhalb der letzten 72 Stunden gefunden. Plätze stehen in begrenzter Anzahl zur Verfügung und können eventuell nicht auf allen Flügen und zu allen Terminen gebucht werden. Flugpreise unterliegen Schwankungen und sind eventuell nicht auf allen Flügen und zu allen Terminen verfügbar. Einige Airlines erheben möglicherweise zusätzliche Gebühren für aufgegebenes Gepäck. Bitte überprüfe die Gepäckbestimmungen auf der Website der Airline.
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First