Finde günstige Flüge von Basel nach Belgrad

BSL - BEG

Finde günstige Flüge von Basel nach Belgrad

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Belgrad. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Basel (BSL)
Belgrad Nikola Tesla
Mo. 02.08.
Mo. 09.08.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Es gelten Reisebeschränkungen für Belgrad. Mehr erfahren
Bleibe auf dem Laufenden und erhalte Updates per E-Mail, wenn die Reisebeschränkungen für Belgrad gelockert werden.

Gut zu wissen

Nebensaison

FebruarDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 60%.

Hochsaison

JuniDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 44%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 182(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 88oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 24oder weniger

Flüge von Basel nach Belgrad - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 24 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 88 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Basel–Belgrad ist durchschnittlich 40 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Mai, Juni und Juli. Der günstigste Reisemonat ist Februar.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 10 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Basel nach Belgrad

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Basel EuroAirport Swiss nach Belgrad Nikola Tesla?

Darf ich nach Belgrad fliegen? Gibt es Einreisebeschränkungen in Belgrad?

Darf ich nach Belgrad fliegen, ohne mich nach der Ankunft in Quarantäne begeben zu müssen?

Muss ich einen COVID-19-Test machen, bevor ich nach Belgrad fliege?

Dürfen geimpfte Personen nach Belgrad reisen?

Welche anderen Maßnahmen gelten in Belgrad bezogen auf das Coronavirus?

Wie lange dauert ein Flug von Basel nach Belgrad?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Basel und Belgrad?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Basel nach Belgrad an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Basel und Belgrad?

An welchem Tag sind Flüge von Basel nach Belgrad am günstigsten?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Basel nach Belgrad?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Basel nach Belgrad zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Basel nach Belgrad?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Basel nach Belgrad beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke Basel EuroAirport Swiss – Belgrad Nikola Tesla

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

7.9
Lufthansa
Ergebnis aus 27’855 Bewertungen
8.0
Boarding
7.8
Komfort
8.4
Crew
7.7
Unterhaltung
7.6
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Crew war sehr nett und die Sitze ok."
Negativ: "Formulare für Einreise wurden nicht geladen und mussten in der Warteschlage im Stehen ausgefüllt werden"

Positiv: "nicht angetreten"
Negativ: "verfallen lassen - nach Köln war es billiger als nach FRA"

Positiv: "Upgrade von Premium auf C"
Negativ: "alles prima"

Negativ: "Hygieneplan scheint nicht vorhanden zu sein. Boarding ohne Abstand und aussteigen unter chaotischen Zuständen. Reihen werden zum Ausstieg aufgerufen, obwohl der Gang noch völlig blockiert ist mit anderen Passagieren. Anti Covid-19-Maßnahmen scheinen hier noch ein Fremdwort zu sein. Sehr enttäuschend und beängstigend. Andere Airlines (Swiss) sorgen für ein besseres Sicherheitsgefühl."

Positiv: "Desinfektionstuch an Board erhalten."
Negativ: "Freundlichkeit einzelner Crew-Mitgliwder."

Negativ: "It was good enough."

Negativ: "Verspätetes Boarding früher ansagen."

Negativ: "Essen wurde nicht ausgeteilt"

Negativ: "Short boarding time.missed the flight and had to pay."

Positiv: "Everything other than luggage situation"
Negativ: "Luggage left in London and had to pay for baggage when Momondo said luggage was included"

Positiv: "A350 war sehr angenehm. Besseres Entertainment System als im A380 und relativ leise in der Kabine."
Negativ: "Das Essen war ok aber mehr auch nicht. Hier gibt es noch Lift nach oben."

Positiv: "Crew war nett!"
Negativ: "War eigentlich alles in Ordnung!"

Positiv: "Good flight in a nice A380, I’m in the top floor on premium economy."
Negativ: "Crew is not smiling a bit and slow service even if she serve only 32 of us in our section. Flight is not really smooth and shake a lot."

Negativ: "Verpflegung fehlte kpl"

Positiv: "Fantastic"
Negativ: "Everything"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Definitely the food!!"

Positiv: "The Munich airport presented a startling contrast to heathrow! Both the flight from London and from Munich were very nice. I was so tired that I am sure I missed a lot."

Negativ: "Statt Streichung des letzten Fluges am Freitagabend eine Durchführung des selbigen"

Positiv: "Pilotin war eine Katastrophe. Flug ungleichmäßig und die Landung total schlecht. Das. hintere Teil ist aufgeschlagen."
Negativ: "Landung und Flug"

Negativ: "Umsteige Zeit in München war zu kurz! Konnte erst 8Uhr weiter!"

Negativ: "Flug war 4 Stunden verspätet"

Positiv: "guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... 2019... really?"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Hamburg to Frankfurt flight delayed did not flight to losnageles rerouted me to Toronto 8 hours extra awe full"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Der Flug hätte nicht storniert werden sollen."

Positiv: "Everything was on time"

Positiv: "nette crew"
Negativ: "obwohl wir über 5 stunden im Flieger waren, war es ein Kurzstreckenflieger ohne jeden Komfort und wir bezahlten aber Business Class Preise! Da lobe ich mir British Airways!"

Negativ: "The plane was too warm. It was a full flight and you need more air circulation. The movies were old and you need more current ones. For a snack we were offered a cookie or some sort of sandwich, there were chocolates and fruit on the tray but they weren’t offered."

Positiv: "Boarding ist schnell erfolgt"
Negativ: "- Der Flug war 20min zu spät - Als Verpflegung gab es nur ein crosaint aus der Tüte - der Sitz war so durch gesessen das ich ein Metallgestell im Rücken hatte - Das Flugzeug war schon vom älteren Semester"

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Verspätung, schlechte Abfertigung."

Positiv: "Comfy flight and early arrival."
Negativ: "Had to run to catch the connecting flight"

Positiv: "A320neo. Gut gelauntes Bordpersonal trotz verzögerter Abreise und später Ankunft"
Negativ: "Kommunikation der Verspätung am Flughafen. Recht plötzlicher Gatewechsel trotz absehbarer Verspätung. Zu wenig Vorfeldpersonal für zeitgerechte Verladung"

Positiv: "Really not many things to complain about on this kind of flight."
Negativ: "Boarding could be improved. Especially when it comes to hand luggage placement. They should definitely introduce boarding by place of seats."

Positiv: "Selten einen guten und reibungslosen Flug gehabt wie eben mit Lufthansa. (Sonst meist BA, Easyjet oder Eurowings) Gab ein leckeres Pausenbrot (Salami oder Käse) und Getränke. Heutzutage nicht mehr selbstverständlich. Flug war pünktlich, trotz 25 min Taxi in LHR. Bequeme Sitze und sauber! Verständliche Durchsagen in angemessener Lautstärke (DE und engl), bin überrascht. Angenehme Kabinentemperatur (auch nicht selbstverständlich)"
Negativ: "Leider startet Lufthansa vom Terminal 2. Liegt ungünstig, wenn man mit Auto oder Bus an-/Abreist, weil erst der ganze Flughafen umfahren werden muss. 8kg Handgepäcksregelung ist echt nicht zeitgemäß und eine schickane. Mit Laptop, Tablet, Rasierer, Ladekabel und 1x Wechselkleidung knackt man das ganz schnell. Lufthansa Group ist bei manchen Flügen penibler als Ryanair! Es müssen ja keine 23kg sein, aber selbst KLM bietet 12kg."

Positiv: "Everything was on time and efficient."

Positiv: "Very comfortable with enough of leg room. Huge choice of movies. 8 hours flight just passed fast with 4 movies I have watched."
Negativ: "Pasta with beef can be better."

Positiv: "Great reminder. Perfect communication about dalays etc. I will book through Kayak again"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Alles o.K"

Negativ: "Suitcase did not arrive, had a 3+ hours layover in Frankfurt, enough to get my bag sorted and sent to Oslo, but did not arrive"

Positiv: "Pünktlich gestartet und alles in allem ganz okay"
Negativ: "Super altes Flugzeug"

Positiv: "Crew was very kind and attentive"

Negativ: "They lost my bag"

Positiv: "The people who work for Lufthansa are the nicest i’ve met, on par with Turkish airlines. The times for boarding and departure were respected, the flight crew was extra nice, even accommodating requests that gave them extra-work. Economy passengers were treated like first class in terms of service and solicitude of the crew. Headphones, blankets, pillows were offered free of charge, so we’re the food and drinks, and there was a good selection of movies and music. On a 770$ ticket, mind you! The crew will come by repeatedly to check if passengers desired some more wine or coffee, offered water and juices on a tray several times outside the regular service times, and cared for the families with children. Thumbs up!"
Negativ: "The warm food was a bit unappetizing, the potatoes for instance were black, but there is nothing that the crew could do better than offer to replace it. Such graceful approach to a little inconvenience!"

Positiv: "Personal freundlich und aufmerksam. Flug pünktlich."

Positiv: "Kind wurde von Flugbegleiterinen unterhalten, gut verpflegt Flugpersonal war sehr freundlich, sehr aufmerksam, besser geht kaum"

Positiv: "Crew was friendly and efficient. Plane was newer (and cleaner)."

Negativ: "I was rebooked onto LU 1203 from Basel to Frankfurt from LU 1201 without notification. Probably because Flight LU 426"

Positiv: "Personal war okay aber Flug verspätet"
Negativ: "Essen war ein abgepacktes Salami Brot"

Negativ: "Miss the flight due to too short of transfer time. As a professional you guys should know better to have such tight transfer time. I want credit for my major inconvenience"

Positiv: "Friendly and helpful crew."
Negativ: "Seats not comfortable at all causing loss of sleep and terrible back ache."

Positiv: "The crew was very responsive. The seat requires real improvement. Austrian can provide bette seat than the allowed minimum."
Negativ: "Food and seat comfort."

Positiv: "Pünktlich!"

Positiv: "Pünktlich!"

Positiv: "Schöner kleiner Flieger"

Positiv: "Austrian... einfach sehr pünktlich!"

Positiv: "Good amount of leg space"
Negativ: "Entertainment"

Positiv: "Crew was ok, food and drinks was enough for 1,30 hour flight."
Negativ: "I really expected more from Austrian airlines."

Negativ: "Seating is extremely cramped"

Negativ: "Seat spacing is small, to the point that it's impossible to remain in the seat few hours without physical pain in your body"

Negativ: "Leider nicht pünktlich"

Positiv: "I do like the clean aircraft, and pretty precise service. Also it was on time , for comfort the pillow and the blanket was nice . Some airlines doesn’t give anything anymore! Which is awful."
Negativ: "Just a small thing the lady who was serving and picking up the used cups said I have to finish the juice and after she can take it away. But I couldn’t finish because it was too sweet and I didn’t like the juice. So I had to get up and bring the cup to the back. That wasn’t nice. Also they at but flexible about giving choices. Only one kind of sandwich they had but I think there was one other kid also."

Positiv: "entrance with classical music! staff was friendly. probably in top 5 flights"
Negativ: "nothing"

Positiv: "Tolle Crew"
Negativ: "Abgeranztes Propellerflugzeug"

Positiv: "Crew, seat"

Negativ: "Flight was delayed more 1:15 and it is a 35 min flight. If this happens so late in the night is even worse."

Positiv: "Service"
Negativ: "Sitzabstand und die Klimaanlage an den Füßen nicht so kalt stellen."

Positiv: "Freundlichkeit der Crew."
Negativ: "Die Turbulenzen. Leider nicht beeinflussbar."

Positiv: "The crew was friendly and particularly one of the girls was always giving her best"

Negativ: "Verspätung war unschön."

Negativ: "Flight hopelessly delayed leaving Sarajevo. No effort by staff to connect us or hold flights. Missed connection by 15 min. Would not recommend Austrian Airlines. Delays in all parts of this trip - both coming and going"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "Alles bestens gewesen. War wirklich positiv überrascht."
Negativ: "Fällt mir nichts ein"

Positiv: "Crew was good and entertainment was great."
Negativ: "They charged me 200 euros for my bag and I wasn’t told that I couldn’t bring 1 luggage with me."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Boarding was a little off because we had to wait longer than expected for bused to bring us to plane . They should have Waited until buses arrived and then had passengers go through the gates so everyone could remain seated at the gate and not wait 20 minutes while standing."

Positiv: "Wifi onboard"
Negativ: "Wifi über paypal buchbar, aber Paypal verlangte SMS authentifizierung, was während des Fluges logischerweise nicht ging."

Negativ: "Personal am Gate überfordert und extrem langsam. Alles verspätet: Informationen, Boarding, Abflug, Ankunft, Aussteigen - wie bei Austrian "normal". Daher fliege ich mit Austrian nur dann, wenn es nicht anders geht."

Negativ: "Pünktlich abfliegen, schnelle Gepäckabwicklung, wenigstens noch eine salzige Alternative zu süß"

Negativ: "Overhead space on plane was very limited."

Positiv: "Efficient timely."

Negativ: "Keine Info über Verspätung Gepäck könnte nicht an Zielort durchgecheckt werden Durchgeführt von TAP"

Positiv: "Pünktlichkeit, Freundlichkeit des Personals am Check-In und an Board."

Positiv: "nicht viel"
Negativ: "laut , eng , klein , unpünktlich"

Positiv: "Nettes Bodenpersonal"
Negativ: "70 Minuten Verspätung auf einem 40 Minuten Flug Nicht mal die Auswahl zwischen süß und salzigem Snack"

Negativ: "The crew dropped the bottle to the head of my son."

Positiv: "Everything from boarding, service on board, disembarking--- easy and efficient--polite and friendly"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Getränkeauswahl"
Negativ: "Eine alte AB Maschine mit geringem Sitzabstand. Unkomfortabel. Snacks sollten häufiger gewechselt werden. Verspätung."

Positiv: "Um diese Zeit wird das Programm abgespult, da erlebt man selten highlights. Allerdings war die abgespulte Leistung i.O."
Negativ: "Leider war das Flugzeug sehr voll, somit war es unangenehm eng."

Negativ: "Alte Maschine. Ein Stück abgepackter Kuchen"

Negativ: "Transfer in Frankfurt was impossible on time. Had to rebook later flight"

Negativ: "Flug ist ausgefallen"

Negativ: "Maschine ist 40 Minuten zu spät nach Berlin gekommen, in Summe 100 Minuten Verspätung, das Bodenpersonal war dann zu wenig um mit der Verspätung halbwegs umgehen zu können."

Negativ: "very late"

Positiv: "The boarding process was short and quick. Entertainment choices were excellent."
Negativ: "I was hoping for a more traditional Austrian meal but the food was just fine."

Positiv: "Dass es nur eine Stunde Verspätung war"
Negativ: "Dass Swiss gebucht wurde und Austria ihn durchführte, dass die Anschlussverbindungen nicht geklappt hat"

Negativ: "das essen und Service in der Business class lässt mittlerweile immer mehr zu wünschen übrig. statt Verbesserungen wird hier anscheinend auch schon immer mehr der sparstift angesetzt."

Positiv: "I liked that the airplane was newer and comfortable. The crew and food was ok."
Negativ: "There was no entertainment unless you paid for it. We already pay enough for our tickets to fly and entertainment should be included and not another added expense, especially for families that already pay so much for their flights!"

Positiv: "Overall it was a good trip and staff was helpful."

Negativ: "Beinfreiheit in der ersten reihe bescheiden. kein welcome drink. zuerst wird nach dem essen gefragt, serviert und dann kommt erst das Getränk. einmal wird nachgeschenkt, der rest nur nach Aufforderung. weder Erfrischungstücher werden gereicht, noch sonstige Aufmerksamkeiten. leider auch noch etwas über eine stunde Verspätung. alles in allem: bei einem 3, stunden flug in business class erwarte ich mir etwas mehr."

Negativ: "My parents were traveling, they dont speak english and I verified with Austrian airlines that they would be assisted at the gates and that they had the correct visas for each airport they had a layover in. I was assured there would be no problems. Upon boarding they were not able to get on their flight. I have never had so many communication issues and frustrations in the middle of the night with an airline. disappointed."

Negativ: "I had a weelchair and nobody assist me in Viene in Austria And I lost"

Positiv: "Boarding was efficient and the crew were nice."
Negativ: "the seating is horrible. it was the tightest seating I've ever experienced."

Negativ: "Still don’t have my luggage yet"

Positiv: "Pleasant crew. Appropriate and efficiently served snack."
Negativ: "Boarding and disembarkation were slow."

Positiv: "Planes were on time and connections made."
Negativ: "One bag delayed as not put on flight and food could be better."

Positiv: "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Crew was great and professional."
Negativ: "Entertainment controls were outdated and confusing to operate. There were no charging ports."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "The crew was amazing and the food was great."
Negativ: "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."

Positiv: "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Negativ: "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Positiv: "The crew was very nice"
Negativ: "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "They considered my reguest of vegiterian food."
Negativ: "I have no complaints."

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
Negativ: "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Positiv: "Flight duration"
Negativ: "Very stingy with the drinks Cramped seats"

Negativ: "Not enough leg room"

Positiv: "NOTHING"
Negativ: "Having to change my seat to accommodate a rude belligerent passenger, who had taken my seat, refused to move until spoken to by steward. She then made my flight a nightmare, until I let her sit in my aisle seat. Even then she was not satisfied, she abused me the whole flight damaged the screen so I could not use it until the steward fixed it. Demanded that I except any and all alcohol to give to her to drink. When I am tea total she then continued to abuse me. I asked the steward to move me he just shrugged his shoulders and said there was nowhere else. This is definitely my the worst flight I have experienced."

Negativ: "Check in at Berlin was extremly slow. Staff was very unprofessional and not very friendly."

Positiv: "Very friendly and helpful crew."

Positiv: "Staff very pleasant"
Negativ: "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Positiv: "Efficient crew"
Negativ: "Long, slow line at check in. Not many new movies or tv shows"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Negativ: "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Positiv: "Everything was great! Crew incredible. They acknowledged my wife’s birthday and made her feel special. Food was ultra salubrious. Loved the big screen monitor."
Negativ: "No complaints about anything."

Positiv: "Decent meal (warm Pasta all'arrabbiata), nice little muffin for dessert and standard drinks (coffee & tea were a bonus, as they didn't serve any on a similar flight, from Barcelona to Amsterdam), friendly cabin crew."
Negativ: "Poor timing - no reason for a 40 minute delay at take off (plane was fully boarded in time) Old aircraft, shabby, dirty and cramped seats. Coming from my connecting flight from Barcelona, I could clearly tell the different in the quality (and cleanliness) of the aircrafts."

Positiv: "I enjoyed the attention to detail and comfort. Helped to make the flight easier to handle."

Positiv: "He missed it due to having a 32 minute layover, which he ran all the way to board."
Negativ: "he had no choice but to look at the closed door of his flight, and wait an additional 7 hours and they didn't even give him a voucher for food. I'm his mother, I'm currently visiting family in Scotland, so couldn't help him much. I'm pretty disgusting and disappointed by the whole experience."

Positiv: "Overall everything was ok."
Negativ: "Not that I cared at the time but having been asked for a rating on “entertainment” - there was none. Cheap and cheerful really. No extras over the likes of RyanAir."

Positiv: "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Negativ: "Unaccompanied minor flying to Lisbon overnight. Bag was lost. No real effort to assist. Bags of unaccompanied minor should be treated with priority."

Positiv: "Boarding was quick, Flight on time....just a regular service and plane"
Negativ: "Terminal 3 Manchester is not worth staying longer then necessary, loud music, crowded....old"

Positiv: "Absolutely nothing!"
Negativ: "the connection flights was the worse! The gate was changed in Amsterdam 3 times! From D82 to C6 and then to C11. The distance between B82 and C was 20-30 minutes walk. No rushing was needed though, the flight was delayed for 1:30h and after we all boarded a further delay was announced. I will never fly with KLM."

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "Very friendly and helpful personnel."

Negativ: "There is literally no way to contact this company, even with the pandemic going on, to cancel this flight. I tried so many times and different ways."

Negativ: "Terrible boarding after 2 hours."

Positiv: "Comfortable flight. Generally good service."
Negativ: "I was made to put my hand luggage in the hold and yet there was plenty of space overhead. While it didn't delay me much it was rather cumbersome."

Positiv: "Ich konnte mein Handgepäck auch wirklich in den Flieger nehmen. (In 9/10 Fällen wird es dann doch eingecheckt.)"

Negativ: "Delayed by 4 hours"

Positiv: "Baggage drop informed gave us a heads up of extra charges to additional carry on bags if they need to be placed as hold luggage at gate, so we were able to check them at bag drop and save lots of money!"
Negativ: "Flight could have been on time."

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Abflug hat sich um 2h verspätet. Die Maschine für den Hinflug war defekt. Kann immer mal passieren."

Positiv: "Nothing much every other plane is more comfortable."
Negativ: "We were five people with five carry-on lugages and five small individual bags. The people in boarding tried to charge us €76 for each one of the bags for a total of €380 extra. We managed to put three of those bags inside our suitcases but we were still charged for two very small bags €152."

Positiv: "Crew were lovely and happy and kept us abreast of the problems that caused a delay in departure."

Positiv: "Pünktlich und gut organisiert in Rom."
Negativ: "Zu wenig Platz für die Beine."

Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Verspätung fast 1stunde"

Positiv: "Nette Crew, sehr bemüht, gut gelaunt und freundlich."
Negativ: "Sitze schmal und mit geringem Abstand. Bordgepäckregelung mit Aufpreisen ist nervig und unnötig."

Negativ: "Sehr laut! Eng gestuhlt, Abgabe des Handgepäcks :-((("

Positiv: "Nette Crew und wirklich cooler Pilot"

Positiv: "Nette crew, hat gut improvisiert (Maschine wurde aus Amsterdam geordert wegen technischen defekt an geplantem aircraft"
Negativ: "Flug hatte leider 1.5 stunden verspätung."

Positiv: "Preis/Leistung absolut spitze."
Negativ: "Wenn man mehr möchte - sollte man eine andere Airline nutzen."

Negativ: "The plane was late and we were all crammed into a tiny area whilst we waited to board. We got on straight after the previous passengers disembarked so the plane had not been cleaned well and the whole flight was uncomfortable as it was so hot. The staff were rude in the check in at the Basel airport"

Negativ: "es war alles super"

Positiv: "Der Preis war der ausschlaggebende Punkt für die Reise"
Negativ: "Zuerst der Platzmangel dann die Verspätung beim Abflug, beim nächsten mal Lohnen sich paar Euro mehr auszugeben und dafür auch was zu erhalten."

Positiv: "Man saß bequem in der teuer gekauften Notausgangsreihe. Crew war freundlich"
Negativ: "Schreckliches Publikum, 20 % waren total besoffen und jammerten, dass die Bordbar alle war"

Positiv: "Rasche abfertigung"
Negativ: "Sitz bei notausgang war im online check in nicht ersichtlich!"

Positiv: "neue Flotte, alles sauber, nette crew"
Negativ: "zu viel einsparung, keine snacks, nicht mal getraenke!! kein entertainment, nicht mal zeitungen"

Positiv: "So eine gute Betreuung, da iCh gehbehindert bin hatte ich noch nie. Sowohl in Napoli als auch in Wien war sofort ein Rollstuhl bereit mit Begleitung. Sehr freundlich und nett."
Negativ: "personal sehr freundlich."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und sehr bemüht."
Negativ: "Der Flug war leider nicht pünktlich und es wurde schon zum Boarding aufgefordert, obwohl das Flugzeug noch gar nicht vor Ort war. Obwohl mein Rucksack den Handgepäckbestimmungen entsprach, musste ich meinen Rucksack beim Boarding einchecken. Das war zwar unentgeltlich, aber durch das Warten auf mein Gepäck habe ich meinen Zug verpasst und meine Pins am Rucksack waren abgerissen und ich habe sie nicht wiederbekommen. Es war ein Pin von Maui und einer von den Seychellen. Das ist wirklich mehr als schade und ich habe mich sehr darüber geärgert. Ein Hinweis, dass man die Pins besser abmacht und im Rucksack verstaut, wären wirklich hilfreich gewesen."

Positiv: "Personal war superfreundlich,auf flug nach Basel,sehr kundenfreundlich und hilfsbereit in gegensatz zum flug nach A msterdam."

Positiv: "Flight crew was nice"
Negativ: "Paid 47 each to check a carry on bag that we thought we could take on the plane. Almost missed the plane because security line took over an hour to get through. The man at the counter that checked our bag was rude and talking to someone else that he worked with almost the entire time he was waiting on us. Won’t be flying with this airline again."

Positiv: "Wetter und ruhiger Flug"
Negativ: "Der eher knappe Platz an Bord und die vielen Kinder"

Positiv: "Der Flug war superpünktlich. Die Landung grossartig."
Negativ: "Die Sitze konnte man nicht verstellen. Verpflegung muss extra bezahlt werden und sieht nicht gut aus"

Positiv: "Die Besatzung war freundlich"
Negativ: "Das Ganze hat schon beim Hinflug begonnen, als unser Flug gestrichen wurde und die Information wahllos an die Begleitperson und nicht an die buchende Person geschickt wurde. Wir hatten Glück, dass wir am Abend davor gemerkt haben dass unser früher Flug gestrichen wurde...ein Ersatzflug in der Früh war nicht mehr möglich und ich musste einen neuen Flug buchen. Der Rückflug wäre wahrscheinlich besser gewesen wenn wir umgebucht hätten! Das Boarding begann zu der Zeit als wir eigentlich schon fast landen hätten sollen und es sie befanden es nicht mal für notwendig eine Durchsage zu machen was los ist. Der Flieger kam einfach nur spät an, musste erst noch ausgeladen werden - solange haben wir uns die Füße in den Bauch gestanden und es kam nicht mal eine Entschuldigung oder irgendwas...also beeindruckt bin ich nicht und ich würde keinen easyjet-Flug mehr buchen wenn es nicht sein muss!"

Negativ: "Being delayed 4 hours"

Positiv: "One time"
Negativ: "Cattle car boarding. But expected. Luton airport is confusing for transport to London"

Positiv: "Pünktlichkeit der beiden Flügen"
Negativ: "Das Einchecken, resp. das Boarding."

Positiv: "alles wunderbar, danke für eine superschöne Landung in Wien."

Positiv: "Insgesamt war das Bordpersonal sehr zuvorkommend, es war genug zu essen und zu trinken da."
Negativ: "Der Flug hat ungefähr 50 Minuten Verspätung gehabt, was halb insgesamt der Flug nicht besonders angenehm war."

Positiv: "Hinflug ohne Probleme."
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung auf dem Rückflug, schlechte Infromation über die neue Abflugzeit, unwürdige Bedingungen im Warteraum beim Gate.in Bordeaux"

Positiv: "Pünktlich gestartet, schrecklicher Flughafen in Schönefeld"
Negativ: "Pünktlich gestartet, schrecklicher Flughafen in Schönefeld"

Positiv: "Didn’t die"
Negativ: "Hour late Packed like cattle into waiting line Had to walk 10 miles to baggage claim"

Positiv: "EasyJet hat alles richtig gemacht. Boarding und Start waren pünktlich. Auch die Landung war pünktlich"
Negativ: "Am Flughafen in Frankfurt war unser Gate noch besetzt, daher standen wir länger auf der Landebahn"

Positiv: "The flight was excelent"
Negativ: "The request before get into the plane to put an small bag in the suitcase"

Positiv: "Das Flugpersonal war aufmerksam. Der Flug startete verspätet."
Negativ: "Essen nur gegen Bezahlung. Sitze sehr eng. Bordunterhaltung nicht vorhanden."

Positiv: "The crew were great. The waiting rooms in Basel euroairport were good"
Negativ: "A 7am flight with a two hour delay so we got up at 4am for nothing. The email woke us at 4am and said we must still check in at the same time. Once boarded we had a further delay of half an hour. The queues were quick at Basel but dreadful at passport control at Gatwick. Presumably because were were so late. Meant we had to run and stress ourselves to get next transport. We are too old for all that. If not for all that I would have been saying what a great flight"

Positiv: "Sehr freundliche Mitarbeiter"
Negativ: "2 stunden flugverspaetung :("

Positiv: "Pünktlichkeit."
Negativ: "Zusatzkosten von € 5,00 pro Üerson be der Buchung ohne Vorsnkündigung beim Suchlauf. Kundennepp!!!"

Positiv: "Friendly staff. Quick trip"

Positiv: "Overall was fine."
Negativ: "When boarding the lady handling my boarding pass had a Bad attitude!"

Positiv: "Flug war günstig, pünktlich und preiswert. Mehr Ansprüche an einen Kurzstreckenflug habe ich nicht, da ich diese meistens sowieso durch schlafe."

Negativ: "3 stunden verspätung, keine zurück Erstattung. Schlechter Service, keine Hilfe. Ich musste in Barcelona ubernachten und 2 neue Fluge buchen. SEHR ENTTAUSCHT. ich werde diese Fluggesellschaft nie wieder benutzen und auf keinen Fall weiterempfehlen. Ich erwarte heute noch eine Rückerstattung meines Fluges..."

Negativ: "Top"

Positiv: "20 minuten Kontrolle und dadurch Flug versäumen"

Positiv: "The flight was fine and safe"
Negativ: "The flight hour since we spent time in the small unconvinient airport. If the flight was one hour later i would be able to sleep in zh and come with the train"

Positiv: "Direkter Flug und freundliches Personal!"
Negativ: "Das Priority boarding klappt von Memmingen aus nie. Alle werden durcheinander eingecheckt und geboarded. Das Gepäck kommt dann auch nie unter Priority Gesichtspunkten. Lohnt sich also nicht, den Aufpreis zu bezahlen."

Positiv: "Professional and safe"
Negativ: "Better boarding (lines too long)"

Negativ: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Positiv: "Flight duration"
Negativ: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."

Positiv: "It was enough fast"
Negativ: "Too much money for nothing service."

Positiv: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Negativ: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Positiv: "Good flight, easy check-in, direct 4 hour flight"
Negativ: "Seat not inclining."

Positiv: "Boarding took forever and we were an hour late"
Negativ: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Negativ: "The food"

Positiv: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Negativ: "Pretty much everything..."

Positiv: "fare"
Negativ: "boarding process felt like herding"

Negativ: "Ein gekaufter und bezahlter Sitz für unser Kind wurde trotz Bestätigung auch noch an einen anderen Passagier verkauft. Erst unsere Forderung, die Stewardess solle uns dann eine schriftliche Bestätigung geben, dass unser bezahlter Sitzplatz nicht zur Verfügung gestellt wurde, führte dann dazu, dass f"

Positiv: "Die Crew war nett, war aber ein Billigflug und von daher echt top."

Positiv: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Negativ: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Positiv: "The cheap fares"
Negativ: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Positiv: "Crew"
Negativ: "Weirds sounds near first rows -- like compressor working or something"

Positiv: "Prices on in flight purchases"
Negativ: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Die Crew hätte andere Passagiere an lauten, ständigen Gesängen hindern können"

Positiv: "die Sitze waren recht komfortabel.. das Flugzeit war neu & dementsprechend sauber.."
Negativ: "bei jedem Flug gab es Verspätung.. das bedeutet zusätzliche Wartezeiten und anschließende Verspätungen.. beim Boarding war das Personal gestresst und gereizt.. wir wurden durch das Gate gelassen und musste. dann im Gang zwischen Gate und Flugzeug ALLE 20-30 min warten.. absolut unlogisch und chaotisch.."

Negativ: "Der online Check in war im Vorfeld nicht möglich. Daher MUSSTE ich vor Ort einchecken. Das hat nochmal 43chf extra gekostet. Die langen Wartezeiten beim Sicherheitscheck waren unnötig und 2separate Schlangen für priority Fluggäste und regulär auch völlig unnötig und nervig. Die Infos dazu nicht gut."

Positiv: "The crew was so helpful and nice"
Negativ: "I was happy with everything"

Positiv: "Price of ticket"
Negativ: "Seats are terrible."

Negativ: "The flight was delayed for 40 min"

Negativ: "Was delayed"

Positiv: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Negativ: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Positiv: "On time without any delay"
Negativ: "Satisfied"

Positiv: "Schnell und unkompliziert mit freundlichem Personal"

Positiv: "Kar nichts"
Negativ: "Stehlen Sie die Tasche und den Laptop und zahlen Sie den Lohn der Tasche und die war richtig 40 x 30 x 20 cm und die Tehme war unfreundlich Scheiße Firma"

Positiv: "On time departure"
Negativ: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Positiv: "All!"

Positiv: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Negativ: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Positiv: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Negativ: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."

Positiv: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Negativ: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Positiv: "The price"
Negativ: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Positiv: "Easy to book. Comfortable flight."
Negativ: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Negativ: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Positiv: "Freundliches Personal."
Negativ: "Auf einigen Flügen gab es bisher Verspätungen."

Positiv: "Personal freuundlich aber überfordert nachdem am checkin einige passagiere saier wirden.....flug gut zeiten pünktlich.. Sitze eng und alt, kein inkl. Sandwich wie bei anderen billugfliegern.. aber ist ok. Handgepäck musste in frachter, an bord war aber noch genug platz."
Negativ: "Oline Check-in reine abzockfalle, bin ein jahrelanger billigfug user,ständig fehlermeldung beim tagelangen versuch am laptop oder mobil, war nicht möglich.., auch andere passagiere hatten das problem. Mussten dann exzra zahlen!!!"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und das Flugzeug sauber."
Negativ: "Flug hatte Verspätung - sehr häufug bei WizzAir. Sitze sehr unbequem und wenig Beinfreiheit"

Negativ: "Obwohl recht zeitig mit dem Boarding begonnen wurde, konnte erst mit 55 minütiger Verspätung gestartet werden. Begründung gab es glaub keine. Etwas zu trinken auch nicht."

Positiv: "War alles okay. Preis der beste"

Positiv: "War alles für diesen Preis komplett gut"

Positiv: "das personal war nicht serviceorientiert"
Negativ: "sitze zu eng"

Positiv: "So many crying children"

Negativ: "It a good option, a good price, i will fly again"

Negativ: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Positiv: "Ok"
Negativ: "Ok Andreas"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam und hilfreich. Sie antworteten gerne auf alle Fragen."
Negativ: "Die Sitze waren sehr ungemütlich. Der Flug hatte Verspätung."

Positiv: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Negativ: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."

Mehr zu Lufthansa
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Basel nach Belgrad fliegen

Fluggesellschaften, die von Basel nach Belgrad fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmaßnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Basel nach Belgrad in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Basel nach Belgrad bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Basel nach Belgrad nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Basel nach Belgrad

Buchen Sie günstige Flüge von Basel nach Belgrad

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

30.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
06.09.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
17.09.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
BSL - BEG
26.09.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
19:45 Std.
BEG - BSL
01.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
03.09.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
05.11.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
07.11.
So.
Nonstop
easyJet
2:00 Std.
BEG - BSL
28.10.
Do.
1 Stopp
KLM
5:35 Std.
BSL - BEG
31.10.
So.
1 Stopp
KLM
22:10 Std.
BEG - BSL
16.08.
Mo.
1 Stopp
Austrian Airlines
4:15 Std.
BSL - BEG
20.08.
Fr.
1 Stopp
Austrian Airlines
7:40 Std.
BEG - BSL
05.01.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
16.01.
So.
Nonstop
easyJet
2:00 Std.
BEG - BSL
17.09.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
26.09.
So.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
01.10.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
03.10.
So.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
23.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
27.08.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
24.09.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:50 Std.
BSL - BEG
26.09.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
19:45 Std.
BEG - BSL
08.10.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
10.10.
So.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
17.09.
Fr.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
30:25 Std.
BSL - BEG
26.09.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
BEG - BSL
29.10.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
31.10.
So.
Nonstop
easyJet
2:00 Std.
BEG - BSL
30.08.
Mo.
1 Stopp
Austrian Airlines
4:15 Std.
BSL - BEG
06.09.
Mo.
1 Stopp
Austrian Airlines
7:40 Std.
BEG - BSL
01.09.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
5:35 Std.
BSL - BEG
03.09.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:55 Std.
BEG - BSL
24.09.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
26.09.
So.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
15.10.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
17.10.
So.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
28.08.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
5:20 Std.
BSL - BEG
03.09.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
7:40 Std.
BEG - BSL
15.10.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
17.10.
So.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BEG - BSL
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

20.08.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
11.08.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
29.08.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
25:05 Std.
BSL - BEG
13.08.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
11.08.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
29.08.
So.
2 Stopps
Wizz Air
31:55 Std.
BSL - BEG
16.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
13.08.
Fr.
1 Stopp
KLM
5:35 Std.
BSL - BEG
13.08.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
07.08.
Sa.
1 Stopp
Pegasus Airlines
17:05 Std.
BSL - BEG
25.10.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:55 Std.
BSL - BEG
11.08.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
29:00 Std.
BSL - BEG
13.08.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
BSL - BEG
20.08.
Fr.
2 Stopps
Lufthansa
6:40 Std.
BSL - BEG
21.08.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:45 Std.
BSL - BEG
11.08.
Mi.
3 Stopps
Bus
43:50 Std.
BSL - BEG
20.08.
Fr.
1 Stopp
KLM
5:35 Std.
BSL - BEG
05.08.
Do.
1 Stopp
KLM
8:20 Std.
BSL - BEG
11.08.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:00 Std.
BSL - BEG
05.08.
Do.
1 Stopp
KLM
8:20 Std.
BSL - BEG
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First