Finde günstige Flüge von Zürich nach Genf

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Genf. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

ZRH — GVA
24. Jun — 1. Jul1
Hin&zurück
1 Erwachsene*r
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Fr 24.6.
Fr 1.7.

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Genf. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Gut zu wissen

Nebensaison

September

Hochsaison

November

Günstigster Flug

CHF 68

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 140

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 132

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 93
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 17%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 21%.
Flug von Zürich nach Genf
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Flüge von Zürich nach Genf - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 93 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 132 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Genf ist durchschnittlich 41 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 1 Woche vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Oktober, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat ist September.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 16 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Zürich nach Genf

Top 5 Airlines auf der Strecke Zürich – Genf

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
8.0
SWISSErgebnis aus 9230 Bewertungen
8.2Boarding
7.8Komfort
8.6Crew
7.7Unterhaltung
7.9Essen
Airline-Bewertungen

Sehr gemütliche Reise, gerne wieder.

Mehr zu SWISS

Sehr gemütliche Reise, gerne wieder.

Positiv: "Yes"
Negativ: "0"
Positiv: "N/A"
Positiv: "Die Crew wahr sehr nett und aufmerksam."
Negativ: "Mehr Auswahl an Filmen könnte sein."
Positiv: "Bei diesem knappen Abstand zwischen den Sitzen sollte man die Lehnen nicht bewegen können."
Negativ: "Teach Swiss Airlines stewardesses Lorena kãrli and Sabrina stadler manners. They are impolite and racist. Typical cold Swiss hospitality"
Negativ: "Great customer service"
Negativ: "Need more leg room"
Positiv: "sehr freundlich, sehr gute Service, alles in allem sehr professionell"
Negativ: "leider ging der Flug eine knappe Stunde später als geplant"
Positiv: "Das a la carte Menue war sehr gut, kein Vergleich zum normalen essen"
Negativ: "der Gang ist ziemlich eng zum laufen"
Positiv: "gut organisiert"
Negativ: "Snack war eiskalt"
Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."
Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"
Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"
Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"
Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"
Positiv: "Seats were very comfortable"
Negativ: "The boarding was a bit unorganized"
Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"
Positiv: "full aircraft"
Positiv: "The space of the seat is wide. Nice chocolate."
Negativ: "First, they announced that they need some passengers to voluntarily give up the booking in exchange for 280 refunds (a slightly higher rate which not worth to do it) and 1 stopover the fight to Rome which will arrive at 22.00 instead (our flight is 17.35). About 15 minutes before boarding time, they announced flight delaying. Around 17.45, they announced gate changing from B to A which located at opposite side of the the airport so all passengers run there because of everyone afraid that their booking might be canceled because no one agrees to give up. At both gates, many people try to jump in the queue which no staff comes in the manage the queue. During waiting on the board, the air condition seems to be closed, hard to breathe. Around 19.00, the plane took off the Zurich airport eventually, finish the 1.5 hours delay. The captain announced that it cause by the technical problem of the flight earlier but my thinking it cause from over-booking."
Positiv: "Pünktlich, ausreichender Sitzabstand, freundliches Personal."
Positiv: "Sehr freundliche Personal ."
Negativ: "Verspätung"
Negativ: "Essen war gut."
Positiv: "Besatzung war heute wirklich super und sehr zuvorkommend!"
Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"
Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."
Negativ: "It was so hot on the (delayed) flight"
Positiv: "Sehr nette Crew"
Negativ: "-"
Positiv: "Service and Aircraft B777"
Positiv: "There wasn't much that stood out as likable. The food was pretty good."
Negativ: "The plane was too hot. I asked multiple times throughout the flight for the temperature to be reduced, and it was not. I was wearing light jeans and a short sleeve shirt, and I was sweating all flight. Each time I asked throughout the duration of the flight, I was told it take a while for the temperature to decline. It's one thing to be uncomfortably warm on a flight; it's another thing when the flight crew lies to you. Further, I was not the only one to request that the temperature be reduced. This made an 11 hour flight particularly miserable."
Positiv: "All good, just perfect and friendly crew. Great aircraft (B777)"
Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"
Positiv: "Swiss Lounge, food excellent."
Negativ: "everything was very good"
Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."
Positiv: "Sehr freundliches Personal am Check-in"
Negativ: "Keine Lademöglichkeiten/ Steckdosen etc. Im Flieger"
Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."
Positiv: "Great service--able to buy duty free even on such a short flight. Stewardess was able to take my order and complete purchase just before landing."
Negativ: "Nothing"
Positiv: "Everything! The cleanest aircraft I have ever been on, excellent crew, amazing breakfast!"
Negativ: "Nothing, everything was superb"
Positiv: "Loved the food, the comfort, the movies and the staff. They took EXCELLENT care of my bike, which I traveled with, and they we traveled safely to Switzerland!"
Negativ: "Nothing. It was a quick and easy trip!"
Positiv: "Freundliche Crew und kleine Verpflegung im Flugzeug. Dankeschön"
Negativ: "Lost luggage’s. Delayed trip"
Positiv: "New plane"
Negativ: ""Swiss" and punctuality are not anymore going together"
Positiv: "All very comfortable"
Negativ: "It was delayed"
Positiv: "Everything went smoothly on the rebooked flight the next day through Vienna to Newark USA. The flight on Austrian airlines was quite comfortable, good food and entertainment for the long flight. Boarding and deboarding all very smooth. Very helpful SWISS staff helped locate our luggage when we missed connecting flight the previous day."
Negativ: "Thunderstorm at Zurich caused delay of our flight into Zurich, and we missed original connecting flight to USA. Many other travelers affected and there were no other flights that day. One wonders if they could have held the flight for one hour or so to allow everyone to make the flight. There was a huge line, 2-3 hours of waiting, at SWISS transfer desk to rebook. It took another 2 hours to locate our luggage. I believe SWISS were required by EU regs to provide overnight accommodations and meals. But the hotel was 30+ km from the airport and we were not confident we would have transport in the morning to make our rebooked flight. Because we could not take the chance already being delayed by a day, we booked an airport hotel at our own expense. Overall experience of the missed connection was negative based on the airline's (SWISS) procedures, but the individual SWISS staff helping us were all helpful and made extra effort to accommodate."
Positiv: "Excellent crew and service"
Positiv: "Nice Aircraft, nice crew"
Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"
Positiv: "The length of the flight"
Negativ: "3 of our 5 suitcases were out of luck to make it.. they damaged our 2 new luggages and the third one.. we only realized at home... now I have to deal with that too so I will be with Swiss on my mind for a while.. never again!!!"
Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"
Negativ: "Boarding started 20 mins late, once on board was moved to accommodate a family to sit together. No objection to them sitting together but how is it possible that they’re in that situation to begin with. Flight was overbooked so crew offering cash to delay for a later flight, which on a Sunday evening is an unappetising proposect"

3.5 hours delay will ruin any day!

Es gab einen Snack und gute Getränke. Besser Service als bei manch anderer Airline

Thumbs up for KLM crew, planes and Schiphol Airport, though short on staff and a little late everything went smooth, including the flight.

The flight that you gave us, JQ7 from Melbourne did not exist. Therefore we had to stay in Melbourne for another 24 hours and find another new route and flights to return to Heathrow. All a strain and stress. Your service to us for the return journey useless. So far, I have not found that you have corrected any of your failings and therefore it could also happen again to others tomorrow, next week, or next month. The return journey was a total disaster.

Very cramped flight, overhead bins were all completely filled, and passengers had to fly with bags by their feet which was not very comfortable for me personally.

Never booked this flight

Baggage drop-off könnte schneller sein, die FlugbegleiterInnen könnten freundlicher sein

Negativ: "Allow business passenger to use front bathroom."
Positiv: "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
Negativ: "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."
Positiv: "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Negativ: "I flew economy and all was good and appropriate to the level."
Positiv: "Professional crew. Good simple check in."
Negativ: "Nothing."
Negativ: "Delay due to strike"
Positiv: "Reclinable seats."
Negativ: "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."
Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."
Positiv: "Top sympathische Crew"
Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."
Positiv: "Food and service"
Negativ: "Working wifi would be good. Better A/C. More comfortable seats"
Positiv: "Slow service."
Negativ: "Better communication!"
Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."
Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."
Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"
Positiv: "Crew was friendly"
Negativ: "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"
Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."
Positiv: "Seat comfortable"
Negativ: "Flight was delayed and overhead bin space was very small"
Positiv: "Entertainment was amazing"
Negativ: "Seats a bit hard"
Negativ: "pünktlichkeit"
Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."
Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"
Positiv: "Crew was fantastic."
Negativ: "This was the most narrow airplane seat I’ve ever experienced. So uncomfortable."
Positiv: "It was all fine"
Negativ: "Really was unsure of why I had to purchase a ticket as I was able to pick my own on the way to Billund"
Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"
Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"
Positiv: "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Negativ: "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."
Positiv: "Nice seats. Only seats with a row of 2, which is what I wanted,"
Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"
Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Larger meals."
Positiv: "On time and friendly crew"
Negativ: "Boarding needs improvement"
Positiv: "very attentive crew"
Negativ: "Only ham sandwiches on offer! I'm not demanding and would have been happy with cheese."
Positiv: "Friendly staff, great service on board. Way better value and service compared to the tacky Irish competition flying the route. Delta all the way"
Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"
Positiv: "The crew!!"
Positiv: "They considered my reguest of vegiterian food."
Negativ: "I have no complaints."
Positiv: "Very good service, teh flight attendants made it as pleasant as possible, plane left on time"
Negativ: "tough to sit on a plane for 9.5 hours"
Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"
Positiv: "Friendly and efficient crew. I travel KLM often and always enjoy the flights."
Negativ: "There were several flight delays and gates were changes a few times."
Negativ: "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."
Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"
Positiv: "The crew was really friendly."
Negativ: "There was a Force Majeur delay in Helsinki due to wings freezing that caused 20 minute delay to Amsterdam and made the interchange stressful."
Positiv: "Employees were very friendly"
Negativ: "The seats were very small"

Beim nächsten Mal würde ich gern für den Anschlussflug nicht ungefragt umgebucht werden, während ich in der Luft bin und dann nicht mal eine Info darüber bekommen.

Wheelchair service always a weak point in Heathrow...

Am boarding pass hiess es Security wird am Terminal 1 in Wien sein. Leider bin ich den ganzen Weg hingegangen um nachher zu realisieren, dass es dich Terminal 3 war.

Positiv: "pünktlich"
Negativ: "sehr eng"
Positiv: "nette Crew"
Negativ: "sehr eng"
Negativ: "Bathroom faucet awful. Seats in premium economy not comfortable."
Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Vielleicht etwas mehr Platz."
Positiv: "great seats, friendly staff, quick boarding"
Negativ: "free snacks"
Positiv: "The crew was really good"
Negativ: "Perhaps seats just a bit more confortable. Overall a very good airline"
Positiv: "Good seats and smooth flight"
Negativ: "No free snacks"
Positiv: "Entertainment system was decent."
Negativ: "Crew was pretty unfriendly abs the food was very poor."
Positiv: "Es war nur okay"
Positiv: "Ja die Crew war nett. Sitze waren bequem, aber zu Eng."
Negativ: "Check-In in London war Unübersichtlich. Man muß Gepäck selbst einchecken. Dann muß man schauen wo ist der Zoll. Dies war in Düsseldorf viel besser."
Negativ: "T5 needs many more drinking fountains."
Positiv: "Crew was very friendly"
Negativ: "It was 45 min late so that needs fixing"
Negativ: "Extremely poor timing and communication. Departed over 2hr late and missed landing to the correct airport by 10 mins and so had to divert to an airport an hour away with poor coordination"
Positiv: "Nette Crew von Air Belgium"
Negativ: "Etwas abgeranztes Flugzeug, der Service dauerte zu lange (Abräumen etc. )"
Negativ: "Verspätung - Ankunft um Mitternacht"
Positiv: "Passt scho"
Negativ: "Nix"
Positiv: "Nette Besatzung"
Negativ: "Veraltete Bordunterhaltung, unbequeme Sitze"
Positiv: "Very comfy leather seats like business class"
Negativ: "No free food, snacks"
Positiv: "Pilot hat 15min Verspätung aufgeholt und der Flug landete pünktich."
Negativ: "Sauberkeit der Maschine. Essen war eine breiige Maße"
Positiv: "er kam an"
Negativ: "Nur wenige Filme in Deutsch. schmutzige Kabine. Auf meinem Sitz unter Lehne war noch eine Porzellantasse. Also selbst auf der Heimatstation wird nicht saubergemacht."
Negativ: "I paid 20 pounds for seat 9 something and was given seat 32F"
Positiv: "I liked crew's friendly attitudes."
Negativ: "n/a"
Positiv: "Boarding, geregelte Einstiegsgruppen"
Negativ: "Nicht mal Wasser umsonst an Board"
Positiv: "Alles in allem eine problemlose Reise."
Positiv: "der Flug hatte 25 Minuten Verspätung, da verspätete Starterlaubnis, sonst war alles bestens"
Positiv: "Alles"
Negativ: "Dear Sir or Madam: My two colleagues and I bought our tickets from BWI to Geneva, via London Heathrow, through Kayak as I have many times in the past. However, the Kiwi.com travel agency did not flag that the ticket from BWI to London Heathrow allowed for one piece of checked luggage, but the ticket from London Heathrow onwards to Geneva did not allow for any checked luggage. Also astonishingly, we had to pass through Customs, reclaim our checked suitcases from the baggage carousel, and check in again through Customs to board the onward flight, both coming and going through London Heathrow. In addition to the extraordinary inconvenience that we could neither transit at London Heathrow to our connecting flight without going through Customs twice and that we could not check our luggage through to our final destination, we also had to foot a higher baggage charge to allow for checking in our suitcases, now that we had arrived in London Heathrow only to discover this that our onward ticket did not cover one piece of checked luggage. Had we known that the seemingly better price posted by Kiwi.com on Kayak’s comparative offerings came at such a high price of inconvenience and additional expense for the luggage, we would have taken our business elsewhere. It was deceptive of Kiwi.com to engage in such practices, even if it disclosed these conditions in fine print (for no one would expect, nor have I ever seen previously in the hundreds of flights I have taken as a Million Miler on United), without flagging this. And similarly, it was irresponsible of Kayak.com to allow this “apples with oranges” comparison on its website. I’m making three more international trips in December, but I’m inclined not to use either Kayak.com and most certainly not Kiwi.com for future airline ticket purchases."
Negativ: "Verspäteter Flug wurde nicht kommuniziert"
Positiv: "Gute Unterstützung bei Problemen mit Online-Check-In; sehr genaue Gepäckkontrolle ist absolut in Ordnung; keine Verspätung; freundliches Bordpersonal; Preise für Bordverpflegung günstig - bei diesen günstigern Ticketpreisen ist die seperate Verrechnung absolut gerechtfertigt; werde daher trotz Probleme beim Hinflug wieder mit BA fliegen"
Positiv: "Das Flugpersonal war hektisch beim Servieren. Das bezahlen nur mit Karte war anstrengend und zeitraubend. Eine Stewardess hat Ihre Schuhe nicht richtig.angehabt. Ein Fuß war außerhalb des Schuhs. Waren insgesamt nicht sehr charmant. Sollten sich ein Beispiel an Lufthansa nehmen. Die kassieren für einen Snack und was zu trinken nicht. LH ist besser"
Positiv: "I left my laptop behind accidentally in the hand luggage space as I had to separate my hand luggage due to other seats nearby who boarded earlier used the space over my seating row. BA crew found my laptop and the swiss lost property retrieved it for me. Very thankful for their honesty"
Negativ: "My seating was directly behind a curtain and partition to business class, therefore my seating space was very limited and squashed. No refreshments unless you paid??? why?? I would expect this from companies such as Easyjet or Virgin, but not BA. Even Qantas provided a light refreshment for short runs, say between Canberra and Sydney (Im an aussie)"
Negativ: "Meine Tochter (sie ist 16 Jahre alt) war die einzigste die auf standby gemacht worden ist. Obwohl sie minderjährig ist. Das ist eine Sauerei und das Personal haben NULL Empathie oder Sympathie gehabt."
Positiv: "Gefallen hat mir das Bording.War ruhig und übersichtlich auch mit der Sitzplatz Zuweisung."
Positiv: "Gesamter Ablauf ohne Probleme. Sehr reibungslose und eingespielte Abläufe am Frankfurter Airport."
Negativ: "Pilot sehr wortkarg, Landung etwas holprig."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet was ein Wunder ist bei der Menge an starts auf Heathrow. der Abstand der Sitze war okay. Die erlaubte Handgepäckmitnahme war ausreichend"
Negativ: "Service gibt`s zu diesem Preis wohl nicht mehr. Danke RyanAir"
Positiv: "Vom Rollfeld mit dem Bus zum Terminal finde ich immer nervig. Ansonsten alles glatt gelaufen."
Negativ: "Alles ok"
Positiv: "Efficient boarding and fast baggage collection in Geneva."
Negativ: "It was not clear when booking that I would not have a checked bag included. Not even free water? $400 to switch to an earlier flight, no standby options"
Positiv: "Got there"
Negativ: "Luggage did not get there. Still is missing. No food. No complementary beverage offered period. Lousy all around."
Positiv: "Our flight was good"
Negativ: "The bag drop off was awful, we queued 3 times and every time we got to the front the machine stopped working. Not enough staff to help solve the computer issues as there was one member of staff across all the drop in machines. Very frustrating to have to continually join new queues."
Positiv: "personal war höflich"
Negativ: "ich finde es unangemessen, dass das bordpersonal getränke/essen VERKAUFT, wenn das flieger komplett abgefertigt auf der piste steht, aber wg. problemen nicht starten kann. auf dem flug nach LON sass ich 2 stunden am boden - am rückweg über eine std und jedes mal versuchten die damen uns essen und getränke zu VERKAUFEN. service wäre gewesen die kunden zumindest in so einem fall mit kostenlosen getränken/sandwiches zu versorgen die bestuhlung ist für mich (190cm) deutlich zu eng"
Negativ: "Die Sitze in der Buisness Class waren Eco Sitze."
Positiv: "Got there safely"
Negativ: "Long lines to board. Take a bus from the terminal to the plane. Walk up a lot of stairs to get on the plane. No free bottled water or soft drinks. Ten minutes before landing they gave me tap water."
Positiv: "20 min Verspätung beim Abflug"
Negativ: "Was noch?"
Positiv: "Empty seats next to us."
Negativ: "1 hour delay (not BA's fault) confusion as to gate location"
Positiv: "Von Vier Reisenden konnten auf dem Rückflug nur 2 online eingecheckt werden. Das Problem hatten aber viele Mitreisende. Das Personal am Check In Schalter kümmerte sich darum(top!!), sodass die restlichen 2 Personen mitreisen konnten. Andere hatten weniger Glück."

We were waitlisted for unknown reason. Was resolved a hour later. The supervisor was professional and kind. She kept offering to down grade us to economy. Finally, after we said no, no and no, she miraculously found us seating in Business class. After that it was smooth sailing

The flight was overbooked by 40 people. We waited for 2 hours after the flight to get news of rebooking. No communication from the ground crew.

Das Essen

Mein Koffer wurde beschädigt und noch keine Rückmeldung

War sehr voll und sehr eng. Maschine ohne USB ports :-(

Fast Komplett volle Maschine. Chaos und 10 Minuten Verspätung weil die Genies Kinder von der Warteliste Notausgangssitze gaben ... Man wollte dann ganze Reihen tauschen, da musste ich protestieren. Ich hatte Notausgang gebucht. Eine Toilette hinten ohne Wasser im handwaschbecken ... Wurde in MAD nicht repariert.

Ich hatte einen Notausgangs-Sitz gebucht! Die haben das Flugzeug gewechselt und ich sass dann hinter der Notausgangsreihe. Vor mir sassen welche, die auf der Warteliste waren und einfach irgendwo platziert wurden ... So kann man loyale Kunden verärgern!

Riesige Schlange beim Iberia Check-In in Madrid. Nur 2 Schalter geöffnet. Kein Personal. 2,5 Stunden vor Abflug da gewesen und trotzdem den Flug fast verpasst.

Yes

Glück gehabt, statt Iberia Express ist Iberia selber geflogen, mit einer lie flat Business Class. das war sehr angenehm!

Iberia Express ist pünktlich und wenn man Glück hat, kommen die Koffer an und bleiben nicht in Madrid hängen! Ansonsten von Boadrding angefangen eine absolut chaotische, unsympathische Airline! Und oft recht teuer!

Iberia hat eine echte Business Class eingesetzt, mit lie flat Sitzen!

Nothing

Flight attendants couldn’t have been nicer

There was a delay and none of the crew was able to explain what was happening. Instead they played with their phones.

Unfreundliches Personal. Schlechter Kundenservice. Erhielt den Platz in letzter Reihe in der Ecke ohne Fenster. Gern hätte ich mir gewünscht dass mir dies am check in Schalter von der Damen gesagt wurden wäre. Da ich unter einer Clausophobie leide, hätte ich noch am Schalter um Umbuchung auf einen anderen Platz gebeten und die Mehrkosten dafür auf mich genommen. Vor das Boardpersonal war unfreundlich und bis überfordert und sagte mir die Maschine ist voll, ich hätte ja online zuvor einen Platz reservieren können. Ok, ich habe dazu gelernt. Auch dass ich so schnell nicht mehr mit Iberia fliegen werde, weil neben all der Tatsachen der Check-In Schalter und die BoardStewardess sehr unfreundlich und nicht kundenorientiert waren. Schade!

unfreundlich, den hintersten Platz in letzter Reihe ohne Fenster ganz in der Ecke bekommen. Für mich mit einer Clausophobie invorstellbar. Bat um einen anderen Platz, wurde genervt darauf hingewiesen, dass ich online hätte einen Platz reservieren können. Ok, ich ging davon aus, wenn so ein besonderer Platz vergeben wird am Flughafen Check in dass man darauf hingewiesen wird. Dann hätte ich noch vor Ort eine Platz gebucht und die Mehrkosten gezahlt. Äusserst unfreundliches Personal. Schade! So schnell nicht wieder mit Iberia!

Die Crew von Iberia war in dem Hinflug und Rückflug sehr unfreundlich. Die wollen einem den Flug nicht schön machen. Sowie ist englisch nicht etwas das man bei Iberia sprechen muss. Wenn man nicht Spanisch spricht wird man nicht gleich behandelt.

Positiv: "upgrade bekommen"
Positiv: "Wir haben wegen ds günstigen preises gebucht und konnten auch 1x gratis umbuchen"
Negativ: "Die Crew hat keinen gesunden menschenverstand, fast schon peinlich"
Positiv: "Der preis war gut"
Negativ: "Die Crew dumm und unflexibel"
Positiv: "alles okay, Wasser gratis"
Positiv: "alles okay - Wasser gratis"
Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"
Negativ: "Not having to wait in the hot line. It is terrible that you cannot pick any seat if you buy economy. And the economy seats are tiny!!! The rate for checking in baggage is more expensive than other airlines. Food was terrible: both for dinner and breakfast had plane awful sandwiches . Not traveling iberia again"
Positiv: "From checkin, to boarding, to the fly, to luggage collection - the staff were all friendly and helpful and the whole experience was without issue. The flight was comfortable, leaving a touch late and arriving 10 minutes early. I have no complaints at all and would be happy to fly Iberia Express again."
Negativ: "If I had to find one thing that wasn't so good - it was the time it took for everyone to put their carry-on luggage in the overhead lockers although this is not the airline's issue but became their issue because it meant the boarding process took a while. As mentioned - only a minor issue."
Negativ: "I am 196 cm tall and I could barely move. I fly often and this was one of the most uncomfortable flights ever."
Positiv: "Premium economy is a great way to travel"
Negativ: "Flight was a mutually on Iberia from Madrid to a Miami. All I can say is that MAD is a HOT MESS!!"
Negativ: "Fly on time"
Negativ: "They had problem with plane and had to change it. Then we havd the proper allowed carry on and they had no space.... short thrip of a little over an hour but the getting to leave was the worse...."
Positiv: "Not much to like."
Negativ: "The crew at the gate needs a serious lesson on customer service. They are the rudest people ever and can’t speak an ounce of English. They give a bad impression towards Spain in general and the courtesy provided within. There was no entertainment onboard and no food/drink served."
Positiv: "Seats we re super comfortable, better than BA or Swiss for example. Food and drink excellent, gain better than Swiss or Ba, not to say US carriers who are on a league of their own (worse). Flight arrived early."
Negativ: "A bit more space for placing magazines etc would be welcome"
Negativ: "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"
Positiv: "In time boarding"
Negativ: "Free refreshments. Early travelers need at least coffee or tea. Especially when they have connecting flights and no time to stop and get a proper meal."
Positiv: "To check in took so long . I could have used the automated check in but my code was not recognised. Travelling as a couple we were given separate seats .The staff did not even see fit to even tell us.Poor meals. the cabin crew looked harassed."
Negativ: "Send emails reminders to offer web check in."
Negativ: "Online check in didn’t work."
Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."
Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."
Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"
Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."
Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"
Negativ: "Ich bin noch gar nicht angekommen denn der IBERIA Flugbist 3 Stunden verspätet. Somit layover in Madrid und über 1/2 Tag verloren"
Positiv: "Every thing was ok"
Negativ: "N/A"
Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"
Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"
Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"
Negativ: "I couldn't check in online because I don't have 2 surnames. I arrived at Granada airport early to allow plenty of time to check-in. So did about a thousand other people. There was only one person available to check everyone in for Iberia. It was grateful. Plane was old. Not even a glass of water was offered."
Positiv: "Nothing"
Negativ: "Delays an chaos"
Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "Food could have been better in board"
Positiv: "Trotz genervter Gäste, war das Personal freundlich und hilsbereit."
Negativ: "1,5 Std. Verspätung, Chaos beim Boarding, kein Gepäck am Zielflughafen. Schlechter kann man kaum Abliefern!"

Overbooking. Fliege erst am nächsten Tag. Katastrophe.... Nie wieder Easy Jet

Das Warten in der Kälte war nicht gerade sehr angenehm. Vielleicht auch etwas weniger Werbung für Alkohol. Aber sonst alles ok

Negativ: "Basic seats and late fligjt"
Positiv: "The staff was really nice and on time"
Negativ: "N/A"
Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Abflug hat sich um 2h verspätet. Die Maschine für den Hinflug war defekt. Kann immer mal passieren."
Negativ: "4 Stunden Verspätung"
Negativ: "The airport was a bit tough to navigate, and the baggage drop area didn’t open until about 50 minutes before the gate closes, so the ticket says."
Positiv: "The crew was nice, and the flight was quick and painless."
Negativ: "The seats didn’t recline so it was a bit uncomfortable"
Negativ: "EasyJet was pretty easy to deal with."
Positiv: "Easyjet hat moderne Flugzeuge und man fühlt sich dementsprechend sicher"
Negativ: "Flug viel zu spät Musste mein Handgepäck einchecken und daher einen Bus verpasst nach der Ankunft"
Negativ: "Everything. We waited an hour in the plane to take off and another hour when we landed to exit the plane. And then our luggage never arrived"
Positiv: "War gut"
Negativ: "Der Flieger startete verspätet, da ein alleiniger Koffer ohne Besitzer im Laderaum war."
Positiv: "gepäcksabfertigung in wien war flott. freundliche flugbegleiterinnen."
Negativ: "Check-in war mühsam. Aufzahlung wegen Handgepäck, äußerste komplizierte Abwicklung der Bezahlung, da man am Bezahl(!!!)-Schalter den Betrag genau zu zahlen hat. Kein Wechselgeld. Flugverspätung von knapp einer Stunde - 0 Kommunikation. Gate geschlossen -Anzeige auf den Airport-Bildschirmen obwohl Boarding voll in Gange..."
Negativ: "30 minute delay"
Negativ: "Verspätungen sind anstrengend und nervig. Genauere Angaben wann der Abflug ist und direkte Informationen wie es weitergeht wären hilfreich. Außerdem wäre es gut wenn es bei so langen Versätungen etwas zu essen gäbe, nicht nur einen Keks. So wurde uns praktisch ein Tag unserer Reise genommen - schade"
Positiv: "Der Preis war der ausschlaggebende Punkt für die Reise"
Negativ: "Zuerst der Platzmangel dann die Verspätung beim Abflug, beim nächsten mal Lohnen sich paar Euro mehr auszugeben und dafür auch was zu erhalten."
Positiv: "Speedy Boarding unkompliziert und schnell und kann ich nur empfehlen"
Negativ: "40 Minuten in der Maschine verweilen zu müssen ohne zu wissen weshalb.... Finde wenn ich schon Speedy Boarding buche, sollte der Weg mit dem Bus zum Flugzeug genau so schnell gehen wie beim Boarding"
Positiv: "Preise"
Negativ: "Sitzplatz zu eng,Flugzeug ist alt"
Positiv: "The colors?"
Negativ: "easyJet used to be such a bold and new company. Now it feels like cattle herding."
Positiv: "Online Check in gut aber auch kompliziert für nicht mehr sehr junge Menschen"
Negativ: "Verspätung, kein gratis Getrränk und Essen. Alles Zusätzliche müsste bezahlt werden"
Positiv: "Easy"
Negativ: "Standing in the cold waiting to board."
Positiv: "On time flight Efficient"
Negativ: "Computer system broke down Seats do not recline at all"
Negativ: "Our flight was delayed an hour and a half so we missed our connection and then the EasyJet customer service did nothing to help us find another flight. Even though we booked the trip as a package, they claim they don’t service connecting flights so the financial responsibility to book a new flight would be on us. No compensation was offered even though it was the airlines fault our flight was late and made us miss a connection that we should have had plenty of time to make. Then all they wanted to do was charge us for a new flight, no other options were offered and the staff was very rude and appeared not to care about helping us. We did have to book a new flight but we did so with another airline. I don’t want EasyJet getting any more of my money and won’t book with them again."
Positiv: "Der Flug war genauso gut wie ein 'regulärer' (= teurer) Linienflug mit einer renomierten Airline(tochter)."
Negativ: "Das Boarding, insbesondere dessen Ablauf, könnte verbessert werden, Gepäckstücke, die offensichtlich zu groß für Handgepäck sind, sollten auch nicht erst in die Kabine kommen."
Negativ: "Late so missed a train connection so made the flight actually very expensive."
Positiv: "Cheap"
Negativ: "Flight! Left almost 50min late. No service on board, fasten seat belt light on the whole time so no toilet. No turbulence en route."
Positiv: "Kept informed about delay"
Negativ: "The plane was delayed 3 hours so booked another flight with another airline"
Positiv: "Hat alles super geklappt. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit."
Positiv: "Freundliche Crew, ruhiger Flug, Start und Landung angenehm, Sitze bequem."
Negativ: "Recht wenig Beinfreiheit, sofern man größer als 1.80m ist"
Positiv: "Das Ticket war günstig"
Negativ: "Sitze sind sehr eng. Das Personal hat kein deutsch gesprochen"
Positiv: "A much better return trip than the one going out so overall we were very happy."
Negativ: "Delayed again. I do accept that most of the time delays are out of the control of the airline but it still detracts from the holiday. One drunk on the plane is still one too many, especially when they fall into you as the one on our flight did to me."
Positiv: "Hinflug ohne Probleme."
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung auf dem Rückflug, schlechte Infromation über die neue Abflugzeit, unwürdige Bedingungen im Warteraum beim Gate.in Bordeaux"
Positiv: "Staff and flight was excellent no complaints"
Negativ: "Flight was delayed by 2 and half hrs and staff at the gates where really unhelpful when asking about information. It seemed forever getting on the plane from gate . We were waiting inbetween boarding gates and getting on the bus in small room with no room to move and still pushing more people into the room. Really unhappy."
Positiv: "Der preis"
Negativ: "Die Verspätung"
Positiv: "Pünktlich abgeflogen pünktlich angekommen"
Negativ: "Undeutlich Ansagen vor dem Einchecken"
Negativ: "Flight delayed - departure hall like a barn - stands 30 min before boarding"
Positiv: "EasyJet hat alles richtig gemacht. Boarding und Start waren pünktlich. Auch die Landung war pünktlich"
Negativ: "Am Flughafen in Frankfurt war unser Gate noch besetzt, daher standen wir länger auf der Landebahn"
Negativ: "haben 2 mal das gleiche ticket bekommen und den flug vwepasst!!! icj finde das eine absolute frechheit"
Positiv: "Ok everything"
Positiv: "Alles gut, checken Kontrolle war ganz schnell vorüber auch Security Check ging ganz schnell beim Boarding gab’s auch keine Probleme. Auch ohne zusätzliche Kosten habe ich ein Platz mit Beinfreiheit bekommen"
Negativ: "Ich habe bezüglich meines Fluges von Berlin nach Frankfurt am 31. Mai 2018 keine Beschwerden. Es gab lediglich eine kleine Verzögerung von knapp 30 Minuten."
Positiv: "Das fünf Flug und Bodenpersonal waren sehr nett"
Negativ: "Das fünf Flug und Bodenpersonal waren sehr nett, Aber der Flug hat Verspätung wegen Unwetter"
Negativ: "Inefficient from check in to deplaning"
Negativ: "Das App von Easyjet sandte mir eine Message, dass der Flug EZY8955 London Gatwick Wien am 22. Mai 30 Minuten Verspätung hätte. Er war aber pünktlich. Als wir 3 Personen zum Gate kamen (20 Minuten vor ursprüngl. Abflug) lies man uns nicht mehr an Bord. Ich musste Ersatztickets um insg. 700 Pfund kaufen, um nach Wien retour zu kommen, Nach Auskunft von Easyjet wird mir davon nichts ersetzt. Der Easyjet-Kontaktmann am Flughafen Gatwick meinte aber, ich erhalte 90 Pfund pro Ticket retour. Alles sehr, sehr enttäuschend!"
Positiv: "We left and arrived on time."
Negativ: "EasyJet’s process for boarding is a bit odd. Everyone piled up at the gate in one big cluster, then blocked others from getting on as they were called. I even saw one person duck under the rope and cut in front of everyone else."
Negativ: "The planes Easyjet rent for the old Air Berlin routes are awful. Really tiny legroom, horrible florescent lights, and taking 45mins to board. Fly Swiss instead!"
Positiv: "Helpful staff"
Negativ: "At first we had no seats as the plane was one row shorter than the one booked, so we had to wait. It turned out there were 3 free seats on the back row so my son could have a window seat for his 2nd time in the air."
Negativ: "Unpünktlich. Mein Handgepäck wurde wegen Platzmangel eingecheckt."
Positiv: "Alles gut..geringe wartezeitin gatwick"
Positiv: "Kind and helpful staffs"
Negativ: "Long walk away F building and liquid stuffs all I have to put into one bag. This treatment I didnot see any other airports."
Negativ: "The name was wrong on the ticket and did not match the passport and we almost missed our flight having to wander all over the Zürich airport trying to figure out where to change the name on the ticket. The whole process was very disorganized and they charged me over Fr.100 to just change the name. They we’re not changing the sheets only the name. Very unprofessional"
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Zürich nach Genf fliegen

Fluggesellschaften, die von Zürich nach Genf fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Zürich nach Genf in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Zürich nach Genf bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Zürich nach Genf nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Zürich nach Genf

Flexible Stornierung

Verzicht auf Änderungsgebühren. Flexible Flüge von Zürich nach Genf finden

Buche günstige Flüge von Zürich nach Genf

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

23.07.Sa
NonstopSWISS
0:55 Std.ZRH-GVA
26.07.Di
NonstopSWISS
0:50 Std.GVA-ZRH
CHF 128
08.07.Fr
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
26.07.Di
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 129
30.07.Sa
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
08.08.Mo
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 132
05.08.Fr
NonstopSWISS
0:55 Std.ZRH-GVA
14.08.So
NonstopSWISS
0:50 Std.GVA-ZRH
CHF 135
04.07.Mo
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
10.07.So
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 140
01.08.Mo
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
02.08.Di
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 148
04.07.Mo
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
05.07.Di
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 149
06.07.Mi
NonstopSWISS
0:55 Std.ZRH-GVA
07.07.Do
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 159
22.07.Fr
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
22.08.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
25:45 Std.GVA-ZRH
CHF 175
02.09.Fr
1 StoppKLM
12:55 Std.ZRH-GVA
05.09.Mo
1 StoppKLM
13:20 Std.GVA-ZRH
CHF 184
27.08.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
28.08.So
1 StoppMehrere Fluglinien
23:20 Std.GVA-ZRH
CHF 190
22.07.Fr
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
22.08.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:15 Std.GVA-ZRH
CHF 217
27.08.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
28.08.So
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:50 Std.GVA-ZRH
CHF 221
03.08.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:20 Std.ZRH-GVA
07.08.So
NonstopMehrere Fluglinien
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 228
30.07.Sa
NonstopGroße Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
07.08.So
NonstopGroße Fluglinien
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 239
12.07.Di
1 StoppKLM
12:55 Std.ZRH-GVA
19.07.Di
1 StoppKLM
15:20 Std.GVA-ZRH
CHF 251
30.07.Sa
1 StoppKLM
14:45 Std.ZRH-GVA
08.08.Mo
1 StoppKLM
13:20 Std.GVA-ZRH
CHF 257
01.08.Mo
1 StoppKLM
14:45 Std.ZRH-GVA
02.08.Di
1 StoppKLM
15:20 Std.GVA-ZRH
CHF 263
06.07.Mi
1 StoppVueling
12:05 Std.ZRH-GVA
07.07.Do
2 StoppsVueling
18:35 Std.GVA-ZRH
CHF 266
13.07.Mi
1 StoppVueling
12:05 Std.ZRH-GVA
15.07.Fr
2 StoppsVueling
23:40 Std.GVA-ZRH
CHF 269

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

23.07.Sa
NonstopSWISS
0:55 Std.ZRH-GVA
26.07.Di
NonstopSWISS
0:50 Std.GVA-ZRH
CHF 128
08.07.Fr
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
26.07.Di
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 129
30.07.Sa
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
08.08.Mo
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 132
05.08.Fr
NonstopSWISS
0:55 Std.ZRH-GVA
14.08.So
NonstopSWISS
0:50 Std.GVA-ZRH
CHF 135
04.07.Mo
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
10.07.So
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 140
01.08.Mo
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
02.08.Di
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 148
04.07.Mo
NonstopSWISS
0:50 Std.ZRH-GVA
05.07.Di
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 149
06.07.Mi
NonstopSWISS
0:55 Std.ZRH-GVA
07.07.Do
NonstopSWISS
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 159
22.07.Fr
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
22.08.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
25:45 Std.GVA-ZRH
CHF 175
02.09.Fr
1 StoppKLM
12:55 Std.ZRH-GVA
05.09.Mo
1 StoppKLM
13:20 Std.GVA-ZRH
CHF 184
27.08.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
28.08.So
1 StoppMehrere Fluglinien
23:20 Std.GVA-ZRH
CHF 190
22.07.Fr
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
22.08.Mo
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:15 Std.GVA-ZRH
CHF 217
27.08.Sa
NonstopMehrere Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
28.08.So
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:50 Std.GVA-ZRH
CHF 221
03.08.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
24:20 Std.ZRH-GVA
07.08.So
NonstopMehrere Fluglinien
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 228
30.07.Sa
NonstopGroße Fluglinien
0:50 Std.ZRH-GVA
07.08.So
NonstopGroße Fluglinien
0:55 Std.GVA-ZRH
CHF 239
12.07.Di
1 StoppKLM
12:55 Std.ZRH-GVA
19.07.Di
1 StoppKLM
15:20 Std.GVA-ZRH
CHF 251
30.07.Sa
1 StoppKLM
14:45 Std.ZRH-GVA
08.08.Mo
1 StoppKLM
13:20 Std.GVA-ZRH
CHF 257
01.08.Mo
1 StoppKLM
14:45 Std.ZRH-GVA
02.08.Di
1 StoppKLM
15:20 Std.GVA-ZRH
CHF 263
06.07.Mi
1 StoppVueling
12:05 Std.ZRH-GVA
07.07.Do
2 StoppsVueling
18:35 Std.GVA-ZRH
CHF 266
13.07.Mi
1 StoppVueling
12:05 Std.ZRH-GVA
15.07.Fr
2 StoppsVueling
23:40 Std.GVA-ZRH
CHF 269

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Zürich - Genf

Abflug:

Zürich (ZRH)Schweiz

Reiseziel:

Genf (GVA)Schweiz

Angebote für den Rückflug:

Genf - Zürich

Abflughäfen ansehen:

CHF 129

Ziele entdecken:

CHF 129