Finde günstige Flüge von Zürich nach Porto

ZRH - OPO

Finde günstige Flüge von Zürich nach Porto

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Porto

Hin- und Rückflug
Economy
Zürich (ZRH)
Porto
Do. 17.06.
Do. 24.06.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 40%.

Hochsaison

DezemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 44%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 200(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 136oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 75oder weniger

Flüge von Zürich nach Porto - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 75 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 136 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Porto ist durchschnittlich 44 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist März.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 39 % teurer als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Zürich nach Porto

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Zürich nach Porto?

Welche Airlines haben aufgrund von COVID-19 Maßnahmen für einen sicheren Abstand an Flügen von Zürich nach Porto?

Wie lange dauert ein Flug von Zürich nach Porto?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Zürich und Porto?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Zürich nach Porto an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Zürich und Porto?

An welchem Tag sind Flüge von Zürich nach Porto am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Zürich nach Porto?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Zürich nach Porto?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Zürich nach Porto zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Zürich nach Porto?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Zürich nach Porto beachten?

Top 4 Airlines auf der Strecke Zürich – Porto

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8.0
SWISS
Ergebnis aus 9’004 Bewertungen
8.2
Boarding
7.8
Komfort
8.6
Crew
7.7
Unterhaltung
7.9
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Bei diesem knappen Abstand zwischen den Sitzen sollte man die Lehnen nicht bewegen können."

Negativ: "Teach Swiss Airlines stewardesses Lorena kãrli and Sabrina stadler manners. They are impolite and racist. Typical cold Swiss hospitality"

Positiv: "Awful!!!"

Negativ: "horrible dry croissant for breakfast"

Positiv: "sehr freundlich, sehr gute Service, alles in allem sehr professionell"
Negativ: "leider ging der Flug eine knappe Stunde später als geplant"

Positiv: "Das a la carte Menue war sehr gut, kein Vergleich zum normalen essen"
Negativ: "der Gang ist ziemlich eng zum laufen"

Positiv: "gut organisiert"
Negativ: "Snack war eiskalt"

Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."

Positiv: "Great. Very smooth and comfortable!"

Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"

Positiv: "Everything!!"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"

Positiv: "Leider ziemlich unfreundlich, ungewöhnlich für Swiss"

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"

Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"

Negativ: "service was least friendly at this part of my flight"

Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"

Positiv: "Great scenery!!!"

Positiv: "full aircraft"

Positiv: "Pünktlich, ausreichender Sitzabstand, freundliches Personal."

Positiv: "Sehr freundliche Personal ."
Negativ: "Verspätung"

Negativ: "Essen war gut."

Positiv: "Besatzung war heute wirklich super und sehr zuvorkommend!"

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."

Positiv: "Same as above"
Negativ: "SAME AS ABOVE"

Positiv: "Sehr nette Crew"
Negativ: "-"

Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"

Positiv: "The plane wasn't totally booked and very clean"

Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."

Positiv: "Sehr freundliches Personal am Check-in"
Negativ: "Keine Lademöglichkeiten/ Steckdosen etc. Im Flieger"

Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."

Positiv: "Great service--able to buy duty free even on such a short flight. Stewardess was able to take my order and complete purchase just before landing."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Not applicable"
Negativ: "See above."

Positiv: "Freundliche Crew und kleine Verpflegung im Flugzeug. Dankeschön"

Negativ: "Boarding took way too long. Plane left almost 30 minutes after scheduled time."

Negativ: "Lost luggage’s. Delayed trip"

Positiv: "Swiss is the best"

Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"

Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"

Positiv: "Allgemeine Pünktlichkeit und Freundlichkeit"
Negativ: "Rollkoffer wird abgenommen obwohl ich mit diesem seit Jahren fliege. Andere werden mit grösseren Rollkoffern durchgelassen. Mehr Konsistenz bitte. Egalité! Alle oder keiner, aber keine Willkür."

Positiv: "Sauberes Flugzeug"
Negativ: "Mehr als 30 Minuten Verspätung und nicht ein Wort einer Erklärung oder Entschuldigung. Unverschämt!"

Positiv: "gate wechsel ohne info in spanish. 2 Stunden verspätung flugzeug und 30 min verpätung koffer"
Negativ: "verspätung für alles, wenig information, alte sandwisches, terrible"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

Positiv: "pünktlich und professionell und zuverlässig"
Negativ: "Flugzeug Flotte alt und nicht bequem"

Positiv: "Pünktlich, modernes flugzeut, super freundliche cabin crew, das essen war top und das checkin effizient. Fliege oft mit der swiss und bin extrem glÜcklich die airline zu haben."
Negativ: "Es gab absolut nichts auszusetzen da der service und das personal super ist. Der nachtflug war zudem sehr angenehm. Für die mitreisenden passagiere kann die airline nichts :-)"

Positiv: "Also poor this airline is overpriced"
Negativ: "Long disorganized boarding process Old airplane"

Positiv: "Sehr freundliche Crew, leider Verspätung ohne Schuld der Swiss, wurde durch die Crew sehr freundlich und deutlich kommuniziert."

Positiv: "TAP is great to fly, friendly, safe and solid, nice crew"

Positiv: "nothing - they misinformed me left and right so I couldnt make properly informed decisions and then denied me boarding and told me to pay for a new flight after having spent over 750 and 3 days 2 nights at the airport due to the mishaps."
Negativ: "staff that gives the correct information so u can properly plan for the check in and boarding procedures and compassion to advocate to let me onto the flight they made me jump thru hoops just to get onto."

Positiv: "Clear communication about delays and boarding, comfortable seats, great service."

Positiv: "It was Okay"
Negativ: "I m disappointed with the online deal I have booked my self with two checked bags & paid extra for that but I had to pay £ 80/-"

Positiv: "Sehr saubere, helle und moderne Kabinenatmosphäre.Trotz der kurzen Flugzeit gab es Snacks und Getränke. Sehr freundliches Bordpersonal. TAP, sehr gerne wieder."
Negativ: "Die Qualität der Lautsprecher an Bord sollte geprüft bzw. verbessert werden. Die Soundqualität war bezüglich der akustischen Verständlichkeit schlecht."

Positiv: "Very happy with the service and seat comfort. Thank you"

Positiv: "Kind staff. We were served a very healthy snack which was also delicious. Flight was delayed due to fog in Porto but oh well! No big problema."
Negativ: "No delays."

Negativ: "Punctuality"

Positiv: "On time, very polite."

Positiv: "Nothing stood out. Legroom was ok."
Negativ: "Boarding was confusing and poorly managed."

Positiv: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Negativ: "I was surprised by a $120 fee for luggage. I don't remember any indication from Kayak or from TAP about a luggage fee when I booked or when I got confirmation. Further, I found out that if I had indicated that I had luggage 3 days prior to checkin, I would have only been charged $92 saving me $."

Positiv: "Nothing."
Negativ: "We missed our connecting flight due to the fact that the TAP crew leaving Barcelona said there was “fog” and therefore, nearly half of the flight had the same connecting flight to London. On top of it, they had no other flights and put us up in a hotel instead."

Positiv: "On time"
Negativ: "Food"

Negativ: "There was a group of Swiss passengers very noisy and crew did not asked them to behave."

Negativ: "The flight was late. They lost my luggage! No time to take the food. Very bad experience"

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Essen - kein glutenfreies Menü"

Positiv: "food and price"
Negativ: "boarding... control the luggage size"

Positiv: "Die Crew"
Negativ: "Das Essen. Die Unterhaltung."

Positiv: "Überpünktlich!!! Steckdose am Sitzplatz"
Negativ: "Alles ok!"

Positiv: "Die Besatzung war wie immer nett"
Negativ: "Über 2h Verspätung und wie toll wäre es, wenn TAP nur einmal pünktlich sein könnte"

Positiv: "Verspätung wie schon üblich bei TAP"
Negativ: "Einfach nur mal pünktlich"

Negativ: "We were just surprised by the charges for our checked bags. Thought we had it all covered, but no!"

Positiv: "on time, food was good"
Negativ: "seats are hard, painful for 7 hours..... crew was very noisy, very rough they kept hitting my arm. male crew hit the back of my seat to wake me up, he took away my food due to me sleeping."

Negativ: "Flug verpasst da Anschlussflug gecancelt"

Positiv: "Flug gecancelt"
Negativ: "Benachrichtigung das Flug gecancelt wurde"

Positiv: "Really spacious, clean and comfortable"
Negativ: "Good service but not top of the line "go out of their way" service"

Positiv: "A short but very pleasant flight and food was served, excellent in every category."
Negativ: "Nothing, it was the best short flight I've ever had. The staff were very attentive and did a great job of keeping everyone happy."

Negativ: "A little too warm but not unbearable. We paid extra for seats together but did not get to pick them. We would have preferred a window but were in the middle 2 of 4."

Negativ: "Bei lufthansa Tarif mit Sitzplatzreservierung gebucht, TAP lässt sich das dann nochmals bezahlen. Umsteigeverbindung zu Eurowings, Gepäck durchchecken nicht möglich, also genug Zeit einplanen um das Gepäck abzuholen und wieder einzuchecken! Nach dem getränkeservice versammelt sich das Bordpersonal hinten im Flieger zum schnacken."

Positiv: "Freundliches Personal"
Negativ: "Sitzlehne bewegt sich nicht Kein Entertainment"

Positiv: "The tripulation are very nice people. The food is better last year. Is good."
Negativ: "The space between seats are small."

Negativ: "I was rerouted to Madrid and did not have the correct timely information to cancel and rebook or to get a credit toward a future flight. There was no clear item on line to be used for my problem."

Positiv: "I did like that the flight wasnt full"
Negativ: "Website was not intuitive with regard to baggage fees. Paid $100++ for ONE bag ans then they failed to transfer my bags to the connecting flight. Still waiting on the status of my belongings."

Negativ: "I arrived 13 hours late, had two extra flights. I was delayed 3 hours first flight, 1.5 hours second flight after watching two flights that I “wasn’t allowed” to be on depart right in front of me at 9 and 10 instead of the 11 that they rebooked me on. Once I landed in Lisbon after the second flight that o wasn’t supposed to take. We missed the connection by 5 minutes and there were many people flying to my same destination. I had to wait 5 hours in Lisbon when I shouldn’t have ever went to Lisbon. I bought a ticket from Newark to Zürich through Porto 10 hours in total. I think TAP overbooked everyone and seated us on purpose. The secondflight was delayed due to “bad weather” and it was perfectly nice outside. Shame on TAP. I’m sure other people are complaining."

Positiv: "Everything was going well. Confotable seats lovely air hostesses. Food wasn’t so great but I was surprised we even got something!"
Negativ: "Unfortunately I had problems at airport security which wasn’t very pleasant!"

Positiv: "I’m taking offFlight was smooth and service was great."
Negativ: "Flight was smooth and service was great. Long wait before taking off."

Positiv: "Cancelled flight. Charged for bags even though we prepaid for them."

Negativ: "The long delay, more than 1.5 hours."

Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "We had to pay extra for checked baggage which were not aware of earlier. The counter person told us we could have saved if we purchased it earlier online and would have saved us 15 euros per person"

Positiv: "Pünktlich gestartet, aufmerksames Flugpersonal"
Negativ: "Etwas verspätete Ankunft"

Positiv: "Flug war fast 1h verspätet"
Negativ: "Fächer für das Handgepäck völlig überfüllt"

Positiv: "Eigentlich relativ viel Platz/Beinfreiheit."
Negativ: "Nach Verspätung von einer Stunde nochmals im Flugzeug eine weitere Stunde auf den Start gewartet."

Negativ: "Flight was delayed"

Positiv: "Nice crew, tasty snack, new plane with comfortable seats"
Negativ: "Huge bag charge for anything over 8 kg! Sign said last call 40 min before flight when agent told us to check board 30 min before flight for gate assignment!"

Positiv: "New and clean planes"
Negativ: "Seats in the back with little legspace."

Positiv: "zweites Flugzeug E90 altes gerät Top in Schuss mit viel Beinfreiheit."
Negativ: "80 min Verspätung"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und aufmeksam. das erste Flugzeug war ganz neu A 320R"
Negativ: "flug 24 min verspätet :-("

Negativ: "The 2 hour delay!"

Positiv: "Der Flug war pünktlich, das Personal freundlich und sogar für Verpflegung war im Preis inbegriffen gesorgt"

Negativ: "The plane was old and had no entertainment, there was a technical problem with the plane that made us late"

Positiv: "The crew was awesome"

Positiv: "Commitment to on-time travel, nice friendly staff, professionalism."
Negativ: "Seat had peanuts on it - I think it had not been cleaned. There were also rumpled newspapers in the seat back."

Negativ: "Not AirEuropa’s fault but they left before we arrived in Zurich because Delta flight 66 was so late that our 3-hour layover became the AirEuropa flight left before the Delta flight arrived and deplaned."

Negativ: "I missed the flight so I don’t have any feedback."

Positiv: "Nothing and already didn’t have muy baggage"

Negativ: "Boarding started 50 minutes late without explanation and we sat on the plane at the gate for another 45 minutes without any explanation as to what the delay was for."

Positiv: "2 per row so no middle seats"
Negativ: "charged me 2x what they would have online for a checked bag 60 euros which i thought was egregious. they were late & no beverages"

Positiv: "Everything as expected!"
Negativ: "Had to pay for food. not a single chip :("

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Positiv: "The crew and service, the overall flight was good."
Negativ: "The waiting time, boarding,"

Positiv: "got it on time...even shorter than planned."
Negativ: "1. why leave the tv screens open all night when people sleep and want darkness? 2. too many bags on board and not in the trunk. 3. not enough blankets."

Positiv: "Crew was great, the rest was average"
Negativ: "My checked luggage for which i paid an extra $100 has been damaged to a point where 2 out of the 4 weels are about to fall. I don't know in which of the two flights it happened since my luggage was transfered during the layover."

Negativ: "El tiempo de espera se retrasó demasiado tiempo"

Positiv: "Boarded late but arrived early. Nice easy flight."

Positiv: "Efficiency"
Negativ: "All ok"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Positiv: "Professional crew"

Positiv: "I am new to Air Europa, and I have had a great experience with several flights."
Negativ: "They could use kiosks at check in, to move the line a little quicker."

Positiv: "The check in process was fast and the airport security was courteous. The seats were comfortable and the plane was pretty empty."
Negativ: "One of the flight attendants, instead of waking us up gently to reposition our seats to the upright position to land decided to wake both my husband and I by abruptly reaching between us to get to the arm rest and do it herself. This was extremely rude and unprofessional."

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "Everything was good."

Positiv: "On time"
Negativ: "I was ticketed on AirFrance/Delta, but I guess they are a part of Skyteam and the plane was Air Europa Old decrepit aircraft, that had years of accumulated dirt between seats and such No personal TV screens Food was as bad as it gets for the snack, though the main meal was as they all are except more frugal. Headphones were available for 3 euros- never had that occur on an international flight. I will always ask if my ticket includes Air Europa as an operator and avoid them if that is the case"

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Negativ: "Madrid Airport is a nightmare! Long walks, confusing, crowded, etc."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Negativ: "The excessive baggage fee"

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Positiv: "This A330 had IFE in Coach unlike other A330s the airline flies. That said, the IFE has limited choices."

Positiv: "Vuelo de la excelencia"

Negativ: "The seats weren't too comfortable. Not all movies that were in the entertainment list in the website were actually in the flight."

Positiv: "Alles in ordnung"

Negativ: "Sat sweltering on tarmac with doors open. All passengers sweating"

Negativ: "Row 35 should not be an option far too tight"

Positiv: "Everything worked reliably (with one exception). The flights actually arrived earlier than expected. A plus."
Negativ: "The audio in the in-flight entertainment system did not work (at all). A minor annoyance overall, since you usually sleep on overnight flights anyway."

Positiv: "Decently comfortable seating - Good flight staff."
Negativ: "Flight was delayed and boarding took longer than seemed necessary. Food wasn't so good and entertainment was virtually nonexistant."

Negativ: "Flight attendants were very rude apart from that it was a great flight"

Negativ: "Flight attendants were very rude apart from that it was great"

Positiv: "The boarding was easy. Having a blanket and pillow at my seat."
Negativ: "The delay and short time between flights to get to gate and get through customs. Having no in flight entertainment for a 7.5 hour flight. There was not a vegetarian snack option for my daughter."

Positiv: "The plains are very wide inside. Don't make you fell so close in. Need more variety of movies and games. But it was acceptable . The food was good."

Negativ: "Delays"

Positiv: "Flight left and arrived on time and seats were comfortable for airline seats."
Negativ: "Departing Madrid airport while watching my luggage sit on the tarmac. It turns out their was too much weight and some luggage had to be left behind for another flight. I did get my luggage 24hrs later thankfully."

Positiv: "One attendant took care of an infant while a mother was suffering from a nose bleed."
Negativ: "Air Europa check in was at area 2, furthest corner of Zurich airport; no sign of which section of check in area 2 (1 through 5) the airline check in seciton is. You have to walk the entire area (seems like a whole separate terminal) to find the counters which were combined with 6 other airlines. Took only 20 minutes. Then to the opposite corner of the airport to board the plane to Madrid. WOW!"

Positiv: "We had no problems with boarding on time or checking our bags. Some reviews were upset about the in-flight entertainment (or lack thereof) but Netflix has a download option now and I pre-planned and binged an entire series on the flight. I didn't eat the food on the trip to Europe but on the way home I had the veggie pasta, wine, coffee and the pizza snack and it was all basically on par with other airplane food I've had. The attendants were also all fantastic and polite and helpful."
Negativ: "The seats could be more comfortable and I don't love paying to choose my seat but these are small things in the grand scheme of it all."

Positiv: "Decent seats and well lit toilet. Flight landed a little early, which was convenient. The price of the ticket was competitive."
Negativ: "Boarding was disorganized and a flight attendant was cranky most of the time. It seemed that most flight attendants did not speak or understand English. There was no entertainment, though this was a transatlantic flight. We were offered the rental of iPads with movies and music for 10€."

Positiv: "The ticket / check-in agent was very helpful and made sure we were seated together or near each other on all 3 legs of our travel."
Negativ: "The inability to check in ahead of the flight is frustrating - especially when you have to wait for nearly an hour for the counter to open."

Positiv: "Seat clean crew nice windows new different improved. I liked you served pinapple juice The dinner was very good. TV great"
Negativ: "The breakfast ...not so good (but good that you provide it.) The whitebreard sandwich could be much better...I don't even know what was in it. The muffin was not interesting but it tasted ok. apple is,better. it was just sugar. Maybe a bigger yoguart plain with real berries. a sandwich ham and cheese on a croissant then I eat at least the croissant! then you don't need a muffin."

Positiv: "Ex Airberlin Crew, also nett"
Negativ: "kein Catering mehr! Bringen Sie eine Stulle mit!"

Negativ: "There is literally no way to contact this company, even with the pandemic going on, to cancel this flight. I tried so many times and different ways."

Positiv: "Comfortable flight. Generally good service."
Negativ: "I was made to put my hand luggage in the hold and yet there was plenty of space overhead. While it didn't delay me much it was rather cumbersome."

Negativ: "Check in war sehr schlecht und auf dem Flug bekam man nicht mal einen Schluck Wasser gratis... Einfach unglaublich wie schlecht der Service war."

Negativ: "We were stuck in the runway for an hour before taking off. I was late for my connection."

Positiv: "Nothing No leg room was charged 60 eu for bent 2 kg over on baggage. Was told then I’d have to pay another 60 eu for my under-seat bag even though I had no such issue on my flight to Barcelona The seats are miserably small and don’t even recline. Worst airline I have ever flown Staff was rude"
Negativ: "Everything!"

Positiv: "Everything was easy ie checkin was easy, boarding was easy, the flight was easy, and luggage claim was easy - all round I'm very satisified with the my flight with easyjet - problem free and ontime"
Negativ: "The opening time of the check-in counter could have been provided in the booking information but that is a very minor thing - I arrived 3 hours before the flight but the check in didn't open until 2.5 hours before the flight which if I knew - then i could sleep in an extra 30 mins :-)"

Negativ: "fligjt delayed"

Positiv: "Nettes Personal."
Negativ: "Keine Verspaetung"

Negativ: "The airport was a bit tough to navigate, and the baggage drop area didn’t open until about 50 minutes before the gate closes, so the ticket says."

Negativ: "Delayed flight"

Positiv: "The crew was nice, and the flight was quick and painless."
Negativ: "The seats didn’t recline so it was a bit uncomfortable"

Negativ: "Pünktlichkeit"

Positiv: "The crew were great. Explanations given and complementary drinks given due to delay caused by medical emergency. Managed to organise new crew and problem solve very quickly."
Negativ: "More leg room as the customer in front was rather large and the chair was pushed back from the weight"

Negativ: "Reibungslose Prozesse, gute Organisation"

Positiv: "Easyjet hat moderne Flugzeuge und man fühlt sich dementsprechend sicher"
Negativ: "Flug viel zu spät Musste mein Handgepäck einchecken und daher einen Bus verpasst nach der Ankunft"

Positiv: "The crew was AMAZING!!"

Positiv: "Nett"

Positiv: "Nothing!"
Negativ: "Customer service could have let us on the flight. We were told it was delayed then arrived to learn it was back on time."

Positiv: "Cheap. Got me home safe"
Negativ: "Cleanliness. Comfort"

Negativ: "takeoff and landing weren’t very comfortable"

Negativ: "Arrive on time, and not late 1 hour"

Positiv: "Alles ok"
Negativ: "Verspätung fast 1stunde"

Negativ: "Beim Boarding zehn Minuten im Freien (mit Dach, was einen aber nicht vom kalten Wind von der Seite schützt) stehen, obwohl man aus einer Halle zehn Meter dahinter kommt, kommt einem sehr unnötig und nervig vor."

Positiv: "Preis"

Negativ: "leichte Verspätung. Handgepäck von einigen Leuten sollte kontrolliert werden, hatten kaum Platz für unsere Jacken."

Positiv: "Nette crew, hat gut improvisiert (Maschine wurde aus Amsterdam geordert wegen technischen defekt an geplantem aircraft"
Negativ: "Flug hatte leider 1.5 stunden verspätung."

Positiv: "quick check in information given in good time regular messages about potential disruption friendly staff"
Negativ: "some times cabin staff were a bit too business-like al few people skills would be good"

Negativ: "Everything. We waited an hour in the plane to take off and another hour when we landed to exit the plane. And then our luggage never arrived"

Negativ: "Speedy boarding onto the shuttle bus is a joke. Drink prices have increased"

Positiv: "Preis/Leistung absolut spitze."
Negativ: "Wenn man mehr möchte - sollte man eine andere Airline nutzen."

Positiv: "Pretty excellent overall. Boarding very speedy."
Negativ: "Busy!"

Positiv: "Der Preis war der ausschlaggebende Punkt für die Reise"
Negativ: "Zuerst der Platzmangel dann die Verspätung beim Abflug, beim nächsten mal Lohnen sich paar Euro mehr auszugeben und dafür auch was zu erhalten."

Positiv: "Preise"
Negativ: "Sitzplatz zu eng,Flugzeug ist alt"

Negativ: "ein gast wurde doppelt gebucht, er wollte nicht aussteigen,denn am Gate hat man es nicht gemerkt. Niemand hat uns gesagt was los ist und im Endeffekt haben wit 1 1/2 std verspätung gehabt und das Bodenpersonal war sehr unfreundlich."

Positiv: "So eine gute Betreuung, da iCh gehbehindert bin hatte ich noch nie. Sowohl in Napoli als auch in Wien war sofort ein Rollstuhl bereit mit Begleitung. Sehr freundlich und nett."
Negativ: "personal sehr freundlich."

Negativ: "Flug hatte eine Stunde Verspätung. Gepäckaufgabe am Schalter kostete 40 Pfund. Sehr wenig Beinfreiheit."

Positiv: "Online Check in gut aber auch kompliziert für nicht mehr sehr junge Menschen"
Negativ: "Verspätung, kein gratis Getrränk und Essen. Alles Zusätzliche müsste bezahlt werden"

Positiv: "Der Flug war genauso gut wie ein 'regulärer' (= teurer) Linienflug mit einer renomierten Airline(tochter)."
Negativ: "Das Boarding, insbesondere dessen Ablauf, könnte verbessert werden, Gepäckstücke, die offensichtlich zu groß für Handgepäck sind, sollten auch nicht erst in die Kabine kommen."

Positiv: "später gestartet aber früher angekommen. sehr gut."

Positiv: "Pünktlichkeit der beiden Flügen"
Negativ: "Das Einchecken, resp. das Boarding."

Negativ: "Late so missed a train connection so made the flight actually very expensive."

Positiv: "Cheap"
Negativ: "Flight! Left almost 50min late. No service on board, fasten seat belt light on the whole time so no toilet. No turbulence en route."

Positiv: "Kept informed about delay"
Negativ: "The plane was delayed 3 hours so booked another flight with another airline"

Positiv: "Nettes Personal"
Negativ: "Glück gehabt, da wir in der ersten Reihe saßen, somit viel Platz hatten, sind beide sehr groß, in den normalen Sitzreihen wird das schnell mal beengend."

Negativ: "Long Delay Rushed and limite food offering Aborted landing"

Positiv: "Flight was exactly on time. The plane was bigger than expected with more room and a lot of overhead bin space."

Positiv: "Das Ticket war günstig"
Negativ: "Sitze sind sehr eng. Das Personal hat kein deutsch gesprochen"

Positiv: "alles wunderbar, danke für eine superschöne Landung in Wien."

Positiv: "A much better return trip than the one going out so overall we were very happy."
Negativ: "Delayed again. I do accept that most of the time delays are out of the control of the airline but it still detracts from the holiday. One drunk on the plane is still one too many, especially when they fall into you as the one on our flight did to me."

Mehr zu SWISS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Zürich nach Porto fliegen

Fluggesellschaften, die von Zürich nach Porto fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Zürich nach Porto in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Zürich nach Porto bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Zürich nach Porto nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Zürich nach Porto

Buchen Sie günstige Flüge von Zürich nach Porto

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

11.11.
Do.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
15.11.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
25.08.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
8:15 Std.
ZRH - OPO
05.09.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
10:30 Std.
OPO - ZRH
11.09.
Sa.
Nonstop
SWISS
2:35 Std.
ZRH - OPO
02.10.
Sa.
Nonstop
SWISS
2:25 Std.
OPO - ZRH
11.08.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
01.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
19.08.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
19:20 Std.
ZRH - OPO
31.08.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
21:20 Std.
OPO - ZRH
01.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
15.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
18.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
19:20 Std.
ZRH - OPO
01.10.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
6:20 Std.
OPO - ZRH
29.08.
So.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
13.09.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
04.09.
Sa.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
7:15 Std.
ZRH - OPO
12.09.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
18:00 Std.
OPO - ZRH
16.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
01.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
16.09.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
19:20 Std.
ZRH - OPO
19.09.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
18:00 Std.
OPO - ZRH
29.08.
So.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
08.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
18.11.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
6:30 Std.
ZRH - OPO
21.11.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
6:10 Std.
OPO - ZRH
28.06.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
01.07.
Do.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
01.07.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
5:00 Std.
ZRH - OPO
06.07.
Di.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
18:00 Std.
OPO - ZRH
28.06.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
09.07.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
23.08.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
11:40 Std.
ZRH - OPO
30.08.
Mo.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
11:10 Std.
OPO - ZRH
11.08.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
02.09.
Do.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
29.08.
So.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
5:10 Std.
ZRH - OPO
10.09.
Fr.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
6:20 Std.
OPO - ZRH
16.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
03.09.
Fr.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
OPO - ZRH
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

19.08.
Do.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
25.06.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
13:25 Std.
ZRH - OPO
26.07.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:15 Std.
ZRH - OPO
23.08.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
08.07.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
11:40 Std.
ZRH - OPO
19.08.
Do.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
18.08.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
22.08.
So.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
17.08.
Di.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
21.06.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:35 Std.
ZRH - OPO
22.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
25:25 Std.
ZRH - OPO
28.06.
Mo.
Nonstop
easyJet
2:40 Std.
ZRH - OPO
07.07.
Mi.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
5:10 Std.
ZRH - OPO
18.08.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
9:45 Std.
ZRH - OPO
08.09.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
25.06.
Fr.
1 Stopp
Air Europa
13:25 Std.
ZRH - OPO
01.07.
Do.
1 Stopp
TAP AIR PORTUGAL
5:00 Std.
ZRH - OPO
29.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
33:50 Std.
ZRH - OPO
21.06.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
13:25 Std.
ZRH - OPO
07.07.
Mi.
Nonstop
easyJet
2:35 Std.
ZRH - OPO
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First