Das Warten in der Kälte war nicht gerade sehr angenehm. Vielleicht auch etwas weniger Werbung für Alkohol. Aber sonst alles ok
Negativ: "Die Sitzgurte sind eeeextrem kurz"
Negativ: "Sehr unfreundliches Crewpersonal."
Negativ: "Check in war sehr schlecht und auf dem Flug bekam man nicht mal einen Schluck Wasser gratis... Einfach unglaublich wie schlecht der Service war."
Positiv: "flight left close enough to onetime to arrive onetime, flight was smooth"
Negativ: "Flight was 2 hours late"
Negativ: "Beide Male um mehr als 30min zu spät"
Negativ: "The flight was delayed and there was a missing crew member. By the time the replacement arrived we have missed the window to depart and we had to wait far too long. My flight was at 7:10 PM and en ese up leaving at 9:40 PM."
Positiv: "Crew was great however this review came too late as the company is inbankruptcy"
Negativ: "If you EasyJet ever lands or boards on time I want to know about it. #LateJet"
Negativ: "Both of my flights were at least an hour late"
Positiv: "Sehr freundlich"
Positiv: "The crew were great and for the price reasonable value"
Negativ: "As it is a budget flight you get what you pay for. The seats are never that comfortable for the whole journey."
Negativ: "Better coordination for boarding"
Negativ: "Eng gestuhlt, Abgabe des Handgepäcks :-((("
Negativ: "Half our delay"
Positiv: "Crew worked hard to get us off the ground as the flight was late arriving - so the turnaround was fast paced."
Negativ: "Queue to board was ridiculous. Granted the flight was delayed but the communication with the passengers and the ground crew at the gate was pathetic."
Positiv: "Very friendly ground and flight crew that did an excellent job for the passengers of this Easyjet flight to Amsterdam"
Negativ: "no further comments"
Positiv: "Nette crew, hat gut improvisiert (Maschine wurde aus Amsterdam geordert wegen technischen defekt an geplantem aircraft"
Negativ: "Flug hatte leider 1.5 stunden verspätung."
Positiv: "Excellent flight."
Negativ: "Für 13 Euro nach Kopenhagen, was will man mehr erwarten? Bin pünktich abgeflogen und pünktlich gelandet."
Positiv: "Helpful staff"
Negativ: "Not much leg room"
Negativ: "Verspätungen sind anstrengend und nervig. Genauere Angaben wann der Abflug ist und direkte Informationen wie es weitergeht wären hilfreich. Außerdem wäre es gut wenn es bei so langen Versätungen etwas zu essen gäbe, nicht nur einen Keks. So wurde uns praktisch ein Tag unserer Reise genommen - schade"
Negativ: "1 Stunde Verspätung schon vor Abflug"
Positiv: "Hatten uns sehr verspätet, da bei den Kontrollen sehr voll war. Es wurde auf uns gewartet und haben es zu dem Flug doch noch geschafft. Vielen Fank nochmal dafür."
Positiv: "The crew was really nice and attentive to passengers."
Positiv: "Pūnktlich bravo et merci..."
Positiv: "Staff were all frjendly"
Negativ: "The plane came in early and we boarded on time but didn’t take off until 22;25"
Positiv: "All the rest was fine I was happy with you service"
Negativ: "The delay in on way going and coming back the only issue"
Positiv: "Preise"
Negativ: "Sitzplatz zu eng,Flugzeug ist alt"
Positiv: "Sehr aufmerksames und zuvorkommendes Personal!"
Negativ: "Etwas wenig Platz (schmale Sitze, wenig Beinfreiheit. Damit kann ich für den Preis aber leben. Das Personal und die perfekte Abwicklung machen es wett!"
Positiv: "OK"
Negativ: "X"
Positiv: "Given extra leg room after we boarded"
Negativ: "Flight was delayed; boarding was chaotic"
Positiv: "The short flight?"
Negativ: "Seriously now, the line, the attitude, the delays, the lack of information, is not "low cost". I fly some low cost companies but easyJet needs to improve. I was stranded once in London and the company never did a thing to help. Sadly, it's not worth it considering how one gets stranded with no real recourses. Try to get a refund from the company and you know what I'm talking about. Now Norwegian Express, that's another good story."
Positiv: "Crew were lovely and the seat space was good, although we were on an exit row which gives a bit more anyway. Slick exit on landing."
Negativ: "You can’t control children on flights but when you get one kicking the back of th seat, well you wish there was a child free seating area!"
Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und sehr bemüht."
Negativ: "Der Flug war leider nicht pünktlich und es wurde schon zum Boarding aufgefordert, obwohl das Flugzeug noch gar nicht vor Ort war. Obwohl mein Rucksack den Handgepäckbestimmungen entsprach, musste ich meinen Rucksack beim Boarding einchecken. Das war zwar unentgeltlich, aber durch das Warten auf mein Gepäck habe ich meinen Zug verpasst und meine Pins am Rucksack waren abgerissen und ich habe sie nicht wiederbekommen. Es war ein Pin von Maui und einer von den Seychellen. Das ist wirklich mehr als schade und ich habe mich sehr darüber geärgert. Ein Hinweis, dass man die Pins besser abmacht und im Rucksack verstaut, wären wirklich hilfreich gewesen."
Negativ: "Flug hatte eine Stunde Verspätung. Gepäckaufgabe am Schalter kostete 40 Pfund. Sehr wenig Beinfreiheit."
Positiv: "Wetter und ruhiger Flug"
Negativ: "Der eher knappe Platz an Bord und die vielen Kinder"
Positiv: "Sehr freundliches Bordpersonal . Professionell und kundenorientiert. Pünktliche Ankunft, gute Information. Schneller Boardingvorgang"
Negativ: "Die Abfertigungshallen in Budapest sind als Lagerhallen zu verwenden , kaum als Passagierterminal. Und dann steht man vor dem Boarding noch im Freien."
Negativ: "Over two hour delay , blaming traffic control , when no other flight was delayed ?"
Positiv: "Flug hatte Verspätung"
Positiv: "Das Personal war sehr nett"
Positiv: "the ticket assistance was helpful afterwards and seemed to by sympathetic to our plight."
Negativ: "We arrived early to airport but it took almost an hour to go through check in..We arrived early to airport but it took almost an hour to go through check in... we did not account for the long security which held us up.. it would have been nice if they would have called us out over the intercom and if need be held up flight as we were running from security to the boarding area. Afterwards the guy at the desk was not helpful at all and told us to leave the airport and then go back to the ticket booth.. if they could have made a call that would have been nice."
Positiv: "Jing allet rucki zucki! Rein, rauf, runter, raus und ab nach haus."
Negativ: "Die schlechte Verbindung von München nach daheim!"
Negativ: "Late again!! This flight has a 100% record of being over 30 mins late!"
Positiv: "Only crew was good, everything else was horrible"
Negativ: "Dirty plain, delay"
Negativ: "I had booked a day trip to London. The night before flight I received phone call from Easyjet offering me Euro250 to take a later flight as only a smaller plane than planned was available. But then you decided obviously not to send the smaller plane but did not bother phoning or emailing us customers as you had done the previous evening. I wasted more than half my day (1.5hr drive to airport plus 3 hours a airport) as I had to reschedule my day trip for a later dater to fit in the few meetings I had. I understand problems arrive, but Easyjet push their planes too hard. They are often late. Unreliable. At least communicate to your customers if you care about hem"