Finde günstige Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK

GVA - JFK

Finde günstige Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK

Hin- und Rückflug
Economy
Genf (GVA)
New York JFK
Mi. 28.10.
Mi. 04.11.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen New York, JFK

Gut zu wissen

Nebensaison

November Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 16%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 29%.

Durchschnittspreis für einen Hin- und Rückflug

CHF 463 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Gutes Angebot für einen Hin- und Rückflug

CHF 484 oder weniger

Flüge von Genf nach New York JFK - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum
-1 Tag
-2 Tage

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Du bist auf der Suche nach einem günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben auf dieser Strecke einen Flug für maximal CHF 357 gebucht.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Genf–Flughafen New York, JFK ist durchschnittlich 40 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist November.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 9 % günstiger als ein Abflug am Abend.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQs für Flugbuchungen von Genf nach Flughafen New York, JFK

Wie lange dauert ein Flug von Genf nach Flughafen New York, JFK?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK an?

An welchem Tag sind Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK am günstigsten?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Genf nach Flughafen New York, JFK zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Genf nach Flughafen New York, JFK beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke Genf – New York JFK

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8.0
SWISS
Ergebnis aus 8’987 Bewertungen
8.2
Boarding
7.8
Komfort
8.6
Crew
7.7
Unterhaltung
7.9
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Good AC - very important, calm and nice atmosphere. Very friendly staff."

Negativ: "Need more leg room. Cramped for 8 hours is not a good thing"

Positiv: "From Geneva to Athens we use the AEGEAN AIRLINES and the flight was very good over all. We had to use the AEGEAN because we missed the SWISS flight due to United's delays."

Positiv: "Genügend Beinfreiheit, nettes und zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Einstieg ins Flugzeug bei schlechtem Wetter war eher unangenehm"

Negativ: "Grosse Verspätung, alte und unbequeme Sitze"

Positiv: "Die Crew war nett und da war trotz guter besetzung des Flugs genügen Platz für Handgebäck in den overheads"
Negativ: "Wir hatten Pech, da wir wahrscheindlich im ältesten Flugzeug der Flotte flogen. Wir sind gut angekommen aber mit etwas modernerer innenaustatung wre das ganze noch angenehmer gewesen."

Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"

Positiv: "Nette Crew, wie immer. Schoggi am Ende. Bequeme Sitze."
Negativ: "Wartezeit am Gepäckband und verspätete Ankunft resultierend in 40min Wartezeit."

Positiv: "Pünktlichkeit"
Negativ: "Das Sandwich ist nicht zum verzehren, kalt und fast keine Inhalt"

Positiv: "Freundlich, Stiz ist angenehm"

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"

Positiv: "The movie"
Negativ: "More space! The crew could have been nicer"

Negativ: "There was only one agent checking in business class passengers until a bunch of us complained. The Swiss business lounge is too small with not enough seats"

Negativ: "entertainment sound"

Positiv: "Pünktlich, ausreichender Sitzabstand, freundliches Personal."

Positiv: "The food and service."

Negativ: "Verspätung"

Positiv: "Keine Vepflegung und Unterhaltung. Ganz normal fūr einen 50 Minuten Flug"

Negativ: "Essen war gut."

Positiv: "Besatzung war heute wirklich super und sehr zuvorkommend!"

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."

Positiv: "Personal sehr freundlich."
Negativ: "In Wien wieder einmal Chaos beim Boarding, da kein priority aufgerufen wurde. Essen in der Business sind nur noch drei winzige Häppchen."

Positiv: "The crew was so friendly and professional, on top of the nice plane condition, which made the trip very pleasant!"
Negativ: "The food standard seemed to be lowered a little bit, but still very well prepared."

Positiv: "Netes Personal, Gutes Essen, Viel Essen, Schöne Sitze"
Negativ: "Bordunterhaltungssystem stark veraltet sowie nicht funktionsfähig (Flugkarte fehlt, Filme werden mit extremen Bildstörungen abgespielt, Sehr schmaler Sitz, wenig Beinfreiheit, Ein Flug mit United ist da sogar besser!!!"

Positiv: "Crew great service"
Negativ: "Boarding was slow —delayed takeoff for nearly an hour"

Negativ: "first baggage should be free.....as people travel with 15-20kg hand luggage"

Negativ: "Keine Sitzplätze beim Gate, fast keine Informationen oder Durchsagen zum Boarding"

Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."

Positiv: "I loved the aircraft, the courtesy, professionalism and friendliness of the cre, the communications from the pilot. The food was very good and tasty which is a great challenge in overseas flights, the choices of drinks. We will definitely travel again on SWISS, this time for a visit to the Alps hiking trails"
Negativ: "I can’t think of anything I did not like at all"

Negativ: "Duty free---The plane was not able to take credit cards because machines not working and that was the same problem on flight ZRH to BCN. The power adaptor I wished to purchase was not available nor was a 2nd umbrella. Page 90-91 of your Duty Free Magazine."

Negativ: "Seats are very cramped"

Positiv: "Mit Swiss von und nach Zürich ist immer hervorragend."
Negativ: "Ein Mitglied der Kabienencrew hatte wohl einen schlechten Tag."

Positiv: "Nice self boarding"
Negativ: "No big screen to communicate priority to boarding since I am deaf."

Positiv: "Everything, but the lack of entertainment, and the seats I bought were separated."
Negativ: "The lack of entertainment, and the seats I bought were separated."

Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"

Positiv: "The service was exceptional and there was great entertainment available on board."

Positiv: "Was good"

Positiv: "The attendants and food were wonderful. One attendant gave me ice for my swollen ankle"
Negativ: "Cramped in economy"

Positiv: "Quick flight"
Negativ: "Small plane with very uncomfortable thin hard seats. Could feel the ride on this plane. Food not great. No entertainment on board."

Positiv: "Les hôtesses ont été super gentilles. Merci!!!"
Negativ: "L’espace entre les sièges est très réduit"

Positiv: "3"
Negativ: "Everything"

Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"

Positiv: "Allgemeine Pünktlichkeit und Freundlichkeit"
Negativ: "Rollkoffer wird abgenommen obwohl ich mit diesem seit Jahren fliege. Andere werden mit grösseren Rollkoffern durchgelassen. Mehr Konsistenz bitte. Egalité! Alle oder keiner, aber keine Willkür."

Positiv: "gut zeit, die service on board sehr nett, flugzeug sehr angenehm, alles perfekt vielen dank"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

Positiv: "The food was the best I’ve ever had in a plane"
Negativ: "Sound quality for the films was awful"

Positiv: "pünktlich und professionell und zuverlässig"
Negativ: "Flugzeug Flotte alt und nicht bequem"

Positiv: "Pünktlich, modernes flugzeut, super freundliche cabin crew, das essen war top und das checkin effizient. Fliege oft mit der swiss und bin extrem glÜcklich die airline zu haben."
Negativ: "Es gab absolut nichts auszusetzen da der service und das personal super ist. Der nachtflug war zudem sehr angenehm. Für die mitreisenden passagiere kann die airline nichts :-)"

Positiv: "There was an incredibly large passenger next to me and I was essentially afforded only a quarter of my seat. It is not really fair for anyone to have to sit next to someone taking up twice their seat."

Negativ: "I almost missed the flight because I didnt hear the announcement for boarding and I was sitting near another gate to charge my phone. Fortunately I heard the final call!!"

Positiv: "The crew was great!"
Negativ: "The boarding was the worst I’d ever seen! No structure, only 1 person was taking tickets to board and would stop every third person to go back to the counter and checkndomething, holding up the entire boarding process. We were supposed to start boarding at 8:05, but started at 8:35...."

Negativ: "Ich hatte für meine Mutter und mich das Ticket zusammen gebucht jedoch haben wir keine Sitze nebeneinander bekommen. Nicht schlimm aber schon ärgerlich wenn das nicht von der Airline aus klappt und die Leute nicht Sitze tauschen wollen"

Positiv: "Toller Service"

Negativ: "Bildschirmgrösse"

Negativ: "Mehr Verpflegung mit Getränken wäre schön gewesen, aber an sich alles ok."

Negativ: "90 minutes on the taxiway is not what you want"

Positiv: "Boarding was very smooth and the crew were helpful, efficient, and polite. There was a good assortment of entertainment."
Negativ: "I ordered the beef tenderloin, medium. It came out extremely rare and I had already eaten some by the time I realized; the entire plate was filled with blood. I ended up sick to my stomach for the remainder of the flight. Average height to tall individuals do not fit well laying down in the seats."

Positiv: "On time"
Negativ: "Seats did not recline"

Negativ: "I couldn’t sleep in a chair... wish I could"

Positiv: "After a delay of over 1 1/2 due to weather, we boarded and then waited for luggage. Then our pilot said our weight was too high so we sat and burned off fuel, which delayed us a half hour."
Negativ: "See above."

Positiv: "I was surprised by the amount of snacks and drinks on such a short flight."

Positiv: "The flight attendants were all helpful and pleasant. The seats were comfortable. We were provided with plenty of liquids."
Negativ: "The landing was pretty tough and we took off almost a half hour late."

Positiv: "Excellent"

Positiv: "Food was unexpectedly good."
Negativ: "The flight was delayed for 40 minutes. We could hardly catch connecting flight"

Negativ: "mi luggage has not arraive! im in the city with out stuff and it will delay my trip schedule"

Negativ: "The flight was delayed. It took longer than expected due to the hurricane. When we arrived, there was no gate so we had to sit on the runway forever. Then the gate checked bags took forever. I was supposed to have a 1.5 hour layover. I barely made my connection as I only had 20 minutes left until takeoff by the time we got off the plane."

Positiv: "Pilot welcome to the plan was very nice seats was comfortable food was good"
Negativ: "Crew attaitude is not really pleasant with passengers"

Positiv: "Cheese plate"
Negativ: "TheyCharge me $25 for my bag and I’m at Delta sky Miles older plus the American Express platinum card holder it’s supposed to not be charged"

Negativ: "Plane was late numerous times. Boarding was painful"

Positiv: "Crew members on plane were fine, but crew at JFK airport needed training in customer service skills."
Negativ: "Big delay because no running water in bathrooms, which caused me to miss 2nd flight. Seating was ridiculously tight. Check in online was problematic."

Negativ: "3 hours delay"

Positiv: "Food and entertainment was good"
Negativ: "The bathroom I used was disgusting."

Positiv: "Movies"
Negativ: "Everything else"

Negativ: "Wir hatten uns für den teureren Direktflug entschieden - dieser wurde zweimal geändert, letztendlich hatten wir einen Stop in Orlando und sind viel früher losgeflogen als ursprünglich geplant - was zur Folge hatte, dass die Kids quasi nicht geschlafen haben weil wir mitten in der Nacht ankamen und zu allem Überfluss wurden unsere Sitzplätze geändert - in die Reihe vor dem Notausgang, an der sich nicht mal die Lehne zurückstellen lässt... also extrem wenig Platz wenn der Vordermann seine zurückstellt..."

Positiv: "Staff’s attention and patience with customers was great. They knew many were frustrated with the delay but they met our needs with a smile"
Negativ: "Weather delay was a real bummer but I liked the app wanted to help reconnect people with other flights. The app should also tell us the reason for the delay, if allowable, especially if it weather. I almost hoed on another flight through Minneapolis but would have been stuck in Minneapolis cause I didn’t know the delay was due to weather an hour later."

Positiv: "On time, pleasant and friendly flight attendant, no unexpected issues or problems."
Negativ: "Grumpy gate attendants at YUL! Could not hear the captain’s comments over the PA system. Shouldn’t the volume be checked every so often? We were offered only water or coffee, bad enough, then there was no milk or cream on board, so water or black coffee... not very impressive! And there was no entertainment so I’d rate that zero but the scale only goes as low as one star."

Positiv: "Alle Flüge pünktlich, nettes Personal an Board, Essen gut, gerne wieder"

Positiv: "It was great. The flight attendants are always helpful to us."

Positiv: "Incredible service, great entertainment options, comfy seats"

Negativ: "2 1.5 hour delays for things that Delta messed up"

Negativ: "Customs never to hire more agents to work in the early mornings."

Positiv: "The flight attendant, Winsom, was fantastic."

Positiv: "That Tillamook cheese and fruit plate was nicely done. A pleasant surprise."
Negativ: "We had to wait at the gate on arrival"

Positiv: "Entertainment"
Negativ: "The crew do not know precisely their proceedings. This cost me alot of money, effort, and time."

Negativ: "Entertainment Poor. Not to many movie for 14 hours trip"

Positiv: "Staff and equipment"
Negativ: "Early to arrive but gate not ready so we lost our edge"

Positiv: "They offered some snacks"
Negativ: "I didn’t like the fact that they had no backup pilots for the plane. We waited 12 hours!!!!!! For a flight"

Positiv: "We were early, I had free Wifi, I love Delta!"

Positiv: "Everything on time which lead to a stress free flight and travel. Great flight crew and smooth flying. Great communication from the captain. Also wasn't expecting to be fed on the LAX-NYC flight!! Nice touch made me think of how it used to be."
Negativ: "Cramped seats."

Positiv: "Der Flug fand immerhin statt"
Negativ: "Der Flug startete mit 4 Stunden Verspätung, die sich im halbstündige m Rhythmus ohne Angabe von Gründen aufbauten. Erst nach massiven Beschwerden mehrerer Kunden gab es schließlich ein Fläschchen Wasser."

Negativ: "Langes warten für fliegen , Kamikaze Check in,"

Positiv: "Freundliche Service"
Negativ: "Flugzeug ist über die Jahre gekommen (Alt)"

Positiv: "Nothing to complain about."

Positiv: "Overall good flight."

Positiv: "On time, friendly crew"

Positiv: "Modern airplane"
Negativ: "Super cold for a red-eye flight. No blankets or pillows available, not even for purchase."

Positiv: "Very friendly and accommodating crew"
Negativ: "Uncertainty re connections at JFK provoked some anxiety but the pilot and crew were helpful in allaying that."

Negativ: "the seats are WAY TOO SMALL"

Negativ: "Hygieneplan scheint nicht vorhanden zu sein. Boarding ohne Abstand und aussteigen unter chaotischen Zuständen. Reihen werden zum Ausstieg aufgerufen, obwohl der Gang noch völlig blockiert ist mit anderen Passagieren. Anti Covid-19-Maßnahmen scheinen hier noch ein Fremdwort zu sein. Sehr enttäuschend und beängstigend. Andere Airlines (Swiss) sorgen für ein besseres Sicherheitsgefühl."

Positiv: "Ruhiger Flug - in time"
Negativ: "Zu früh :-)"

Positiv: "A350 war sehr angenehm. Besseres Entertainment System als im A380 und relativ leise in der Kabine."
Negativ: "Das Essen war ok aber mehr auch nicht. Hier gibt es noch Lift nach oben."

Positiv: "Nette Crew"
Negativ: "Saukalt an Board. Erst nach fast der Hälfte des Fluges ist es gelungen, die Temperatur so einzustellen, dass es angenehm war. Das Gepäck ist mal wieder nicht mitgekommen. Lufthansa wird immer nachlässiger..."

Positiv: "Tolles Personal"
Negativ: "Leider sehr unruhiger Flug, starke Kurven, viele Vibrationen"

Positiv: "Da aufgrund der gewitterigen Wetterlage, viele diesen Anschlussflug nicht mehr erreicht haben war das Flugzeug nicht voll besetzt, weswegen ich gleich drei Sitze für mich allein hatte... für einen Langstreckenflug ist das natürlich sehr komfortabel! Besatzung sehr nett."
Negativ: "Das Wetter.... wie oben bereits angedeutet recht gewittrig, war ein recht turbulenter Flug. Man musste sich die ersten Zwei Stunden oftmals mit beiden Armen festhalten um auf dem Sitz zu bleiben..."

Positiv: "Checkin, besonders am Flughafen München mit eigenem Außenterminal für die Business Class."
Negativ: "Das Essen auf dem Flug war eine Zumutung. Stewardessen, die einen dauernd anstoßen auf dem Gang sind auch nicht unbedingt das, was sein muss."

Negativ: "• Die Zwangsbelüftung verteilte einen ungewohnt starken und eiskalten Wind, und diese Einstellung wurde nicht abgemildert! • Die Freundlichkeit der Stewardess. • Der Klapptisch war einseitig abgebrochen, sodass nichts darauf liegen konnte."

Negativ: "Alles ok"

Positiv: "Grundsätzlich guter Lufthansa Standard"
Negativ: "KEIN WiFi... wir haben 2019, richtig?"

Positiv: "professioneller Empfang am Gate trotz Verspätung infolge Verspätung des vorausgehenden Fluges..."

Positiv: "Though departure was delayed 45 minutes, service on board was superb. wine flowing, food great, Baileys for dessert, and great movie selection"

Positiv: "nette crew"
Negativ: "obwohl wir über 5 stunden im Flieger waren, war es ein Kurzstreckenflieger ohne jeden Komfort und wir bezahlten aber Business Class Preise! Da lobe ich mir British Airways!"

Positiv: "Es gab gutes Essen und außerdem mehrfach etwas zu trinken Das Personal war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Flug war verspätet"

Positiv: "Selten einen guten und reibungslosen Flug gehabt wie eben mit Lufthansa. (Sonst meist BA, Easyjet oder Eurowings) Gab ein leckeres Pausenbrot (Salami oder Käse) und Getränke. Heutzutage nicht mehr selbstverständlich. Flug war pünktlich, trotz 25 min Taxi in LHR. Bequeme Sitze und sauber! Verständliche Durchsagen in angemessener Lautstärke (DE und engl), bin überrascht. Angenehme Kabinentemperatur (auch nicht selbstverständlich)"
Negativ: "Leider startet Lufthansa vom Terminal 2. Liegt ungünstig, wenn man mit Auto oder Bus an-/Abreist, weil erst der ganze Flughafen umfahren werden muss. 8kg Handgepäcksregelung ist echt nicht zeitgemäß und eine schickane. Mit Laptop, Tablet, Rasierer, Ladekabel und 1x Wechselkleidung knackt man das ganz schnell. Lufthansa Group ist bei manchen Flügen penibler als Ryanair! Es müssen ja keine 23kg sein, aber selbst KLM bietet 12kg."

Positiv: "Personal war sehr freundlich"
Negativ: "Sitzplatz wurde ohne Nachfrage abgegeben Gürtelschnalle mit Kaugummi versehen Boarding wegen scanvorgang und Türöffner extrem langsam"

Negativ: "See above. What a disaster!"

Positiv: "The Crew was very helpful, they were always around and offering all kind of help."
Negativ: "The food was very cheap, we had no choice for a better offer. We were hungry and had to eat.... The seats were changed at the last minute, we were very upset!!! We did our confirmation on line and get our seats assigned. When we got to the airport we were surprised that they changed them."

Positiv: "Das Personal war sehr zuvorkommend jung und wirklich nett! Alle Ansagen im Flugzeug waren ausführlicher und netter als für gewöhnlich"

Positiv: "Angenehmes Personal. Abwicklung wie gewohnt."
Negativ: "Der vorausgehende Flug war verspätet lautes Rauschen in der Kabine offenbar durch Hilfsaggregat."

Positiv: "Toller Service, gute Käseschnitte mit Warsteiner. Was will man mehr?"

Positiv: "Seat comfort and entertainment Option for WIFI and to charge was very nice add"
Negativ: "Lost our luggage"

Positiv: "Great crew and plane"
Negativ: "Inconvenient terminal from connecting flight. Boarding procedure was a zoo"

Negativ: "The airport pretty much shut down for awhile so some flights were canceled. Due to the number of people attempting to check in and go through security, I missed my plane and was rebooked in an economy seat. These glitches occur but one would expect Lufthansa to have had a plan to deliver clear directions."

Positiv: "Everything was perfect. crew was really good. nice and comfortable airplane (Airbus A380)..very smooth ride. A+"
Negativ: "nothing wrong"

Negativ: "Der Flug ist nicht pünktlich gestartet. Informationen kamen sehr spät. Bis zum Zeitpunkt des eigentlichen Boardings war der Flugstatus pünktlich. Aus nicht ersichtlichen Gründen wurden bereits zuvor Flüge von LH und EW nach MUC annulliert. Erst gegen 21 Uhr erfolgte die Snkündigung dass 21:45 die neue Abflugszeit wäre. Gestartet ist die Maschiene dann um 22:05 Uhr. Die Kommunikation war sehr schlecht, das Bodenpersonal schloss bis zuletzt keine Annulierung aus."

Positiv: "Family check-in in Frankfurt is superb. Economy Plus was a really great experience!"
Negativ: "The fact that I can't use my own headphones and I'm forced to use the cheap airline-provided ones (with the dual plugs). Single biggest reason to not fly Lufthansa, because I can't enjoy the movies!"

Negativ: "Sehr unaufmerksames Personal. Essen wurde vergessen, Amenity Kit fehlte"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr zuvorkommend aufgrund der 20 minütigen Verspätung"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr freundlich, das Essen war in Ordnung, die Filmauswahl war sehr gut."
Negativ: "Leider war es sehr eng in der Economy Class und relativ laut aufgrund einiger Kinder."

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam und effizient. Sehr freundlich auch schon beim Check in. Der Flug war super pünktlich. 45 min zu früh!"

Negativ: "The food is not very good"

Positiv: "Sehr freundliches Flugpersonal, hoher Comfort auch in der Economy Class, Vegane Essensoption war sehr gut"

Positiv: "Flugpersonal war sehr freundlich und hilfsbereit. Boarding ging auch sehr schnell."
Negativ: "Auf unserem Langstreckenflug bekamen wir zwei Mahlzeiten. Leider war bei beiden Malen ein Gericht aus, sodass ich immer das bekam, für das ich mich nicht entschieden hätte... Cola war nach ca 1h komplett aus"

Positiv: "Noch immer eines meine Lieblings-Airlines. Durch und durch professionell"
Negativ: "Onion rings als Verpflegung..na gut. Bei 55min Flugzeit ok. Kein ausschlusskriterium"

Positiv: "Der mit Abstand beste Pilot mit dem ich je geflogen bin. Crew auch sehr nett."

Positiv: "Boarding & Flug komplett im Zeitrahmen. Das Personal war locker und zu Späßen aufgelegt, vielleicht ein wenig übertrieben, Dennoch eine gute Betreuung in einem kaum besetzten Flugzeug."
Negativ: "keine Auffälligkeit..."

Positiv: "Sehr nettes Personal, exzellentes veggie essen, gute Pünktlichkeit"
Negativ: "Sitze schmal"

Positiv: "Easily the most comfortable I've ever been in TATL economy. Lufthansa's 747-8 is set up strangely: the main deck is arranged First - Business - Economy - Prem. Economy - Economy. This means that if you can book a seat in the forward economy mini-cabin, you get dedicated cabin crew, no other passengers walking through your space to get to the bathroom, plenty of bin space, and – best of all – a lot of aisle space to stretch your legs. Row 16 aisle seats are especially good, as the bulkhead between J and Y doesn't extend all the way, and therefore you can stretch your feet out. Food was actually excellent (for economy), hot and flavorful and generous, with snacks available mid-flight. Beverages also tops – gotta love Lufthansa for offering Campari (!) and more than one wine choice."
Negativ: "Entertainment (music and movies at least) was up-to-date but not very interested. Boarding and transit security in Frankfurt was anxiety-inducing – between getting to the US departures area and additional screening, it took more than an hour from deplaning to getting in line. Boarding w/o group numbers was an exercise in patience. And the terminal wifi is so spotty!"

Positiv: "Der Flug war pünktlich und ist sogar vor seiner Zeit in München angekommen."
Negativ: "Die Landung war etwas hart und der Druckausgleich in der Kabinen war nicht optimal, sodass teilweise die Ohren im Landeanflug wehgetan haben"

Negativ: "A good portion of the time i have flown with lufthansa with a checked bag, something has been damaged. I dont know how hard Lufthansa had to hit or throw my bag to break something wrapped in the center but they did it!"

Positiv: "voller Flieger mit nervigen Touristen am frühen Morgen und Start 25 Minuten zu spät.. thats it !!"

Positiv: "es gab einen kleinen Lebkuchen zum Empfang und man bekam ein Getränk nach Wahl"
Negativ: "sehr hohe Passagepreise (gegenüber Air Berlin)"

Positiv: "we had a wonderful FA. we laughed a lot and it was an enjoyable flight"
Negativ: "very very good food and excellent red wine supplies!"

Positiv: "Das Personal war sehr angenehm , sehr gutes Unterhaltungsprogramm"
Negativ: "Kaltes Laugenbrötchen mit Butter und Marmelade zum Frühstück, Sitzbreite und -abstand sehr beengend, mein Sitz ließ sich schwer klappen und ging zur Landung nicht in aufrechte Position zurück, so daß ich Platz wechseln mußte"

Positiv: "Flug war pünktlich, Getränkeverteilung kam mir häufiger vor als bei anderen Airlines (eindeutig ein Pluspunkt)."
Negativ: "In der normalen Economy für fast 12 Stunden schon eher ungemütlich. Die Ankunftszeit macht es auch nicht gerade einfach, den Jetlag zu besiegen."

Positiv: "Die Crew war sehr nett, es gab ein gutes reichhaltiges Frühstück und auf dem Sitz 11A des A321 fehlte die Vorderreihe. Besser geht nicht"
Negativ: "Es gibt keinerlei Beanstandungen"

Positiv: "Pünktliche, routinierte Abwicklung. Freundliches Personal."
Negativ: "Lange Wartezeiten an der Gepäckausgabe"

Positiv: "Pünktlich, sauber, freundlich"

Positiv: "Alles super. Vielleicht lag es an der Premium Economy, aber da hat alles gestimmt"
Negativ: "Habe den Film beinahe nicht zu Ende gesehen, wir sind zu früh gelandet."

Negativ: "No internet available (2020). For the my previous flight, a month ago, was the same problem."

Negativ: "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"

Negativ: "The airline lost my suitcase and deliver it only 72 hours later... They refused to give me proper compensation for items that were broken..."

Negativ: "Very nice crew and great food"

Positiv: "Overall a nice and good flight"
Negativ: "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Positiv: "Crew is excellent, polite and personal!"
Negativ: "Plane is super old and outdated. Comfort seat is not, comfortable, very tight. TV screen is not good quality, with the old controls on a handset. No touch, no 1/8 inch audio jack (it has the old 3 holes one). Wifi for streaming freezes every other second. Just make a face lift to the plane, everything else is good."

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Wifi on klm"

Positiv: "Crew good and seat OK but not exceptional for business class"
Negativ: "Food was average - main course could have been better. Range of movies ok but not great"

Positiv: "Flight was on time."
Negativ: "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Positiv: "The socks offered in business were comfortable and nice looking. The red wine was good."
Negativ: "The food was just average and the seat not too comfortable"

Negativ: "Information on arrival time was not correct"

Positiv: "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Negativ: "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Negativ: "Crew members in Amsterdam were very rude and disrespectful"

Positiv: "The crew was pleasant"
Negativ: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Positiv: "Yes"
Negativ: "Everything was good"

Negativ: "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Positiv: "Comfortable seat, great crew."
Negativ: "Flight delayed, no USB port and no entertainment"

Negativ: "Fix the damn KIOSKS at Vienna!"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Don’t be late"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Negativ: "Food quality was not so good."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Positiv: "the trip was excellent and comfortable. LOved the windows that shaded out rather than the having to pull down the plastic blind. entertainment on board top notch screen huge One hostess , Helen was absolutely fantastic and the best I ve had on my many trips. I will recommend KLM whenever I can"
Negativ: "the headrest is hard. Apart from that- all was fine"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Good for both."
Negativ: "Bigger seats."

Positiv: "Crew was ok."
Negativ: "Screens need a serious upgrade, my seat didn’t recline all the way nor could it be restored to an upright position. Not very comfortable and I paid for a seat upgrade."

Negativ: "The plane was very hot"

Positiv: "Overall KLM experience is good"
Negativ: "Food quality was mediocre for a business class flight."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Larger meals."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Negativ: "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Negativ: "old screens and entertainment system leg room to small"

Negativ: "Check in at Berlin was extremly slow. Staff was very unprofessional and not very friendly."

Positiv: "The service"
Negativ: "The seats"

Positiv: "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Negativ: "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Crew was great, very nice"
Negativ: "Not enough legroom"

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Extremely helpful and attentive. The crew volunteered to be on this flight from Madrid in the middle of the Covid pandemic"
Negativ: "Best flight I’ve ever had. Need to have this many people on the plane every time"

Positiv: "Economy size seats fitted in Business Class and so much wastage of space around seats, very little quantity and quality of food available.The flights to Delhi and Amritsar has more than 60 % Punjab Travelers and there is not even a single movie in Punjabi movie. Poor."
Negativ: "Economy size seats fitted in Business Class and so much wastage of space around seats, very little quantity and quality of food available.The flights to Delhi and Amritsar has more than 60 % Punjab Travelers and there is not even a single movie in Punjabi language. Poor."

Positiv: "Freundlicher, korrekter Service. Gute Information zum Stand der Reparatur und zu den Anschlussflügen in Helsinki. Effizientes Boarding. Beim Aussteigen, wurde uns noch mitgeteilt, dass unser Anschlussflug doch wartet."
Negativ: "Defekt am Fahrwerk musste untersucht und anschliessend repariert werden. Dies führte zu etwas mehr als einer Stunde Abgangsverspätung. Anschlussflug in Helsinki wurde zuerst als verpasst angezeigt."

Positiv: "Pünktlich, Freundlich, organisiert."
Negativ: "Kopfhörerbuchse leider defekt"

Positiv: "Smooth flight"
Negativ: "Better leg room, better food, friendlier crew. Today you only get good treatment if you pay extra for it... Something is wrong with the pay-for-good-service model most airlines follow"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "Pünktlich, kurzer Transit in HEL"

Positiv: "am Gate von Eco comfort auf Business upgegradet worden, was kann man da noch bekritteln ..."
Negativ: "Stewardess hat wohl das Gate-Upgrade mitbekommen, auf Hauptgang "vergessen", zwei Gin Tonics geordert, der zweitere bestand nur mehr aus Gin - im Unterschied zur äußerst charmanten, bemühten und zuvorkommenden Stewardess bei meinem Reisepartner im Nebengang"

Positiv: "schnelles Boarding, pünktlicher Start, Blueberry-Juice top"
Negativ: "gibt es auf so ner Kurzstrecke nichts zu meckern, sogar Duty-Free Verkauf - ist man auf der Kurzstrecke gar nicht mehr gewohnt"

Negativ: "So eingepfercht hab ich noch nie gesessen. Grauenhaft."

Positiv: "Sehr angenehme und bemühte Crew - wirklich super!"
Negativ: "1 Deutscher Film im Angebot"

Positiv: "Freundliche FB, aber unerfahren"
Negativ: "2,5 Stunden Verspätung. Crew lässt anytime die Eco Pate in die Business. Nach unseren Jacken durften wir bei Landung suchen. Es gab kein Feuchttuch beim Start. Catering war ungenießbar. Es gab zum Salat Nicoles (ohne Thunfisch und Ei) noch nicht einmal Brot. Meine eigentliche Auswahl war bereits ausverkauft. Nur ein Film auf Deutsch!"

Positiv: "Enge, unbequeme Sitze"

Positiv: "Full Flat Sitze, viel Platz bei Einzelsitzen, freundliches und aufmerksames Personal."

Positiv: "problemloser, schneller check in und schnelles boarding. Ruhiger Flug - überpünktlich..."

Positiv: "Flug hatte 30 min Verspätung aber das kann passieren . Pilot hat sehr niedliches deutsch gesprochen und sich sehr nett entschuldigt . Habe daher Zug verpasst nach hamburg und damit Abend Termin . Hatte am service Gate gefragt , ob ich direkt auf den Flug nach hamburg tauschen kann - es gab freie Plätze und ich hätte einen für 622 Euro kaufen können. Warum muss das anders sein als beim Zug ? Fliegen ist wie Zug fahren . Ich habe auch mein Ticket (79 Euro ) mit der dB für eine Bearbeitungsgebühr von 19 Euro tauschen können .. und die was nicht schuld und hat einen schlechten Ruf ;) gerne flexibler werden wenn Flexibilität von Passagieren erwartet wird . Danke , dass sie das ausrichten .. viele Grüße"

Negativ: "Wenig essen wenig platz wenig alkohol an board ...."

Positiv: "In JFK the Finnair staff helped us expedite our connection process (the flight from Helsinki was delayed and we hardly had time to make the connection)."
Negativ: "The flight was delayed by almost 4 hours. It was a miracle we made our connection in JFK."

Positiv: "The flight was on time, crew worked really well. The food was okey as usual on Finnair."

Positiv: "Well this was a first for me. The flight was overbooked and some one wanted to go to New York. Finn Air asked me if I would give up my seat they would get me on the next Finn Air flight to Chicago. I did and they even up graded me to business class on the next flight. It was the best flight experience of my life. Great food, hosts, and service. It was very comfortable the entire way."

Negativ: "Something that was unpleasant was if someone spoke through the announcement system it would be very loud through the headphones if someone is listening to a movie or music"

Positiv: "Plane was on time Checked luggage arrived I slept for the duration of the trip which made the 5 hour flight OK."
Negativ: "Legroom and seating in general is cramped. But unfortunately that is the case in today's travel experience with US carriers."

Positiv: "Food was provided when the flight was delayed for 2 1/2 hours. I also really liked the text update from kayak about the delay. The airline did not keep me updated but kayak did."
Negativ: "The delay when it was already a 6 hour flight. I also was not able to reserve a seat because I had booked through kayak and not with the airline. Finally of the most irritating of all annoyance was that there was no movie. This was an international flight and there was no entertainment. I will never fly American Airlines again."

Positiv: "This is not my first experience with Finnair flight and I'm very pleased with a consistency of a good service, high professionalism and I will recommend this airline to all my friends."

Positiv: "The meeting I was attending in NY got postponed so I lost the full 1/2 return ticket. Nothing I could do, all at once all kinds of small text appear in big and over 400 $ was lost. This is the last time I book with Kayak. Better pay a bit more directly with the airline but do not have a deal like the Kayak deal. So please remove from all your sites. Thank you VV"

Positiv: "Very relaxing, enjoyable flight. Entertainment was great with many different options to choose from (music, tv, movie, games). The plane was not full and I had the entire row to myself, making the flight that much more comfortable. Awesome crew that was attentive and friendly. Probably one of the best flights I've ever been on. Thanks!"

Positiv: "Traveled BA and it was lovely, as usual."
Negativ: "The flight staff on this particular BA flight was not as accommodating and friendly as I am so accustomed to on BA. Perhaps the flight attendant in charge of our seats was having a bad day. Also, the food on our BA flights to and from NYC was not up to scratch and rather bland and ordinary, compared to their usual. that was a huge disappointment."

Negativ: "Terribly uncomfortable seats, very dated entertainment options, bland food."

Positiv: "Everything"

Positiv: "The service was remarkable. Everyone was very attentive and friendly which is exactly what you would want for a long flight. The crew came around frequently to provide beverages and left you alone to sleep."
Negativ: "The boarding process was a bit hectic. The flight was full which I completely understand. After everyone was settled in the plane it took another 25 minutes to leave the runway."

Positiv: "Friendly crew and clean plane. I liked the ipads and the drinks. It was pretty quick and easy."
Negativ: "Terrible turbulence the entire way and as it was a smaller plane you could feel it for most of the flight. The food was also not very good..."

Positiv: "For the first time ever I had a flight on British Airways where I did not feel like I wanted to choke somebody at the end of the flight - so I was pleasantly surprised at this particular BA flight."
Negativ: "BA gates in NYC are abysmal - the entire terminal is... Why are the restaurants advertising being open to some specific time (well prior to the departure of this flight) yet then have staff holler at you that they are closed when you try to go in well before that time. It would have been very nice to have been able to sit down and have some dinner prior to the flight, but the rudeness of both of the two restaurants and their staff was worthy of the notoriety of NYC attitudes (which I don't generally see in mainstream NYC society)."

Positiv: "Flights were on BA not Finnair"
Negativ: "Ba website did not work properly."

Positiv: "Everything was good, cozy airplane, tasty food"
Negativ: "N/A"

Positiv: "The price was right. The crew were very pleasant and attentive. Seating had sufficient room. Good movie selection."
Negativ: "Seats did not recline properly, were not comfortable and very hard and hard on the bum."

Positiv: "Friendly crew"
Negativ: "Miserable, ancient entertainment system that had to be restarted 3 times"

Positiv: "The flight was on time and all went as planned"
Negativ: "The in flight service was average"

Positiv: "The only thing I liked was the ice cream that was served on the flight. And the Kerry Gold butter."
Negativ: "What didn't I like? I didn't like that I bought a ticket from Finnair, got emails from Finnair, for some reason couldn't check in early on the Finnair website, arrived at the airport, waited in the absurdly long check-in line for Finnair only to find out that they had no record of me and I wasn't flying Finnair. Actually, I was on an American Airlines flight."

Negativ: "Ingen underhållning ingen flyginformation otrevlig personal jag kommer inte att flyga Finnair igen. Jag och alla andra fick sitta att stirra på väggen framför oss i 7timmar den spanska personalen ska inte jobba för ett nordiskt flygbolag fy fan Med vänlig hälsning Benny"

Positiv: "Finn air floor Crew was very polite & HiFly air crew was nice & attentive"
Negativ: "No entertainment, non so ever"

Positiv: "friendly crew"
Negativ: "old B757 aircraft with poor entertainment system, not suitable for long haul flights"

Positiv: "The staff was very kind."
Negativ: "If I'm paying for a trans-atlantic flight (at a fee of $1,000), I shouldn't be stuck on a plane that is used for domestic flights,and thus does not have the space nor the comfort of a larger plane. And, if this flight is not going to offer the amenities accustomed to a typical trans-atlantic flight (such as in-seat TV), then the price should be substantially cheaper. I will be complaining to the airline itself for this, and may not fly this airline again."

Positiv: "food and crew"
Negativ: "Poor entertainment offer (no quality movies and not varied options-not classic movies!!). Interactive device menu not working properly or at all. Outraging policy to offer more bookings than available seats that turned out into my wife and me being put in standby when we had purchased our tickets last July. Waiting for 30-40 minutes to claim our baggage to know it had been left in our origin destination in the end so it would probably be delivered 2 days later since the next flight would arrive the following day but late in the evening and more time wasted on the lane to claim for it that caused to miss our connecting train that would take us home and we had to wait for another hour to take the next so we finally got home 2 hours later than expected. We will never use again another company from the one world alliance."

Positiv: "on time, rather efficient process, cabin crew"
Negativ: "not much room in economy, ipads are not ideal"

Positiv: "On the way home i was awake for the whole flight, and found it to be quite good. Had trouble choosing my seat from early check in bit what I got was good. Good good, service great, clean and comfortable."

Positiv: "The crew was very friendly and helpful during the flight."
Negativ: "The check in was terrible, self checking was not working and not saving time at all, crew at the airport was clearly exceeded and it was very hard to get any answer. I had to be very insistent to be able to check in 5 min before closing and was not the only one in this case."

Positiv: "Video and radio were bad."

Negativ: "Nothing was dairy free, staff did not even have access to ingredients so I could check myself."

Negativ: "Disgusting meal, I left most of it on my tray. The promised entertainment systems were not working. There was no wifi on board either. These were both things I had looked for prior to booking this flight."

Negativ: "no food on the first flight no private tv they tell you can have wi fi entertainment but you have to pay for it the staff was rude tell also told me my cary on luggage could not be taken on board because there was no more space so i had to cary all my things for two flights but once i came in into the plane there was plenty of space. the seats had a very low head rest"

Mehr zu SWISS

Buchen Sie günstige Flüge von Genf nach Flughafen New York, JFK

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

23.01.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
GVA - JFK
06.02.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:25 Std.
JFK - GVA
02.11.
Mo.
1 Stopp
LOT
15:50 Std.
GVA - JFK
14.11.
Sa.
1 Stopp
LOT
29:05 Std.
JFK - GVA
14.12.
Mo.
1 Stopp
Finnair
13:35 Std.
GVA - JFK
27.12.
So.
1 Stopp
Finnair
14:25 Std.
JFK - GVA
26.12.
Sa.
1 Stopp
Iberia
13:35 Std.
GVA - JFK
02.01.
Sa.
1 Stopp
Iberia
14:25 Std.
JFK - GVA
12.12.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
13:35 Std.
GVA - JFK
24.12.
Do.
1 Stopp
American Airlines
10:50 Std.
JFK - GVA
21.11.
Sa.
1 Stopp
British Airways
33:25 Std.
GVA - JFK
06.12.
So.
2 Stopps
British Airways
18:15 Std.
JFK - GVA
26.12.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
GVA - JFK
02.01.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:30 Std.
JFK - GVA
01.11.
So.
1 Stopp
LOT
30:45 Std.
GVA - JFK
21.11.
Sa.
1 Stopp
LOT
14:00 Std.
JFK - GVA
28.12.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
GVA - JFK
17.01.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:25 Std.
JFK - GVA
12.12.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
13:35 Std.
GVA - JFK
24.12.
Do.
2 Stopps
American Airlines
16:10 Std.
JFK - GVA
13.12.
So.
1 Stopp
Finnair
31:15 Std.
GVA - JFK
27.12.
So.
1 Stopp
Finnair
14:25 Std.
JFK - GVA
07.11.
Sa.
1 Stopp
Iberia
13:35 Std.
GVA - JFK
14.11.
Sa.
2 Stopps
Iberia
16:35 Std.
JFK - GVA
23.11.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
GVA - JFK
30.11.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:30 Std.
JFK - GVA
13.12.
So.
2 Stopps
American Airlines
29:41 Std.
GVA - JFK
27.12.
So.
1 Stopp
American Airlines
14:25 Std.
JFK - GVA
08.12.
Di.
1 Stopp
Finnair
31:15 Std.
GVA - JFK
20.12.
So.
1 Stopp
Finnair
14:25 Std.
JFK - GVA
01.11.
So.
1 Stopp
LOT
30:45 Std.
GVA - JFK
14.11.
Sa.
1 Stopp
LOT
14:00 Std.
JFK - GVA
16.11.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
GVA - JFK
22.11.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:50 Std.
JFK - GVA
13.12.
So.
2 Stopps
American Airlines
17:06 Std.
GVA - JFK
24.12.
Do.
1 Stopp
American Airlines
10:50 Std.
JFK - GVA
08.02.
Mo.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
13:35 Std.
GVA - JFK
14.02.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:25 Std.
JFK - GVA
21.11.
Sa.
2 Stopps
American Airlines
28:37 Std.
GVA - JFK
05.12.
Sa.
1 Stopp
American Airlines
14:25 Std.
JFK - GVA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

01.11.
So.
1 Stopp
LOT
30:45 Std.
GVA - JFK
15.01.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:55 Std.
GVA - JFK
04.11.
Mi.
1 Stopp
KLM
11:25 Std.
GVA - JFK
22.12.
Di.
1 Stopp
Lufthansa
12:45 Std.
GVA - JFK
23.11.
Mo.
2 Stopps
Delta
17:30 Std.
GVA - JFK
20.12.
So.
1 Stopp
SWISS
26:10 Std.
GVA - JFK
15.11.
So.
1 Stopp
LOT
30:45 Std.
GVA - JFK
14.01.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
31:00 Std.
GVA - JFK
06.11.
Fr.
1 Stopp
LOT
30:45 Std.
GVA - JFK
12.01.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
31:00 Std.
GVA - JFK
23.11.
Mo.
1 Stopp
LOT
15:50 Std.
GVA - JFK
13.01.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:40 Std.
GVA - JFK
04.11.
Mi.
1 Stopp
KLM
11:25 Std.
GVA - JFK
13.01.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
16:40 Std.
GVA - JFK
16.12.
Mi.
1 Stopp
LOT
30:45 Std.
GVA - JFK
04.11.
Mi.
2 Stopps
Delta
17:20 Std.
GVA - JFK
14.01.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:50 Std.
GVA - JFK
14.01.
Do.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:50 Std.
GVA - JFK
19.12.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:35 Std.
GVA - JFK
18.12.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
31:00 Std.
GVA - JFK
Weitere Ergebnisse
*
Die Preise sind für E–Tickets und pro Person angegeben und beinhalten alle Steuern und Gebühren in CHF.

Wir bemühen uns, genaue Preisangaben einzuholen. Verfügbarkeiten, Preise und Gebühren können sich kurzfristig ändern, ohne dass wir einen Einfluss darauf haben.

Darum:

Wir sind weder Anbieter noch Verkäufer.
Wir von KAYAK bestimmen die Preise der angezeigten Reiseprodukte nicht selbst. Daher können wir nicht für die Produkte anderer Unternehmen garantieren.

Wir durchsuchen und sammeln riesige Mengen an Daten für dich.
Unser Service erlaubt es dir, die Angebote Hunderter Reise-Websites schnell und einfach miteinander zu vergleichen. Als Suchmaschine kann KAYAK nicht für die gefundenen Preise garantieren.

Warum sind die Preise nicht in jedem Fall akkurat?
Bei Flugtickets, Hotelzimmern und Mietwagen ändern sich ständig die Kontingente und Angebote. Preisdaten werden zwischengespeichert und aktualisiert, und all das bei Hunderten verschiedener Airlines und noch mehr Buchungssystemen, die allesamt dieselben Reiseprodukte zu verkaufen versuchen. Es kann also sein, dass ein Angebot nicht mehr zum selben Preis erhältlich ist oder bereits ausverkauft ist, bevor du zur Webseite des Anbieters gelangst.

Falls du weitere Fragen hast oder uns einen Preisfehler melden möchtest,
schicke uns bitte eine und wir werden dir so schnell wie möglich weiterhelfen.

^
Die angezeigten Preise enthalten alle Steuern und Gebühren für Reisen in der Economy-Class und wurden vom Anbieter innerhalb der letzten 72 Stunden gefunden. Plätze stehen in begrenzter Anzahl zur Verfügung und können eventuell nicht auf allen Flügen und zu allen Terminen gebucht werden. Flugpreise unterliegen Schwankungen und sind eventuell nicht auf allen Flügen und zu allen Terminen verfügbar. Einige Airlines erheben möglicherweise zusätzliche Gebühren für aufgegebenes Gepäck. Bitte überprüfe die Gepäckbestimmungen auf der Website der Airline.
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First