Finde günstige Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

BKK

Finde günstige Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Hin- und Rückflug
Economy
Boston (BOS)
Bangkok Suvarnabhumi
Di. 02.03.
Di. 09.03.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Gut zu wissen

Nebensaison

Mai Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 3%.

Hochsaison

Dezember Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 7%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 576 (Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 478 oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 345 oder weniger

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi zu finden

  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Genf CHF 313 Hinflug - CHF 390 Hin- und Rückflug, von Basel CHF 368 Hinflug - CHF 401 Hin- und Rückflug, von Zürich CHF 347 Hinflug - CHF 419 Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 2 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Januar, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi ist Mai.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi an.

FAQ - Flugbuchungen nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach Bangkok Suvarnabhumi?

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Welche Airline fliegt nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Wie weit ist der Flughafen Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi vom Stadtzentrum von Bangkok entfernt?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi beachten?

Top 5 Airlines für Flüge nach Bangkok Suvarnabhumi

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8.6
Singapore Airlines
Ergebnis aus 3’883 Bewertungen
8.8
Boarding
8.5
Komfort
8.9
Crew
8.6
Unterhaltung
8.3
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Sehr attraktive und freundliche Crew. Ist nicht ohne Grund die weltbeste Airline. Würde am liebsten nur noch mit denen fliegen."
Negativ: "Nichts, schneller fliegen können die leider auch nicht."

Positiv: "The crew was excellent, respectful and helpful."
Negativ: "Boarding by bus is poor"

Negativ: "A comfort kit on a ultra long haul flight goes a long way"

Negativ: "Rather long wait at business check-in, friendliness there ok, on board service slow with the champagne, old aircraft with old configuration of seats, nothing really bad, but it's not like this that you win an airline of the year award!"

Positiv: "Es war alles zur vollen Zufriedenheit"

Positiv: "Food, service"
Negativ: "The space"

Positiv: "Service, Verpflegung, Sitze"
Negativ: "Das Entertainmentangebot könnte mehr Deutschsprachige Filme beinhalten"

Positiv: "Super good crew."

Negativ: "Flight was a little warm but was able to get it cooler via help from crew but got warmer again towards the end of flight. Overall good flight though"

Positiv: "The crew was amazing. It was my first time flying so I was a little nervous but they made me feel safe and welcomed. The friendly crew was honestly what made the whole experience great."

Positiv: "Friendly service and not a super crowded plane."
Negativ: "In-seat entertainment was not working for me, and boarding process could be drastically improved."

Negativ: "The seat covers looked worn and dirty. Needs an upgrade."

Negativ: "NA"

Positiv: "The crew was really nice. The plane was clean and comfortable."

Positiv: "Amazing services and foods"
Negativ: "The business class seat was great"

Negativ: "Nothing comment."

Positiv: "Sehr nette Crew, kam immer wieder vorbei (Eco) und bot Getränke, Früchte und Chips oder mini Sandwiches an! Top!"
Negativ: "ich hatte nichts zu bemängeln einfach nur Top!"

Positiv: "I like all"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Everything. New plane amazing food on a two hour flight Great new entertainment system on the seat back."
Negativ: "A little more leg room."

Positiv: "Seats with entertainment"

Positiv: "one of the crew was rude. my spouse forgot to fold-up the cup holder, the hostess heat the holder so hard while walking. I don't know but it appeared as very very rude."
Negativ: "Improve the process for boarding people were standing there for 45 minutes to 1 hour. People there needs training"

Negativ: "5 crying babies on a red eye. Don’t know if that can be prevented."

Positiv: "Perfect!!!"

Positiv: "As a frequent flyer, I have found out that the few dollars i spend more on SQ is well worth it"

Positiv: "Singapore Airlines delivers as always. Friendly crew and clean and well maintained aircraft."

Positiv: "Excellent crew, service and food"

Positiv: "- sehr bemühte und aufmerksame Crew, auch in der Economy - hervorragender Sitzabstand in der Eco - Flugzeug von SQ wie üblich nicht überbucht, daher einige freie Sitze - 2x warmes Essen in der Eco - fortlaufend aktives Getränkeangebot"
Negativ: "- auch auf diesem Flug schreiendes Baby, dass den Nachtflug fast zur Hölle macht - selbst in der Business-Class konnten die Passagiere nur dann Schlaf finden, wenn sie die active noise canceling Kopfhörer aufsetzen (wer damit schlafen kann)"

Positiv: "The trip was horrible we have to sit separately three places."

Negativ: "Essen könnte besser sein"

Negativ: "Essen könnte besser sein"

Positiv: "The crew and the little things like blanket, pillow, hot towels etc that is just standard. The food was great except the bread rolls Entertainment system was fantastic"
Negativ: "They seemed to miss a whole section with immigration cards which delayed my party of travellers when we landed. The recline of the seat is huge, great for those wo recline, not so great for the person behind them"

Positiv: "Spacious seats. Lovely food. Wonderful crew. Smooth flight."
Negativ: "Interior felt dated given all the awards the SQ has received for its planes and service, but everything was functional. Overlooking the interior, flight was superb. Very happy."

Positiv: "nothing"
Negativ: "Seats were uncomfortable, derive very ordinary staff unhelpful seat allocation system requires improving ! Extra cost from economy was not worth it !"

Positiv: "Spacious economy class seating and great service"

Positiv: "Der Flug ist 4 Stunden später gestartet."
Negativ: "Wir haben dafür etwas zu Essen bekommen."

Positiv: "A380 ist ein tolles Flugzeug"

Negativ: "Delayed 2 hours behind schedule"

Positiv: "I dropped my scarf and only realized after I was seated. People were still boarding and I told a young man attendant and he found it and brought it to me. And he was such a gentleman too! Wish I knew his name but it was Frankfurt to JFK 835am flight on April 3rd. Thank you again!"

Positiv: "The cabin crew was awesome.. they are for sure the super stars of the company... I wish all of them all the very best for a very bright future"
Negativ: "The service of the airlines is impeccable. But the ground staff near check in were not so. I hope they were a little considerate as I was travelling for a family emergency and had to take all my stuff back as I wasn’t sure what date I would return back. I was over weight but wish they had considered a lil as had to pay an other $300 extra.."

Positiv: "The seats seem to have more leg room, food was actually good, and the staff was delightful."
Negativ: "It was a 17 hour flight, but they made it bearable."

Negativ: "Na"

Negativ: "Essen könnte besser sein"

Positiv: "Gutes Team"
Negativ: "Essen"

Negativ: "Die Besatzung war schlecht gelaunt und hat bei Gentränkebestellung dies mehrmalls vergessen."

Positiv: "Service, food, in-flight entertainment"
Negativ: "What happened to amenity bags in Business class? Slippers and socks were at the seat and toothbrush kits were in the bathrooms and we're always re-filled."

Positiv: "Service, friendliness of stewards and stewardesses, great menus, they go the extra mile to make you happy--- no request was a burden for them. We were in Business Class and it was full- but Service and professionalism was top-notch!"
Negativ: "Only one small issue--- why were bottles of water not already handed out and placed in the drink holders before boarding in Business. Many of us had to ask for it and they were readily given out but you had to ask or you didn't get one."

Positiv: "Singapore Airlines hat mich ohne Probleme nach New York geflogen und ich wurde nicht bedroht, verwirrt und verarscht und blöd angemacht!!!"

Positiv: "Service was great."
Negativ: "Bit on the cold side."

Positiv: "Efficient courteous and attractive crew. Good food drink selection and great entertainment system."
Negativ: "Unfortunately the plane was an older 777-200 with smaller TV screens but otherwise fine."

Negativ: "Bei fast 7 Stunden Flug 1x Getränkrunde zum Abflug und 1 x zum Frühstück Morgens. Dazwischen habe ich kein Personal gesehen... dafür auf dem Monitor ständig „drink plenty of water during flight“"

Positiv: "Good entertainment options"
Negativ: "More beverage services"

Negativ: "On-Line Check in bietet keine ordentliche Auswahl an verfügbaren Sitzplätzen. Nach online Buchung stellt Emirates keine Platzwahl zur Verfügung. (Hohe Zusatzkosten)"

Positiv: "Good seats"
Negativ: "Took 2 hours from take off until i had a crew member ask what i wanted to eat/drink"

Negativ: "Gepäckausgabe in München. Langsam wie immer"

Negativ: "Gepäckausgabe in München. Langsam wie immer."

Positiv: "Excellent crew. Got on just in time. Last one on the flight but they were very understanding. Loved the airbus A380."
Negativ: "It was great but food could have been better. Process to get onto the flight at DXB was much longer and complicated than it needed to be. Huge airport and big distance between connecting flights."

Negativ: "Zugewiesenen Plätze wurden ohne Info einfach geändert trotz zwei Kleinkindern Bordpersonal überwiegend unfreundlich Verpflegung lies zu wünschen übrig"

Negativ: "Crew didn’t manage noisy passengers at business cabin"

Positiv: "The crew was amazing and their service was very attentive to customers."
Negativ: "Not having crying infants onboard"

Positiv: "Everything"

Positiv: "Sitzabstand. Moderne Maschine"
Negativ: "Essen schmeckte nicht Boarding"

Negativ: "Food worse quality than before. No snacks as well"

Positiv: "Crew, food, drinks, and seats were fantastic"

Positiv: "Seat was fixed for such a long flight it is hazardous to the spine ."
Negativ: "Allow the seat to slightly recline like any other airline"

Positiv: "Alles nur pefekt."
Negativ: "Nichts alles super"

Positiv: "Alles"
Negativ: "Nichts alles super"

Positiv: "The crew were superlative."
Negativ: "The seat folded to a flat bed, yet the boulder area remained raised, making the comfort level for a tall person, somewhat rest cited. My neck really quite sore as a result. Was an old plane tho, and the controls for movies , seats etc were archaic"

Positiv: "nice comfortable flight"
Negativ: "depaert on time"

Negativ: "Too long of a wait for "parking" after landing"

Negativ: "Inkompetenter Stewart"

Positiv: "I had 4 sectors except the first one 3 of them was with unfriendly cabin crew not smiling at all not responding the calls."

Positiv: "Sehr freundliches Personal und sehr Service orientiert."
Negativ: "Cursor des Bildschirms war sehr ungenau. 5 Minuten bis der richtige Film gewählt werden konnte. Software am Bildschirm sehr langsam. Das gewünschte Beef war für viele Gäste aus."

Negativ: "- Mitte Flug Service Knopf gedrückt. Licht war bis Ende des Fluges an. Niemand kam - starke Zugluft"

Positiv: "Personal ist bemüht die alten Emirates werte zu erhalten. Sehr nett und freundlich."
Negativ: "Keine warmen Tücher mehr. Nur noch selten Getränke Service Essen schlechter als vorher. Keine kleine Flasche Wein mehr. Nur noch Plastik Becher. Man spart wo es geht. ABER DER KUNDE MERKT ES!"

Positiv: "Erster Flug in neuer 777. tolle Unterhaltung mit neuesten Filmen."
Negativ: "Das Essen war leider nur mäßig"

Positiv: "perfekt"
Negativ: "s"

Positiv: "Outstanding and very helpful service"
Negativ: "N/a"

Positiv: "Jumbo jet plane was fantastic."
Negativ: "None for now"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "If you want upgrade you should bay 2100 USD why it’s a upgrade not new ticket !!"

Positiv: "Das Personal war sehr nett und hat mir bei jeder Frage höflich zur Seite gestanden"
Negativ: "Leider war die Luftdüse meines Hintermannes auf mich gerichtet und er hat nicht auf mich reagiert, kann die Airline aber nichts für"

Positiv: "Das Check In und das Flugpersonal war super freundlich und hilfsbereit."
Negativ: "Es war gut, es war aber auch nur ein 1 stündiger Flug. Da erwarte ich nicht so viel."

Positiv: "Das Bordpersonal war sehr aufmerksam. Während des gesamten Fluges wurden für uns Getränke in den Kühlschrank gestellt. Vielen Dank auch insbesondere an Jeniffer und Lilli, die unseren Flug auf einer Polaroid-Foto festgehalten haben."
Negativ: "Der Stecker unseres inflight Entertainments hatte einen Wackelkontakt. Auf Nachfrage knnten wir unseren Platz aber problemlos wechseln, dann funktionierte alles."

Positiv: "Very Very Good"

Positiv: "Flug war von Anfang bis Landung super!"
Negativ: ".... Aber die Gepäckausgabe in Düsseldorf dauerte mal wieder ewig Haben fast eine Stunde am Karussell gewartet...."

Positiv: "Top Flug mit sehr hohem Komfort."
Negativ: "Auch hier kann ich kein schlechtes Wort verlieren."

Positiv: "Business class setup Bar Staff"
Negativ: "Being seated 5 rows and a bulk head away from my wife. Configuration of Two class A380 business class is at the back of the plane with all that increased movement and you have to wait for economy to exit before you can get off. Your diluting the benefits guys for economy profits."

Negativ: "Boarding: by bus at BKK on a Boeing 777, not as expected with emirates, gate was set as “G1A”, we read this as Gate 1A, but needed to run from A1 all the way to G1, got late on the bus. Food: Chicken with peppers average, no good taste Drinks: had to broken cups, one on the top (changed that), one at the bottom with a hole in it. Red wine spilled all over my trousers and pullover. Shit happens, but (a) what about the quality of the goods and (b) how does the crew handle this? Crew/Service: Generally friendly, but the guy who served the red wine had no clue how to handle this: 1. Red wine on cloth is bad to clean 2. After I complained about a possible problem with cleaning and the possibility that the stain would stay, no reaction, only sortiere and the Recommendation from him was to use soda water which was actually not at hand and took him more then 10min to bring it. 3. I requested for the supervisor. She was very friendly and took my email address to write a report on this. I am now waiting for reaction and possible refund for cleaning or more. Another drink was offered but that was all until now. So I am curious about the reaction from Emirates. Overall it seemed like Emirates has a bad standing in BKK: - Bus boarding on B777 - No clear information about gate - Bad quality of material (cups) - For Emirates under average food quality Additional remark: The following connection flight from DXB to DUS, was very good, overall quality as expected from Emirates, food and staff was very good. So the above review from BKK -> DXB might have been an exception."

Positiv: "Same as above"
Negativ: "Same as above"

Positiv: "Das Flugpersonal war ausgesprochen nett, das Essen war sehr gut"

Positiv: "Es war einfach alles perfekt"

Positiv: "Der Flug ist zwar verspätet gestartet, aber die Piloten haben die Verspätung fast wieder rausgeholt. Das Essen war genial und vor allem Metallbesteck in der Economy, wo es sonst nur Plastik gibt. Dazu eine gute Getränkeauswahl. Der Rotwein war sehr lecker."

Positiv: "komfortabel, gute unterhaltung, problemloses boarding, angenehmer flug."
Negativ: "schwacher service"

Positiv: "Pünktlicher Start und aufmerksame Flugbegleiter besonders mit unserem 6 Monate alten Sohn sehr bemüht. Top Entertainement-Angebot."
Negativ: "Das Essen war auf dem Hinflug besser, Schade, dass es keinen separaten Krabbelbereich für Baby existiert."

Positiv: "Der service war unterdurchschnittlich. Von ham nach dxb (6 h flug) kam nach über 2 h das erste mal service. Insgesamt kam er nur 2x. ich habe bei emirates viel mehr erwartet."

Positiv: "reichliche auswahl"
Negativ: "touchscreen teilweise nicht funktioniert"

Positiv: "W"
Negativ: "Wir wurden irgendwo auf dem Flugplatz geparkt und mussten ca. 20min. mit dem Bus zu unserer Abflughalle fahren. Dort hatten wir grosse Mühe, unser Gate zu finden."

Positiv: "Hat alles hervorragend geklappt."

Positiv: "--------------------"
Negativ: "Es ist uns nicht erklärbar, wie eine solche Airline ein solch schlechte Organisation bei Unregelmäßigkeiten hat!"

Positiv: "-------------"
Negativ: "Leider wurde unser Flug nach Kuwait umgeleitet. Dadurch wurde der Anschlussflug nach BKK verpasst. Was wir dann erlebten war einfach nur katastrophal! Es hat mehr wie 12 Stunden und vielen Fehlinformationen gedauert, bis wir über unseren Weiterflug informiert wurden! Bei Problemen ist die Staff endlos überfordert"

Positiv: "Hallo ich habe bezahl über meine Kreditkarte Flugticket trsbzon München leider haben sie geld genommen aber nicht bestätigt über Email oder SMS weil sie mich immer geschreiben das ist mit die Karte Problem also hab das wegen andere flug gebucht möchte die geld zurück danke für Bearbeitung soyygit iveta.."
Negativ: "Bestätigung fehlen"

Positiv: "Very comfortable overall"
Negativ: "Unrelated to the flight, the ground handling staff at Istanbul airport, especially the information desk, should be given a crash course in customer care."

Positiv: "Everything was great one of the best airlines I've flown on"
Negativ: "Nothing"

Negativ: "Beinfreiheit hätte etwas mehr sein dürfen."

Negativ: "Crew could have been more pleasant"

Positiv: "My seat was very comfortable. The inflight entertainment was great. I always love the food on Turkish Airline flights. Check in was easy."
Negativ: "The flight was 2 hours late. The attendants were a bit cranky....usually they are great on this flight."

Positiv: "Wir waren mit dem Service an Bord und auch am Flughafen rundum zufrieden. Begeistert waren wir von dem Essen an Bord."

Positiv: "left on the, arrived on time, crew were friendly and efficient, seat was comfortable"
Negativ: "Food was a bit basic and in-flight entertainment was a bit limited, but on a 2 hour flight not a major problem"

Positiv: "THY has premum service compared to the other flight companies"
Negativ: "Bording at Atataturk airport was only weak point. It was directed by boarding assistants to leave our seating places at our gate and they performed additional passport and boarding pass control. We stayed in line for 20 minutes and after that it was allowed to take our seat at gate again."

Positiv: "Sehr gut"
Negativ: "Alles ok"

Negativ: "All gy"

Negativ: "The best Airlines All things werde perfekt."

Negativ: "Nothings."

Positiv: "Great service! Food was very good."
Negativ: "That boarding. People who were not in line rushed to the front when boarding started."

Positiv: "Sitzabstand in der Economy ist gut. Essen ist gut. Sehr schönes Holzspielzeug für die Kleinen. Staralliance Lounge (wenn man Zugang hat) macht die Reise nach Istanbul wert."
Negativ: "Ätzende 5 Stunden Aufenthalt im Flughafen Istanbul... Nix zu tun, nichts zu sehen. Kein Spielplatz für Kinder (ausser in der Gold-Class Lounge). Boarding auf dem Rollfeld und über die Treppe sollte bei Linienfliegern nicht sein. Häufige mutwillige Zerstörung meiner Rimowa Aluminumkoffer durch das Bodenpersonal: Dellen, Löcher, Kratzer (was zu langen Auseinandersetzungen nachträglich führt)."

Positiv: "Hatte einen Comfort Sitz und konnte zum ersten Mal meine Beine im Flieger gut unterbringen."
Negativ: "Leider kein Veganes Essen"

Positiv: "Personal war sehr bemüht und nett alles gut soweit! Gegenüber andere Airlines purer Luxus!"
Negativ: "Mussten auf den babygurt hinweisen und warten und auf den kinderwagen 15min warten. Sonst gut!"

Positiv: "Sehr angenehmer Flug, trotz kurzer Flugstrecke bestes Unterhaltungsprogramm sowie Verpflegung !"

Negativ: "Mannschaft ok, Technik veraltet"

Negativ: "10 Stunden Verspätung in Entebbe, 2 Anschlussflüge in Istanbul verpasst! Crew von Entebbe desinteressiert und muffig.Keine Entschuldigung und Entschädigung!! Crew nach Stuttgart besser und freundlicher. In Stuttgart Ankunft 23.15 anstatt 13.55. Beide Maschinen veraltet, Unterhaltungstechnik von Entebbe funktioniert gar nicht, kein Bemühen der Besatzung, auch Bordtechnik im Airbus nach Stuttgart völlig veraltet! Keine Weiterempfehlung!"

Positiv: "Food and service in business class were splendid."
Negativ: "Absolutely nothing"

Positiv: "Flugpersonal hilfsbereit, Essen nicht so gut (Nudeln mit viel Sahne-Pamp - arme Vegetarier!"
Negativ: "Enge Sitze - Und: ZU VIEL WERBUNG AUF DEM BILDSCHIRM!!! NERVIG!!! Auch der LEGO-Film ist zu laut und nervt irgendwann - warum machen das nicht mehr die Stewardessen? Dann kann man schauen oder NICHT, wenn man das ganze schon kennt! Zwei Ausstiegs-Treppen wären hilfreich gewesen, saß ganz hinten."

Positiv: "Super"

Positiv: "I have flown Turkish Air many times for the past 8 years and they are a solid airline. They have very good food for airplane food, and a decent entertainment center."
Negativ: "Unfortunately they have moved away from their Exonomy Plus seats that were great and ample room, whereas now their seating in exonomy is very cramped. They also used to have nice amenities on long international flights like a hot towel and some Turkish Delight before takeoff and landing, but they no longer have that. And my biggest complaint is that they keep their planes unbearably hot most ost of the time. It’s by far the most frustrating thing when your cramped in their tiny spaces for 11 hours."

Positiv: "Istanbul Airport has good facilities and F&B options"
Negativ: "Flight from Istanbul to Bangkok was delayed for 3.5 hours with no apology and no compensatory measures such as drinks and food or lounge access Power outlets in Istanbul airport are all round plug European with no USB terminals for phone recharging"

Positiv: "Das Essen war gut. Bequeme Sitze und gute Beinfreiheit."

Positiv: "Food, entertainment"
Negativ: "Terrible check-in (30min waiting), boarding was uncoordinated, and the cabin was probably 30 degrees!"

Negativ: "Leider war kein mobiler Boarding Pass möglich."

Negativ: "The crew on board was aloof, and somewhat rude. I was traveling with my 87 yr old mother and they did little to help, especially when we needed the restroom but they had the aisle blocked for most of the time, serving food. There was no way to get around to access the bathroom and the crew turned us away from the only available bathroom in the front. Really?! Not impressed at all. Also the flt was 30 minutes late making our connection tight. One of the young, gorgeous stewardesses was rude and dismissive of me when I asked about it."

Positiv: "Das Flugpersonal war wie immer sehr lieb und hilfsbereit Das essen schmeckte ganz gut Die sitze waren komfortabel Der flieger war noch in einem ganz guten zustand"
Negativ: "Das einzige problem war, dass ich zwischen zwei ungepflegten und unfreundlichen männern sitzen musste und 2 stunden lang mundgeruch ertragen musste. Konnte meinen sitz nicht ändern da der flieger voll war.."

Positiv: "Sehr Gut"
Negativ: "Sehr gut"

Positiv: "Ich bin zum ersten Mal mit Türkisch Airlines geflogen und war sehr positiv überrascht,ich fand es um Längen besser als mit LH. Immer wieder sehr gern......"

Positiv: "Superrrrrr"

Positiv: "Toouch screen yeaaa :-)"

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience."
Negativ: "The food was great."

Positiv: "Everything on the plane was good. For once, we flew business class and we enjoyed the experience. However we were not given priority boarding at Istanbul and then had to wait in the cold corridor until allowed onto the aircraft."
Negativ: "Good food"

Positiv: "Everything fine; However the business lounge in Istanbul felt overcrowded and I had difficulty getting on to Wifi."
Negativ: "Food excellent and interesting, personnel were helpful & friendly"

Positiv: "I don't like flying but this was quite pleasant"
Negativ: "Food was good, entertainment also."

Positiv: "Crew sehr bemüht, höflich und zuvorkommend. Sogar ein warmes Frühstück wird serviert - es gibt allerdings keine Auswahlmöglichkeit aber alles bestens."

Positiv: "Nothing is changing, they need to make some adjustments"

Positiv: "Everything was perfect!!! I have no remarks!!!"

Positiv: "Gutes service, gutes essen und gute in-flight entertainment."
Negativ: "Abflug von Istanbul verspätet wegen Flughafenverkehr."

Positiv: "Excellent staff, everything very clean, smooth flight, good movies."
Negativ: "The seats in Economy are too close together. A few more inches would make things better. The food was okay, some parts good, others so-so"

Positiv: "Der Flug war sehr angenehm, so wie man sich das wünscht. Das Essen war wie immer sehr lecker und schön frisch. Die Besatzung war immer zur Verfügung."
Negativ: "Die Sitzen waren bequem jedoch die Fuß halte Vorrichtungen haben etwas gestört."

Negativ: "Flug war wahrscheinlich überbucht und konnte nicht einchecken! Unglaubliche Frechheit!!!"

Positiv: "Flottes Boarding, gutes Essen, gute Auswahl an Getränken"
Negativ: "Sitz 1D hat keine Staumöglichkeit oberhalb des Sitzes, man muss weiter weg verstauen"

Positiv: "Sehr gute Auswahl an Speisen und Getränken, komfortabler Sitz 1E"
Negativ: "Keine Brücke ins Flugzeug, mussten etwa 20 Minuten im kalten Bus warten, bis wir an Bord gehen konnten."

Positiv: "Staff was very helpful and kind. Very delicious food."

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Positiv: "Insgesamt sehr angenehmer Flug"
Negativ: "Von 4 Flügen waren ABSOLUT ALLE Flüge überbucht und es war nicht sicher das man mitfliegt! Zudem musste deshalb im Zwischenflughafen jedesmal der Checkin aufgesucht werden (OHNE zu wissen ob man weitekommt) und wegen Verspätung der ersten Maschine war ein rechtzeitiges erreichen des zweiten Fluges ohne massives vordrängeln in den langen Warteschlangen gar nicht möglich! Der Anschlussflug konnte nur durch eine sehr sportliche Leistung (Langes Rennnen) erreicht werden"

Negativ: "Free wifi"

Positiv: "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Negativ: "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Negativ: "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Negativ: "Still don’t have my luggage yet"

Positiv: "15 years ago I told myself not to fly Delta anymore. But these 2 flights Detroit to Amsterdam and back changed my mind. I enjoyed the flight very much and I'm looking forward to the next one."

Positiv: "Boarding was quick and flight was calm"
Negativ: "The coffe and breakfast."

Positiv: "The crew was pleasant"
Negativ: "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Very friendly crew and on time with no problems."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Negativ: "Head support for 6 feet plus people on seats would be good"

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Negativ: "There was no wifi on flight"

Negativ: "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

Positiv: "One crew member was very good but all were not very available or checking on people. I had a seat that I purchased and it was very hard to recline I only found out that it did if fact recline it the last hour to hour and a half of the trip! It was a difficult push back to get it to recline"
Negativ: "If I knew how to recline my seat earlier. I did try several times"

Positiv: "Like the overall KLM experience"
Negativ: "Food could have had better quality and the stewardess served it all at once versus in the various courses."

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Negativ: "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "The check in desk was late opening & the carry on luggage size was smaller than advertised on their website, so it had to be put in the hold. Open on time to prevent less stress to travelers & give more accurate information about cabin luggage."

Negativ: "Faultless handling of weather delay, causing missed connection and flight transfer. A well oiled machine, thank you."

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Negativ: "lost baggage"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Flight duration"
Negativ: "Very stingy with the drinks Cramped seats"

Positiv: "Last year I flew Lufthansa which was my worst experience flying ever. I thought the new standard was so low I would never fly to Europe again. I had heard KLM was good but I felt this was as good as could be expected actually much better. The food was even good."
Negativ: "I would have to dream something up."

Positiv: "The crew was really friendly."
Negativ: "There was a Force Majeur delay in Helsinki due to wings freezing that caused 20 minute delay to Amsterdam and made the interchange stressful."

Positiv: "MCR airport Mert & Greet parking was smooth and efficient."
Negativ: "Flight was delayed 2 hours due to bad weather. Additional baggage payment to Air Baltic did not show up on the KLM system and we had to pay again. Nowhere to address this with Air Baltic even in Tallin. Handlers seem uninterested and refer us to ‘the website to address the issue.....’"

Negativ: "Check in at Berlin was extremly slow. Staff was very unprofessional and not very friendly."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Everything was clean and well organized."
Negativ: "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "Good flight, arriving well on time."

Positiv: "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Negativ: "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Positiv: "Arrived early!"
Negativ: "Boarding seemed disorganized."

Negativ: "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Negativ: "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Positiv: "Seats were comfortable"
Negativ: "Flight was delayed by 2 hours. Could have gone to Amsterdam and come back in that time"

Positiv: "I personally do not appreciate the food on this leg of the journey Food Ams to Dxb is GOOD!!"
Negativ: "The snack & “ solid eggs” in breakfast. Fresh fruit was good."

Positiv: "Inlandsflug ist noch ruppiger ..."

Positiv: "In der Kabine arbeiten noch verdiente Genossinen"
Negativ: "nun ja ..."

Negativ: "Das Essen war einfach zu fade. Der Rest war gut"

Positiv: "Freundlich, sauber, locker!"

Negativ: "They were rude, we almost didn’t made to the connection flight of their own company and they just didn’t care. The suitcase didn’t made it either"

Negativ: "They were rude, we almost didn’t made to the connection flight of their own company and they just didn’t care. The suitcase didn’t made it either"

Negativ: "Aeroflot hat mein Gepäck nicht mitgeliefert. Das gleiche ist auf dem Hinflug passiert. Heute werde ich mein Urlaub wie geplant fortsetzen müssen, ohne das Notwendige mitnehmen können. Das ganze kommt mir wie ein schlechter sehr böser Scherz vor. Ist aber wahr."

Negativ: "Besser wäre, wenn der ursprünglich gebuchte Flug stattgefunden hätte, dann hätte ich meine Urlaubsplane halten können und nicht stattdessen ein Tag früher als geplant abreisen. Darüber hinaus wurde mein Gepäck nicht mitgeliefert, also aktueller Status nobody knows alle hoffen dass der noch auftaucht"

Negativ: "War kein Aeroflot Flug, sondern "Rossiya" Airlines"

Positiv: "Neben mir hat niemand gesessen, darum hatte ich ein wenig mehr Beinfreiheit."
Negativ: "Schlechtes Essen, 3h Verspätung, null Entertainment. 4.5h in der Lift mit nichts als einem Heft auf russisch."

Positiv: "mehr als 1:30 stunde warte bei dem pass controll, habe ich meine flug verpasst!!!"
Negativ: "Besser organiseieren die massen, und schneller kontrolle machen. kann nicht sein dass pass kontroll geht so lang mehr als 1 und halb stunde"

Positiv: "Personal freundlich"
Negativ: "Koffer auch nach 12 Stunden Aufhelthalt in BBK nicht angekommen"

Positiv: "Bordpersonal freundlich"
Negativ: "Koffer auch nach 12 Stunden Autfenthalt in BBK nicht angekommen"

Positiv: "couple years later, still talk about the wonderful trip i took. super easy flight and also comfy!4"

Positiv: "Super pünktlich. Bording schnell. Temperatur sehr angenehm während des Fluges. Personal sehr aufmerksam. Speisen in Ordnung."
Negativ: "Leider keine deutsche Bordunterhaltung (wie zb Korean Air). Kein Bier und Wein damit man ein bisschen besser schlafen kann. Zu wenig Beinfreiheit auch für mittelgroße Leute."

Positiv: "Great service"

Positiv: "impeccable, professionality and attention"
Negativ: "wifi"

Positiv: "Allowed 2 suitcases per person, served food, new planes"
Negativ: "Limited entertainment options"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Asked them bot to sit us at the far end near the toilets and guess what.....last tier next to the toilets!! Broke my son’s bugaboo bee pushchair 2nd time due to the way they handle it as they through them instead of caring for them. Service in moscow is very poor."

Positiv: "Insgesamt gut, pünktlich, Komfort ok, es gab ein vollständiges Mittagessen"
Negativ: "Essen war ok, aber nicht mehr, leider keine Bordunterhaltung"

Negativ: "Old seats"

Negativ: "Food was awful"

Negativ: "No entertainment. Long queues for boarding. no food option for vegetarians."

Positiv: "Flug war überpünktlich. Schnelle Gepaeckausgabe, gute Sitze. usb charger im sitz"

Positiv: "Everything is good"

Positiv: "Flugpersonal war freundlich und effizient. Flug war pünktlich. Frühstück war lecker."
Negativ: "Flughafenpersonal in Kazan unfreundlich und nicht des Englischen mächtig."

Positiv: "Generous meals with great food choice. Professional crew. Excellent choice of entertainment to fill the sleepless night."
Negativ: "Unless I was doing something wrong, long-haul economy seats barely recline. Combine that with quite limited legroom, and an overnight flight can turn into a questionable experience."

Negativ: "They lost both bags"

Negativ: "1)during the connection we were standing for half hour 300 people in a small room w/o air condition! with only 2 security check stands 1for all of us 2) t"

Positiv: "Good overall design of interior and lighting system."
Negativ: "Horrible food. Seats not so comfortable for a 9-hour flight. Tight seat space (same as on low-cost air carriers). It was an overnight flight and the lights were turned off only between 2am and 4am."

Negativ: "Was never informed in advance by the airline of almost 9 hours delay. Airline staff was well aware but never made any effort to send emails or text messages. Highly unprofessional attitude."

Positiv: "Flug war iO !!"

Positiv: "The flight attendants are cute and accurate"
Negativ: "No small pillows, hard to sleep on chairs"

Negativ: "Departure from JFK was late by about an hour - due to one late passenger - and I barely made my connecting flight in Moscow by sprinting across a couple terminals. It would’ve been helpful for them to note the gates of connecting flights for the passengers affected by the late departure. My luggage did not make the transfer from Moscow to Prague, as I had feared. But it did get delivered to me about 10 hrs later. Traveling can already be a little stressful; I think some of this could’ve been minimized."

Positiv: "Aeroflot is SUPER!"

Positiv: "Nothing. Give me a refund."
Negativ: "Everything."

Positiv: "Pünktlicher Flug. Guter Service an Board."

Positiv: "In time, nice stewardesses"

Positiv: "The crew did a very good job"
Negativ: "It was too hot inside the cabin"

Positiv: "I slept from before takeoff until the landing. That what made the flight so great."
Negativ: "Cabin was too cool. Slept wrapped in the blanket."

Negativ: "No alcohol served."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Everything"

Negativ: "The line to checkin was THE LONGEST checking line that I have ever seen. Perhaps it was because the flight took off on Vriday afternoon when most Israei,I don't work snd there were an inadequate number of checkin clerks. But that is NO EXCUSE. I have also never been on a p,and with so many small children....who were VERY noisy. You should seat them all in one section, curtained off from other passengers. It was an unpleasant experience."

Negativ: "No organization to board. Long lines, people pushing and cutting."

Positiv: "The crew was helpful and was always supportive."
Negativ: "There was no entertainment but it was a short flight. Food could be better relative to other airlines."

Positiv: "The fish menu"
Negativ: "Crew members are far from being polite."

Positiv: "The soda watee"
Negativ: "Bitter staff, hideous food, bag never made the connection, seats cramped af, dirty planes..."

Positiv: "The plan was comfortable with blankets."
Negativ: "The flight attendant wasn't pleasant at all. I asked her what they for food, she didn't even let me pick my meal. She just handed me whatever she wanted."

Positiv: "Nice friendly crew, good flight over all."
Negativ: "Seat very small and not comfortable"

Positiv: "Crew was professionally trained, responsive to all needs Of a customer service"
Negativ: "Clean Bathrooms"

Mehr zu Singapore Airlines
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die nach Bangkok Suvarnabhumi fliegen

Fluggesellschaften, die nach Bangkok Suvarnabhumi fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Bangkok Suvarnabhumi in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Bangkok Suvarnabhumi bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Bangkok Suvarnabhumi nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Bangkok Suvarnabhumi

Buche günstige Tickets nach Flughafen Bangkok-Suvarnabhumi

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

30.05.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
23.08.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
25:00 Std.
BKK - ZRH
01.06.
Di.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:15 Std.
BSL - BKK
10.06.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:20 Std.
BKK - BSL
12.03.
Fr.
1 Stopp
KLM
20:35 Std.
BSL - BKK
14.04.
Mi.
1 Stopp
KLM
16:25 Std.
BKK - BSL
05.06.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
14:45 Std.
GVA - BKK
18.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
28:05 Std.
BKK - GVA
07.04.
Mi.
2 Stopps
Etihad Airways
20:05 Std.
GVA - BKK
03.05.
Mo.
1 Stopp
Etihad Airways
17:25 Std.
BKK - GVA
01.06.
Di.
1 Stopp
Aeroflot
14:50 Std.
GVA - BKK
27.06.
So.
1 Stopp
Aeroflot
15:40 Std.
BKK - GVA
21.08.
Sa.
1 Stopp
Finnair
31:15 Std.
GVA - BKK
08.09.
Mi.
1 Stopp
Finnair
14:15 Std.
BKK - GVA
29.03.
Mo.
1 Stopp
Austrian Airlines
23:20 Std.
BSL - BKK
02.01.
So.
1 Stopp
Austrian Airlines
15:05 Std.
BKK - BSL
05.06.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
18.06.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
03.06.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
24.06.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
02.06.
Mi.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:15 Std.
BSL - BKK
23.06.
Mi.
1 Stopp
Turkish Airlines
16:20 Std.
BKK - BSL
13.03.
Sa.
1 Stopp
KLM
17:35 Std.
BSL - BKK
15.04.
Do.
1 Stopp
KLM
16:10 Std.
BKK - BSL
28.05.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
21.08.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
05.06.
Sa.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
15:45 Std.
GVA - BKK
18.06.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
25:15 Std.
BKK - GVA
25.03.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
14:35 Std.
BSL - BKK
27.05.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
24:30 Std.
BKK - BSL
15.03.
Mo.
1 Stopp
KLM
22:00 Std.
BSL - BKK
20.03.
Sa.
1 Stopp
KLM
16:00 Std.
BKK - BSL
29.03.
Mo.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
23.04.
Fr.
1 Stopp
Singapore Airlines
18:45 Std.
BKK - ZRH
28.03.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
20:25 Std.
BSL - BKK
24.05.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
27:55 Std.
BKK - BSL
26.06.
Sa.
1 Stopp
Aeroflot
14:50 Std.
GVA - BKK
29.06.
Di.
1 Stopp
Aeroflot
15:40 Std.
BKK - GVA
01.06.
Di.
1 Stopp
Etihad Airways
17:15 Std.
GVA - BKK
26.06.
Sa.
1 Stopp
Etihad Airways
17:25 Std.
BKK - GVA
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

27.03.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:40 Std.
ZRH - BKK
15.05.
Sa.
1 Stopp
Aeroflot
14:05 Std.
ZRH - BKK
28.04.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
17:20 Std.
ZRH - BKK
08.04.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
11.03.
Do.
1 Stopp
Turkish Airlines
14:35 Std.
BSL - BKK
02.04.
Fr.
1 Stopp
KLM
14:35 Std.
ZRH - BKK
06.03.
Sa.
1 Stopp
Emirates
33:25 Std.
GVA - BKK
27.03.
Sa.
1 Stopp
Air France
21:10 Std.
GVA - BKK
12.08.
Do.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
44:15 Std.
ZRH - BKK
13.05.
Do.
1 Stopp
Aeroflot
14:50 Std.
GVA - BKK
07.04.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
17:20 Std.
ZRH - BKK
27.03.
Sa.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
47:40 Std.
ZRH - BKK
25.04.
So.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
15.08.
So.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
49:35 Std.
ZRH - BKK
24.03.
Mi.
1 Stopp
Etihad Airways
16:45 Std.
ZRH - BKK
13.03.
Sa.
1 Stopp
KLM
17:35 Std.
BSL - BKK
13.03.
Sa.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:25 Std.
ZRH - BKK
11.08.
Mi.
3 Stopps
Mehrere Fluglinien
51:45 Std.
ZRH - BKK
15.04.
Do.
2 Stopps
Etihad Airways
20:50 Std.
ZRH - BKK
08.04.
Do.
1 Stopp
Singapore Airlines
24:40 Std.
ZRH - BKK
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

13.04.
Di.
Nonstop
THAI Smile
1:20 Std.
URT - BKK
15.04.
Do.
Nonstop
THAI Smile
1:15 Std.
BKK - URT
13.04.
Di.
Nonstop
THAI Smile
1:10 Std.
UBP - BKK
15.04.
Do.
Nonstop
THAI Smile
1:05 Std.
BKK - UBP
06.03.
Sa.
Nonstop
THAI Smile
1:20 Std.
KBV - BKK
09.03.
Di.
Nonstop
THAI Smile
1:20 Std.
BKK - KBV
10.03.
Mi.
Nonstop
THAI Smile
1:30 Std.
HKT - BKK
24.03.
Mi.
Nonstop
THAI Smile
1:25 Std.
BKK - HKT
08.03.
Mo.
Nonstop
THAI Smile
1:25 Std.
URT - BKK
11.03.
Do.
Nonstop
THAI Smile
1:20 Std.
BKK - URT

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First