Finde günstige Flüge von Zürich nach Hamburg

ZRH - HAM

Finde günstige Flüge von Zürich nach Hamburg

Durchsuche Hunderte Reise-Websites nach Angeboten für günstige Flüge nach Hamburg

Hin- und Rückflug
Economy
Zürich (ZRH)
Hamburg
Fr. 07.05.
Fr. 14.05.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |

Gut zu wissen

Nebensaison

MärzDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 15%.

Hochsaison

NovemberDie beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 15%.

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 162(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 137oder weniger

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 94oder weniger

Flüge von Zürich nach Hamburg - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 94 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 137 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Hamburg ist durchschnittlich 89 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im Oktober, November und Dezember. Der günstigste Reisemonat ist März.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 17 % günstiger als ein Abflug am Abend.
  • Nach deinem Flug von Zürich nach Hamburg kannst du im Welcome Center in der Ankunftshalle die Hamburg-Card kaufen. Diese Karte beinhaltet deine Fahrten mit öffentlichen Verkehrsmitteln sowie Ermäßigungen bei vielen touristischen Attraktionen.
  • Wenn du mit dem Auto zum Flughafen Zürich (ZRH) anreist, kannst du auf den Langzeitparkplätzen P60, P16 und P17 kostengünstig parken und mit einem Shuttle zu den Terminals fahren. Es empfiehlt sich, deinen Parkplatz im Voraus online zu reservieren.
  • Um dich vor deiner Anreise zum Flughafen Zürich zu entspannen, kannst du dich bei Jet Coiffure (im Airport Center) mit einer Kopfmassage verwöhnen lassen oder dir eine exklusive Maniküre im Shanty Beauty Design (Level 1, Airport Center) gönnen.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Zürich nach Hamburg

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge von Zürich nach Hamburg?

Wie lange dauert ein Flug von Zürich nach Hamburg?

Wie viele Flüge gibt es zwischen Zürich und Hamburg?

Welche Airlines bieten die günstigsten Flüge von Zürich nach Hamburg an?

Welche Airlines fliegen am häufigsten zwischen Zürich und Hamburg?

An welchem Tag sind Flüge von Zürich nach Hamburg am günstigsten?

Welche Flughäfen nutze ich beim Flug von Zürich nach Hamburg?

Wie kommt man vom Flughafen Hamburg (HAM) in die Innenstadt?

Was kann man mit Kindern am Flughafen Zürich unternehmen?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge von Zürich nach Hamburg?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug von Zürich nach Hamburg zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge von Zürich nach Hamburg?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug von Zürich nach Hamburg beachten?

Top 5 Airlines auf der Strecke Zürich – Hamburg

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

8.0
SWISS
Ergebnis aus 8’997 Bewertungen
8.2
Boarding
7.8
Komfort
8.6
Crew
7.7
Unterhaltung
7.9
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Amazing crew, great customer service and high level quality plane, despite only 1 hr travel, they served small breakfast and chocolate"
Negativ: "Despite the fact I bought my tickets with 1 hand luggage + 1 personal item, they forced me to dispatch my hand luggage stating flight was full, I refused and they said they could not allow me to board. Felt my rights violated, I HATE to dispatch luggage... and in the end there was space left on the airplane luggage storage areas. Not nice"

Positiv: "Bei diesem knappen Abstand zwischen den Sitzen sollte man die Lehnen nicht bewegen können."

Negativ: "Teach Swiss Airlines stewardesses Lorena kãrli and Sabrina stadler manners. They are impolite and racist. Typical cold Swiss hospitality"

Positiv: "Awful!!!"

Negativ: "horrible dry croissant for breakfast"

Positiv: "sehr freundlich, sehr gute Service, alles in allem sehr professionell"
Negativ: "leider ging der Flug eine knappe Stunde später als geplant"

Positiv: "Das a la carte Menue war sehr gut, kein Vergleich zum normalen essen"
Negativ: "der Gang ist ziemlich eng zum laufen"

Positiv: "gut organisiert"
Negativ: "Snack war eiskalt"

Negativ: "Coffee on 50 min flight would be appreciated. Flight was delayed."

Positiv: "Great. Very smooth and comfortable!"

Positiv: "Bequeme Sitze mit genug Beinfreiheit"

Positiv: "Everything!!"

Positiv: "Everything"
Negativ: "Nothing"

Positiv: "super crew"
Negativ: "Wifi, Mehr Information über die App"

Positiv: "This new c-series was fantastic, what a nice aircraft!...feels very airy, clean & modern! Wow! Thumbs up! Looking to fly again on this plane."
Negativ: "Nothing!"

Positiv: "Die Crew war sehr aufmerksam. Die Sitze sehr bequem"
Negativ: "Schlechte Benfreiheit. Insgesamt sehr eng in dem aus gebuchten Flugzeug"

Positiv: "Freundliches Personal; nützliche Informationen zu Verspätungen etc."
Negativ: "Sehr wenig Beinfreiheit; Verspätung beim Abflug, Warteschleife vor Landung"

Negativ: "service was least friendly at this part of my flight"

Positiv: "Freundlich, pünktlich, gute Getränkeauswahl und Snack"
Negativ: "———-"

Positiv: "The pilot had to land with rough wind, he did a good job and the peace of chocolat we always get leaving the plane."
Negativ: "Swiss was delayed for in total 1 hour (start incl. landing), the sandwiches with Swiss are terrible in general, nothing extra to drink or eat although the delay and time of flight made it impossible to have dinner."

Positiv: "Pünktlich, ausreichender Sitzabstand, freundliches Personal."

Positiv: "From start to finish, Sevdije was in great hands. She had to be in a wheelchair, and there were three connecting flights in countries where she doesn't speak the language. It could have been so complicated, and everyone made it SO EASY. She was all smiles when she arrived in Boston. THANK YOU!!!!!!"
Negativ: "Nothing!"

Positiv: "Sehr freundliche Personal ."
Negativ: "Verspätung"

Negativ: "We didn’t make it to Venice due to delays because Boston wasn’t ready for a snowstorm."

Negativ: "Essen war gut."

Positiv: "Besatzung war heute wirklich super und sehr zuvorkommend!"

Positiv: "All of them are friendly...good service with snacks not like others airline to travel no snacks and drink but Swiss they have a snacks"

Negativ: "Special Meal war nicht wie bestellt verfügbar."

Positiv: "Es war alles im grünen Bereich, wenn man einmal vom allgegenwärtigen Sound von gefühlt 100 übermüdeten Kleinkinder und Babies absieht. Die Sandwiches schmecken gut und die Biberli auch. Eine gute Verpflegung für einen solch kurzen Flug."
Negativ: "Schade, dass der Flug so spät ist. Ich sags jetzt trotzdem, auch wenn laut Watson nun alle Flugbegleiter/innen mit den Augen rollen werden: Ich vermisse den Tomatensaft. Er befriedigt mein Bedürfnis, ein Glas in der Hand zu halten und gleichzeitig etwas salziges zu mir nehmen zu können."

Positiv: "Same as above"
Negativ: "SAME AS ABOVE"

Positiv: "Sehr nette Crew"
Negativ: "-"

Negativ: "Kurzfristiger Wechsel des Flugzeugs, Änderung des Sitzplatzes"

Positiv: "Verständnisvolle Flugbegleiterin, die uns auf zwei freie, nebeneinanderliegende Sitzplätze hinwies."
Negativ: "Beim Check-in wurden uns (im Gegensatz zu den anderen Passagieren) keine Sitzplätze zugeteilt. Beim Boarding wurden uns, obwohl wir gemeinsam gebucht und eingecheckt hatten, Sitzplätze in zwei verschiedenen Reihen zugeteilt."

Positiv: "The plane wasn't totally booked and very clean"

Positiv: "Crew war trotzdem bemüht"
Negativ: "Getränke vorab fürs lange warten wären gut gewesen. Die Hitze im Flugzeug war unerträglich, die letzten 20 min. wurde es dann doch noch besser."

Positiv: "From boarding to disembarking, flying SWISS First is an experience. Attention to detail, great staff, wonderful food. And the seat is very roomy and comfortable."
Negativ: "Sadly, the IFE system was malfunct -but there were magazines and newspapers instead."

Positiv: "Sehr freundliches Personal am Check-in"
Negativ: "Keine Lademöglichkeiten/ Steckdosen etc. Im Flieger"

Positiv: "Flugpersonnal aufmerksam und nett Essen sehr gut"
Negativ: "Schwierigkeiten zum Schlafen aber normal."

Positiv: "Great service--able to buy duty free even on such a short flight. Stewardess was able to take my order and complete purchase just before landing."
Negativ: "Nothing"

Positiv: "Not applicable"
Negativ: "See above."

Positiv: "Freundliche Crew und kleine Verpflegung im Flugzeug. Dankeschön"

Negativ: "Boarding took way too long. Plane left almost 30 minutes after scheduled time."

Negativ: "Lost luggage’s. Delayed trip"

Positiv: "Freundliche Bedienung"
Negativ: "fast 4 Stunden verspäteter Abflug, ca. 1.5 Stunden nach Boarding stand der Flueger noch immer am Dock"

Positiv: "Zuvorkommendes Personal"
Negativ: "Unterhaltungsangebot"

Positiv: "Allgemeine Pünktlichkeit und Freundlichkeit"
Negativ: "Rollkoffer wird abgenommen obwohl ich mit diesem seit Jahren fliege. Andere werden mit grösseren Rollkoffern durchgelassen. Mehr Konsistenz bitte. Egalité! Alle oder keiner, aber keine Willkür."

Positiv: "Sauberes Flugzeug"
Negativ: "Mehr als 30 Minuten Verspätung und nicht ein Wort einer Erklärung oder Entschuldigung. Unverschämt!"

Positiv: "gate wechsel ohne info in spanish. 2 Stunden verspätung flugzeug und 30 min verpätung koffer"
Negativ: "verspätung für alles, wenig information, alte sandwisches, terrible"

Positiv: "Moderne Ausstattung. Freundliches Personal"
Negativ: "Tablet mit Essen hält nicht auf der Ablage und muss gehalten werden. Essen ist nicht gut."

Positiv: "Yes"
Negativ: "Nothing. Flight was amazing"

Positiv: "Everything perfect and arrive to destination on perfect time."
Negativ: "All positive."

Negativ: "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Positiv: "Professional crew. Good simple check in."
Negativ: "Nothing."

Positiv: "The crews were pretty great!"
Negativ: "The regulating of the temperature."

Positiv: "Great crew."
Negativ: "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Negativ: "Everything was OK"

Negativ: "Half the screens were not working - crew were made aware but nothing was done. Vegetarian choices were poor to non-existent ; I witnessed crew insist to a passenger that there were no vegetarian options! They finally cobbled something together for him but not a pleasant experience"

Negativ: "Das ich jetzt noch nicht in nRennes bin sondern in Amsterdam hängen geblieben bin."

Positiv: "Top sympathische Crew"

Positiv: "Die Crew war nett."
Negativ: "Die Kabinenklimatisierung hat man nicht in den Griff gekriegt. In dem Bereich wo wir saßen war es sehr kalt und zügig, so dass wir und trotz mehrerer Decken erkältet haben. In anderen Bereichen haben sich die Gäste über zu hohe Temperaturen beschwert."

Negativ: "Not being 1 hour late"

Positiv: "Unkompliziert"
Negativ: "Die Lauf Wege sind zu lang aus Amsterdam."

Positiv: "Freundliche und aufmerksame Crew."
Negativ: "Sitze in der Business Class etwas durchgesessen."

Positiv: "Service, entertainment and comfort - all very good. Really enjoyed the extra legroom in comparison with other airlines."
Negativ: "Just the AC was way too cold and they are not providing any blankets nor pillows"

Positiv: "The service crew was very nice"
Negativ: "Entertainment was broken so no movies etc. No pillows and no blankets because they ran out. Freaking cold during the flight. No vegetarian meal nor snacks."

Positiv: "The entertainment was amazing"
Negativ: "The seats were a bit hard"

Negativ: "pünktlichkeit"

Negativ: "Es war gute service im Flug. Ich fliege wieder mit KLM."

Positiv: "Nichts"
Negativ: "Stornieren des Flugs. Keiner fühlt sich zuständig und der Kunde wird mit Arbeit und Kosten allein gelassen"

Positiv: "Service is awesome. Food is great."
Negativ: "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."

Positiv: "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Positiv: "Cabin facilities"
Negativ: "They didn’t bring one of my bags"

Negativ: "It was a connection flight from Manchester via AMS to HAJ. Transfer time in Amsterdam (offered by KLM) just 1 hr - so my baggage hasn't arrived in HAJ, at least one day delay! At airport HAJ I've heard that's usual that baggage can't arrive in one our! So I didn't understand why this flight was offered by KLM!"

Positiv: "was a standard flight, in a standard quality - nothing bad"

Positiv: "Nice aircraft"
Negativ: "Unexpected refueling stop. 2 hr delay Lost connection Reached destination after 18 hr delay"

Positiv: "Just the cabin crew being nice"
Negativ: "Punctuality KLM is always late"

Positiv: "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Negativ: "Too much activity in the cabin during the flight."

Positiv: "super"
Negativ: "alles gut"

Positiv: "Alles ok"

Negativ: "Lost all our bags so couldn’t ski"

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "Security check at gate; No priority"

Positiv: "Once aboard the plane, all went well and I experienced excellent service from the cabin attendants."
Negativ: "The flight was delayed (again!) for some 40 minutes and I was worried that I would miss my connection flight in Atlanata. Fortunately the pilot made up for the delay (probably costing the airline thousands in fuel). It seems these days that every KLM flight I take is delayed. This stretch goes back to 2015! Yet KLM prides itself as being punctual. Not the KLM that I have been flying!"

Positiv: "pünktlicher Flug Sehr nettes Personal Gute Verpflegung"

Positiv: "Unterhaltungsprogramm guter Service"
Negativ: "schon besser im Flieger gegessen"

Positiv: "Entertainment options."
Negativ: "Service was poor, seat did not recline, and the food was terrible."

Positiv: "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Negativ: "Seats ok, but could be more comfy"

Negativ: "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Positiv: "The service"
Negativ: "The seats"

Positiv: "Seat 39A did not recline. The gentleman next to me spread his arms out a bit as he typed on his computer the entire way. So I did not get ANY sleep. Plus he got up at least four times."
Negativ: "Except for the man next to me - great!"

Negativ: "The flight advertised meals..a small pastry was served an hour into the flight. I asked when the meal would be and was told a few hours...which turned out to be breakfast..i wated all night for food that only came an hour before landing. Now hungrey and tierd.I.will not be flying klm ever again !!"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich, sehr aufmerksam und fürsorglich. Es gab genug zu trinken und gute Auswahl. Über eine Kleinigkeit zu essen freute ich mich auch sehr. Es war ein entspannter, angenehmer Flug. Danke vielmals."
Negativ: "Dass der Flug sich verspätet hat, hat mich persönlich nicht sehr gestört. Wenn aber jemand danach weiter fahren muss, oder einen Termin deshalb verpasst, könnte etwas nervig sein."

Positiv: "Board-Crew war sehr nett und das Essen + Getränke war natürlich auch sehr gut."
Negativ: "Leider muss man sagen dass das Boarding zu lange gedauert hat und manche Probleme mit dem Anschlussflug hatten. Noch dazu kummt dass mindestens 5 oder 6 Personen ihren Koffer nicht mehr bekommen haben unteranderem auch eine Freundin von mir was natürlich sehr ärgerlich ist."

Positiv: "The crew was fantastic! Our needs were constantly being met and just about the time you thought you might want a snack or a meal, the attendants were already heading down the aisle. Because of an allergic reaction, I asked for ice a number of times and the attendants were more than happy to meet my needs."
Negativ: "The seats were very close together. The trip from New York to Amsterdam seemed a lot more comfortable than the return flight. The food from NYC JFK was better than the food from Amsterdam. The movie selection on both flights was a little disappointing."

Positiv: "Everything excellent. Comfortable seats in business."

Negativ: "Our total flight time was about 17 hours - MAD- AMS-LAX. My husband and I both have an internationally approved carry on luggages with us. When we checked in - they asked us to both check in our carry on luggage. The reason why is because they said they don’t think they have enough space for our carry ons. I told the crew member checking us in that other people that was checking in with the same hand carry size luggage with us had no problems taking it with them. For being about to be on a 17 HOUR FLIGHT we should be ALLOWED to have our carry ons with us! We take carry ons for that reason! I had to argue and prove my case to the crew member to atleast keep 1 carry on with us. I thought that was an UNACCEPTABLE reason for us to check in a carry on luggage when we had a 17 hour travel time ahead of us. Not a happy costumer here."

Negativ: "We did not get two of baggage at the destination."

Positiv: "Norhing"
Negativ: "They have mabaged to lost my luggage"

Positiv: "Boarding was quick, Flight on time....just a regular service and plane"
Negativ: "Terminal 3 Manchester is not worth staying longer then necessary, loud music, crowded....old"

Negativ: "Handgepäck konnte nicht untergebracht werden."

Positiv: "upgrade bekommen"

Positiv: "Wir haben wegen ds günstigen preises gebucht und konnten auch 1x gratis umbuchen"
Negativ: "Die Crew hat keinen gesunden menschenverstand, fast schon peinlich"

Positiv: "Der preis war gut"
Negativ: "Die Crew dumm und unflexibel"

Positiv: "alles okay, Wasser gratis"

Positiv: "alles okay - Wasser gratis"

Negativ: "Bordpersonal sollte eingreifen, wenn kleine Kinder überhaupt nicht zu bändigen sind; Sicherheitsrelevanz"

Positiv: "Comfort"
Negativ: "Late and bad communication"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Awful experience, we're travelling with a Toddler and they didn't have any consideration at all...the staff always with a bad attitude"

Positiv: "The crew was very cordial and professional"
Negativ: "The boarding was crazy. They called group one and met anyone board and the said all other groups. I was In premium economy and wanted my group 2 that I paid extra for. Also you must use their special earphones which they collect 45 minutes prior to landing. It sure I’ll do premium economy again. I don’t se me the benefit"

Positiv: "The crew were helpful and efficient - it was a short flight so they had very little time to prepare the meal, distribute the meal and prepare the aircraft for landing - but they did."
Negativ: "The English announcements by the cabin crew (not the pre-recorded announcements) were difficult to understand at times due to the accent."

Negativ: "Not having to wait in the hot line. It is terrible that you cannot pick any seat if you buy economy. And the economy seats are tiny!!! The rate for checking in baggage is more expensive than other airlines. Food was terrible: both for dinner and breakfast had plane awful sandwiches . Not traveling iberia again"

Negativ: "I am 196 cm tall and I could barely move. I fly often and this was one of the most uncomfortable flights ever."

Positiv: "The crew in my area were very helpful. The young guy next to me passed on the dinner choices. The crew member came back and asked if he would like some pretzels, etc. which I thought was very nice. They were very friendly."
Negativ: "Just a suggestion that the ear jacks for the entertainment be passed out earlier. Luckily I brought my own but my neighbors on both sides had a long wait until they were passed out."

Positiv: "Ich bin unzufrieden. Dieser Reise nach Palma de Mallorca hat mit zusätzlich Kosten und Stress verursacht."
Negativ: "1 - Gepäckbestimmungen bei Hin und Rückflug ( 1 x 20 kg Gepäck) bei Linienflüge wie Condor und Iberia wurde nicht berücksichtigt sodass ich 1 Gepäckstück 20kg bei Rückflug extra bezahlen muss. 2 - Ich habe 3 x Sitzplatzreservierungen bezahlt weil Iberia die Fluggesellschaft geändert hat ( anstatt Iberia plötzlich Vueling) und es keine andere Alternative bei der Check inn Online gab. Ich musste 3 Sitzplatzreservierungen bezahlen, 1 davon völlig unnötig. 3 - Gate Änderung von 92 auf 98 in Palma de Mallorca unmittelbar vor der Rückflug sodass ich fast mein Flug nach München verpasst habe. Den ganzen Stress und 2 extra Gebühren kann ich mir ersparen wenn ich mein Ticket direkt in der Reiseagentur kaufe."

Positiv: "Nothing outstanding comes to mind. TAP Portugal was a million times more hospitable and accommodating."
Negativ: "They allowed us to check a bag, without telling us that it definitely would not make it to our next stop on time. Almost all the passengers on our plane had to return the next day to collect our bags, at our own expense. This had happened to the flight before us too. There were no apologies to us"

Positiv: "Crew was nice and reliable."
Negativ: "Beverages should be complimentary."

Negativ: "Information,connection,airline staff,customer service, Ivan go on forever"

Negativ: "The check in process is terrible and very inefficient."

Positiv: "Good seat"
Negativ: "Check in counter service is the worst I’ve ever experienced. On board, not all menus were available so I ended up eating the leftovers..."

Negativ: "The food"

Negativ: "The crew"

Negativ: "Todo estuvo excelente!!!"

Positiv: "Pünktlich, Catering okay in der Business Class"
Negativ: "Sehr umkomfortable Business Class"

Positiv: "Hier scheinten die Mitarbeiter noch motiviert zu sein."
Negativ: "Enge Plätze. Überteuertes Essen. Bekommt man besser bei Easy jet etc."

Positiv: "Das schnelle boarding"
Negativ: "Unhöfliches Personal beim Check-In in Panama und Madrid. Online steht 50€ bei Gepäckabgabe am Flughafen. Tatsächlich zahlt man dann 60€! Unfreundliches und unkompetentes Personal beim Flug von Panama nach Madrid. Kein Service! Essen wird einem vorgesetzt. Gleichgültigkeit besteht bei unverträglichkeit und Allergie! Die Bordunterhaltung hat sich nach einen Monat nicht verändert."

Negativ: "Für Business class viel zu enger Sitzabstand und nicht verstellbare sitze . Das geht gar nicht !!!"

Positiv: "Freundlichkeit der Stewardessen"
Negativ: "Mein Koffer ist stehen geblieben in Madrid."

Positiv: "Eine stuardess war sehr zuvorkommend"
Negativ: "Der Rest leider nicht"

Negativ: "Ich bin noch gar nicht angekommen denn der IBERIA Flugbist 3 Stunden verspätet. Somit layover in Madrid und über 1/2 Tag verloren"

Positiv: "They have badest customer service becouse i want extended my way back to chicago they did not talk to me as customer but every time call they hand off the phone more then 3 times i will not fly again with this plane"

Negativ: "Gepäck nicht mitgenommen"

Negativ: "GEPÄCK NICHT MITGEKOMMEN"

Positiv: "Muss extra bezahlt werden."

Positiv: "Sehr reibungslos und pünktlich"
Negativ: "Keine Verpflegung aber alles sonst Top"

Positiv: "Friendly staff"
Negativ: "My airfare includes baggage with the receipt yet the agent at check in said I had to pay for luggage and I didn’t book with them directly. Low service level."

Positiv: "The lunch in the flight back. The service was good."
Negativ: "The spaces between seats and the bathrooms. It should be a person checking if it look okay after 2 hours flying."

Positiv: "Das Flugpersonal freundlich. Gepäckaufgabe zügig."
Negativ: "Die Sitze eng. Das Essen überteuert und nichts für Vegetarier."

Positiv: "Flugzeug war pünktlich da Boarding war ganz Schnell, Besatzung war sehr aufmerksam."
Negativ: "Alles außer das wichtigste war sehr gut und nämlich das Flugzeug selber. Als Business Klasse Passagier habe ich mich auf ein Minimum an Confort erwartet aber die Sitze waren genau so eng und unbequem wie die von der Economy Klasse, und ich bin 1,89 / 85 kg, also nicht ein Riese. Unterhaltung System gab es auch keins kein Bildschirm kein Fernseher und auch keine Musik. Für einen Business Flug zwischen zwei Kontinente finde ich das einfach nicht möglich, aber sonst war alles o. k."

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Die Perserin war sehr nett"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc Die Gäste verreisten mit mehreren überdimensionierten Koffern!"

Positiv: "Die Business Class ist die Economy mit einem Sitz in der Mitte frei. Das Catering war okay"
Negativ: "So gar nichts positives zu erwähnen. Ausser, die Maschine kam 10 Minuten zu früh rein FB waren lieb aber nicht sehr fit alles billig billig. Statt O-Saft gibt es Nectar etc"

Positiv: "Trotz genervter Gäste, war das Personal freundlich und hilsbereit."
Negativ: "1,5 Std. Verspätung, Chaos beim Boarding, kein Gepäck am Zielflughafen. Schlechter kann man kaum Abliefern!"

Positiv: "Der Flug ist vom check-in (kaum Wartezeit) bis zur Gepäckausgabe verlaufen, wie man es erwartet; keine highlights, aber auch keine Ärgernisse..."
Negativ: "Sitzplatz war verhältnismäßig eng"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet."

Positiv: "."
Negativ: "Meine Buchung war seit 2 Monaten bestätigt. Am Check in teilten sie mir jedoch mit, dass der Flug overbooked war und ich nicht fliegen konnte. Dies wäre bei Iberia so üblich."

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "Ordentliches Flugzeug, freundliches Personal, angekündigte Verpätung fand dann doch nicht statt bzw. war sehr gering"
Negativ: "Das Gepäck wurde beim Transit nicht mitgeliefert, genau wie auf dem Hinflug. Nachlieferung auch 1 Tag später nicht möglich..."

Positiv: "I didn t like when a chose to fligth in Latam and thrn chance for iberia"

Negativ: "48 Stunden vor Abflug ist es nicht mehr möglich vegetarisches Essen zu buchen. Da Online-Check-in erst 24 Stunden vorher möglich ist, ist einem dies als Neukunde nicht klar."

Negativ: "Der Sitzabstand bei Iberia ist eine Zumutung, bei 1,75m Größe stossen die Knie schon vorne an"

Positiv: "Billigflug mit einer A319 .nix spektakuläres, nicht einmal ein Kaffee"

Negativ: "Fluginfoanzeige Höhe Geschwindigkeit etc."

Positiv: "The flight was fine."
Negativ: "Super delayed. I arrived in Vienna at night with no further outbound flights because of the delay. Also, the airline will not accept responsibility for the missed connection so Im done with Eurowings."

Negativ: "Der bessere Hendrick's Gin von der Karte hätte vorrätig sein können. Edler gerne auch! Das Flugzeug war den ersten 20min trotz Bose noiseCancelling sehr laut - Kabinenueberdruckkompressor??"

Positiv: "Alles ging vglw. schnell..."
Negativ: "Lange Wartezeit auf das Gepäck, Zeitvorteil durch Flug war dahin..."

Positiv: "?"
Negativ: "No"

Positiv: "Crew war 'neutral', so wie eine Crew am späten Abend typischerweise ist. Es war viel Platz (wenig Fluggäste)"
Negativ: "Sehr lange Wartezeit, bis das Gate bekannt gegeben wurde, dann nur wenig Zeit bis zum Boarding..."

Positiv: "Entertainment was good."
Negativ: "The crew was horrible. They walked through the aisles with no regard for passengers seated in the aisles. No food over a 9 hr transatlantic flight. This was not explained in the ticket. This was absolutely absurd. I have never experienced that before"

Positiv: "Punctual"
Negativ: "Seats"

Positiv: "Easy boarding"
Negativ: "Leaving on time"

Positiv: "It was efficient"
Negativ: "More comfortable"

Negativ: "Leider 30 Minuten auf dem Rollfeld gestanden und das bei nem Flug mit 1h Flugzeit ist schon doof"

Positiv: "Halbe Stunde vorher angekommen"
Negativ: "Ist halt eine teure Billigfluggesellschaft... Ryanair usw. sind genau so gut aber halt viel günstiger"

Negativ: "The seats are uncomfortable and too close together. The flight was late because we circled the airport several times in the air, and spent thirty minutes waiting on the tarmac to come to the gate. The stewardess spilled on my neighbor each time she filled my water."

Positiv: "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean."
Negativ: "No food or drink is included in the price, narrow seats."

Positiv: "30 min zu früh angekommen"
Negativ: "Keine schreienden Kinder"

Positiv: "The crew was very attentive and personable during the flight."
Negativ: "Our departure was delayed 2 hours because an unaccompanied minor was placed on the wrong flight--UA's fault. That began a domino effect of missed connections. When the landed, We were given little information on how to re-book and had to wait in several long lines. All told, 12 hour delay to Milan"

Positiv: "Smooth experience, no problem."

Positiv: "Freundliches Boardpersonal, sauberer Kabinenraum und saubere Sitzplätze"
Negativ: "Wie mittlerweile bei fast allen Airlines gibt es Getränke während des Fluges nur noch zum Kauf angeboten. Ich finde generell, dass ein Becher Wasser immer drin sein könnte. Es gibt ja aber auch Gott sei Dank andere Möglichkeiten, sich an Board zu versorgen."

Positiv: "The flight was quick and they waited for our flight from JFK, which had been delayed and arrived and hour later than scheduled."

Negativ: "Pünktlich abfliegen und nicht scheibchenweise die Abflugzeit schieben. Mehr Transparenz, was los ist. Passagiere mit Wasser versorgen."

Negativ: "Gepäck nicht angekommen!!!"

Negativ: "Nach dem Boarding war man eine halbe Stunde „grounded“ ohne Infos oder mal nem Schluck wasser"

Negativ: "Verspätung ohne Ende! Immer wird alles auf andere geschoben... ein kleiner Drink wäre angemessen gewesen, bzw. ein Glas Wasser als Entschuldigung/ Entschädigung..."

Negativ: "Pünktlichkeit Priority boarding für Familien mit kleinen Kindern Platzangebot"

Negativ: "Beide Flüge von Eurowings hatten Verspätung. 20 und 45 Min. Das Platzangebot ist sehr eingeschränkt."

Negativ: "Fliegt nicht von Paris aus"

Negativ: "Riding a packed bus to the plane was awful."

Positiv: "check in war eine Katastrophe. 2 Frauen hinterm Tresen, die im Durchschnitt 10min pro Fluggast brauchten, um das Gepäck entgegen zunehmen, obwohl die meisten bereits eingecheckt waren"
Negativ: "s.o."

Positiv: "Die Crew war sehr nett."
Negativ: "Über eine Stunde Verspätung. Dann im Flieger die Ansage, dass man voraussichtlich noch 2,5 h auf das Startfenster warten müsse, weil nicht genügend Fluglotsen da sind. Zum Glück ging es dann nach 30 min doch los."

Negativ: "3,5 Stunden Verspätung"

Positiv: "Crew was very friendly!"
Negativ: "The plane smelled terrible - almost like one of the toilets had backed up."

Negativ: "Das Check-in am Flughafen Florenz war eine Katastrophe: 90 Minuten für 50 Passagiere. Und als am Ende die Zeit knapp wurde, ging es auf einmal huschhusch. Auch die Sicherheitskontrolle war absolut chaotisch, und da wir mit einem Tier reisen, war das kein Vergnügen. Nie wieder FLR!"

Positiv: "Crew war gut,Sitzplatz ordentlich"
Negativ: "4,5h Delay ist nicht zu akzeptieren"

Negativ: "Beinfreiheit für große Menschen"

Positiv: "Alles"

Positiv: "Super pünktlich"

Negativ: "Das Gepäck stand in Berlin 45 Minuten vor dem Gepäckband, bis es mal aufs Band geladen wurde."

Positiv: "I’ve flown with various airlines and must say that I was very impressed with this crew. I guess it was because they all were young and didn’t füdisplay burnout as so many other flight attendants show when dealing with their customers."
Negativ: "On both flights the control forty didn’t work."

Positiv: "Seats at the front are comfortable with space for the legs."
Negativ: "One drink within almost 4 hours flight is not enough."

Positiv: "Das Einzige was an Eurowings gefallen kann ist der Preis im Vergleich mit Swiss. Es ist eine Billigairline auf Niveau Easy Jet und Ryanair."
Negativ: "Verspaetung, Beinfreiheit. Am Schlimmsten aber finde ich, dass sogar den Senatormitglieder der Zugang zur Staralliance Lounge verwehrt wird. Was soll das?????"

Positiv: "Good view with the high winged propeller plane"
Negativ: "Small overhead storage"

Positiv: "Gut, freundlich und pünktlich"

Positiv: "Friendly and attentive crew."
Negativ: "There wasn't enough seating at the gate, people (the elderly included) had to sit on the floor or stand for quite some time as boarding started well after the gate closing time printed on the boarding pass."

Negativ: "Der Flug war 20 min verspätet und in Hamburg mussten wir dann noch 15 Minuten auf Busse warten, weil keine verfügbar waren."

Positiv: "On time"
Negativ: "N/A"

Positiv: "Das Flugpersonal von Eurowings waren freundlich. Der Flug startete mit 10 Min Verspätung"
Negativ: "Ausstattung des Airbus A320 war gut. Verpflegung gegen Zuzahlung war O.K"

Negativ: "Too late and not too much Information about that"

Positiv: "- Druck der Bordkarte für Folgeflug am Schalter nicht möglich, keine sinnvolle Unterstützung durch den Eurowings Support - 90min Verspätung weil Copilot plötzlich krank - Ekelhaftes Sandwich und 200ml Freigetränk für fast 3h Aufenthalt in dem Flieger Fazit: Zum Abgewöhnen"
Negativ: "Das Essen bestand aus einer Scheibe Toast, geformt zu einem Sandwich mit Schmierkäse. Dann verteilt doch lieber einen guten Schokoriegel!"

Positiv: "Lief alles reibungslos. Nettes Personal."
Negativ: "Kein Essen und keine Bordunterhaltung."

Positiv: "Kapitän gab immer neuste Informationen durch zum Stand der Verspätung"
Negativ: "2 Stunden Verspätung ohne Getränke oder Speise Entschädigung."

Negativ: "Die Kommunikation mit Mundschutz leider sehr kompliziert ,, das Boardpersonal sollte einfach viel langsamer aber dafür lauter sprechen ,, nicht schön aber dafür effizient"

Positiv: "Helpful crew. Quick flight."
Negativ: "No gate assignment until right before boarding. Chaotic,especially when you don’t know the airport or airline."

Positiv: "Seat was comfortable and we landed on time, even after leaving late."
Negativ: "Crew needed better attitude."

Negativ: "A mechanical malfuntion caused our takeoff to be over 2 3/4 hours late. I had a scheduled 4 hour layover which wasn't enough and missed my USA connection. Had to pay another $2500 x 2 for return flight to make a wedding Same happened on arrival. 2hr delay Going back in 2 weeks. Trying Europa Air"

Negativ: "I missed the flight and was not allowed to board even though there was time"

Positiv: "Seats comfy plenty of room"
Negativ: "The delay which was no fault of Vueling"

Negativ: "The flight was an hour late with no announcements made in the terminal"

Positiv: "Inexpensive"
Negativ: "We had to spend €50 to check a bag that we can carry on to other flights due to weight restriction. There was terrible communication about a gate change. The flight was late and no one seemed to care or acknowledge that. The seats were very uncomfortable."

Positiv: "Vueling is a horrendous company, delayed flights - very bad organisation"

Positiv: "All was ok"
Negativ: "Flight delayed and slow boarding"

Negativ: "Flug war verspätet"

Negativ: "Beide Flüge waren verspätet"

Positiv: "New plane"
Negativ: "Could not check luggage online so had to pay exhorbitant fee at airport. Boarding at gate was totally disorganized and the attendents didn’t seem to care"

Negativ: "Website for vueling down which prevented me from requesting refund. Now what?"

Positiv: "Crew good"
Negativ: "Booked extra legroom didn't get it."

Positiv: "The flight was on time. The ground crew was pleasant and helpful, especially in meeting the needs of handicapped passengers."
Negativ: "You have to pay for anything you consume in the way of food and drink... even a glass of water to take a pill. My wife and I fly frequently and this will be our last time to fly Veuling. Other than the lack of any free beverages, the legroom is minimal, there is no TV and no electronic recharging at the seats."

Negativ: "Unkoordiniertes Boarding und 1,5h Verspätung."

Positiv: "Alles hat geklappt, war angenehm. Immer informiert über Verspätung."
Negativ: "Langes Koffer Drop off und Flug Verspätung von 9 Minuten +- verhindern das Punktemaximum. Für die schreienden Babies kann ja die Fluggesellschaft nichts."

Positiv: "Quick boarding with the baby, very helpful friendly staff"

Positiv: "Staff and smooth fligfht"
Negativ: "Really long delay with hardly any information of when takeoff will be"

Negativ: "Made us wait for 30 minutes in line to board. After boarding, waited on the tarmac for an HOUR Got to Mallorca and they had lost my luggage despite delays. I paid 190 for an extra bag!"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Delayed by almost 4 hours with no communication. By the time we found out we could get a meal voucher it was too late"

Positiv: "Nothing.... Very poor. Generally Vueling has a poor image but I took a chance nothing has changed"
Negativ: "On board the plane I was told you have to pay for all the food drinks quite abruptly maybe because I had shorts on and a tee shirt the lady in question thought I did not have much money.....Never go by how somebody is dressed that's my advice to your airline staff...."

Negativ: "Recieved notifications of flight delays. Left for lounge 1 hour after expected take off and 1.5 hours before new departure. Returned 45 min later to see the plane had already left"

Negativ: "Mehr als eine Stunde Verspaetung .."

Positiv: "Bei der Gepäckaufgabe wurde uns durch den Mitarbeiter statt der letzten Sitzreihe ein Platz in Reihe 4 "ausnahmsweise" zur Verfügung gestellt. Die vorderen Sitzreihen waren nicht belegt bzw. das Flugzeug nicht voll belegt."
Negativ: "Nach rd. 3 Std. Verspätung beim Start erfolgte keinerlei Entschuldigung der Kabinencrew. Üblicherweise gibt es dafür zumindest kostenloses Mineralwasser. Statt dessen hat die Kabinencrew zuerst gemütlich gegessen und getrunken und das vordere WC gesperrt. Um die Passagiere würde sich die ersten 45 Minuten nicht gekümmert. Somit Schlangenbildung am hinteren WC. Gewisse Lustlosigkeit erkennbar. Ähnliches Verhalten die letzten 45 Minuten vor der Landung. Statt dessen mit dem I-Pad gespielt. Es stellt sich die Frage, ob nochmals mit Vueling gebucht wird, wenn es eine Alternative gibt."

Negativ: "Hinflug Verspätung wegen Streik in Barcelona, Rückflug verspätet wegen notwendigen Radwechsel, der noch im Gange war als der Einstieg vom Bus in den Flieger erfolgte."

Negativ: "Essen: bitte auch ohne Käse/Milch/Fleisch = vegan anbieten!"

Positiv: "We arrived safely"
Negativ: "Vueling—couldn’t figure out how to have us pay extra money for overweight bags It took us almost an hour to get thru the line bc our bags were too heavy, then the agent couldn’t figure out how to charge us for the extra $, so after 15 min, they just let us go without paying Then, it too forever to get thru security THEN, our flight was delayed, but they still told us to go to the gate and board, even tho there was no crew yet And then, we had to go down 2 flights of steps to take a bus to the plane and then take a flight of steps up to the plane. Then, our seats were dirty with cups and garbage Then the captain said we needed to refuel. Said it would take 5 more minutes but it was more like 25"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "unorganised deaprture @ barcelona airport where everyone was allowed to board at the same time. Also our flight way delayed but Vueling did not text anyone on our flight to inform us."

Negativ: "App info and service poor. Gate closed more than 30 mins before flight while flight was delayed according to the AP status. Would not fly with Vueling again."

Negativ: "Der Flug hatte zwei Stunden Verspätung, es gab keine Entschädigung."

Positiv: "On time, one carry on and personal item for free onboard, clean - no complaints"

Negativ: "Referral to Vuelungs site by BA for check in. Slow and difficult process to retrieve boarding pass."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Sitzplatz am Notausgang hatte mehr Beinfreiheit"
Negativ: "Der Komfort und Service waren für einen Billigflieger in Ordnung"

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet, es war alles (boarding, etc.) gut geregelt."
Negativ: "Getränke und Essen kann man nur gegen Bezahlung erhalten (wir wurden darüber noch davor informiert), aber das auch Wasser nicht kostenlos angeboten wird finde ich seltsam, insb. wenn es zu unerwarteter Verlängerung des Flugs kommt (in unserem Fall statt 2 sollten wir 3 Std. wegen massives Flight Traffics von Barcelona nach Wien fliegen) und trotzdem haben wir kein Wasser erhalten. Ist überhaupt nicht in Ordnung!!!"

Positiv: "Flug hatte fast 7 Stunden Verspätung. Keine Verpflegung in dieser Zeit. Erst nach dem Start DURFTEN wir der Airline Geld in die Kasse spülen und ihr ESsen und Getränke abkaufen!!!"

Negativ: "Flug ist leider unpünktlich gestartet."

Positiv: "Flug war 4 Std verspätet."
Negativ: "Es war nur sehr wenig Essen an Bord, dass man kaufen konnte. Sitze unbequem."

Positiv: "Pünktlich gestartet etwas zu essen auf Zahlung ( heute üblich) etwas veraltetet sitze. Flugpersonal sehr freundlich"
Negativ: "Mein Koffer ist komplett demoliert worden habe es gemeldet nun bin ich gespannt ob es erstattet wird!!!"

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam, das einzige was fehlte, war die Durchsage auf Deutsch."
Negativ: "Durchsagen auf Detusch fehlten, da Englisch nicht so deutlich war und Spanisch verstehen wir nicht."

Positiv: "Unser Flug ist ganz pünktlich gestartet und somit auch pünktlich gelandet"
Negativ: "Es gibt nichts auszusetzen. Sehr freundlich."

Positiv: "Flight attendants were very helpful, especially because we were traveling with a sick child. They let us disembark first when we landed in London to seek medical attention."
Negativ: "We only flew with this carrier because British Airways partners with them. Wouldn't have flown them otherwise."

Positiv: "Great flight once I was in the air. Didn’t like the drama getting to my plane!"

Positiv: "Selbst wasser kostet geld"

Positiv: "Flugpersonal freundlich, aber noch nicht mal einen sdchluck wasser gibts gratis."

Negativ: "Uncomfortable seats. Extremely crowded"

Positiv: "The seats were very cramped"

Positiv: "Alles gut gelaufen!"

Positiv: "Gute Organisation, pünktlich"

Mehr zu SWISS
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Zürich nach Hamburg fliegen

Fluggesellschaften, die von Zürich nach Hamburg fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Zürich nach Hamburg in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Zürich nach Hamburg bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Zürich nach Hamburg nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Zürich nach Hamburg

Buchen Sie günstige Flüge von Zürich nach Hamburg

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

06.07.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
13.07.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
HAM - ZRH
30.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
02.07.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
HAM - ZRH
21.08.
Sa.
Nonstop
SWISS
1:25 Std.
ZRH - HAM
28.08.
Sa.
Nonstop
SWISS
1:20 Std.
HAM - ZRH
16.06.
Mi.
1 Stopp
KLM
18:15 Std.
ZRH - HAM
22.06.
Di.
1 Stopp
KLM
7:25 Std.
HAM - ZRH
05.07.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
12.07.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
HAM - ZRH
07.07.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
11.07.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
HAM - ZRH
08.07.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
15.07.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - ZRH
11.06.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
13.06.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
HAM - ZRH
05.06.
Sa.
Nonstop
SWISS
1:30 Std.
ZRH - HAM
07.06.
Mo.
Nonstop
SWISS
1:25 Std.
HAM - ZRH
02.06.
Mi.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
09.06.
Mi.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - ZRH
20.06.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
05.07.
Mo.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
HAM - ZRH
19.06.
Sa.
Nonstop
SWISS
1:30 Std.
ZRH - HAM
05.07.
Mo.
Nonstop
SWISS
1:25 Std.
HAM - ZRH
29.06.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
01.07.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - ZRH
18.06.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
20.06.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
HAM - ZRH
10.09.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
13.09.
Mo.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
HAM - ZRH
25.07.
So.
Nonstop
SWISS
1:30 Std.
ZRH - HAM
01.08.
So.
Nonstop
SWISS
1:25 Std.
HAM - ZRH
17.06.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
24.06.
Do.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
HAM - ZRH
02.06.
Mi.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
09.06.
Mi.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
10:35 Std.
HAM - ZRH
06.07.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
09.07.
Fr.
Nonstop
Eurowings
1:20 Std.
HAM - ZRH
06.07.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:25 Std.
ZRH - HAM
13.07.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
28:10 Std.
HAM - ZRH
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

01.06.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
15.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:05 Std.
ZRH - HAM
31.07.
Sa.
Nonstop
SWISS
1:30 Std.
ZRH - HAM
12.05.
Mi.
1 Stopp
AnadoluJet
24:15 Std.
ZRH - HAM
09.06.
Mi.
1 Stopp
Vueling
17:25 Std.
ZRH - HAM
15.05.
Sa.
1 Stopp
Pegasus Airlines
24:25 Std.
ZRH - HAM
06.07.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
16.05.
So.
1 Stopp
Iberia
15:25 Std.
ZRH - HAM
05.06.
Sa.
1 Stopp
KLM
18:00 Std.
ZRH - HAM
06.07.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
15.06.
Di.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
06.07.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
23:05 Std.
ZRH - HAM
27.06.
So.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
08.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:05 Std.
ZRH - HAM
01.08.
So.
Nonstop
Eurowings
1:25 Std.
ZRH - HAM
15.06.
Di.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
20:00 Std.
ZRH - HAM
16.05.
So.
1 Stopp
Iberia
15:25 Std.
ZRH - HAM
20.05.
Do.
1 Stopp
Pegasus Airlines
24:45 Std.
ZRH - HAM
01.06.
Di.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
12:05 Std.
ZRH - HAM
16.05.
So.
1 Stopp
Iberia
15:25 Std.
ZRH - HAM
Weitere Ergebnisse
-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First