ZRH - PMI

Finde günstige Flüge von Zürich nach Palma de Mallorca

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Palma de Mallorca. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

ZRH — PMI
22. Jan — 29. Jan1
Hin&zurück
1 Erwachsene(r)
Economy
0 Gepäckstücke
Von?
Nach?
Sa 22.1.
Sa 29.1.

Gut zu wissen

Nebensaison

November

Hochsaison

Dezember

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 212

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 169

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 108
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 23%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 26%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Flüge von Zürich nach Palma de Mallorca - die beste Zeit zum Buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge zu finden

  • Suchst du einen günstigen Flug? 25 % unserer Nutzer haben Flüge auf dieser Strecke für CHF 108 oder weniger für einen einfachen Hinflug und CHF 169 oder weniger für einen Hin- und Rückflug gefunden.
  • Der Flugpreis auf der Strecke Zürich–Palma de Mallorca ist durchschnittlich 45 Tage vor dem Abflugdatum am günstigsten.
  • Buche deinen Flug mindestens 3 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im November, Dezember und Januar. Der günstigste Reisemonat ist November.
  • Im Durchschnitt* ist ein Abflug am Morgen etwa 74 % teurer als ein Abflug am Abend.
  • Gepäck-Wrapping-Maschinen befinden sich im Check-In-Bereich 2 des Zürich Airport (ZRH). Personal vor Ort kann dir beim Einwickeln deiner Gepäckstücke behilflich sein. Die Kosten variieren je nach Grösse des Gepäckstücks, liegen aber meist zwischen circa CHF 17 und etwa CHF 28.
  • Um unnötiges Warten zu verhindern, findest du im Check-In-Bereich des Flughafen Zürich (ZRH) Check-In-Automaten. Wenn du bereits vor Ankunft online eingecheckt hast, kannst du deine Koffer einfach am Schalter deiner Airline aufgeben. Die Gepäckaufgabe öffnet in der Regel 2 Std. vor Abflug.
  • Der Flughafen Palma (PMI) bietet dir eine grosse Auswahl an Restaurants, Bistros und Bars im öffentlichen Bereich sowie an deinem Ankunftsterminal. Die meisten Lokalitäten sind von 7 Uhr bis 23 Uhr geöffnet.
  • Ein grosser Duty-Free-Bereich im Flughafen Zürich (ZHR) befindet sich direkt hinter dem Security-Check. Passagiere können dort von circa 5 Uhr bis etwa 23 Uhr shoppen.
*Mittelwert aus den günstigsten Preisen der Suchergebnisse von KAYAK bei Abflug innerhalb der nächsten 30 Tage.

FAQ für Flugbuchungen von Zürich nach Palma de Mallorca

Top-Airlines für Flüge von Zürich nach Palma de Mallorca

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern
6.9
Air EuropaErgebnis aus 3248 Bewertungen
7.2Boarding
6.9Komfort
7.6Crew
6.3Unterhaltung
6.5Essen
Airline-Bewertungen
Positiv: "Extremely professional boarding process, and kind and attentive flight crew."
Mehr zu Air Europa
Positiv: "Extremely professional boarding process, and kind and attentive flight crew."
Negativ: "The plane was old and had no entertainment, there was a technical problem with the plane that made us late"
Negativ: "DELAY"
Positiv: "The crew was awesome"
Negativ: "Not AirEuropa’s fault but they left before we arrived in Zurich because Delta flight 66 was so late that our 3-hour layover became the AirEuropa flight left before the Delta flight arrived and deplaned."
Positiv: "The only thing I liked was the company of the people sitting next to me on the flight and the fact that we arrived safely."
Negativ: "The service at the check in counter could have been better. The online booking should have clearly stated that there will be a additional charge for check in luggage The crew on the flight used my overhead storage for their own bags and I had to put my bag under my legs. I barely fit in the seat"
Negativ: "No AC"
Negativ: "Boarding started 50 minutes late without explanation and we sat on the plane at the gate for another 45 minutes without any explanation as to what the delay was for."
Positiv: "2 per row so no middle seats"
Negativ: "charged me 2x what they would have online for a checked bag 60 euros which i thought was egregious. they were late & no beverages"
Negativ: "check in was slow"
Negativ: "At check in, our carry-on bag was 1lb over weight and we were told we would need to check our two bags. We saw several individuals with much larger bags boarding the plane."
Positiv: "Comfortable seats from the good old days on board B 737"
Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."
Positiv: "Excellent"
Negativ: "My United flight was five hours delayed and I was going to miss my Air Europa flight. I called to see if I could switch flights but that was absolutely not an option and I had to buy a new one way ticket. I would’ve paid the difference, if there was one, but that wasn’t an option."
Positiv: "They we're on time and orderly boarding."
Negativ: "I did not like the fact that you Kayak did not put notes in booking about having to buy a SEAT AND TO PAY FOR HAVING TO PAY FOR CHECKING A BAG. YOU NEED TO TELL PEOPLE UP FRONT WHEN WE BUY A TICKET THAT IS A LOW PRICE ALL THESE EXTRAS HAD TO BE PAID. PLUS THE TICKET COUNTER DOES NOT TAKE PAYMENT FOR BAGS IN MARCO POLO AIRPORT. I HAD TO HO UPSTAIRS TO A SEPARATE COMPANY AND WAIT TO PAY! ON TOP OF THAT. THE AGENTS CHECKING HAD A BAD COMPUTER. 2 AGENTS TO CHECK IN 120 PEOPLE. I KNOW YOU WON'T GIVE THIS INFO OUT SO I WILL NEVER USE YOUR SERVICE AGAIN."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."
Positiv: "Professional crew"
Negativ: "The flight was 20 minutes late boarding us, and the plane took off over an hour later than expected. The boarding gate was so close to the other two next to it, that were also boarding at the same time, it was impossible to hear what was being said and know what was going on. the crew also lost my luggage on the flight from Madrid to Valencia and I have still not received it"
Positiv: "Modern clean plane, excellent crew"
Negativ: "Flight was delayed but no announcements were made"
Positiv: "The flight attendants were very nice to my family, and they went through extra effort to take care of us. I would be happy to fly this airline again."
Negativ: "My wife’s bag was damaged during handling, but I am not sure that is the fault of Air Europa, perhaps the airport personnel in Miami or Madrid."
Negativ: "Boarding time notification and check luggage’s cost"
Positiv: "The punctuality"
Negativ: "Food"
Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"
Positiv: "Nice plan and staff."
Negativ: "Very slow baggage drop off at Barcelona airport."
Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."
Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."
Positiv: "The crew were faultless, friendly and attentive."
Negativ: "The flight was cramped. For a shorter flight from Madrid to Tel Aviv Air Europa uses a state of the art Boeing 787 Dreamliner which lives up to its name. Why they don't use this aircraft for the long haul flight beats me. I'd rather be comfortable for 10 hrs and suffer for 5 instead of the other way around. Still, looking forward to the last leg home."
Negativ: "Madrid Airport is a nightmare! Long walks, confusing, crowded, etc."
Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."
Positiv: "Everything was perfect"
Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"
Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."
Positiv: "Crew was great, however boarding could be improved. Too many checks and waiting to board."
Negativ: "I tried to pay an extra suitcase and the website didn't give me access .. then I read than to southamerica was allow two suitcases, when I arrived to the airport, aireurope surprised me with 150 euros por one package extra"
Positiv: "Alles in ordnung"
Positiv: "Crew was very pleasant and helpful"
Negativ: "No outlet to charge a phone"
Negativ: "I was taken back by the crew not friendly"
Positiv: "Decently comfortable seating - Good flight staff."
Negativ: "Flight was delayed and boarding took longer than seemed necessary. Food wasn't so good and entertainment was virtually nonexistant."
Negativ: "T"
Negativ: "I had to add luggage into the booking. In short, that is impossible to do on the website, and very little information about luggage in the booking procedure. So, the passenger didn't take any changes and asked me to book flight with another airline. Which I did, and found out that canceling is not a thing that you do either...."
Negativ: "Bad services, and the staff too"
Positiv: "the crew"
Negativ: "comfort, there were small space for our legs The food , the worst i have ever seen"
Positiv: "The flight staff"
Negativ: "I was upset because I had no television the entire trip. Very bored. Nothing to read."
Positiv: "One attendant took care of an infant while a mother was suffering from a nose bleed."
Negativ: "Air Europa check in was at area 2, furthest corner of Zurich airport; no sign of which section of check in area 2 (1 through 5) the airline check in seciton is. You have to walk the entire area (seems like a whole separate terminal) to find the counters which were combined with 6 other airlines. Took only 20 minutes. Then to the opposite corner of the airport to board the plane to Madrid. WOW!"
Positiv: "Most of the staff was friendly and professional"
Negativ: "As a musician all it takes is one flight attendant to make your trip a nightmare. Every flight is a game of cat and mouse to get your instrument on board. I was told there wasn't enough room, in the end half the over heads were empty."
Positiv: "NEW BOEING 787 . IMPECABLE"
Negativ: "1. THE OLD AND DIRTY BOARDING AREA THAT THE COMPANY USE AT MIAMI AIRPORT 2. THEY CHARGE US$ 4 EACH OLD EARPHONES FOR MUSIC AND MOVIES 3. BAD FOOD AND BREAKFAST"
Positiv: "My baggage didnt arrive"
Negativ: "No vegetarian options at all"

They changed the airplane day before and I paid for the extra space so when I was on the boarding they changed my seat to a worst one, then the food was horrible, they don't refill the catering at Amsterdam so the flight from BCN to AMS bought almost everything

By far one of the worst airlines I’ve ever had to deal with. Customer service is very poor. Stay clear of any airline you cannot get a hold of a real person to help with your problem.

Die Flugbegleiter waren so hübsch und nett 😍

Negativ: "Die Kommunikation mit Mundschutz leider sehr kompliziert ,, das Boardpersonal sollte einfach viel langsamer aber dafür lauter sprechen ,, nicht schön aber dafür effizient"
Positiv: "Helpful crew. Quick flight."
Negativ: "No gate assignment until right before boarding. Chaotic,especially when you don’t know the airport or airline."
Positiv: "There was a good amount of room on the plane with comfortable seating."
Negativ: "We sat on the plane an extra 15 minutes before the flight, but other than that everything went smoothly."
Positiv: "Seat was comfortable and we landed on time, even after leaving late."
Negativ: "Crew needed better attitude."
Negativ: "Did not get to board my flight."
Positiv: "Staff was pleasant and polite. Seats were comfortable enough for economy."
Negativ: "Boarding seemed to take and incredibly long time."
Positiv: "Flight was very easy, comfortable and quick."
Negativ: "Boarding was quite confused due to delay but wasn’t too big an issue x"
Positiv: "Quick flight"
Negativ: "Had to exist and renter via departure and go through security again because there was no direct transfer, it was horrible having to go through security again."
Positiv: "Professional smiley crew"
Positiv: "It was a very efficient flight. On time"
Negativ: "It was raining when we boarded the plane and some people were stuck outside for a little bit."
Positiv: "ontime"
Negativ: "my luggage tags didn't print and wasn't offer in the online kiosk."
Negativ: "For the price it's OK, its a low budget airline."
Negativ: "Didn’t take the flight"
Positiv: "The seat comfort was acceptable. this is what you get for what you pay."
Negativ: "no comments"
Negativ: "Se podría mejorar el tiempo de desembarque"
Negativ: "Late"
Positiv: "Cheap airline, results are what we thought they would be"
Negativ: "Flug war verspätet"
Negativ: "Beide Flüge waren verspätet"
Positiv: "Getting on a plane. Not the one I booked but got to wear I needed to go."
Negativ: "Bought the flight 6 months prior. They give you the option to have a random seat, which i did. Apparently that means if people buy a seat, you might not get on the plane. Because they will sell your seat to someone willing to pay more."
Positiv: "The flight was on time. The ground crew was pleasant and helpful, especially in meeting the needs of handicapped passengers."
Negativ: "You have to pay for anything you consume in the way of food and drink... even a glass of water to take a pill. My wife and I fly frequently and this will be our last time to fly Veuling. Other than the lack of any free beverages, the legroom is minimal, there is no TV and no electronic recharging at the seats."
Negativ: "Unkoordiniertes Boarding und 1,5h Verspätung."
Positiv: "Alles hat geklappt, war angenehm. Immer informiert über Verspätung."
Negativ: "Langes Koffer Drop off und Flug Verspätung von 9 Minuten +- verhindern das Punktemaximum. Für die schreienden Babies kann ja die Fluggesellschaft nichts."
Negativ: "Paid for priority board but there’s no priority given at the gate."
Negativ: "Flights notoriously late Staff useless Service inexistant No information provided Avoid Vueling"
Negativ: "Flights notoriously late Staff useless Service inexistant No information provided Avoid Vueling"
Positiv: "The staff"
Negativ: "After initial flight was delayed, we were refused check-in stating "the gate has closed" even though the flight was delayed for about an hour and we were there 25 min before the original set off time. We had to pay for a new ticket, which was also delayed, where boarding didn't start until about 40 min after stated time, and set off and hour after stated time."
Negativ: "Made us wait for 30 minutes in line to board. After boarding, waited on the tarmac for an HOUR Got to Mallorca and they had lost my luggage despite delays. I paid 190 for an extra bag!"
Positiv: "Nothing"
Negativ: "On arriving two hours early to my flight I was told that I was being put on standby because the flight was full. Not sure how I got bumped from a flight that I bought a ticket for 3 weeks ago? Upon waiting at the gate I came to realise that 17 other people had also been bumped. How does an airline overbook a flight that much? We were led to the baggage claim and told to pick up our bags to be rechecked- then the flight attendants disappeared, giving us no further direction as to where to go or what to do. My bags did not arrive on the carousel, either did anyone else’s that had been bumped. We walked up to the check in desk only to be told to consult the baggage service desk downstairs. Upon doing that we were told to go back to the check in desk. After going to the check in desk again we were told to go to the customer service desk. After doing that and waiting another half hour, we were given new tickets and told that our baggage had left on our original flight and would be waiting for us in Barcelona once we got there. Our compensation for all of this hassle was only a free meal from the restaurant. When we went to the restaurant we were told that we were only allowed one of the cold sandwiches and a small drink. Absolutely appalling as we were starving and exhausted. All of the flights were also delayed, however all the boards continued to say they were ‘on time’. The board for the flight we eventually took said we were ‘on time’ despite the fact we were still standing at the gate at the time we were supposed to depart. After arriving on a flight 5 hours later than we should have arrived, We were then told by the baggage desk that the luggage had not arrived in Barcelona and were instead back in Paris. So the staff in Paris blatantly lied just to get us to leave them alone. No apology was offered at any point of this whole ordeal, no compensation other than a sandwich and a bottle of water, and i’m now left with absolutely nothing but the clothes on my back. Not even a complimentary toothbrush which has been given to me along with toiletries and a t-shirt the last time my bags were delayed. Absolutely appalling from all aspects of this whole company. I am sorry to say I’ve already booked my return flight, however after that flight I am never flying Vuelig again!"
Negativ: "Mehr als eine Stunde Verspaetung .."
Negativ: "Late. Long wait for baggage. Not very friendly crew."
Positiv: "Bei der Gepäckaufgabe wurde uns durch den Mitarbeiter statt der letzten Sitzreihe ein Platz in Reihe 4 "ausnahmsweise" zur Verfügung gestellt. Die vorderen Sitzreihen waren nicht belegt bzw. das Flugzeug nicht voll belegt."
Negativ: "Nach rd. 3 Std. Verspätung beim Start erfolgte keinerlei Entschuldigung der Kabinencrew. Üblicherweise gibt es dafür zumindest kostenloses Mineralwasser. Statt dessen hat die Kabinencrew zuerst gemütlich gegessen und getrunken und das vordere WC gesperrt. Um die Passagiere würde sich die ersten 45 Minuten nicht gekümmert. Somit Schlangenbildung am hinteren WC. Gewisse Lustlosigkeit erkennbar. Ähnliches Verhalten die letzten 45 Minuten vor der Landung. Statt dessen mit dem I-Pad gespielt. Es stellt sich die Frage, ob nochmals mit Vueling gebucht wird, wenn es eine Alternative gibt."
Negativ: "Hinflug Verspätung wegen Streik in Barcelona, Rückflug verspätet wegen notwendigen Radwechsel, der noch im Gange war als der Einstieg vom Bus in den Flieger erfolgte."
Negativ: "Essen: bitte auch ohne Käse/Milch/Fleisch = vegan anbieten!"
Positiv: "Aircraft cabin comfornand cleanliness"
Negativ: "The whole booking experience and costs incurred in our 4PAX booking. Should cost €350 and went to almost €800 when we changed start of trip by one day even though we booked weeks in advance."
Positiv: "Crew was nice and friendly"
Negativ: "Boarding took place in a separate area of the airport, no access to shops. Flight was delayed, we arrived an hour late at our destination."
Negativ: "App info and service poor. Gate closed more than 30 mins before flight while flight was delayed according to the AP status. Would not fly with Vueling again."
Negativ: "Der Flug hatte zwei Stunden Verspätung, es gab keine Entschädigung."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet. Sitzplatz am Notausgang hatte mehr Beinfreiheit"
Negativ: "Der Komfort und Service waren für einen Billigflieger in Ordnung"
Positiv: "Well organized boarding."
Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet, es war alles (boarding, etc.) gut geregelt."
Negativ: "Getränke und Essen kann man nur gegen Bezahlung erhalten (wir wurden darüber noch davor informiert), aber das auch Wasser nicht kostenlos angeboten wird finde ich seltsam, insb. wenn es zu unerwarteter Verlängerung des Flugs kommt (in unserem Fall statt 2 sollten wir 3 Std. wegen massives Flight Traffics von Barcelona nach Wien fliegen) und trotzdem haben wir kein Wasser erhalten. Ist überhaupt nicht in Ordnung!!!"
Positiv: "Flug hatte fast 7 Stunden Verspätung. Keine Verpflegung in dieser Zeit. Erst nach dem Start DURFTEN wir der Airline Geld in die Kasse spülen und ihr ESsen und Getränke abkaufen!!!"
Negativ: "Flug ist leider unpünktlich gestartet."
Positiv: "Flug war 4 Std verspätet."
Negativ: "Es war nur sehr wenig Essen an Bord, dass man kaufen konnte. Sitze unbequem."
Positiv: "Pünktlich gestartet etwas zu essen auf Zahlung ( heute üblich) etwas veraltetet sitze. Flugpersonal sehr freundlich"
Negativ: "Mein Koffer ist komplett demoliert worden habe es gemeldet nun bin ich gespannt ob es erstattet wird!!!"
Positiv: "Das Flugpersonal war sehr aufmerksam, das einzige was fehlte, war die Durchsage auf Deutsch."
Negativ: "Durchsagen auf Detusch fehlten, da Englisch nicht so deutlich war und Spanisch verstehen wir nicht."
Positiv: "Unser Flug ist ganz pünktlich gestartet und somit auch pünktlich gelandet"
Negativ: "Es gibt nichts auszusetzen. Sehr freundlich."
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die von Zürich nach Palma de Mallorca fliegen

Fluggesellschaften, die von Zürich nach Palma de Mallorca fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen von Zürich nach Palma de Mallorca in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen von Zürich nach Palma de Mallorca bereitgestellt

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen von Zürich nach Palma de Mallorca nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen von Zürich nach Palma de Mallorca

Flexible Stornierung

Verzicht auf Änderungsgebühren. Flexible Flüge von Zürich nach Palma de Mallorca finden

Buche günstige Flüge von Zürich nach Palma de Mallorca

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

04.05.Mi
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
11.05.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
21:55 Std.PMI-ZRH
CHF 49
04.05.Mi
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
11.05.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
9:45 Std.PMI-ZRH
CHF 52
05.05.Do
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
11.05.Mi
2 StoppsMehrere Fluglinien
21:55 Std.PMI-ZRH
CHF 53
04.05.Mi
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
11.05.Mi
1 StoppMehrere Fluglinien
4:50 Std.PMI-ZRH
CHF 54
20.03.So
NonstopMehrere Fluglinien
1:55 Std.ZRH-PMI
01.04.Fr
2 StoppsMehrere Fluglinien
21:55 Std.PMI-ZRH
CHF 57
14.06.Di
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
21.06.Di
2 StoppsMehrere Fluglinien
9:45 Std.PMI-ZRH
CHF 58
04.05.Mi
NonstopVueling
2:00 Std.ZRH-PMI
11.05.Mi
NonstopVueling
2:05 Std.PMI-ZRH
CHF 59
13.02.So
NonstopMehrere Fluglinien
1:55 Std.ZRH-PMI
17.02.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
15:05 Std.PMI-ZRH
CHF 60
06.05.Fr
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
09.05.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
6:40 Std.PMI-ZRH
CHF 60
05.05.Do
NonstopMehrere Fluglinien
2:00 Std.ZRH-PMI
09.05.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
6:40 Std.PMI-ZRH
CHF 61
01.04.Fr
NonstopVueling
2:00 Std.ZRH-PMI
06.04.Mi
NonstopVueling
2:05 Std.PMI-ZRH
CHF 64
13.03.So
NonstopVueling
1:55 Std.ZRH-PMI
27.03.So
NonstopVueling
2:05 Std.PMI-ZRH
CHF 67
02.05.Mo
NonstopVueling
2:00 Std.ZRH-PMI
06.05.Fr
NonstopVueling
2:05 Std.PMI-ZRH
CHF 69
23.03.Mi
1 StoppAir Europa
4:55 Std.ZRH-PMI
31.03.Do
2 StoppsAir Europa
21:55 Std.PMI-ZRH
CHF 71
02.05.Mo
NonstopVueling
2:00 Std.ZRH-PMI
05.05.Do
NonstopVueling
2:05 Std.PMI-ZRH
CHF 72
17.03.Do
2 StoppsAir Europa
19:35 Std.ZRH-PMI
20.03.So
2 StoppsAir Europa
22:00 Std.PMI-ZRH
CHF 73
10.03.Do
2 StoppsAir Europa
19:35 Std.ZRH-PMI
13.03.So
1 StoppAir Europa
15:05 Std.PMI-ZRH
CHF 74
11.03.Fr
1 StoppAir Europa
9:10 Std.ZRH-PMI
25.03.Fr
2 StoppsAir Europa
9:45 Std.PMI-ZRH
CHF 75
13.05.Fr
NonstopVueling
2:00 Std.ZRH-PMI
16.05.Mo
NonstopVueling
2:05 Std.PMI-ZRH
CHF 79
18.03.Fr
2 StoppsAir Europa
19:35 Std.ZRH-PMI
27.03.So
2 StoppsAir Europa
28:55 Std.PMI-ZRH
CHF 83

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

13.02.So
NonstopVueling
1:55 Std.ZRH-PMI
CHF 34
27.02.So
NonstopVueling
1:55 Std.ZRH-PMI
CHF 35
13.02.So
NonstopVueling
1:55 Std.ZRH-PMI
CHF 41
17.03.Do
2 StoppsAir Europa
25:40 Std.ZRH-PMI
CHF 46
21.03.Mo
1 StoppMehrere Fluglinien
22:15 Std.ZRH-PMI
CHF 47
20.02.So
NonstopVueling
1:55 Std.ZRH-PMI
CHF 48
01.02.Di
1 StoppAir Europa
7:15 Std.ZRH-PMI
CHF 49
25.05.Mi
2 StoppsAir Europa
11:25 Std.ZRH-PMI
CHF 49
02.02.Mi
1 StoppAir Europa
4:55 Std.ZRH-PMI
CHF 50
26.01.Mi
1 StoppAir Europa
7:15 Std.ZRH-PMI
CHF 51
26.01.Mi
1 StoppMehrere Fluglinien
23:00 Std.ZRH-PMI
CHF 52
26.01.Mi
1 StoppAir Europa
7:15 Std.ZRH-PMI
CHF 53
27.01.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
5:30 Std.ZRH-PMI
CHF 54
07.03.Mo
1 StoppAir Europa
4:55 Std.ZRH-PMI
CHF 55
17.03.Do
2 StoppsAir Europa
19:35 Std.ZRH-PMI
CHF 56
17.02.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
12:25 Std.ZRH-PMI
CHF 59
08.02.Di
1 StoppMehrere Fluglinien
14:15 Std.ZRH-PMI
CHF 60
27.01.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
12:55 Std.ZRH-PMI
CHF 60
17.03.Do
1 StoppMehrere Fluglinien
20:05 Std.ZRH-PMI
CHF 66
06.02.So
1 StoppVueling
25:50 Std.ZRH-PMI
CHF 77

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Nach Preis suchen

Zürich - Palma de Mallorca

Abflug:

Zürich (ZRH)Schweiz

Reiseziel:

Palma de Mallorca (PMI)Spanien

Angebote für den Rückflug:

Palma de Mallorca - Zürich

Abflughäfen ansehen:

CHF 49