Finde günstige Flüge nach Flughafen London Gatwick

LGW

Finde günstige Flüge nach Flughafen London Gatwick

Durchsuche Hunderte Reise-Websites auf einmal nach Flügen nach Flughafen London Gatwick. Kombiniere Flug und Hotel und spare!

Hin- und Rückflug
Economy
Washington, D.C. (WAS)
London Gatwick
Sa. 04.12.
Sa. 11.12.
Beliebiger Monat
Vergleiche KAYAK mit |
Hotels einschließen

Gut zu wissen

Nebensaison

März

Hochsaison

Mai

Durchschnittspreis für Hin- und Rückflug

CHF 112

Top-Preis für Hin- und Rückflug

CHF 66

Top-Preis auf einfacher Strecke

CHF 27
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisrückgang von 4%.
Die beliebteste Reisezeit mit einem durchschnittlichen Preisanstieg von 12%.
(Durchschnittspreis in den vergangenen 2 Wochen)
oder weniger
oder weniger

Die beste Zeit, um Flüge nach Flughafen London Gatwick zu buchen

Voraussichtlicher Preis für den Hin- und Rückflug
Durchschnittspreis pro Monat
Preisentwicklung vor dem Reisedatum

Die besten Tipps, um günstige Flüge nach Flughafen London Gatwick zu finden

  • Suchst du ein günstiges Ticket nach Flughafen London Gatwick? 25 % unserer Nutzer haben Tickets nach Flughafen London Gatwick für die folgenden Preise oder weniger gefunden: Von Genf CHF 27 Hinflug - CHF 46 Hin- und Rückflug, von Basel CHF 68 für Hin- und Rückflug, von Zürich CHF 88 Hinflug - CHF 85 Hin- und Rückflug
  • Buche deinen Flug mindestens 4 Wochen vor dem geplanten Abflug, um dir einen guten Preis zu sichern.
  • Die Hochsaison ist im April, Mai und Juni. Der günstigste Reisemonat für Flüge nach Flughafen London Gatwick ist Februar.
  • Gib deinen bevorzugten Abflughafen und deine Reisedaten in die Suchmaske ein und sieh dir die aktuellen Angebote für Flüge nach Flughafen London Gatwick an.

FAQ - Flugbuchungen nach Flughafen London Gatwick

Welche Airlines bieten aufgrund von COVID-19 flexible Stornierungsrichtlinien für Flüge nach London Gatwick?

Wie lange dauert der Flug nach Flughafen London Gatwick?

Wie viel kostet der günstigste Flug nach Flughafen London Gatwick?

Welche Airline fliegt nach Flughafen London Gatwick?

Wie weit ist der Flughafen Flughafen London Gatwick vom Stadtzentrum von London entfernt?

Wie findet KAYAK so günstige Preise für Flüge nach Flughafen London Gatwick?

Wie hilft mir die KAYAK Preisvorhersage, den besten Buchungszeitraum für meinen Flug nach Flughafen London Gatwick zu finden?

Was ist der KAYAK Mix für Flüge nach Flughafen London Gatwick?

Wie funktionieren "flexible Daten" bei KAYAK und warum sollte ich sie bei einem Flug nach Flughafen London Gatwick beachten?

Top 4 Airlines für Flüge nach London Gatwick

Ergebnis basierend auf Bewertungen von KAYAK-Nutzern

6.9
Air Europa
Ergebnis aus 3’242 Bewertungen
7.2
Boarding
6.9
Komfort
7.6
Crew
6.4
Unterhaltung
6.5
Essen
Airline-Bewertungen

Positiv: "Video was good, seats were good."
Negativ: "Man doing the check-in in Madrid (site 909) was very rude and unhelpful."

Negativ: "There was no air"

Positiv: "Nothing"

Negativ: "The plane was old and had no entertainment, there was a technical problem with the plane that made us late"

Positiv: "The staff is always very polite and nice."
Negativ: "First flight of the day was majorly delayed. I understand these things happen. But all flights before 09:00 are the star flights where airlines get their on-time departure scores. They failed today."

Positiv: "The crew was awesome"

Negativ: "Not AirEuropa’s fault but they left before we arrived in Zurich because Delta flight 66 was so late that our 3-hour layover became the AirEuropa flight left before the Delta flight arrived and deplaned."

Positiv: "Open seat right next to me"
Negativ: "The check in agents are truly the worst. Only one check in agent came after me through security and apologized on behalf of his colleague and upgraded me. Awful check in person"

Negativ: "Boarding started 50 minutes late without explanation and we sat on the plane at the gate for another 45 minutes without any explanation as to what the delay was for."

Positiv: "Pünktlicher Start, nette Besatzung"
Negativ: "Es gab keine Getränke und nicht mal eine Kleinigkeit zum Essen inklusive."

Negativ: "Not a fan of the elevator music they play. Unnecessary"

Positiv: "They we're on time and orderly boarding."
Negativ: "I did not like the fact that you Kayak did not put notes in booking about having to buy a SEAT AND TO PAY FOR HAVING TO PAY FOR CHECKING A BAG. YOU NEED TO TELL PEOPLE UP FRONT WHEN WE BUY A TICKET THAT IS A LOW PRICE ALL THESE EXTRAS HAD TO BE PAID. PLUS THE TICKET COUNTER DOES NOT TAKE PAYMENT FOR BAGS IN MARCO POLO AIRPORT. I HAD TO HO UPSTAIRS TO A SEPARATE COMPANY AND WAIT TO PAY! ON TOP OF THAT. THE AGENTS CHECKING HAD A BAD COMPUTER. 2 AGENTS TO CHECK IN 120 PEOPLE. I KNOW YOU WON'T GIVE THIS INFO OUT SO I WILL NEVER USE YOUR SERVICE AGAIN."

Positiv: "Der Flug ist pünktlich gestartet"
Negativ: "Das Boarding war ok etwas messy nicht geordnet."

Positiv: "Professional crew"

Positiv: "Not much"
Negativ: "Poor customer service, outdated plane, uncomfortable seats, didn’t turn lights down until well after midnight. Hardly slept due to screaming babies and loud toilet flushes. Cold stewardesses and inedible food. Just an awful experience."

Positiv: "Da es nur um einen 40 Min. intra-Kanaren Flug handelt war alles Schnell, Einfach und Schmerzlos. Bei dem Flug war auch ein Gepäckstück inklusiv. Super Preis-Leistungsverhältnis"

Positiv: "People and new plane"
Negativ: "We have to take a bust to catch the plane. It ya to drive for ages! We left about 40mins later than schedulled."

Positiv: "Der Flug selbst war angenehm und die Landung 15 Min. vor Landezeit."
Negativ: "Das Flugpersonal war eher unfreundlich und hatte schlechte Englischkenntnisse, es wurden nur Getränke gegen Bezahlung serviert."

Positiv: "Die Sitze waren gut verstellbar und die Temperatur im Flugzeug sehr angenehm. Es musste sicher niemand frieren. Ein genügend breites Film- und Musikangebot war vorhanden."
Negativ: "Beim Online-Check-in ist es nur möglich, die Boarding-Karten auszudrucken und nicht aufs Handy zu senden. Wer nimmt schon seinen Drucker mit in den Urlaub! Deshalb stand am Check-in-Schalter dann eine Mega-Schlange an, obwohl der Online Check-in vorher schon erfolgt war. Schlechte Englischkenntnisse des Flugpersonals. Kopfhörer für die Fernseher müssen gekauft werden (2,50 €). Der Verkauf beginnt jedoch erst eine Stunde nach dem Start. Bis dahin kann man sich mit Lippenlesen beschäftigen. Die Kaffeebewirtung wurde ab der Hälfte des Flugzeuges unterbrochen wegen Turbulenzen. Verständlich! Nur wurde der Rest der Passagiere danach nicht mehr bedient. Wer unbedingt Kaffee wollte, konnte einzeln in der Besatzungskabine nachfragen. Die Toiletten müssten bei einem Langstreckenflug unbedingt zwischendurch einmal gereinigt werden."

Negativ: "Madrid Airport is a nightmare! Long walks, confusing, crowded, etc."

Positiv: "Beide Flüge (FRA-Madrid und Madrid-Mallorca) waren pünktlich. Da wir in Madrid über 5 Stunden Aufenthalt hatten, sind wir mit dem Taxi zum Prado gefahren und haben uns 2 1/2 Stunden dort die wunderbare Gemäldesammlung angesehen. Das Personal war höflich und freundlich."

Negativ: "The company offers onboard entertainment but we have to pay extra for the headphones, ridiculous ! Just add $3 to the flight tickets but don't charge us money for stupid made in China headphones for God's sake ! Next time British Airways or Air France for me no more Air Europa. Moreover: In Madrid just before boarding to Miami, a guy from Air Euopa asked me some questions regarding my stay in the U.S.. That is NOT his business ! "How long are you going to stay in the U.S." ? This is NOT his business ! His job is to check if my passport is OK with my boarding pass, that's all ! Abuse of power or he has no clue what he was doing."

Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich und nicht weit genug zurückklappbar. Die Kopfhörer waren kostenpflichtig. Man musste sich seine Getränke ständig selbst holen."

Positiv: "Maschine ist mit Verspätung gelandet, keine Durchsagen, keine Reinigung der Kaniene!"

Positiv: "Der Flug hatte zwar ein wenig Verspätung aber das nette Personal auf dem Flughafen und die unkomplizierte Abfertigung haben das wieder herausgerissen."

Positiv: "We didn’t crash"
Negativ: "Aggressive, offensive, regimented staff almost strip searched people to assure no one violated their carry on ( one item, no purse) rule. We fortunately complied, but they humiliated an entire family for minor violations"

Positiv: "Although I was able to board the airline didn't have my name or reservation number or anything... it was like i never purchased a ticket. I had to wait until the plane was boarded and hope that someone didnt show up to get in the plane. This was the first leg of other connections to go to Amsterdam and it was too close to ruin my complete itinerary."
Negativ: "I did not appear in the airline system"

Positiv: "Nothing"
Negativ: "I am a skyteam member and have platinum status with delta and prior to leaving for my trip I had contacted air europa with my skymiles number and was told baggage was included. Upon arrival to airport my status was ignored and I was refused when asked to speak with a manager. I ended up having to pay 60 euros in baggage fees and then was not allowed to board as sky priority despite showing the airline my status."

Positiv: "Alles in ordnung"

Positiv: "Decently comfortable seating - Good flight staff."
Negativ: "Flight was delayed and boarding took longer than seemed necessary. Food wasn't so good and entertainment was virtually nonexistant."

Positiv: "Prompt boarding. Clean plane. Attendants worked to accommodate passengers specifically one with a young baby who wanted an extra seat."

Positiv: "Latest aircraft provides the best comfort you can get in economy class !"
Negativ: "Not enough food in our dish. Entertainment catalog had nice films and series but not enough choice in my experience. French subtitles would have been nice."

Positiv: "Crew was nice"
Negativ: "Air Europa lost my bag for 6 days. I picked it up at the airport finally the 7th day of my trip. They found it on day 3 but took 4 entire days to ship it from Boston. Awful. We were also delayed 3 hours in Madrid with no compensation, we got a "snack" voucher that totaled $5. It was terrible and I will never fly this airline again."

Negativ: "Terrible line up for boarding."

Positiv: "As below. Thank you Air Europa"
Negativ: "The crew was awesome! The flight attendants were attentive to our needs; even reassuring us to not worry about the turbulence (which was A LOT). The captains explained the turbulence BEFORE it happened. Hence, making us feel safe. The flights were on time. The MOVIES selection were excellent. Do BRING YOUR OWN EAR BUDS. The only negatives are: the Madrid airport food was HORRIBLE; WOULD LIKE MORE ROOM in between the following row."

Positiv: "The prive was ok"
Negativ: "Late, disorganized boarding, group pf adolesccentes traveling behind me were very rowdy and on an early morning flight they have to be asked by the flight personnel to be respectful to the other passengers"

Positiv: "It was an ok flight."
Negativ: "The line at the airport, there were no tv for movies or entertainment of any kind (besides paying for an iPad or internet), and the chair didnt laid back."

Negativ: "Boarding delay"

Positiv: "Price was great, flight crew very attentive, even the food was good."
Negativ: "The seats didn't have a port to charge phones. Older planes with antiquated tech. Monitors on back of seats were also outdated. Plane was late leaving Madrid."

Positiv: "One attendant took care of an infant while a mother was suffering from a nose bleed."
Negativ: "Air Europa check in was at area 2, furthest corner of Zurich airport; no sign of which section of check in area 2 (1 through 5) the airline check in seciton is. You have to walk the entire area (seems like a whole separate terminal) to find the counters which were combined with 6 other airlines. Took only 20 minutes. Then to the opposite corner of the airport to board the plane to Madrid. WOW!"

Positiv: "I had zero problems"

Positiv: "Great value for the money, pleasant crew, good food, and comfortable seating."
Negativ: "In flight entertainment limited to a few small TVs in the center."

Negativ: "There wasn't any entertainment. But this was a short flight, so was expected."

Positiv: "Cheap"
Negativ: "Old plane, no entertainment system (just AirEuropa ads in a loop), late and slow boarding, no blankets or pillows."

Positiv: "Brand new plane"
Negativ: "Food can be better"

Positiv: "I book this flight 1 hour before take off because TAP Portugal screw me over and didn't want to put me on the next flight since I missed my first one because of a delay due to the storm in another airport. SCREW TAP PORTUGAL NEVER FLY WITH THEM:"

Negativ: "I particularly hate this airline as the flight teams always seem overworked and under prepared. The flight attendants were yelling at all the passengers and threatened to kick people off the plane for trivial reasons. At the end off the day I guess you get what you pay for as this was the cheapest flight available and the service was mediocre at best"

Negativ: "The boarding procedure need to improve."

Positiv: "flight on time"
Negativ: "food"

Negativ: "Verspätung um 3,20Std,,,"

Positiv: "Ich habe winter schnellsten Flug. Dankeschön"

Negativ: "Tickets showed checked in luggage only on one way not when flying back. Felt like I was tricked into buying these tickets."

Positiv: "Very efficient"

Negativ: "25 Minuten Verspätung..."

Negativ: "Flug war 2,5h zu spät, daraufhin habe ich an Weihnachten 2 Züge verpasst und war erst spät nachts bei meiner Familie"

Positiv: "Der Flug war einwandfrei ohne größere Verzögerung."
Negativ: "Berlin Schönefeld Flughafen ist ziemlich in die Jahre gekommen"

Positiv: "Ich habe eigentlich keine Ansprüche für so einen kurzen Flug und somit alles okay, bequeme Sitze!"
Negativ: "Nichts spezielles zu bemängeln. War alles in Ordnung"

Positiv: "Sehr bequemes Flugzeug (Dreamliner) mit moderner Unterhaltungsanlage. Gute Auswahl an filmen."
Negativ: "Zu wenig gratis Wasser wurde verteilt. Mahlzeiten überteuert aber dafür das Ticket günstig"

Positiv: "Alles reibungslos abgelaufen von Anfang bis Ende wie man sich es vorstellt"

Positiv: "nichts besonderes Gratis Internet (langsam)"
Negativ: "Die Gepäckregelung. Wir hatten 6 x 20 kg, aber jeder Koffer musste unter 20 kg sein. D.h. wir durften nicht 6 Stück mit insgesamt 120 kg mitnehmen. Das ist sehr lästig, so umzupacken."

Positiv: "Hätte man nicht noch ein Gepäckstück im bereits fertig belandenen Flugzeug wieder rausfischen müssen, wäre alles bestens gewesen. Einchecken, Gepäckaufgabe schnell und problemlos in Oslo am Automaten, rechtzeitiges Boarding, Service wie bei einer Low-Cost-Airline zu erwarten. Sitzabstände gut."

Positiv: "Elegantes Boarding wie immer. Personal sehr zuvorkommend"
Negativ: "Leider verspätet, wifi ging nicht und wir landeten am internationalen Terminal. Unnötig."

Positiv: "Flug war pünktlich, Boden- und Kabinenpersonal vorbildlich"
Negativ: "Fast Track funktionierte erst nicht, aber Personal war freundlich und ich musste nicht mit 200 Urlaubern durch den Scanner"

Positiv: "They waited so long before notifying passengers of the problem"
Negativ: "No refreshments were provided to a whole passenger group while they waited in a line to find out what to do and at the end things were still not resolved"

Positiv: "Really pleased they fly to Austin,Texas direct from London. They give a very cost effective alternative to BA. We upgraded to Premium for a reasonable fee. We liked the masses of leg room but on a night flight it is impossible for the middle/window passenger to escape as all seats are back with footrests extended. The cabin crew were very good. The plane was new and very clean. Roast beef salad for breakfast was tasty if unusual."
Negativ: "Low cost premium is rare, and some cost cutting is understandable. That said....Premium seats weren’t that comfortable. I’m not too tall (6 feet) but they didn’t support my back well. There was no music entertainment so ensure you bring your own. There is plenty of power. The film selection is the same in both directions and pretty limited. Not a problem if you are sleeping though. Note: When upgraded you don’t seem to get all your prepaid extras refunded and we couldn’t choose our seats in Premium. There is no business lounge in Austin. (There was in Gatwick). The Norwegian app never linked to my reservation automatically. Some synchronisation work required there. Unlike other premium flights the drinks service was pretty limited. I didn’t enjoy eating out of a cardboard box, but the food was tasty."

Negativ: "Flight was delayed 4 hours was unable to catch my connecting flight in London to Barcelona. Had to buy another flight ticket in London, wait another day, pay for a night a hotel to get to my destination in Barcelona. I was supposed to arrive in Barcelona on Saturday April 1st and did not get there until 2 the following day. Will not use this service again."

Positiv: "When it was over!"
Negativ: "Very poor customer service as the Norwegian staff at JFK are not employees of the airline. They have very little care or concern for any travel issues that may occur. They are there to process passengers through. If you have any questions or need help you are passed to a very uninterested person that only can tell you to go on the Norwegian website for anything you need to do with your booking. The check-in and gate agents provide no help or even attempt to try serve the customer. They are just there to perform a task. Norwegian sold premium seats and then puts the customer in Economy in the back of the plane. A bit is a bait and switch. They should refund the difference in the fare to be fair."

Positiv: "aircraft was new and the crew was just as frustrated as the passengers."
Negativ: "The process was non-existent. Simply terrible and not thought through at all. First there is no on-line check in. So, you arrive without a seat assignment or boarding pass. Stress. Then you go to the small handful of kiosks and find that only a couple are working. So you wait in line. Then you get your boarding pass and walk to the security checkpoint as you do with every...other...airline..ever. You wait on line and watch countless people being turned away from the security person. You wonder why out loud and surmise with the passengers around you - but we’ve all flow. Hundreds of times before, and we all have our boarding passes and no checked bags. So, you think youre ok. Stress. Then when it’s your turn, you get rejected because you have to have a “stamp”. What stamp? I scanned my passport at the kiosk and I have a “known passenger” number. what stamp? Go back to the counter and wait on a loooong slow line. They want to weigh our bags. Why? They are all small carry-ons. We’ve all done this a thousand times. Nope - Norwegein weighs your TOTAL carry on and it all has to be less than 10kg. 10 kilograms! So, one by one, EVERY passenger is instantly angry and gets hit with a $65 fee per bag and all carry ons get checked. Stress and now we will be late upon our arrival as we didn’t anticipate checked luggage. After having your luggage weighed and deemed too heavy, you have to go wait on the “payment line” to pay your $65 fee. This is a joy - everyone is pissed. The staff is smirking and repeating, “don’t stress” over and over. After you pay your fee, you have to get BACK ON LINE to show the bag guy that you paid and then he put your bag on the conveyer. only, your bag is in a pile of all the other bag behind the counter. So he holds up each bag and says, “this one?” Farking nuts. Then you go and get BACK ON LINE to go through security. Then the gate....that’s a whole other debacle. 250 people crowded around the gate person. Literally hell. LOOK AT THE OTHER AIRLINES AROUND YOU. COPY THEM. Oh, no food or drinks on the plane unless you know the secret handshake. We realized this when the food cart and drink cart each passed us by. Mind you, this was t just our group. Every passenger around us has the same stress filled confused experience and we all spoke about it. Never, ever again. Pay the extra $100 and fly a proper airline."

Positiv: "Comfortable planes and great prices"
Negativ: "Having to pay for drinks, even water!!"

Positiv: "We took what was to be a 9 hour flight from Denver to London and the service was great. My fiancée has allergies to food and the staff took good care of her and made sure that she was getting meals that had no triggers in them. For me the seats are always a bit too tight for people with real shoulders. It’s okay though I’m used to that. But then landing 40 minuets early was great. It allowed us to go through the border and still be on our way as quickly as if we were home in the states."

Positiv: "I believe the only thing I did like about the trip was the easement of getting checked to board the plane. Other than that, maybe just the price of my flight."
Negativ: "Where to begin, first of all the flight was delayed. And not just one or two hours, but almost 5 hours! The communication from the boarding crew was atrocious, as they did not keep us informed until maybe an hour after the fact that it was already delayed. After finally being cleared to board we were all cramped and rushed on a shuttle from the waiting area to the plane. I've been on cramped planes before, but maybe not this badly. I received a middle seat, which was alright, but the amount of space to move around in was unacceptable. I attempted to load my carry on in the storage compartment overhead but it was all taken up. That made matters worse in terms of having space to stretch my feet out, as the person's next to me were not the kindest and kept cramping me even more. The delaying of my flight made me miss my check in to my hotel two hours later. I lost most of my day I'm being able to have free time before the check in due to it. Overall, I was not satisfied one bit with the airline service. I just hope that my return flight is a more pleasant one."

Positiv: "Staff was pleasantly helpful and friendly."
Negativ: "Window seat was uncomfortable, and plane was hot,as if the a/c was turned off."

Positiv: "Crew was polite. Entertainment system was acceptable."
Negativ: "While Purchasing our tickets, it was not made clear that our bags and meals need to be paid for separately. Once we got on the plane, there was an option to bye food however most of the food was unavailable on our flight. The only thing we could purchase on a 7 hr flight was chips and corn nuts."

Positiv: "Seats were comfortable"
Negativ: "Staff were not friendly. I specifically heard one attendant who had swapped out a meal for a passenger say out loud "she didn't like her vegan meal so she wanted another one" in front of the passenger. I found that rude and accusing. I know I did not pay for food and I expected that. However, I think that's a bit austere for a 10 hour flight. Not even water offered for non-paying passengers. I don't know how you expect people to be healthy and ok on such a long flight without water.. Will not be flying Norwegian again."

Positiv: "Quick flight. Fast boarding Good choice of entertainment"
Negativ: "The plane was freezing With three people sitting together, it is definitely cramped. Staff aren’t as friendly."

Positiv: "The flight was fast"
Negativ: "Horrible people doing the check-in for the flight Very stricted with weight so they can charge you horribly high prices for their benefit Very arrogant Delayed flights Not offered even water if you hadn’t booked meals Very expensive snack bar prices and can only pay by card Worst airline ever with the most abusive and arrogant staff"

Positiv: "The flight from Boston to Gatwick was most pleasant - plenty of leg-room in Economy Class. The food was somewhat mediocre, especially the snack served at breakfast-time. Overall, however, a very good five and a half hour journey."

Positiv: "The film selection was good."
Negativ: "Delays with very little information. Cramped plane. Unprofessional staff. No free refreshments. Bad website and faulty app. A budget airline to be avoided."

Negativ: "THEY LOST/MISPLACED MY LUGGAGE Still haven't received my luggage for my trip. Flight was also delayed."

Positiv: "Cheap."
Negativ: "Cheapness!"

Negativ: "Wheelchair was not boardedit first and was not brought to the gate on landing. We were not assigned seats near front until I complained North hot food available on flight Seats cramped"

Positiv: "Great leg room considering it's a short flight."
Negativ: "Rude staff."

Positiv: "Plane was new - clean"
Negativ: "I flew business class which really is just bigger seats/more legroom than economy. One of the 2 heads was out of order in business class. Also no earphones/headsets were available - even for sale. The food was equivalent to economy and you had to pay for additional “snacks”"

Positiv: "The price and the flight route without stops."
Negativ: "Sometimes the staff is discourteous and maybe they have lack of training."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Food, seat, entertainment"

Negativ: "First time with this airline, so didn't know what to expect. All food, including water, must be purchased. No big deal if prepared for it, but different compared to other airlines that customarily provide non-alcoholic drinks or at least cups of water on long-haul flights."

Positiv: "The planes were nice, the crew were friendly."
Negativ: "The plane on inbound flight to London was overbooked by 51 seats. The crew did not see that I paid for a premium seat and after 3 hours of waiting at the checking counter I was the last person receive a seat on the plane and was downgraded to coach. My luggage was never put on the plane - although the crew promised they would assure my suitcase made it on. On the way back (LON - FTT) the airline did not have any headphones and did not have any snacks for purchase - obviously very poor planning for a cross-Atlantic flight. If they were unable to properly stock the plane prior to departure, they should have notified people waiting at the gate, so that the passengers would have the opportunity to purchase those items at the airport prior to departure."

Positiv: "Nice crew and good clean plane."

Positiv: "All in all a great flight both there and back. I'd recommend this airline without hesitation. I didn't have a single issue with them. Great plane with all the new gadgets etc, love that the windows could be dimmed for sleep/watching movies. Lots of leg room, bonus for me was that both flights I had nobody next to me so I was also able to lie down! Shopping system worked great, every time I ordered I received my food/drink within minutes. Boarding was carried out in number order and worked well as they give themselves loads of time. There was no backlog of passengers waiting for that one person (there is always one!) to arrange their overhead space perfectly!! Would definitely fly with them again."

Positiv: "Overall good service with timely information."
Negativ: "50 minutes delay. The message from Kayak update stated terminal B and I needed to go all the way to Terminal A with luggage. A bit of exercise!"

Positiv: "Quick flight on which I was able to sleep most of the way and wake up at 6am in uk. Good entertainment offering that I didn't use. No food but worked well with my sleeping."
Negativ: "Lack if food might not suit all and should be made mire obvious. I nearly missed it but once aware covered it very successfully."

Positiv: "I LOVED the entire journey and embrace the pay as you go model for economical long haul travel!"

Positiv: "The price point, relatively efficient, good baggage of you shop around for the right fare ie, kayak etc. Comfortable seat and similar leg room to BA/Virgin economy for a much lower price."
Negativ: "The food quality wasn't great on the supplied meals, the best option is to buy at the airport and take onboard. Delayed flight almost guaranteed. No IFE on our flight home apart from a few TV shows. No movies. Crew are hit or miss with the quality. Some are good, some are not so good or welcoming. Gate staff/set up wasn't great and not much information about the delayed departure given out."

Positiv: "The cabin crew were personable and professional. The seats were comfortable and there was a good amount of leg room."
Negativ: "In-flight entertainment was not working. Within 40 minutes of take off, hot snacks were no longer available. Poor distribution of seats - many people (not travelling together) were seated 3 in a row yet several people had 3 seats to themselves. Captain did not address the one hour delay with an apology or an explanation."

Positiv: "Very pleasant folk on-board. Comfortable new plane"
Negativ: "Staff didn't manage boarding well with the result that people were standing for long periods waiting needlessly in a queue. The entertainment system broke down which on a 7 hour flight is not a trivial loss. The flight was one hour delayed in departing, although it did make up some of that time over the Atlantic."

Positiv: "Plane was in good condition and my seat assignment was good - nobody was sitting between myself and the person seated at the window."
Negativ: "Staff was a little unfriendly and the cheapest fare did not include any drinks or snacks, let alone meals."

Positiv: "This flight was very inexpensive. I did not get food service and the entertainment was limited because I chose the least expensive fareI really got my moneys worth: The plane was new and comfortable the crew was respectful and helpful, snacks and beverages were available for a reasonable price"

Negativ: "The fact that my husband and I were one of the first people to check in, four hours ahead of boarding, yet we were not even asked or told that we were being allotted seats in the row closest to the toilet- had we been told that at the time of checking in by the customer rep, we would have had the chance to request for a seat change as both of us were unable to sleep at all."

Positiv: "nothing"
Negativ: "i was accosted by an extremely rude flight attendant. after having no water offered for hours i walked into the galley in the back to get some. nobody was there and some cups were sitting next to a half empty water bottle. so, like many other airlines, i assumed i could help myself. no sooner than i had picked up the water bottle to pour some water a male flight attendant walked up behind me and said, "excuse me sir, what are you doing?" i replied, "getting some water." he said "what do you think you're doing? you can't just get water you have to ask" and took the bottle away from me." i said "well it would be nice if you served water during the flight, I'm really thirsty." he replied, "everyone is sleeping." i said "not everyone, and nobody offered any water the whole flight, so i thought i'd help myself since nobody was back here." he said, "well i was serving another customer". to which i replied "alright", as i thought "obviously not everyone is sleeping", walked away feeling terrible, and not feeling at all like a respected customer. i have never experienced such awful customer service on any flight, especially not on an international one. this is the first and last time I ever fly norwegian. shame on him! and the plane was disgusting by the way... can't wait to post this on facebook #nevernorwegianair"

Positiv: "Schnell, bequem, alles gut"
Negativ: "High-Class Luxus braucht man nicht erwarten"

Positiv: "Easyjet hat moderne Flugzeuge und man fühlt sich dementsprechend sicher"
Negativ: "Flug viel zu spät Musste mein Handgepäck einchecken und daher einen Bus verpasst nach der Ankunft"

Positiv: "Der Preis war der ausschlaggebende Punkt für die Reise"
Negativ: "Zuerst der Platzmangel dann die Verspätung beim Abflug, beim nächsten mal Lohnen sich paar Euro mehr auszugeben und dafür auch was zu erhalten."

Positiv: "Preise"
Negativ: "Sitzplatz zu eng,Flugzeug ist alt"

Negativ: "ein gast wurde doppelt gebucht, er wollte nicht aussteigen,denn am Gate hat man es nicht gemerkt. Niemand hat uns gesagt was los ist und im Endeffekt haben wit 1 1/2 std verspätung gehabt und das Bodenpersonal war sehr unfreundlich."

Positiv: "Sehr aufmerksames und zuvorkommendes Personal!"
Negativ: "Etwas wenig Platz (schmale Sitze, wenig Beinfreiheit. Damit kann ich für den Preis aber leben. Das Personal und die perfekte Abwicklung machen es wett!"

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und sehr bemüht."
Negativ: "Der Flug war leider nicht pünktlich und es wurde schon zum Boarding aufgefordert, obwohl das Flugzeug noch gar nicht vor Ort war. Obwohl mein Rucksack den Handgepäckbestimmungen entsprach, musste ich meinen Rucksack beim Boarding einchecken. Das war zwar unentgeltlich, aber durch das Warten auf mein Gepäck habe ich meinen Zug verpasst und meine Pins am Rucksack waren abgerissen und ich habe sie nicht wiederbekommen. Es war ein Pin von Maui und einer von den Seychellen. Das ist wirklich mehr als schade und ich habe mich sehr darüber geärgert. Ein Hinweis, dass man die Pins besser abmacht und im Rucksack verstaut, wären wirklich hilfreich gewesen."

Positiv: "detaillierte Informationen über, nur kurze, Verzögerungen pünktliche Flüge problemloses Boarding, schnelle Sicherheitskontrolle mit Hilfestellung durch die Mitarbeiter, damit es einen reibungslosen Ablauf gibt...."

Positiv: "Online Check in gut aber auch kompliziert für nicht mehr sehr junge Menschen"
Negativ: "Verspätung, kein gratis Getrränk und Essen. Alles Zusätzliche müsste bezahlt werden"

Positiv: "Sehr gut"

Negativ: "Late so missed a train connection so made the flight actually very expensive."

Positiv: "Der Flug ist nicht pünktlich gestartet"

Positiv: "Nettes Personal"
Negativ: "Glück gehabt, da wir in der ersten Reihe saßen, somit viel Platz hatten, sind beide sehr groß, in den normalen Sitzreihen wird das schnell mal beengend."

Positiv: "Das Flugpersonal war nicht so freundlich. Aber der Flug hat pünktlich gestartet und gelandet."

Positiv: "Das Ticket war günstig"
Negativ: "Sitze sind sehr eng. Das Personal hat kein deutsch gesprochen"

Negativ: "Long delay back sitting around at airport, we got notification of flight being late but told we still had to book in at normal time .Why not the 2 hours before???? Mad"

Positiv: "Der kurze Flug und die Möglichkeit mit easy jet nach Wien fliegen zu können"
Negativ: "Die Verspätung am Abend."

Negativ: "Late boarding"

Negativ: "haben 2 mal das gleiche ticket bekommen und den flug vwepasst!!! icj finde das eine absolute frechheit"

Positiv: "Das Flugpersonal war aufmerksam. Der Flug ist verspätet gestartet."
Negativ: "Essen nur gegen Bezahlung. Sitze sehr eng."

Positiv: "Alles gut, checken Kontrolle war ganz schnell vorüber auch Security Check ging ganz schnell beim Boarding gab’s auch keine Probleme. Auch ohne zusätzliche Kosten habe ich ein Platz mit Beinfreiheit bekommen"
Negativ: "Ich habe bezüglich meines Fluges von Berlin nach Frankfurt am 31. Mai 2018 keine Beschwerden. Es gab lediglich eine kleine Verzögerung von knapp 30 Minuten."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr höflich."
Negativ: "Essen muss bezahlt werden. Bordunterhaltung war nicht vorhanden. Sitze waren sehr eng."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr höflich."
Negativ: "Sitze waren sehr eng."

Positiv: "Easy boarding and quick to receive baggage in Gatwick"
Negativ: "Late opening of check-in. 2 desks allocated so 2 long queues. 20 mins into check-in the queue I was in changed to priority boarding. This necessary information should have been indicated in advance as 90% of the passengers were in the wrong queue. As for aircrew 1 of the female crew was miserable as sin and unhelpful to most passengers"

Positiv: "Pünktlichkeit, Freundlichkeit"
Negativ: "Flug war nicht von easyjet, daher sehr knappe Sitzabstände, kein Deutsch auf einem Flug von Deutschland nach Österreich."

Negativ: "Why make you board the plane and then tell you there is a 45 minute delay"

Positiv: "Staff were excellent. I felt valued as a passenger. EasyJet seem to try to improve their process continually."
Negativ: "Nearly every EasyJet flight I take is delayed. I know this can be beyond their control but I think scheduling is a bit tight. That said they keep you updated often and delay times go down as well as up."

Positiv: "OK"
Negativ: "Sitzabstand absolut zu gering"

Negativ: "Personal war leider sehr unfreundlich, fast hochnäsig ... Beim Boarding musste ich dann plötzlich meine Handtasche in meinen Handgepäck-Koffer quetschen, weil diese anscheinend zu groß war ... Andere Passagiere marschierten mit Rucksack und Koffer hindurch oder hatten gleichgroße Handtaschen, was wohl einfach nicht bemerkt wurde??????"

Positiv: "Pünktlich, freundlich. Die Landung musste abgebrochen werden, da ein anderes Flugzeug die Landebahn noch blockierte, der Flugbegleiter hat sofort eine Durchsage gemacht und die Passagiere beruhigt."
Negativ: "Das Boarding ist sehr umständlich, da die Sitzplätze beim Gate abgesperrt waren. Man sollte dies besser organisieren, da einige ältere Leute nicht so lange stehen können."

Positiv: "Wir waren sehr pünktlich, das Personal freundlich."
Negativ: "Das Flugzeug hat einen ziemlich verbrauchten Eindruck gemacht und hat vermutlich schon viele (zu viele) Passagiere transportiert."

Negativ: "Flug mit Smartlynx Airlines, Sitzabstand miserabel. Komfort damit unterirdisch"

Positiv: "Crew war sehr nett und zuvorkommen. Hat sich um alles für gekümmert"
Negativ: "Boarding war sehr langsam, langes warten in der Kälte. Flughafen war sehr kalt und es stand immer eine Türe offen."

Positiv: "Das flugzeug hat ultra gestunken, als hätte man die ganze zeit Asbest eingeatmet, das war sehr unangenehm."

Negativ: "Sitze viel zu eng gereiht"

Positiv: "Punctuality"
Negativ: "Boarding process was chaotic. One staff trying to do the boarding as well as arrival!"

Positiv: "Geound and cabin crew were nice"
Negativ: "Boarding with no system. SB were confused where to go. They disnt use the signs for sb boarders. They boarded sb families SA all together. So sb were stuck behind the large families. Long long wait till bus arrives. They pushed everyone in a hallway. About 40-35 min wait in the AC. Flight was short and ok. But getting to the point to fly was seriously long."

Positiv: "Boarding speedy Pünktlich Abflug und Ankunft"

Positiv: "Alles gut, pünktlich gestartet, nettes Personal"

Positiv: "Der Flug ist ca. 20min verspätet gestartet, war trotzdem 10min früher in Schönefeld."

Positiv: "60 Wartezeit im Flugzeug, weil Luftraum am Ziel verstopft war...erst dann konnten wir starten, bevor über Gatwick wieder Warteschleifen gedreht wurden... Crew wsr aber sehr nett...."

Negativ: "Was kann man bei EasyJet schon gross erwarten? Wie jedes Mal verspätet, merkwürdiger Geruch in der Kabine, bestellte Getränke waren Zimmertemperatur und man wird schon beim Check-In von den wenigen Angestellten schlecht betreut und mit falschen Infos versorgt."

Positiv: "Wir hatten Speed-Boarding, daher ging das Einsteigen perfekt. Personal war sehr nett."
Negativ: "Der Kaffee, den man natürlich bezahlen muss, war eher nicht als solcher zu bezeichnen."

Negativ: "Over one and half hour delay meant I had missed last train to Victoria and instead had to wait a further 40min for a slow train to Kings Cross. If on time i would have been home by 12am latest. Instead got home at 3.30am. Unacceptable for Easy jet not to take much responsibility of this massive inconvinece"

Positiv: "The crew smiled."
Negativ: "Cramped seats, delayed takeoff, ticket price."

Positiv: "Nothing"
Negativ: "Late and the crew wasn't helpful"

Negativ: "Being late on both journeys! With no explanation"

Negativ: "Late like usual"

Negativ: "Being charged £90 when Inhad to change a typo on my boarding card. When I looked at my bc I saw that there was a typo. In the middle name section I had mis typed my name sstor..I finally worked out how to amends it..I corrected it & the next screen charges me £90.."

Negativ: "Nicht einmal eine Handtasche zu einem kleinen Handgepäck ist lächerlich, 1 Stunde Verspätung sehr unangenehm, nicht einmal ein kleiner Snack gratis untragbar."

"Sogar die Crew trug nur Stoffmasken.keine Kontrolle über Ned.Masken,Menschen liefen nur zum spazieren durch den GangPassagiere stiegen aus und wir standen schon mit bus vor dem Flugzeug.Garantiert keine desinfektion.unmöglich.Crew machte andauernd Werbung für Spiele .usw noch dazu hatte flug ne Std verspätung.dadurch habe ich bus verpasst.trinkenfür 2 euro konnte man nicht mal in barbezahlen.Alles in allem furchtbar und corona gibt es garnicht"

Positiv: "Alles pünktlich, keine probleme!"
Negativ: "Etwas mehr komfort und kostenfreie Verpflegung, zumindest nen gratis wasser wäre schön gewesen. Aber ist halt ein billigflug, da erwartet man das ja auch nicht"

Negativ: "Wir waren 3,5 Stunden vor Abflug am Flughafen. Da wir kein Internet hatten konnten wir die Boardkarten nicht online beantragen. Der Check-In Schalter war noch nicht offen. Als wir endlich dran kamen wurden wir wo anders hingeschickt und durften 126€ (!) zahlen, damit unsere Boardkarten ausgedruckt werden. Was für ein Scam!!! Frechheit!"

Positiv: "The flight was on time and direct."
Negativ: "Ryan Air is like a city bus for air travel. There are no luxuries. You get what you pay for."

Positiv: "Problemloser Check in , nettes Personal"
Negativ: "Mehrklassengesellschaft beim boarding, Verpflegung auf dem Flug kostenpflichtig, Check in nur online möglich"

Positiv: "The ground crew was very helpful before boarding."
Negativ: "Delayed announcement could be done a little earlier before boarding time, not after it was past the boarding time."

Positiv: "the fly is cheap, landed before schedule, priority arrangements allow to have baggage at hand and leave the airport quickly, enough personal to take care of the passangers"
Negativ: "not much space to stretch legs"

Negativ: "Offensichtlich war mir bei der Buchung ein Fehler unterlaufen und meine Buchung für ein Gepäckstück galt nur für den Hinflug. Ein Hinweis wäre hilfreicher gewesen als die ständige Werbung für Buchung von mehr Handgepäck, Sitzplätze, Priority...Und die Genervtheit der Mitarbeiterin war verständlich, da wir wohl nicht die einzigen waren. zum Glück hat ihre supernette Kollegin vom Nebenschalter das dann wieder wett gemacht, so dass die schlechte Laune der ersten nicht auf unsere Laune abfärbte. Einfach ärgerlich und unnötig!"

Negativ: "Die Besatzung wirkte ziemlich genervt und war nicht besonders freundlich. Der Flug ging erst eine Stunde später"

Positiv: "Sehr kompetent, Zeitplan eingehalten, freundliches Personal,"
Negativ: "Keine kostenlose Getränke zur Verfügung gestellt (zumindest Wasser) ;-)"

Positiv: "nothing"
Negativ: "have to pay 55 euro’s for checkin .... crew very rude at the desk"

Positiv: "I liked that I didn't feel squashed and this is about it."
Negativ: "I disliked the fact that our flight was delayed and we weren't notified about it. I disliked that we got told there was a problem with the engine but they didn't allow us to either get off the plane or change plans we just sat there as they ran test after test. Asking us to sit down for them to see if the engine is working okay. They asked a member of the public who was sat by the wing to keep an ear out for any funny noises. We stayed on the runway for an hour and a half after it was already delayed. Once we set off in fear that the engine might fail again Ryanair didn't even off us a free glass of water to show appreciation for peoples tolerance. It honestly isn't worth the money you save."

Positiv: "Flug war pünktlich"
Negativ: "Etwas wenig Platz, aber sonst nichts zu beanstanden"

Negativ: "Also, das hat war ein etwas länger Flug, sollte mann mindestens Wässer bekommen. Wir müssten für alles zählen Getränke oder Essen und es gab keine echt fair Preis."

Positiv: "Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Pünktliche Ankunft."

Positiv: "This flight issues were so plentiful they provided me with knowledge on how not to run an airline."
Negativ: "5 X delays, Incompetent pilot, No organisation of ground crew 2.5hr late"

Positiv: "Wir kamen mit nur wenig Verspätung am Zielort an."
Negativ: "Das Boarding war absolut dilettantisch. Die Fluggäste mit "Priority" wurden von links nach rechts "geschoben". Und mussten in der Schlange stehen, bis das Boarding begann. Das Gate wurde mehrfach geändert. Es gab lange Wartezeiten. Auf dem Flug selbst, gab - trotz sehr heißer Sommertemperaturen - nicht einmal ein Becher Wasser umsonst. Es ist alles sehr eng. Die Durchsagen des Flugpersonals sind kaum zu verstehen, weil die einzelnen Wörter sehr schnell gesprochen und nuschelig ausgesprochen wurden. Das jetzt sogar während des Fluges Rubbellose verkauft werden, geht gar nicht. Irgendwo sollte es Grenzen geben."

Positiv: "Nicht vorhanden!"

Negativ: "Flight was cancelled , next flight 2 days later. Only online checking within 24-2hours else 55£ at the airport . Tried to checking online multiple times. Advance checkin online not free , checking at airport 55£ . In Less than 2 Hour before boarding online is not possible anymore. Ryanair counter cannot check you in and you will be sent forth and back to other counters"

Negativ: "Einige Gäste haben sich sehr daneben benommen und das Kabinenpersonal konnte die Situation nicht lösen."

Positiv: "Hin, sowie Rückflug waren verspätet. Gepäck beim Rückflug zerschlissen"
Negativ: "Keine Info über Verspätung beim boarding"

Positiv: "Nix"
Negativ: "Garnicht"

Negativ: "Im Bus auf dem Rollfeld musste lange gewartet werden. Keine Bevorzugung trotz Priority und Kleinkind, Flug mal wieder das Departure-Window verpasst, Extra-Runden über Frankfurt mussten gedreht werden, etc. pp."

Positiv: "Mit leichter Verspätung gestartet, aber pünktlich gelandet. Verlief alles ohne weitere Aufregung."
Negativ: "Mit RyanAir im Juni nach Palma. Super günstig. Aber an Board sitzen halt die ganzen Ballermann Gruppen. War irgendwie zu erwarten."

Positiv: "Das Flugpersonal war sehr nett"
Negativ: "Die Sitze waren ungemütlich"

Positiv: "wieder 1,5 Stunden Verspätung. Schlechtes Info Management"

Positiv: "No frills but got us there safely on time."
Negativ: "Had to walk on the Tarmac."

Positiv: "gut ung günstig"

Negativ: "Nothing"

Positiv: "Das schnelle und unkomplizierte Boarding wie auch das verlassen des Flugzeuges. Die Flugbegleiter waren sehr Höflich und zuvorkommend."
Negativ: "Es gab keine Snacks! Das habe ich zwar nicht erwartet aber bei einem Flug nach Amsterdam der Swiss Airline gab es Umsonst Kaffe und Gipfeli das hat mir sehr gut gefallen."

Positiv: "Boarding was ahead of schedule, but we waited on the runway for a long time. Checking in via an app is great too."
Negativ: "The seats are uncomfortable, the application of the baggage policy is inflexible & difficult, there are no places to put your things and having seating assigned randomly when you travel with someone is ridiculous. I love discount airlines, but being charged for things that would make me happier while not costing the airline a penny is too far. Ryanair gets your initial business with artificially low rates and then nickle-and-dimes you until you pay at least as much as you would by just going with an honest carrier that charges normal prices up front. I am tired of being messed about when there are equivalently priced carriers that aren't such shysters."

Positiv: "Abflug in Dublin mit +15 / an HH +5"
Negativ: "Maschine für kurze Flüge ok, bei längeren Flügen wäre ein höherer Sitzabstand besser."

Positiv: "Flugbegleiter freundlich"
Negativ: "Das Gate war sehr spät besetzt. Abwicklung chaotisch. Flug verspätet"

Positiv: "Freundliches professionelles Personal, moderner Flieger"

Positiv: "Flug Personal war sehr nett und aufmerksam. Das zusätzliche Handgepäck wurde aufgegeben."
Negativ: "Der Flug hatte ca. 1 Stunde Verspätung. Es dauerte sehr lange bis das Gepäck am Zielort erschien."

Positiv: "Das Flug-und Bodenpersonal war sehr freundlich, die Sitze waren okay."
Negativ: "Die große Ryanair Werbeveranstaltung im Flieger nervt tierisch, vor allem wenn zusätzlich Durchsagen zu Lotterien kommen. Hin und Rückflug waren verspätet."

Negativ: "Ich hate priority boarding trotzdem wurde mein handgepäck in den kofferraum geschickt und ich misste danach darauf warten obwohl ich gezahlt hatte. damit ich es ins flugzeug nehme. Ur weil mir ein falsches ticket gegeben wurde. Von den damen am gate."

Negativ: "Wenig Beinfreiheit , pünktlich. Nicht gefallen hat mir, dass man als Paar keine kostenfreien Sitzplätze nebeneinander bei rechtzeitigem checkin bekommt."

Positiv: "Günstig(er denn die anderen)."
Negativ: "Nach dem leicht verspäteten Start kam der Durchsage dass wegen ein Fehler im Kommunikation gibt es kein Catering..."

Positiv: "Das Flugpersonal war freundlich und sprach englisch und italienisch. Essen und Getränke mussten separat bezahlt werden, was jedoch vorab bereits bekannt war, somit auch vollkommen OK und bei einem 1,30h Flug überhaupt kein Problem! Das Flugzeug war sauber, es gab genügend Platz und somit alles absolut in Ordnung! Wir waren pünktlich und der Koffer war auch schnell am Band! Einfach gut!"

Positiv: "Flugpersonal professionell"
Negativ: "Kein Essen inbegriffen"

Positiv: "Loved the speed and efficiency of everything; we arrived from Dublin to Gatwick 25 minutes early. Plenty of opportunity for inflight purchases for such a small flight which was great!"

Positiv: "Boarded from gate beside the executive lounge."

Negativ: "Ground staff made final boarding call too soon. Had to rush from the lounge only to find no passengers had left the terminal steps to walk to the plane to board."

Negativ: "Flug hatte über eine Stunde Verspätung"

Negativ: "No flight announcement at Dublin airport so missed flight"

Positiv: "Das Flugpersonal war nett. Leider konnte aufgrund der super strengend Sicherheitskontrollen am Flughafen die Maschine nicht pünklich starten."
Negativ: "Der Komfort ist bei Ryanair aufgrund der geringen Preise nicht der beste. Am Fenster wurde es schnell kalt, da die Außenwand dauerhaft Kälte abgestrahlt hat."

Negativ: "Very long walk on landing"

Negativ: "Der Lärm im Flugzeug"

Positiv: "Pünktlich, freundlich und angenehm."
Negativ: "Boarding hat sehr lange gedauert."

Mehr zu Air Europa
Informationen zu COVID-19

Sicherheitsmassnahmen von Fluggesellschaften, die nach Flughafen London Gatwick fliegen

Fluggesellschaften, die nach Flughafen London Gatwick fliegen, haben zusätzliche Sicherheitsmassnahmen ergriffen und ihre Richtlinien angepasst, um Reisende in der aktuellen Situation besser zu befördern. Die Richtlinien variieren je nach Fluggesellschaft.

Erhöhte Hygienemaßnahmen

Das Flugzeug wird täglich gereinigt. HEPA-Filter wurden auf Flügen nach Flughafen London Gatwick in der Kabine installiert.

Maskenpflicht

An Bord muss ein Mund- und Nasenschutz getragen werden. Masken werden auf Flügen nach Flughafen London Gatwick bereitgestellt.

Abstandsregeln für Sitzplätze

Sitzplätze in der Mitte auf Flügen nach Flughafen London Gatwick nicht verfügbar

Tests vor dem Flug

Antikörpertest, Test auf Symptome auf Flügen nach Flughafen London Gatwick

Buche günstige Tickets nach Flughafen London Gatwick

Aktuelle Angebote - Hin- und Rückflug

14.02.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
ZRH - LGW
21.02.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
27.01.
Do.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
30.01.
So.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
05.03.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:35 Std.
GVA - LGW
18.03.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
21:35 Std.
LGW - GVA
05.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
09.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
12.02.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
01.03.
Di.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
LGW - GVA
12.02.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
BSL - LGW
21.02.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
LGW - BSL
16.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
19.03.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
16.02.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
26.02.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
LGW - GVA
09.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
BSL - LGW
15.03.
Di.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
LGW - BSL
21.01.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
19:15 Std.
BSL - LGW
23.01.
So.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:40 Std.
LGW - BSL
15.03.
Di.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
16.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
21.01.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:35 Std.
GVA - LGW
24.01.
Mo.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
17:00 Std.
LGW - GVA
22.01.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
23.01.
So.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
LGW - GVA
05.03.
Sa.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:45 Std.
ZRH - LGW
18.03.
Fr.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
6:25 Std.
LGW - ZRH
16.03.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
17.03.
Do.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
17.12.
Fr.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:35 Std.
GVA - LGW
19.12.
So.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
17:05 Std.
LGW - GVA
17.02.
Do.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
20.02.
So.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
LGW - GVA
15.03.
Di.
Nonstop
Mehrere Fluglinien
1:45 Std.
ZRH - LGW
17.03.
Do.
1 Stopp
Mehrere Fluglinien
6:25 Std.
LGW - ZRH
07.01.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
BSL - LGW
09.01.
So.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
LGW - BSL
15.03.
Di.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
17.03.
Do.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - ZRH
Weitere Ergebnisse

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

Aktuelle Angebote - Nur Hinflug

19.01.
Mi.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
10.12.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
27:15 Std.
BSL - LGW
16.01.
So.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
GVA - LGW
10.01.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
BSL - LGW
08.01.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
BSL - LGW
08.12.
Mi.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
22:15 Std.
BSL - LGW
14.01.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
23.01.
So.
1 Stopp
Norwegian
18:05 Std.
GVA - LGW
19.01.
Mi.
1 Stopp
Air Europa
15:25 Std.
ZRH - LGW
10.01.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:50 Std.
ZRH - LGW
17.12.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
06.01.
Do.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
BSL - LGW
14.01.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
25:40 Std.
BSL - LGW
10.12.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
28.01.
Fr.
1 Stopp
Ryanair
25:40 Std.
BSL - LGW
13.01.
Do.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
ZRH - LGW
28.01.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
BSL - LGW
08.01.
Sa.
2 Stopps
Mehrere Fluglinien
26:35 Std.
BSL - LGW
17.12.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:35 Std.
GVA - LGW
31.01.
Mo.
1 Stopp
Air Europa
15:25 Std.
ZRH - LGW
Weitere Ergebnisse

Aktuelle Angebote - Inlandsflüge

16.01.
So.
Nonstop
easyJet
1:25 Std.
BFS - LGW
17.01.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
LGW - BFS
17.02.
Do.
Nonstop
easyJet
1:40 Std.
INV - LGW
03.03.
Do.
Nonstop
easyJet
1:45 Std.
LGW - INV
14.01.
Fr.
Nonstop
easyJet
1:25 Std.
GLA - LGW
16.01.
So.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
LGW - GLA
17.01.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
EDI - LGW
20.01.
Do.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
LGW - EDI
15.01.
Sa.
Nonstop
easyJet
1:25 Std.
BFS - LGW
17.01.
Mo.
Nonstop
easyJet
1:30 Std.
LGW - BFS

Nach Zwischenstopps suchen

Nach Airline suchen

-
1
  • Hin- und Rückflug
  • Nur Hinflug
  • Multi-Stopp
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
  • Verschiedene
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • First